Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Najlepsza drużyna
Autor Wiadomość
barney44 
Krasnolud
Znudzony czekaniem



Wiek: 102
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 18
Skąd: Skalny Zamek
Wysłany: 2008-09-21, 22:59   

Wysoko poziomowy Strażnik królewsski bez problemu sobie poradzi nawet z dwoma niebieskimi smokami. Rzeczywiście na początku mogą byc drobne problemy, ale gdy gram wysokpoziomowym Strażnikiem to tylko rotuje krasnoludów. Gorzej gdy mam pierwszopoziomowego bohatera to wtedy rezygnuje z jednego Pustelnika na recz Strażnika kuźni
 
 
set 
Krasnolud



Wiek: 57
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 14
Skąd: mroczny las
Wysłany: 2008-09-22, 14:55   

Dla Klanów napewno powinien być syn Ymira i Arcydruidka, reszta według uznania.Ten tandem zapewnia max. obrażenia w pierwszej turze.
_________________
cogito ergo sum
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-09-22, 17:01   

barney44 napisał/a:
Vogel Serapel napisał/a:

Optymalny moim zdaniem skład dla Klanu to:
Syn Yamira
Arcydruidka; Strażnik królewski
Strażnik kuźni; Król Krasnoludów.

Może i optymalny, ale i najdroższy.

Syn Ymira: 3300
Strażnik Kuźni: 700
Arcydruidka: 2200
Król Krasnoludów: 6700 (ostatni budynek dający awans na króla kosztuje 4500)

W sumie: 12900 sztuk złota, fakt drogo :-/ ale warto się wykosztować.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 29
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-09-22, 19:28   

Arcydruidka jest obowiązkowa w każdym składzie jaki zrobie grając klanami, na ostatnim poziomie bardzo wzmacnia drużynę.
_________________

 
 
barney44 
Krasnolud
Znudzony czekaniem



Wiek: 102
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 18
Skąd: Skalny Zamek
Wysłany: 2008-09-22, 21:10   

Vogel Serapel napisał/a:



W sumie: 12900 sztuk złota, fakt drogo :-/ ale warto się wykosztować.


A przy pięciu Pustelnikach tylko 2200 sztuk złota, a efekt niewiele gorszy.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-09-22, 21:32   

Dużo gorszy gdy idziesz na stolice. Zmieniłem skład na obecnie 4x Góral (docelowo Pustelnik) Arcydruidka i Czempion i musze powiedzieć że to nie jest skład dla mnie. Strasznie nudno na placu boju.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
barney44 
Krasnolud
Znudzony czekaniem



Wiek: 102
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 18
Skąd: Skalny Zamek
Wysłany: 2008-09-22, 21:59   

Może i troche gorszy przy odbijaniu stolicy, ale wtedy rzucam bohaterowi Ostrze Thanatosa lub Czaszke Thanatosa i po 90 pancerza dla każdego i stolica zdobyta. Co do nudy to się musze zgodzić lecz jest to najbardziej efektywne zestawienie drużyny Klanów, według mnie.
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-09-23, 07:48   

A nie lepiej zamiast dwóch górali->pustelników dać starszego ma więcej hp i damage... :?:
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 34
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-09-23, 08:45   

A na dodatek mógłby pełnić rolę buforu obrażeniowego no i atakuje za pomocą powietrza, więc niebieskie smoki już nie takie straszne.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2008-09-23, 13:58   

Inna sprawa Białe smoki, ale te dość rzadko występują.
_________________
Deal with it.
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 34
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-09-23, 14:00   

Białe smoki mają odporność/ochronę na wodę? Bo jeśli nie, albo jeśli mają tylko ochronę przed wodą to nie ma żadnego problemu, Pustelnicy załatwiają całą sprawę.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2008-09-23, 14:18   

Na powietrze, Nagash. Wtedy to Pustelnicy zajęliby się Białym/białymi (w gruncie rzeczy są takie same jak niebieskie w dmg, ale mają ochronę na powietrze i źródło ataku z powietrza).


A właśnie, taka ciekawostka mnie naszła w związku ostatnimi portretami do D3, ale to dodam w innym wątku.
_________________
Deal with it.
 
 
 
Kuba888 
Chłop


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 10
Wysłany: 2008-12-08, 17:46   

Ja ustawiam tak:
Klany
Syn ymira
Strażnik kuźni|bohater woj.
Arcydruidka|Król krasnoludów
Legiony
Włodarz
Modeusz|Książe
Modeusz|Rycerz piekieł
Imperium
Prorokini|Obrońca wiary
Biały mag|Rycerz pegaza
Prorokini|Obrońca wiary
Hordy
Upiorny żmij
Arcylisz|Rycerz śmierci
Odcień|Widmowy
Elfy
Teurg|Szarżujący centaur
Strzelec(różnie wybieram)|Pan Lasu
Sylfida(ew.tancerka)|Szarżujący centaur

Czasami zmieniam, chociaż staram się tworzyć grupę składającą się w miarę możliwości ze wszystkich rodzajów jednostek.
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2008-12-08, 22:42   

To dość kosztowne rozwiązania i (choć nie grałem w multi) sprawdzające się raczej na dużych mapach, z większą ilością złota związaną z budową budynków na rozwój jednostek.
Cóż, co kto lubi, przynajmniej masz tą zaletę, że skład jest różnorodny i nie nudzisz się wyglądam ataków przy dłuższym graniu.
_________________
Deal with it.
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-12-09, 07:20   

Ja ostatnio gram ustawieniem:
w Imperium:
Tył: dowódca mag, 2x Iperialny Zabójca
Przód: 2x Wielki Inkwizytor, Imperialny Zabójca.
Trochę urozmajcenia nikomu nie zaszkodziło :-P
 
 
 
Kuba888 
Chłop


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 10
Wysłany: 2008-12-09, 15:19   

Ebenezer Meshullam napisał/a:
To do?? kosztowne rozwi?zania

Jak gram to tworz? jedn? dru?yn? ew. ró?d?karza i nie trac? kasy na rekrutowanie jednostek do innych dru?yn, wi?c bez problemu dochodz? do rozbudowanej na maxa stolicy.
 
 
Maxion 
Wtajemniczony
Niebieski wampir



Wiek: 26
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Rio
Wysłany: 2009-02-05, 19:11   

Dla Imperium:
Biały Mag | -
Imperialny zabójca | Rycerz pegazów
Prorokini | Święty mściciel


Dla Hord:
Upiorny Żmij
Nosferat | Śmierć
Odcień | Widmowy wojownik


Dla Legionów:
Onyksowy gargulec
Inkub | Książe Piekieł
Tiamath


Dla Klanów:
Starszy
Strażnik kuźni | Czempion krasnoludów
Arcydruidka | Władca runów


Dla Przymierza:
Archont | Dziki centaur
Władca przestworzy
Sylfida | Pan lasu


To ustawienie może wam sie nie podobac ale do wielu gier podchodze dosc ekscentrycznie i np dlatego w druzynie imperium pozostaje jedno miejce wolne bo nie lubie powtarzajacych sie jednostek. A to aktualne ustawienie nie musi byc dokladnie takie, byleby druzynie byl wojownik kontaktowy, dystansowy, mag i przydaje sie jakis dodatek. I nie zacznijcie sie czepiac druzyny elfow sprzeczniej z moja teza bo nie idzie upchnac wszystkich jednostek na tak malyb obszarze :->
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 30
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-02-05, 19:13   

Heh jedno miejsce Wolne by nie powtarzały się jednostki :D .. To co powiesz na iście Elficka taktykę..

Zbójca | Zbójca
Zbójca | Strażnik
Zbójca | Zbójca

I jeszcze jaka tania taktyka... wystarczy wybudować 3 budynki czyli zapłacić 2200 złota.
_________________

 
 
 
Maxion 
Wtajemniczony
Niebieski wampir



Wiek: 26
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Rio
Wysłany: 2009-02-05, 19:34   

Łatwo i przyjemnie ale i tak trzymam sie swojego :-P
_________________
Leave out all the rest
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-02-05, 19:37   

Maxion napisał/a:
Dla Hord:
Upiorny Żmij
Nosferat | Śmierć
Odcień | Widmowy wojownik

Śmiech na sali. Tylko Odcień i Widmowy są tutaj jako właściwe opcje. Śmierć by nie wydoliła, głównie dlatego, że trzeba ją najpierw dawać na tyły, a potem za jej sprawą Widmowy i Żmij otrzymywaliby więcej strzałów na głowę. Żmij się niezbyt opłaca: długi czas szkolenia i dodatkowe wydatki na budynki, tylko po to, żeby mieć klocka o przeciętnej sile ataku i niepewnej truciźnie. Dodatkowo zapycha miejsce na tyłach, co u Hord specjalizujących się w magii jest strata niepowetowaną. A biorąc poprawkę na obniżona inicjatywę Śmierci w Buncie Elfów, lepiej wywalić Żmija i dać dwa arcylisze/arcywampiry.

Szkoda tylko, że te "ekscentryczne" ustawienia są dalekie od funkcjonalności... zwłaszcza elficki i hord...
Elledan napisał/a:

Zbójca | Zbójca
Zbójca | Strażnik
Zbójca | Zbójca

Kiedyś grałem ustawieniem dwóch łuczników (dowolnych), uzdrowicielki i Pana Lasu. Ten ostatni miał wyciągnięty artefaktami etc. pancerz do 90 i całkiem miło sie leciało. Twój skład ma tyle wady, że wilkołaka/śmierci/zmory/upiora nie ruszysz...
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum