Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2017-11-24, 00:37
Lud Moczar
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-01-07, 16:58   Lud Moczar

Miejsce na dyskusje o nowej sile w Nevendaar: Ludzie Moczar, który zyskał sobie prawa do bycia rasą grywalną.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2012-01-03, 15:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-02-09, 16:47   

Dyskusje można by zacząć od tego:

_________________

 
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2010-02-11, 21:57   

Jako drzewa nadałyby się jakieś wierzby płaczące. No i jakieś zielone bagienne ogniki, skały porośnięte mchem i wielkie grzyby.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-02-12, 15:32   

Tylko, że nie mamy grafików żeby nam takie zabawki wykonali :P Jakbyś miał jakieś gotowe grafiki albo umiał skręcić kogoś do ich wykonania to daj znać ;]
A wierzby płaczące są swoją drogą ciekawym pomysłem.
_________________
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2010-02-12, 22:15   

Skały to nie byłby taki wielki problem, można by wziąć np te z terenów górskich klanów, które pojawiają się czasem zamiast drzew i śnieg przerobić na zielony mech. Co do grzybków to wydaje mi się, że w HoMM III coś takiego było ale mogę się mylić.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-02-15, 16:09   

Ukatrupię każdego kto doda do Disciples ogromne grzybki, każdego.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-10-05, 23:01   

Co powiecie na nazwe dla rasy "Wężowa Sekta" ? XDD
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-10-05, 23:06   

Sekta kojarzy się raczej z dosyć małym ugrupowaniem, zbyt małym by zaistnieć jako religia.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-10-05, 23:55   

Czy ja wiem, czy takim małym... Ale co do nazwy, to chyba długo nad nią nie myśleliście :-P I ma ona tak poza tym jakieś uzasadnienie fabularne lub logiczne czy też inne?
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-10-05, 23:58   

Elle się uparł, że Lud Moczar jest złe i teraz rzuca jakieś niedorozwinięte propozycje :-P
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-10-06, 10:02   

A kogo nazywali sekciarzami w Disciplesach? Inkwizycję Crowleya, niektóre sługi demonów i bezcielesnej. nie wiem jak elfy odnoszą się do swoich półmartwych krewniaków, ale bym się nie zdziwiła jakby mówili na nich "sekta".

Wiem, że pamięć o moim "Disciples under fire" zamiera i zostało niemalże całkowicie pożarte przez robactwo historii, że nawet mechanizmy i propozycja organizacji pracy ogólnej nad projektem zostały odrzucone na rzecz impulsywności działań, lecz tam planowałam zrobić z "jaszczurowych" coś na kształt ludów prekolumbijskich - dobrze rozwiniętych tam, gdzie większość jest słabo rozwiniętych a zacofani tam, gdzie inni przodują. Nazwa zaproponowana przez SF jest niefortunna, lecz to coście sami zaproponowali złym nie jest. Jeżeli jednak naprawdę gryzie was ta nazwa to raczej walnijcie coś z klasyki historii. Dar bagien (od Daru Nilu) na przykład, wiem że brzmi zbyt patetycznie i ustawiać ich może poprzez nazwę na zbyt wysoko w rozwoju, ale określanie sektą kogoś, kto nie ma nic wspólnego z "Wielką Czwórką" jest dla mnie po prostu śmieszne.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-10-06, 11:31   

Hm, Lud Moczar jest nieomal dokładnym tłumaczeniem nazwy Marshdwellers, bo "dwell" to m. in. "zamieszkiwać". Ja uważam że obecna nazwa spełnia swoje zadanie całkiem dobrze, bo opisuje w jakiś sposób kim są a nie uderza w żadne podniosłe tony. Moczarnicy nie są rasą domyślnie kojarzoną ze złem, więc nie ma też potrzeby nadawania im "liczebnościowej" nazwy (bo w Disie tak się jak trafiło, że "źli" mają nazwy sugerujące, iż jest ich wiele: Hordy, Legiony, w DH doszły Zastępy).

@Machak
Po prostu robienie z tego projektu społecznego okazało się najgorszym z możliwych błędem, na forum nie da się w żaden sposób skoordynować prac. Musiałabyś chyba sama to robić, albo ktoś robić to sam, bo innej opcji na wykonanie planu nie ma.
Nawiasem, przeglądałaś do końca te opisy mojego światka? Bo mówiłaś, że jak coś się pojawi ważnego z błędów itp. to dasz znać ;-)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum