Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Porady i triki do gry disciples
Autor Wiadomość
Kracnuk 
Chłop


Wiek: 30
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 3
  Wysłany: 2007-10-13, 12:37   Porady i triki do gry disciples

Może już wiecie o tym, ale istnieje pewien sposób, dzięki któremu można grać bez płyty i nie trzeba instalować żadnych cracków. Mianowicie: musimy mieć save z jakiejś misji lub kampanii (bez płyty nie można zaczynać żadnej nowej misji lub kampanii), włączamy Disciples II i wybieramy opcję „Samouczek”. Gdy się gra załaduje włączamy menu opcji i po prostu wczytujemy dowolny save, już można grać bez płyty!

Działa to na pewno w BE, w PG chyba też, EDIT: w MP też.
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2007-11-24, 17:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-10-13, 13:44   

To oczywiste, ale po co tak kombinować... Chyba, tylko z lenistwa (nie chce się włożyć i załadować płytki)
_________________

 
 
 
Kracnuk 
Chłop


Wiek: 30
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 3
Wysłany: 2007-10-13, 13:56   

No tak, ale jeśli komuś się pożyczyło grę czy z innych przyczyn nie jest się w posiadaniu płyty to się to przyda.
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-10-13, 14:10   

Mi w MP też tak działało,seryjnie!
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-10-13, 14:17   

Kracnuk napisał/a:
z innych przyczyn nie jest się w posiadaniu płyty
Niby tak, ale zawsze jeszcze pozostaje nagrywarka... ;-)
_________________

 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 549
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2007-10-13, 14:33   

Moje MP działa bez płyty i tak ( z KŚ Gry) ;-)
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
  Wysłany: 2007-11-24, 18:07   Podzielmy się surowcami

Może już o ty wiecie jednak jestem pewien, że znajdą się i osoby, które na to nie wpadły. Chodzi mi mianowicie o czerpanie surowców ze źródeł bliskich stolicy wroga bez obaw o odcięcie od nich. Sposób ten jest bardzo przydatny w początkowej fazie gry, gdy nie stać jest nas na obstawienie bohaterami złóż lub nie mamy czasu na uganianie się i tępienie różdżkarzy. Sztuczka jest bardzo prosta wystarczy postawić rózgę w nieco większej odległości od źródła dochodu, tak by za każdym razem, gdy przyjdzie nasza tura zmieniany przez nią teren obejmował złoże, ale jednocześnie by podczas tury komputera to on na nim panował. Dzięki temu mamy zapewniony stały dopływ surowców a SI nie usunie rózgi, która podczas jego tury nie przeszkadza w czerpaniu ze złóż. SI nie postawi też swojej rózgi bliżej odcinając nas, ponieważ jest tak zaprogramowany, że nie umieszcza rózg na swoi terenie.
Dodatkowo powiem, że gdy mamy już w miarę bogaty budżet to warto umieszczać rózgi przy swoich złożach (nawet tych w głębi terytorium), dzięki temu w razie, gdy jakiś różdżkarz się prześlizgnie to będzie potrzebował o turę więcej by je przejąć.

Jak może ktoś zauważył zmieniłem tytuł tematu by poszerzyć zakres informacji jakie można w nim umieszczać. Zamieszczajcie tu swoje sztuczki pomagające w grze oczywiście BEZ ŻADNYCH KODÓW.
Vogel
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-06-28, 15:50   

I znowu dubel ale cóż inaczej nikt nie zauważy.
Mam pytanie odnośnie dowudców różdżkarzy, czy w miare ich rozwoju moga osiągnac dowodzenie nad piecioma jednostkami :?: bo ktos kiedys pisał, że nie a ja jeszcze nie próbowałem.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-06-28, 16:30   

Możesz zapanować nad max trzema jednostkami.
_________________

 
 
barney44 
Krasnolud
Znudzony czekaniem



Wiek: 105
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 18
Skąd: Skalny Zamek
Wysłany: 2008-06-28, 17:40   

Można zapanować nad pięcioma jednostkami.
Dwa razy można wziąc dowodzenie tak jak każdy bohater, a dwa pozostałe na wyższych poziomach
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-06-28, 19:29   

Wiesz to z autopsji :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2008-06-28, 19:37   

Vogel Serapel, tak możesz mieć 5 jednostek a jak masz wątpliwość to po prostu zrób mapę, usaw obok siebie 1 chłopka 1 poziomowego co dwa pola, zrób sobie jakiegoś różdżkarza, daj mu wojaka, wpisz kod od awansów i sprawdź. Można mieć 5 jednostek.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
barney44 
Krasnolud
Znudzony czekaniem



Wiek: 105
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 18
Skąd: Skalny Zamek
Wysłany: 2008-06-28, 20:09   

Vogel Serapel napisał/a:
Wiesz to z autopsji :?:


Tak przeszedłem całą kampanie Czempionem Krasnoludów.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-06-28, 20:13   

Właśnie dla tego pytam bo mi sie on najbardziej podoba z dowódców klanów
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2008-08-31, 14:04   

Nie wieżyłem wam, ale że nie chciałem być jak ten gość, co się kłócił, że uniki ma w statsach, zamiast dyskutować - sprawdzilem. No i MACIE RACJĘ. Najśmieszniejsze, że całą kampanię elfów tym durnym systemem przeszedłem ;)

Wybaczcie, trochę jak noob się czuje...

Panie Moderatorze - ten post zniknie samoczynnie za 2 dni, proszę bez upomnień

A my prosimy nie edytować edycji moderatorsko/adminowskich. I dlaczego ten post ulegnie samokasacji? Nie widzę ku temu powodów :-) R'edoa


Ale jak już jesteśmy w temacie - to te straty w przyroście statystyk obowiązują końcowe jednostki w drzewku, czy nie?

Post nie zniknie a jego zawartość można było zostawić. I tak jak powyżej napisała R’edoa proszę o nie usuwanie edycji moderatorskich z postów.
(VHS)
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2008-08-31, 18:17, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-08-31, 18:18   

Tak nie wiem jednak po ilu awansach, bo to nie ja zaobserwowałem to zjawisko.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
barney44 
Krasnolud
Znudzony czekaniem



Wiek: 105
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 18
Skąd: Skalny Zamek
Wysłany: 2008-08-31, 21:17   

Do 10 tego poziomu włącznie jednostki otrzymują normalny przyrost statystyk powyżej 10 zmniejsza się on o połowe.
 
 
Theleba K'aarn 
Opętany



Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 26
Skąd: Rilauven
Wysłany: 2009-03-03, 12:58   

prosty trick ale przydatny (choc rzadko). jezeli mamy dowodce ze sztandarem a nasza druzyna zostanie oslabiona jakims czarem odpowiadajacym premii ze sztandaru to wystarczy owy sztandar w naszej turze zdjac i zalozyc ponownie. a konkretnie wespre to przykladem sztandaru ochrony +20% pancerza. rzucona zostaje na nas rdza (-50% pancerza) a zatem startujemu ture z pancerzem zmniejszonym o 50% - najczesciej w praktyce do zera. wystarczy ze zdejmiemy go i zalozymy a odzyskamy te 20% (jezeli mielismy wiecej to nie odzyskamy calosci ale zawsze dobre te 20%). oczywiscie trick dziala rowniez z artefaktami bohatera ;-)
_________________
...the children of the Empire sing death songs and Empire without a heir could only portend of chaos...
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-03-03, 16:10   

Tam ktoś nie wierzył, że różdżkarze mogą mieć 5 dowodzenia. Wrzucam wam screena tuż po otrzymaniu 5 dowodzenia.

http://img87.imageshack.u...ge=38329535.png
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vexatus 
Chłop
Rycerz Imperium



Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Marchia Wschodnia
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2009-03-03, 17:49   

Nie wiem jak żeś to zrobiła, ale z tego co wiem różdżkarze mogą sobie również dodać 2 pola, a skoro na początku mają 1 to wychodzi w sumie 4-osobowa drużyna :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum