Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2014-01-27, 22:00
PRZYMIERZE ELFÓW - Piate Drzewko Rozwoju Jednostek
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-01-07, 16:49   PRZYMIERZE ELFÓW - Piate Drzewko Rozwoju Jednostek

Proponowane nazwy i statystyki piątego drzewka rozwoju jednostek dla Elfickiego Przymierza.



Poziom I
Leśny Elf
HP: 10
DMG: 3
INI: 5(+1)

Poziom II
Strażnik Lasu
HP: 14
DMG: 5(+1)
INI; 5(+1)

Poziom III
Gwardzista
HP: 18
DMG: 7(+1)
INI: 5(+1)

Poziom III
Dziki Elf Wojownik
HP: 17
Odporność na Trucizny
DMG: 2x 4(+1)
INI: 6

Poziom IV
Obrońca Królowej
HP: 22
Odporność przed Woda
DMG: 10
INI: 5(+1)
Zasada Specjalna: Zwiększona premia do pancerza przy przejściu do Obrony.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2014-06-23, 22:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-09-03, 15:08   

No wiec.. zastanawiamy sie czy piechota to najlepszy pomysł... dubluje sie ona troche z Kobitkami z Hord.. dlatego chetnie posluchali bysmy waszych propozycji na zmiane tego drzewka na inne jednostki... nie musza to byc wojownicy.. wszystkie pomysly mile widziane.
_________________

 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-09-03, 21:24   

Pewnie powiecie, że to idiotyczne, ale tak sobie ostatnio myślałem. Piąte drzewko mogło by składać się z jednostek nie posiadających ataku opierającego się na zwyczajnych obrażeniach. Ktoś ostatnio opisał dość ciekawą postać Astrologa bodajże , mamy tutaj doczynienia z obniżeniem inicjatywy. Był by to mag rzucający klątwę, bądź coś w tym stylu, tak aby było więcej kombinowania. Opisałem kiedyś maga Syna przeszłości, miał dość specyficzny skill. Demony mogły by otrzymać "coś" co przejmuje kontrolę nad wojakiem przeciwnika lub wywołuje u niego szał (biedak atakował by przyległa jednostkę). Co do klanów i reszty tałatajstwa nie mam pomysłu, pomyślcie... chodzi mi przede wszystkim o wojsko, które wprowadza jakieś urozmaicenie. Może opłacało by się poszperać w temacie z jednostkami wykreowanymi przez forumowiczów?

Rydwan dla nieumarłych to by było coś :shock: :D 8-)
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-09-03, 21:32   

Aro tematy jest wylacznie przeznaczony dla Elfow :D o innych rasach rozmawiamy w innych dzialach.. kazda rasa ma wlasny. Wiekszosc ras juz piate drzewka dostala.. problem jest z tym elfickim... staramy sie znalezc cos co nie jest tak oczywiste jak elficcy wojwonicy...

Nie wiem na ile Elfom jednostki zmniejszajace ini wroga sa potrzebne :) Magowie wyprzedzaja innych magow.. lucznicy sa jacy sa... gryfy maja ini normalnych wojow.. rasa zmniejszania ini nie potrzebuje.

Bylbym wdzieczny za dalsze propozycje i wypisywanie nawet najdziwniejszych i lamiacych mechaniki disca pomyslow...
_________________

 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-09-03, 21:36   

Ach nie jestem zorientowany w tym dziale sorrki :oops:
Widziałeś opis tego mojego maga syna przeszłości :?: Może dało by się to jakoś wykorzystać.
Oto link http://disciples.pl/viewt...r=asc&start=140 tutaj go jako tako opisałem.

Boże ja tyle błędów kiedyś waliłem :shock: :dorf: :haha:
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-09-03, 22:03   

Podstawowy problem jest taki, ze jedno drzewko magow juz mamy... szlachetnych... dodanie drugiego nie wchodzi w gre.
_________________

 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-09-04, 10:02   

Mówisz, że wojownicy i magowie to kiepski pomysł... zatem może coś dwupolowego, jakaś jednostka ciężkiego kalibru :-P . Nie przychodzi mi do głowy nic poza smokami, te jednak są zbyt potężne. Chyba, że opracowało by się jakieś wcześniejsze ich wersje z niższym dm i hp, coś w stylu „Potomek Przedwiecznych” – młodszy smoczek, który z czasem stawał by się coraz silniejszy i wytrzymalszy + rozwidlenie na końcu na trzy kierunki, jeden zadaje dm AoE od ognia/powietrza, drugi wodny atak na jedno pole plus odmrożenie, trzeci obrażenia fizyczne (jedno pole) + rozbicie pancerza, albo paraliż.
Może bredzę… sam nie wiem, to moja ostatnia propozycja.
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-09-06, 08:49   

1lvl
Pan - wiecznie pijana istota z lasu. Wygląda jak człowiek z kozimi nóżkami, ogonie, rogach i bródce. W wierzeniach ludu prostego ludzi i elfów Pan jest uosobieniem dobrego pijaństwa. W walce wygląda jakby był pozbawiony równowagi, ale dzięki ciągłej zmianie środka ciężkości łatwiej jest mu unikać ciosów. <ochrona na umysł; szansa na jego trafienie -1>

2lvl A
Satyr - Satyrzy kontynuują tradycję wesołego pijaństwa i walki w stylu pijaka. Mają jednak bardziej ludzkie kształty, więc i ich zdolności bojowe są wyższej jakości niż u Panów. Potrafią w sojusznikach przywrócić pozytywne myślenie, poprzez opary alkoholu. <podwyższone statystyki; w jego sąsiedztwie nie można zostać zmuszonym do ataku;zamiast ataku może nadać komuś ochronę na umysł>

2lvl B <możliwość blokady>
Boruta - Pan, który przerzuci się na cięższe trunki, przestaje już być wesoły. Jest w stanie melancholii alkoholowej a jego prowokowanie może źle się skończyć. W walce atakuje z dziką furią. W wierzeniach ludu prostego ludzi i elfów jest uosobieniem złego alkoholizmu. <podwyższone statystyki; ochrona na żywioły; nie może przejść do obrony>

3lvl B
Leszy - gdy szał pijaństwa ogarnie na całego tracisz resztki moralności. Stajesz się bardziej podobny do zwierza niż do człowieka, umysł jest ociemniały i niemożliwy do rozpykania. <podwyższone statystyki; atak wszystkich w zasięgu; odporność na umysł; traci ochronę na żywioły>
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-09-06, 09:31   

Kurcze MachaK wreszcie ktoś daje jakąś porządną propozycję… zwala z nóg. Elle będzie w niebo wzięty... :->
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-10-03, 19:31   



Tkacz Snów (Jednostka Specjalna) - tworzy na wybranym polu Iluzje z zasada obsesji - musi zostac zaatakowana jezeli jest w zasięgu ataku.

Łamacz Zaklęć - posiada dodatkowy efekt ataku "Rozproszenie Magii" - usuwa wszystkie pozytywne efekty magiczne z trafionej jednostki (szansa procentowa)

Obrońca Królowej - zyskuje 75, a nie 50 Pancerza w czasie przejscia do obrony.

Do komentowania...
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-10-04, 12:13   

Pytanie - co jest podstawą?

Iluzje obsesyjne - jakie mają być progi PŻ? Nie liczyłabym na więcej jak 150 (przy 20 lvl jednostki) by można było ich jakoś pokonać.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-10-04, 13:04   

To tak jak wczesniej drzewko wojowników (wiekszosc jednostek znajdowała sie juz w pierwszym drzewku) czyli podstawa jest atak punktowy w sasiednia jednostke.

Tkacz Snów jest jednostka specjalna. Iluzja tak samo jak te Piekielne znika po pierwszym celnym ataku, wiec po prostu nie ma HP.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum