Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Najlepsza drużyna
Autor Wiadomość
Darnith 
Wtajemniczony



Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 7
Wysłany: 2010-10-13, 17:38   

Witam wszystkich!

Jeśli chodzi o Disciples II, w sumie można powiedzieć, że jestem początkujący - grę mam od dwóch tygodni. Na razie przeszedłem kampanie z Mrocznego Proroctwa Imperium oraz Nieumarłymi. Mój skład, którym nie miałem żadnego problemu wyglądał tak:

*W przypadku Imperium
|
Biały czarodziej | Rycerz Pegazów
Hierofanta | Święty Mściciel

*W Przypadku Nieumarłych
| Zmora
Odcień | Rycerz Śmierci
Smoczy Lisz

Ogólnie kieruję się zasadą, że im mniej jednostek w drużynie tym lepiej, bo zdecydowanie szybciej awansują i szybko zdobywają wysokie poziomy (Odcieniem dobiłem ponad 20, podobnie ze Zmorą - potrzebują śmiesznie mało doświadczenia na awans).
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 30
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-10-13, 19:12   

Witam ;-)
Widać, że jesteś początkujący ale to nic. Powiem szczerze, że chciałbym być na twoim miejscu. Ja już tyle razy to wszystko przechodziłem, że straciłem rachubę.. aż mi się łezka w oku kręci gdy wspomnę swoje początki z tą grą. Kombinuj kombinuj, aż odkryjesz cały potencjał Apostołów. Są lepsze składy od tych które wymieniłeś, ale ja jestem zdania, że wypada czasami porzucić schematy i grać tym co najbardziej odpowiada. Ja grając nieumartymi najczęściej inwestowałem w Arcywampiry, mają możliwość leczenia, do tego brałem Nesferata, którego można było ustawić z przodu, każdy Ci powie, że w Imperium najbardziej opłaca się brać Prorokinie, ale cóż… ja też bawiłem się Hierofantą i jakoś to wyglądało… Jednym słowem: działaj, obmyślaj, planuj… Apostołowie właśnie na tym się opierają. Pole do popisu jest ogromne, zresztą pograsz w to trochę dłużej to sam zrozumiesz.
Życzę miłej gry
 
 
Darnith 
Wtajemniczony



Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 7
Wysłany: 2010-10-13, 19:24   

Jakoś te arcywampiry czy lisze do mnie nie przemawiają ;-)
Za każdym razem u nieumarłych biorę zmorę - w pewnych przypadkach to wyssanie poziomu naprawdę ratuje tyłek. Legionami grałem pojedynczą misję i podoba mi się Tiamath + Onyksowy Gargulec + Książę + Modeusz/Inkub. Armią złożoną z sobowtórów też sobie radziłem.
Jeśli chodzi o Imperium to Hierofanta jest zdecydowanie gorszy od Prorokini pod względem odbijania stolic ;-)
Mam jeszcze pytanie, jaki skład jest najlepszy na pierwsze misje Górskich Klanów. Wziąłem Skalnego Olbrzyma + Strażnika Królewskiego + Nowicjusza. Ogólnie to strasznie mi się te Klany nie podobają, żaden bohater nie potrafi latać ( :mrgreen: ), brzydkie i głupie jednostki... i w ogóle ;-) Przez nich nie chce mi się teraz przechodzić dalej kampanii Mrocznego Proroctwa.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 34
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-10-13, 19:37   

Hmm, ja bym nie pogardzał zdolnością leczenia całej drużyny, jaką oferują Arcywampiry. Rzeczy, jakby na to nie spojrzeć, w kampanii bardzo przydatnej.
Z drugiej strony Zmora w składzie "kampaniowym" IMHO jest wyborem nietrafionym. Generalnie nie trafiają się neutrale, którym można wyssać poziom. Immunitet na oręż to fajna sprawa, ale w przypadku MP, gdzie Śmierć miała normalne INI (znacz 60, a nie 40 jak w BE), to właśnie ona jest o wiele lepszym kandydatem na członka drużyny. Co innego Zmora na multi, tam można zaszaleć :]

Jednostki Klanów nie są takie głupie, zwłaszcza w połączeniu z ichniejszymi czarami. Osobiście do kampanii krasnoludów rekrutowałem Budowniczego, Lekkostopą i dwóch Krasnoludów. Potem Topornika. Na moje oko Królewski i Skalny, nawet z Nowicjuszem, mają za mało łącznego DMG. Przynajmniej na początek. Ale niech się lepiej spece od klanów wypowiedzą.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-10-14, 11:05   

Klany to oczywiście Czempion krasnoludów na dowódce i Krasnolud do towarzystwa :mrgreen: Zaczynając z normalnym dowódca to zamiast Lekkostopego dałbym Topornika i dopiero po zwiększeniu dowodzenia dodał dzieciaka. Zupełnie nie zgadzam się z Twoją ocena Klany dysponują wiele bardzo potężnych jednostek co wielokrotnie zostało udowodnione podczas forumowych rozgrywek multi.
Finalny i bardzo potężny skład 2xSyn Ymira, Alchemik i dowódca.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Darnith 
Wtajemniczony



Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 7
Wysłany: 2010-10-14, 11:57   

Mnie zupełnie wystarczała zdolność Wodza Wojowników - regeneracja 15% życia na turę ;-)
Właśnie dzięki odporności na oreż zmora podoba mi się bardziej niż arcywampir czy lisz oprócz wyżej wspomnianego wyssania poziomu - może i cześciej przydaje się na multi, jednak w kampanii dość często zdarzają się "wyawansowane" jednostki. Co więcej zmora potrzebuje śmiesznie mało doświadczenia do kolejnego awansu (podobnie jak śmierć).
Dzisiaj spróbuję się przełamać i przejść pierwszą misję Górskimi Klanami ;-)
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 108
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-10-14, 18:59   

Darnith napisał/a:
Ogólnie kieruję się zasadą, że im mniej jednostek w drużynie tym lepiej, bo zdecydowanie szybciej awansują i szybko zdobywają wysokie poziomy


Może na pojedynczych scenariuszach się sprawdza, ale nie na kampaniach. Demoniczny Uther, Smok Ragnaroku, Elficka królowa, Bestia Galleana i innych nie pobijesz niekompletną armią. Nawet w PG będzie taki problem, bo goblinski łucznik z XY lvl może nieźle porachować kości twojej 1 lvl armii.

Generalnie radzę specjalizację. Jak Imperium to albo dwóch medyków, albo dwóch strzelców albo dwóch magów. Nie łącz jeden mag, jeden medyk i jeden strzelec bo to strata siły. W przypadku Hordy to trzy paralizatory lub trzy arcylisze|arcywampire. itd.

Niewrażliwość na broń jest dobra, lecz wiele stworzeń nie korzysta ze źródła broń. O ile przed BE upiory miały w miarę wysoką INI to po tym ich INI jest niewystarczające. Prawda, Zmora się przydaje, lecz arcywampir to jedyn jednostka lecząca, a jeden atak arcylisza to jakby powiedzieć "wyglądasz jak idź stąd i nie wracaj". Trzy arcylisze z tyłu i już przeciwnik leży i kwiczy. A taka śmierć to zaatakuje jednego i jeden ma problem. Dobre jak wrogie armie mają tak naprawdę jedną jednostkę liczącą się, złe kiedy na multi natrafimy na wroga o podobnym potencjale jak my.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
ArcyImperialist 
Chłop
Wielki Inkwizytor



Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 10
Wysłany: 2010-10-14, 22:04   

Ja w misji nienawiść z moim Arcymagiem wykorzystałem takie ułożenie

Arcymag w 1 szeregu
2 hierofantów w 2 szeregu

1. Ze względu na małą ilość jednostek daje to ułożenie dużo expa
2. Arcymag rozwala- hierofanci leczą\ szczególnie jak idzie około 150dmg na ture.
3. Walka ze smokiem była łatwa- 1 hierofanta leczył siebie. a 2 blokował
kiedy arcuś miał mało hp ten co leczył siebie uleczał arcymaga, a kiedy mało hp miał ten co blokował na 1 ture leczył siebie, i jazda dalej... ;D. Arcymag obrywał po 30hp na ture, hierofanci około 40hp na ture.
Zielony smok vs Arcymag+2 hierofanta
Łatwizna... ;D
4. Podobnie rozwaliłem stolice wroga. To też opierało się na podobnym schemacie tylko Smok= Strażnik stolicy.
_________________
Disciples 2 : Bunt elfów kox
Disciples 3 : żal xD
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2010-10-14, 22:43   

Co do klanów - ja na początek proponuję Strażnik królewski + olbrzym + krasnolud, później dodać alchemika, a później zamiast krasnoluda drugiego olbrzyma. Taka najłatwiejsza strategia, ale oczywiście trzeba spróbować gry z 5x pustelnik albo grając ze Starszym (uwierzy ktoś, że na początku brałem go zawsze do składu + miotacza płomieni? ^_^)
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-10-15, 12:18   

Przy podanym wyżej składzie nowicjusz będzie padał przy każdym silniejszym strzelcu, a jak trafisz na drużynę z paralizatorem czy podobnym to masz przechlapane. Ogólnie jestem zdania, że olbrzymów nie warto brać tak długo, jak nie można mieć ich najwyższych form. Bo wcześniejsze są może nie najgorsze, ale ciężko się nimi idzie do przodu (niska ini, co kilka walk powrót do miast itd).
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 29
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2011-07-17, 21:31   

Dream Team dla Górskich Klanów w kampanii:

Alchemik
Alchemik | Mędrzec
Alchemik

Mędrzec z Naturalnym Pancerzem, Eliksirem Żelaznej Skóry, Sztandarem dodającym pancerz, Bransoletą z Czaszkami, i ostrzem wysysającym HP (wszystko do skompletowania w czasie kampanii).
W odwodzie pozostają zaklęcia dodające pancerz, na kluczowe walki.
Jak wygląda praktyka? Potrzebujesz 700 golda na budynki dla Leekkostopej, żadnego zbierania na resztę. Finansowo wolna rybka ;D
Jedyne, co jest w stanie ściągnąć Twoje Alchemiczki (kiedyś ich nie uznawałem, jednak gdy jest ich więcej niż jedna wszystko się zmienia) to smoki. W pozostałych przypadkach nawet, jeśli obrywają co walkę, awans co 300XP pozostawia je nieustannie w pełni zdrowia. Mędrzec leczy się sam z pomocą artefaktu, z Alchemicami zadając 400dmg+, jest to zawsze leczenie do maksymalnej wartości.
Zaczynasz od przywódcy i jednej Lekkostopej, przy osiągnięciu Alchemiczki (400xp? xD) bierzesz następną, potem kolejną.

Wiem, że to tylko ostatnie 3-4 misje i skład wygląda śmiesznie ale jest niezwykle wygodny, ekspansywny, dający frajdę no i przede wszystkim skuteczny :D
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 27
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 781
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2011-07-18, 13:04   

A stworzył już ktoś anty skład na mędrca i 5 pustelników?
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2011-07-18, 18:05   

Trzeba go wystarczająco wcześnie dopaść :mrgreen:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Mnich 
Chłop


Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 12
Wysłany: 2011-07-30, 10:17   

A co powiecie na taki skład u potępieńców:

Onyksowy gargulec
Doradca | Rycerz piekieł
Inkub/Modeusz | Rycerz piekieł

albo mój standardowy:

Tiamath
Modeusz | Książę
Modeusz | Rycerz piekieł

lub:

Onyksowy gargulec
Modeusz | Książę
Modeusz | Rycerz piekieł


PS: Na pustelników najlepszym składem będzie:

Arcywampir | Widmowy wojownik
Arcywampir | Bohater wojownik
Arcywampir | Widmowy wojownik
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 34
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2011-07-30, 12:17   

Wypowie się tylko co do ostatniego składu:

Teoretycznie jest ok, ale na multi to niemożliwość, by taki skład osiągnąć, a przynajmniej nie na standardowych mapach 48x48.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-07-30, 14:15   

Inna sprawa, że skład z samymi pustelnikami też jest normalnie po sieci nieosiągalny :-)
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2011-08-01, 16:52   

Wisz napisał/a:
że skład z samymi pustelnikami też jest normalnie po sieci nieosiągalny

Ale4 łatwiej mieć trzech Pustelników niż trzy Arcywampiry.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-08-01, 19:18   

To, że łatwiej nie znaczy, że możliwe :-P
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Mnich 
Chłop


Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 12
Wysłany: 2011-08-02, 12:45   

Vogel Serapel napisał/a:
Wisz napisał/a:
że skład z samymi pustelnikami też jest normalnie po sieci nieosiągalny

Ale4 łatwiej mieć trzech Pustelników niż trzy Arcywampiry.


Zamiast arcywampirow mozna zainwestować w mrocznych wladców majacych ochrone na wodę i szybko ewoluujacych w kolejne poziomy. Równiez sa odcienie, które potrzebuję 850 PD
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-08-02, 12:54   

Cytat:
Zamiast arcywampirow mozna zainwestować w mrocznych wladców majacych ochrone na wodę i szybko ewoluujacych w kolejne poziomy. Równiez sa odcienie, które potrzebuję 850 PD


Utrzymaj Cienia gdy jest trzech pustelników u wroga to ci przyznam order.
Ja już kiedyś robiłem testy i Hordami jednym z lepszych wyjść (z podobnym wymogiem PD) są Zmory, ale to wyjście dosyć losowe bo całość taktyki opiera się na wysysaniu poziomu.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum