Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Księga Czarów
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-01-07, 16:18   Księga Czarów

Poziom I

Śmierć – blokuje możliwość wejścia na wybrany hex na czas trwania tury.
Rdza - -50% do pancerza.
Zaraza – Zadaje wybranej wrogiej drużynie 1(+1) obrażeń o źródle śmierć.
Osłabienie – Zmniejsza maksymalna ilość HP wrogiego oddziału o wysokość dziennej regeneracji zycia.
Przyzwanie Szkieletów – przyzywa mała armie szkieletów (dokładny skład zależy od rzutu K6)

Poziom II

Cień – wybrana wroga armia na okres tury traci swoja magiczna sferę, nie może rzucić zaklęć, nie może zostać wzmocniona zaklęciem.
Martwe Ziemie – rzucane na trzy sąsiednie sobie hexy. Armie przebywające na tych hexach nie zregenerują zycia.
Lodowa Burza – zadaje obrażenia od wody.
Plaga – rzucane na miasto. Do czasu przerwania oblężenia obrońcy będą mieć coraz mniejsze (obniżane co turę o wartość dziennej regeneracji zycia) maksymalne HP.
Słabość – zmniejsza szanse trafienia wybranego oddziału.

Poziom III

Przyzwanie II – Koszmar (może zostać przyzwany jako dowódca armii Szkieletów)
Mgła Śmierci – rzucane na trzy sąsiednie hexy. Mgła niesie ze sobą zarazę, armii która wejdzie w strefę działania czaru zadawane są obrażenia o wysokości 3.
Zgnilizna – wybrany wrogi oddział zadaje mniejsze obrażenia.
Zgroza – jednostki w wybranym oddziale uzyskują w czasie trwania bitwy najniższy możliwy wynik testu inicjatywy. Może zostać rzucone jako oblężnicze.
Kamienny Deszcz – zadaje obrażenia od Ziemi.

Poziom IV

Przyzwanie III – Thanatos (może zostać przyzwany jako dowódca armii Szkieletów)
Psalm Śmierci - -50% ruchu wybranego oddziału wroga.
Zniszczenie Smoka – zadaje obrażenia od Ognia.
Przeklęte Cmentarzysko - rzucane na miasto. Dowódcy Hord Nieumarłych zyskują możliwość przyzwania Szkieletów podczas oblężenia.
Rytuał Śmierci – zadaje wybranemu sojuszniczemu oddziałowi obrażenia, w zamian regenerując pule AP dowódcy.

Poziom V

Ochrona przed Ranami – chroni wybrana sojusznicza armie przed pierwszym atakiem od oręża w czasie bitwy.
Dotyk Mortis – jednostki w wybranej wrogiej armii nie mogą w czasie bitwy przechodzić do obrony.
Klątwa Nygraela – wszystkie premie z artefaktów są na czas trwania jednej tury nieaktywne.
Śmiercionośna Burza – zadaje wybranej armii obrażenia od Śmierci.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2011-04-22, 18:34, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2010-01-07, 16:20   

Propozycje nowych? Np zaklęcie, które dawałoby się na groby i powstawały by z nich nieumarłe odpowiedniki zabitych tam jednostek...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-04-22, 18:33   

Aktualizacja. Wstępny wygląd księgi magii Nieumarłych. :)
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-04-29, 20:29   

Śmierć i cień mi się nie podoba - to nie dla nich, na me ślepe oko.
Tanatos + armia szkeletów - to dopiero będzie koszmar
Przeklęte cmentarzysko - jakby to miało działać? Na miejsce naszych zgonów pojawiają się szkielety, jakiś limit czy bez ograniczeń?
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-04-29, 21:04   

Thanatos i Koszmar maja swoimi umiejętnościami tak wpływać na armie szkieletów by walka przeciwko nim była na swój sposób wyjątkowa ("specjalna"). Przy dobieraniu statystyk tym przyzwaniom na pewno wezmę pod uwagę fakt, ze wspierane przez armie szkieletów mogą być silniejsze.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum