Śmierć – blokuje możliwość wejścia na wybrany hex na czas trwania tury.
Rdza - -50% do pancerza.
Zaraza – Zadaje wybranej wrogiej drużynie 1(+1) obrażeń o źródle śmierć.
Osłabienie – Zmniejsza maksymalna ilość HP wrogiego oddziału o wysokość dziennej regeneracji zycia.
Przyzwanie Szkieletów – przyzywa mała armie szkieletów (dokładny skład zależy od rzutu K6)
Poziom II
Cień – wybrana wroga armia na okres tury traci swoja magiczna sferę, nie może rzucić zaklęć, nie może zostać wzmocniona zaklęciem.
Martwe Ziemie – rzucane na trzy sąsiednie sobie hexy. Armie przebywające na tych hexach nie zregenerują zycia.
Lodowa Burza – zadaje obrażenia od wody.
Plaga – rzucane na miasto. Do czasu przerwania oblężenia obrońcy będą mieć coraz mniejsze (obniżane co turę o wartość dziennej regeneracji zycia) maksymalne HP.
Słabość – zmniejsza szanse trafienia wybranego oddziału.
Poziom III
Przyzwanie II – Koszmar (może zostać przyzwany jako dowódca armii Szkieletów)
Mgła Śmierci – rzucane na trzy sąsiednie hexy. Mgła niesie ze sobą zarazę, armii która wejdzie w strefę działania czaru zadawane są obrażenia o wysokości 3.
Zgnilizna – wybrany wrogi oddział zadaje mniejsze obrażenia.
Zgroza – jednostki w wybranym oddziale uzyskują w czasie trwania bitwy najniższy możliwy wynik testu inicjatywy. Może zostać rzucone jako oblężnicze.
Kamienny Deszcz – zadaje obrażenia od Ziemi.
Poziom IV
Przyzwanie III – Thanatos (może zostać przyzwany jako dowódca armii Szkieletów)
Psalm Śmierci - -50% ruchu wybranego oddziału wroga.
Zniszczenie Smoka – zadaje obrażenia od Ognia.
Przeklęte Cmentarzysko - rzucane na miasto. Dowódcy Hord Nieumarłych zyskują możliwość przyzwania Szkieletów podczas oblężenia.
Rytuał Śmierci – zadaje wybranemu sojuszniczemu oddziałowi obrażenia, w zamian regenerując pule AP dowódcy.
Poziom V
Ochrona przed Ranami – chroni wybrana sojusznicza armie przed pierwszym atakiem od oręża w czasie bitwy.
Dotyk Mortis – jednostki w wybranej wrogiej armii nie mogą w czasie bitwy przechodzić do obrony.
Klątwa Nygraela – wszystkie premie z artefaktów są na czas trwania jednej tury nieaktywne.
Śmiercionośna Burza – zadaje wybranej armii obrażenia od Śmierci.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2011-04-22, 18:34, w całości zmieniany 5 razy
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-04-29, 20:29
Śmierć i cień mi się nie podoba - to nie dla nich, na me ślepe oko.
Tanatos + armia szkeletów - to dopiero będzie koszmar
Przeklęte cmentarzysko - jakby to miało działać? Na miejsce naszych zgonów pojawiają się szkielety, jakiś limit czy bez ograniczeń?
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Thanatos i Koszmar maja swoimi umiejętnościami tak wpływać na armie szkieletów by walka przeciwko nim była na swój sposób wyjątkowa ("specjalna"). Przy dobieraniu statystyk tym przyzwaniom na pewno wezmę pod uwagę fakt, ze wspierane przez armie szkieletów mogą być silniejsze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum