Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Seria Total War
Autor Wiadomość
Herder 
Adept



Wiek: 30
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 21
Wysłany: 2010-02-18, 10:46   

A co do Empire to oni przesadzają :shock:
Sama gra dość dużo kosztuje (ok.100 zł), a przedwczoraj w empiku zobaczyłem, że jest jeszcze dodatek dodający jakieś jednostki i 5 amerykańskich frakcji za 20 zł.
A potem okazało się, że chyba będą jeszcze wypuszczać takie bzdetne dodatki
Wg. mnie Empire straciło swój urok Total Warowy.
Nie wiem jak to będzie z Napoleon : Total War.
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-02-18, 17:42   

Propo husarii. Na zachodzie występują takie określenia jak Hussar i Winged Hussar. U nas zaś występują określenia Husaria i Huzarzy. Dlatego występują problemy z przedstawieniem tego jak trzeba, zwłaszcza kiedy gra dzieje się na przełomie kilku epok. Co do lekkości husarii, to to że jest to lekka jazda z dobrym pancerzem to nie jest takie złe.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2010-02-18, 23:02   

Cytat:
Co do lekkości husarii, to to że jest to lekka jazda z dobrym pancerzem to nie jest takie złe.

E, tu bym sie spierał :mrgreen: Lekkość kawaler w dużej mierze zależy od koni (po tym się określało jak pancerze wyszły z mody). Z początku to była lekka konnica. A husaria "polska" po Stefanie Batorym to już jazda... półciężka... używająca koni nie lekkich (acz ciężkie też nie były w sensie stricte zachodnim). W każdym razie lekką jej nazwać wtedy nie można ;-)

Szkoda że nie ma Total Wara w epoce 16-17 wiek :-(

Cytat:
Ale co do takich szczegółów jak skrzydła to nie ma co się nie wiadomo jak czepiać, bo to nawet historycy nie ustalili jak to z nimi do końca było.

A się zdziwisz. Bo historycy ustalili jedno: Husaria skrzydeł podczas bitew używała! :devil4: Tylko nie wiadomo czy miał je każdy, i wątpliwe by w tym aspekcie była jakaś unifikacja...
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-02-19, 06:25   

No właśnie, półciężka. Czy silnik ETW uwzględnia kategorię półciężkości? Jeżeli tak to zrobili błąd jeżeli nie to zrobili dobrze.

Został wykonany mod na właśnie wiek świetności Polski i Litwy. Nazywa się Ogniem i Mieczem.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2010-02-19, 09:46   

Cytat:
Został wykonany mod na właśnie wiek świetności Polski i Litwy. Nazywa się Ogniem i Mieczem.

Ale nie jest na Medival 2, a o to mi chodziło ;-) O OiM wspomniałem przecież :-P
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-02-23, 10:40   

Te ludziki są takie jakiś małe a już symbole na sztandarach są całkowicie nieczytelne. Miażdżąc Anglików przypadkiem zupełnie nieświadomie przejąłem prowincję Duńczyków bo wziąłem ja za angielską. Teraz na morzu mam przerąbane bo duńskich statków jest jak mrówek niemal całkowicie blokując możliwość przesłania posiłków z wysp na kontynent.


A screenach z jednostkami są dziury czy w tym modzie większość nacji jest pozbawiona jednostek jeździeckich :?:
Choć w Medievalu II w stosunku do jedynki użyteczność konnych i tak spadła.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-02-23, 11:57   

Którym modzie?

Krasnoludy vs gobliny, epizod na tyłach gobliny napadły na krasnoludzkich łuczników.
http://img709.imageshack.us/img709/4205/ars.jpg
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-02-23, 17:08   

Chodzi mi o moda z LOTR
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-02-23, 17:13   

A konkretniej bo jest z pół tuzina takich modów.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-02-23, 19:52   

Tak ale temat owiera Third Age (czty jak to sie pisze) i tylko z tego moda są zamieszczone screeny.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2010-02-23, 20:15   

Cytat:
A screenach z jednostkami są dziury czy w tym modzie większość nacji jest pozbawiona jednostek jeździeckich

Każda nacja posiada przynajmniej jedną jednostkę konnicy prócz karasi (no krasnoludowie mogą najmować konnicę z Dale ;-) )
Frakcje "orkowe" - Izenguard i OfMM (Orks from Misty Moutans) - mogą rekrutować Jeźdźców Wargów. Mordor ma elitarna kawalerię czarnych numerojczyków, no i Trole które pełnia rolę kawalerii (Tylko nie wiem czy można ja [konnice] rekrutować, czy mają ja tylko niektórzy generałowie... Nazgule np.).
Frakcje Elfickie też mają ograniczoną konnice Silwani- konnych łuczników. Noldorowie porządną konnice uderzeniową (chyba najlepsza w grze).
Frakcje ludzkie, czy to dobre czy złe, dysponują przynajmniej 3-4 typami konnicy, Rochan ma jej do groma (łuczników konnych 2 rodzaje, miotaczy włóczni. Konnice uderzeniową: lekką, średnia, i elitarną ciężką- ale tej mało i nie najlepsza w grze :-P )
Taka specyfika Śrudziemia ;-)

A ja jakoś nigdy Duńczyków z Anglikami nie pomyliłem :-P I ogólnie problemów z rozpoznawaniem jaka prowincja czyja nie mam.. To kwestia przyzwyczajenia ;-)
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-02-26, 21:03   

Czy poza Isengardem da się rekrutować jakieś sensowne jednostki :?: Te gobliny czy ludzcy włócznicy są strasznie słabi a wszystkie Snagi (nie wiem co to za nazwa, nie jestem dość obcykany w LotR) mam związane w walce z Rohanem skubańce mają dobrą jazdę i wiedza jak jej użyć.

Jak na razie 3 bitwy wygrane z Rohanem szkoda tylko że wszystkie w moich granicach.

Trochę przesadzili z drzewami podczas jednej bitwy w ogóle nie widziałem co się działo bo całość wydarzeń mi zakrywały liście, wroga rozpoznawałem jedynie po zmianie kursora na miecz ataku. No i te naprawdę spore obszary bez żadnych miast, ale ogólnie bitwy kilkutysięcznymi armiami są naprawdę ciekawe.

Edit.: Pod moją twierdza pojawiło się pięć oddziałów koniolubów które uformowały się w końcu w trzy silne podjazdy. Jeden natychmiast rozpoczął oblężenie jednego z mniejszych miast, większy otoczył Isengard czekająć na połączenie z trzecim największym oddziałem. Nie czekając na to sam zaatakowałem i rozbiłem siły oblężnicze niemal bez strat, piechota mają dzielną ale gdzie im do moich Snag. Pod mury zbliża się jednask silniejsze uderzenie i nie wiem czy wyprowadzić mu naprzeciw główne siły w którym przeważają łucznicy bardzo podatni na jazdę wroga.
Niestety moje miasteczko bronione przez nędznych ludzi i goblińskich włóczników nie ma zbytnich szans a ja nie mam skąd wysłać posiłków.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2010-02-27, 00:53   

Isengard jest ciężka frakcja jak na początek :-P Kiedy będziesz mógł szkolić Uruk-Hai (odblokowują się stopniowo wraz z upływem tur, tak jak wszystkie lepsze jednostki wszystkich nacji) to Rochan będzie srał pod siebie ;-) Ja na początku pozajmowałem jak najwiecej miast i zawsze zaczyna od rozbicia Eriadoru. Potem zwykle Rochan sam wypowiada wojnę- tu raczej pasywnie do czasu rekrutacji Uruków. W międzyczasie można zwołać inwazje u Saurona na Edoras- to trochę osłabi Rochan ;-)
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-02-27, 10:47   

Snagami można dosyć dużo załatwić. Nie wiem jak u was z czasem rekrutacji Snagi (na innych modach, ale i tu i tam mają dosyć niskie staty i niskie morale), ale ja powstrzymałam ostatni wysiłek ofensywny Rohanu tylko dzięki dwóch, pełnych armii Snag.

PS. Snagi to (w oparciu o film, bo skojarzycie) są te chude orki.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-02-27, 12:11   

Ale gdzie tam miasta zajmować jak nie ma żadnych wolnych prawie, ani za bardzo nie ma czym bo te gobliny i ludzie co na początku dostępni są to padają strasznie nawet w walce ze zwykłymi bandytami.
JA zaatakowałem Foldburg i momentalnie otoczyli mnie Rochańczycy zmuszając do przyjęcia walnej bitwy którą wygrałem zabijając trzech z ich generałów ale i sam poniosłem spore straty głównie w łucznikach goblińskich którzy przyjęli na siebie szarżę konnicy by moja piechota mogła ją wyrżnąć. Potem stoczyłem jeszcze z pięć mniejszych walk już we własnych granicach i czekają mnie dwie kolejne jedna w polu gdzie wystawię oddział złożony z samych niemau Uruk-Hai pół na pół łuczników z piechotą (jakoś piechota nie chce się rekrutować) druga w oblężeniu gdzie ze względu na ilość i jakość obrońców nie wróże sukcesu.

To oddział który zamierzał zaatakować Isengard.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-03-11, 17:12   

Pochwalę się (a co!). Pojedynek online - Dunland (Ja) i Rohan (Znajomy). Walka na moście. Pomimo tego, że tamten miał lepszą pozycję i armię to ja i tak wygrałam.

Most, obok moje oddziały wykańczają nieprzyjaciela
http://img706.imageshack....48/55282796.png

Zbliżenie na owy most.
http://img690.imageshack....59/96257834.png
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2010-04-04, 12:24   

Heh, TA:TW wkrótce umożliwi nam odtworzenie Arnoru ^^'
http://img684.imageshack.us/img684/8/arnormaa2.jpg
http://img688.imageshack..../annumina54.jpg
http://img510.imageshack....avyarchers1.jpg
http://img717.imageshack....norpikemen1.jpg

Czekamy na patha 1.5 - kompletnie przerobionego Eriadoru który może przekształcić się w Arnor, dostaniemy kampanię z drużyną pierścienia- jak narzazie to nie wiem jak to ma wyglądać i nie chcę wiedzieć :-P Ja chce dostać Arnor w swoje łapy! :mrgreen:

A i wyszedł niedawno ciekawy sub mod którego tez mam zamiar przetestować- rozbija kilka frakcji które powinny być osobno:
Od Isenguardu odpada DUNLAND i staje się niezależną frakcja.
Silvan Elvs następuje w końcu podział na moich ukochanych GALLADHRIMÓW i elfów z MIRKWOOD (którzy to wyglądają fajnie i mają sporo jednostek)
No i Krasnoludy dzielą się na tych z Żelaznych wzgórz i samotnej góry (czyli te które były), oraz nowa frakcję: DWARVES OF ERED LUIN czyli z gór błękitnych- nie mam pojęcia gdzie oni znajdą drogę ekspansji :-P Chyba że po trupach z Eriadoru :lol:
Link: http://www.twcenter.net/f...ad.php?t=323812
Dunland też wygląda ciekawie ^^'
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-04-13, 16:07   

Informacja dla tych, co mają oryginalnego RTW + BI ver 1.6

Jak was denerwuje zerowa inteligencja komputera na mapie świata, zbyt łatwa gra, niehistoryczne tekstury i całe te barachło to mam dla was rozwiązanie.

http://forum.totalwar.org....php?f=56&t=199

Teraz ta gra to prawdziwy hardcore.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2010-05-29, 13:07   

Cytat:
Teraz ta gra to prawdziwy hardcore.

Ciekawe, to zdaje się ta polska modyfikacja, ciekawe czy poprawili parę byczków (bo kiedyś to instalowałem i parę rzeczy mnie odpychało :-P ). Ale może poprawili to i owo.. kiedyś spróbuje!

A z wieści: Będzie nowy TW! Jeeej! Będzie to podobno Szogun 2... :shock:
Mam nadzieję że nie zrobią tylko Japonii ale tak jak w tym genialnie (ja marzyłem o Azji w TW!) zapowiadającym się modzie na Medivala 2 kę z dodatkiem All Under Heaven:
http://forum.totalwar.org...php?f=31&t=5044

Japonią spróbuje podbić Chiny i mongołów totalny odlot! :mrgreen:
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-05-29, 16:20   

Gaderic napisał/a:

Ciekawe, to zdaje się ta polska modyfikacja, ciekawe czy poprawili parę byczków (bo kiedyś to instalowałem i parę rzeczy mnie odpychało :-P ). Ale może poprawili to i owo.. kiedyś spróbuje!


Bo to jest polska modyfikacja ;}. Poprawili wiele, bo jakieś dwa tygodnie temu wydali kolejną wersję. Wyczerpali już limit na ilość jednostek, zatem więcej nowych już nie będzie. Poprawili dyplomację (wreszcie sojusznicy nas nie atakują, a przegrywający przeciwnik będzie przyjmował rozejm) oraz gospodarkę (koniec z nadmiernie rozrastającymi się miastami). Po prostu cud miodzio.

Szogun 2, hmm mam nadzieję że zachowają parę ciekawszych elementów z jedynki.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum