Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Guild Wars 2
Autor Wiadomość
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2010-08-19, 19:28   

Zgadza się, Monka raczej nie będzie.
Co innego z bronią palną, wydaje mi się że ona podpada pod huntera przypadkiem?
No w klasach na pewno znajdzie się jakiś inżynier/mistrz golemów/czy co inne bo to było widać nawet na ostatnim trailerze - u małych ludków.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-09-01, 05:25   

Jeśli chodzi Ci o Rangera to nie, on nie będzie mógł posługiwać się bronią palną. Mają zrobić od niej jakiegoś speca...
Co do mistrza golemów to chyba nie pojawi się jako klasa lecz jako dodatkowy bajer u Asurów - widać było na trailerze, że Asura, który sterował Golemem był Elementalistą - używał typowych dla niego zaklęć.



Prezentacja Nekromanty:
http://www.guildwars2.com...ns/necromancer/
 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2010-09-16, 13:57   

nie będę streszczał, bo to trzeba przeczytać:
PAX - Dynamic Events Panel
http://www.mmorpg.com/gam...ents-Panel.html
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-09-16, 20:24   

Brzmi bardzo obiecująco ;D
Mam nadzieję, że te eventy będą na tyle mnogie i zróżnicowane, by nie było widać gołym okiem, że w kółko się powtarzają...

Ja już jakiś czas temu przeczytałem opisy grywalnych klas, które do tej pory ujawniono i znalazłem w nich kilka bardzo ciekawych rzeczy, np:

Cytat:

Death Shroud is a special ability--usable by a necromancer at any time--that utilizes his life force as a secondary health bar. Instead of entering a downed state when his health is reduced to zero, a necromancer automatically activates the Death Shroud ability and assumes a spectral form.[...] With the ability to tap into Death Shroud, necromancers are certainly one of the most durable professions in Guild Wars 2.


W skrócie, w GW 2 nekromanta będzie mógł przechodzić w formę spektralną w dowolnym momencie oraz przejdzie w nią automatycznie w sytuacji, gdy normalnie zginąłby. Druga forma posiada osobny pasek życia i specjalne umiejętności. Nekromanta świetnie nada się więc na tanka....

Cytat:
A ranger has three active pet slots. Outside of combat, or through the use of utility skills, the ranger can swap their active pet. There are 12 different types of pets, including some terrestrial (spiders), some amphibious (lizards), and some aquatic (sharks). Within each type there are subtypes that can influence pets' abilities. For example, a polar bear might have an Icy Roar, while a brown bear might have a Fearsome Roar. A ranger's pet gets its level from its master, which determines their basic attack, armor, and health.


Łowca będzie mógł władać nad trzema zwierzakami jednocześnie, choć tylko jeden pozostaje "aktywny". Zwierzaki będą mieć specjalne dla siebie umiejętności, np. Niedźwiedź Polarny posługiwać się będzie "Lodowym Rykiem". Przewidziane zostały również zwięrzeta morskie, jak np. rekiny.

Cytat:
Chains—A set of three skills that share a single skill slot, chains go off in sequence if you are hitting your target. For example, the sword chain skills Sever Artery, Gash, and Final Thrust are all on the same key, so rather than making a sword warrior spend three slots, they stack to fill only one slot. Chains effectively give a warrior two extra weapon skills on a weapon set.


Wojownicy będą posługiwać się "łańcuchami umiejętności". Znaną więc przez nas i lubianą sekwencję "Przecięcia tętnicy", "Głębokiego Cięcia" i "Kończącego pchnięcia" teraz będziemy mieć pod jednym klawiszem.

Cytat:
The elementalist has four elemental attunements that they can tap into. These attunements are represented by four skills that are located on the bar above their normal skills. When an elementalist switches attunements, the first five skills on their bar will change. These five skills are based on the elementalist's attunement and their current weapon, so that a fire-attuned elementalist will have different skills when he wields a staff than when he wields a scepter or focus. In addition to changing the elementalist's skills, attunements also work like a normal skill and provide an ongoing effect.


To chyba najciekawszy ze smaczków. Elementalista nie będzie, tak jak do tej pory miało miejsce, wybierał zestawu umiejętności związanych z danym żywiołem przed wyjściem z miasta. Zamiast tego posiądzie umiejętność dostosowywania się do sytuacji. Umiejętności Dostrojenia do żywiołów będą dla niego dostępne zawsze, ponad paskiem normalnych umiejętności. Efektem ich użycia będzie, oprócz "standardowego" skutku, zmiana pierwszych pięciu (sic!) umiejętności na związane z danym żywiołem. W praktyce nasz ele będzie miał dostęp do 29 (!!!), zamiast 10 (jak to będzie dla innych klas) skilli jednocześnie.
 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2010-10-09, 13:32   

http://hom.guildwars2.com/#page=welcome
Coś dla graczy części 1.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2011-01-17, 15:09   

Wybaczcie dubla, ale temat przycichł z braku postów.
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
jak walczyć z smokiem w 60 osób z pomocą trzech dział i czterech moździerzy przy okazji nie do końca sobie radząc. Wspomniałem, że to pierwszy smok z jakim walczymy?
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2011-01-17, 23:49   

Jeszcze mniej mi się ta gra podoba niż wcześniej :-/
 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2011-01-28, 10:23   

Piątą i najbardziej wszechstronną klasą będzie:
Guardian
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Zarazem mówimy See ya Leater mitom o Monku który właśnie dostał następcę.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2011-01-28, 11:22   

Mitom o monku i patronie xD
Ciekawie wygląda nawet ta postać, ale nie reprezentuje sobą tyle co reszta klas. To takie wszystko i nic, prawdopodobnie niewiele osób skusi się na prowadzenie takiej postaci, o ile nie będzie przesadnie silna.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-01-28, 16:41   

To jest moja klasa :)!!
_________________

 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2011-03-04, 20:58   

Filmik o tworzeniu postaci
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Wreszcie wiadomo jak będzie wyglądał system biografii.

Nie wiem ile w tym z pierwszej części Guild Wars, ale i tak jestem pewien że to pierwszy mmorpg na którego wydam realną kasę i to zaraz jak jego cena spadnie do przyzwoitego poziomu.
Ps. Następną klasą jest oczywisty Thief.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-11-21, 21:55   

Ktoś się orientował w tym temacie? Jakość stron poświęconych grze i ilość ofert sprzedaży świeżo założonych kont jakoś nie zachęca do kupna :/

Miął któryś z was styczność i wrzuci sensowny komentarz :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2012-11-21, 22:38   

Grałem w GW2 w czasie ostatniej bety i gra zrobiła na mnie BARDZO pozytywne wrażenie. Piękna grafika, dobry klimat i oryginalny gameplay. Grałeś w GW1? Nie wiem, czy mogę nawiązywać do różnic i podobieństw :P
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-11-23, 13:09   

Grałem i to naprawdę dużo, niestety utraciłem dostęp do konta :cry: od tamtej pory nie znalazłem godnego następcy :-?

Wiesz może coś o możliwości łączenia jedynki z dwójką? Kiedyś zapowiadano, że postać będzie można przenieść z jednej do drugiej ale urażony utratą konta porzuciłem temat i nie wiem na czym stanęło.

PS.: podjąłem próbę odzyskania dostępu korespondując od kilku dni z supportem.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-12-04, 12:59   

Heheh właśnie otrzymałem odpowiedź od supportu, panowie po wymianie korespondencji, w mojej łamanej angielszczyźnie, uznali iż moje konto zostało skradzione. Konto przypisali do nowego adresu e-mail i już w czwartek będę mógł sprawdzić co i jak :mrgreen: Trochę się obawiam tego co zastanę, jakby nie było minęło kilka lat.
Co ciekawe nie musiałem podawać adresu na jaki grę rejestrowałem za to bez skanów kluczy bym nic nie wskórał. Z tego powodu wole odpuścić sobie ewentualny zakup wersji elektronicznej, która jest znacznie tańsza :-/
Verthiss napisał/a:
play. Grałeś w GW1? Nie wiem, czy mogę nawiązywać do różnic i podobieństw :P

Tak więc waść nawiązuj :mrgreen:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2012-12-04, 21:59   

No więc jeśli posiadałeś dodatek Eye of the North, to w Oku Północy jest Hall of Monuments. Zbierając różne tytuły/minipety/herosów z elite zbrojami/elite zbroje i różne inne rzeczy zbierało się punkty, a od ilości punktów zależały ilość nagród, które otrzymasz w GW2. Te nagrody to tytuły, przedmioty, pety, minipety etc. Bohaterów przenosić nie można bo minęło fabularnie 300 lat :P

Co do samej gry to jest bardziej dynamiczna jeśli chodzi o walkę, są umiejętnośći doskoku, niewidzialności, skok zwyczajny też jest :P Pierwsze 4 z Twoich umiejętności są różne w zależności od dzierżonej broni i profesji postaci. I tak na przykład wojownik z toporem w ręku będzie nim kręcił młynki i rzucał we wrogów a nekromanta przyzywał duchowe kły albo wysysał życie z pobliskich wrogów. Nie będe się rozpisywać, ale ogólnie walka jest bardzo dobrze skonstruowana wciągająca ;>
Nie ma niewidzialnych ścian które irytowały w jedynce i sprawiały że nieraz trzeba było przez jedną lokację przebijać się zygzakiem przez 2 godziny (na Ciebie patrzę, Talus Chute). Nie ma już tak, że wychodzisz z miasta i dostajesz własną mapę świata, ludzie biegają sobie wesoło, ale zadania są tak skonstruowane że można się do nich dowolnie przyłączać i wygląda to naturalnie
(np jest sobie wyspa Kraitów, którzy łapią w niewolę przedstawicieli którejś z ras, Twoim zadaniem jest zabijać Kraitów i uwalniać niewolników do osiągnięcia danej ilości punktów. Gdy je osiągniesz, zadanie jest uznane za wykonane i otrzymujesz wiadomość z podziękowaniem i nagrodą, lecz dla innych graczy zadanie trwa nadal).
W odróżnieniu jednak od zadań pobocznych wątki fabularne przerzucają Cię do instancji gdzie jesteś już tylko Ty z drużyną, bez innych graczy :P
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-12-07, 00:18   

Odzyskałem konto, zainstalowałem grę i faktycznie pokazało się że jeszcze ludzie w to grają a GWEN nadal na HM jest baaaaaaaaaardzo trudne do zwojowania solo :-?

No i pograłem trochę i zaczynam poważnie myśleć nad zakupem dwójki :mrgreen:

Ver testowałeś Inżyniera :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2012-12-07, 03:07   

Nie, zbyt wielkim afektem darzę nekromantów i to ich z reguły testuję najpierw we wszelkich grach, w których jest taka opcja :)
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-12-18, 15:57   

No ja w jedynce grałem tylko nekromantą a po dojściu dodatku doszła mi jeszcze obstawa z dwóch kolejnych Livia :mrgreen:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2012-12-18, 20:38   

Nekromanta + Olias + Mistrz Szeptów + Livia + Razah z klasą zmienioną na nekromantę to najlepsze ze wszystkich połączeń :D Jest całe uniwersum synergii pomiędzy umiejętnościami tej klasy postaci :D (uzupełnionymi o skille rytualista bądź mnicha)
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum