Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:18
Imperium
Autor Wiadomość
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-04-17, 21:21   

Jednego ma na ramieniu drugiego na lasce... pewnie witch albo jakaś jednostka z jej drzewka...
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
  Wysłany: 2007-04-17, 21:38   

P@weł napisał/a:
Mozesz powiedziec cos wiecej na ten temat? kto to jest ten "Hag" ? rysunki nie sa podpisane, wiec skad to wiesz?

1) Hag=> Wiedźma(poziom 3 ]:>), bo był art właśnie z nią >;p( i jest u nas też >:]) i było potwierdzone, że to Wiedźma
2) Mam swoje wtyki :-P
3) I właśnie czekam na opinie innych z ros. forum, co do drugiej jednostki.
4) Na razie tyle, może udą się mi później coś znaleźć.
5) Nie jestem z branży gier, jakby komuś taka myśl wpadla >:P
Edit:
A może przenieść tą debatę do tematu "Pytania"? Bo tu będzie się robić offtop.
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-17, 22:15   

Hmm a co ze zlodziejami w DIII pamietam ze tam byla jakas istotna zmiana :/ ?? Oni nie mieli byc jak zwykle jednostki ??
_________________

 
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-04-17, 22:18   

Elledan napisał/a:
Hmm a co ze zlodziejami w DIII pamietam ze tam byla jakas istotna zmiana :/ ?? Oni nie mieli byc jak zwykle jednostki ??


To miało być tak, że działał by on jak dowódca. Tylko, że nie będzie mógł kraśc ze sklepików.
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-19, 16:40   

Troche mi sie to nie podoba z tymi zlodziejami :-/ Zlodziej jest symbolem jednoosobowego szpiega, agenta ktory sabotuje wroga. A tu widzimy zlodzieja, ktory jest wodzem ( :shock: ) i posiada wlasny odddzial...hmmm
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-19, 19:51   

No Akkela zmienila juz wystarczajaco duzo. Hmmm zastanawie mnie Kazgah czy wiesz moze jaki Dowodca zastapi Rycerza Pegazow ??


Musisz, trochę poczekać bo muszę przeglądnąć ok 20 stron z pytaniami do developerów.
Co do anioła, nie jestem na 100% pewien. - Kaz
_________________

Ostatnio zmieniony przez Kazgah 2007-04-19, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Ancalagon the Black 
Pustelnik
Administrator



Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 171
Wysłany: 2007-04-19, 19:57   

Cytat:
jaki Dowodca zastapi Rycerza Pegazow ??

Nie jestem pewien, ale z tego co wiem, ma to być ten anioł
 
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-04-19, 23:09   

Po sprawdzeniu 52 stron(jednak było więcej tych stron xD) z ros forum, nie wiadomo co zastąpi rycerza.
Ach bym zapomniał, anioł nie będzie miał źródła ataku: broń tylko coś innego.
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-20, 08:32   

Zwyklych jednostek chyba nie bedzie mozna ekwipowac w zbroje , artefakty itp. A wiec ten aniolek jest jakims bohaterem ( moze to nowa jednostka zwiadowcza?) rycerz pegazow byl od pierwszej czesci i niechcialbym aby zostal zastapiony, no ale coz - jak wiecie, aby jednostki mogly latac, trzeba bedzie zainwestowac w odpowiednie artefakty. Wiec bazowo wszystkie jednostki imperium beda poruszac sie po ziemi ( chyba ze po dodaniu odpowiedniego artefaktu, jednemu z koni wyrosna skrzydla i juz mamy pegaza :lol: ). Najprawdopodobniej herosem/wojownikiem bedzie stary zaprawiony w bojach paladyn ( nie mylic ze zwykla jednostka- paladynem).
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-04-20, 10:46   

Kazgah napisał/a:
Po sprawdzeniu 52 stron(jednak było więcej tych stron xD) z ros forum, nie wiadomo co zastąpi rycerza.
Ach bym zapomniał, anioł nie będzie miał źródła ataku: broń tylko coś innego.


IMO anioł powinien mieć źródło ataku "życie", tak jak obrońcy czy bossowie.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-20, 11:30   

Fajnie by bylo jakby mial do wyboru kilka atakow ( wogole jakby jednostki mialy taki wybor) - np. atak fizyczny - powiedzmy swieta lanca, albo jakis anielski miecz, a drugi atak nie zadawalby obrazen tylko korzystalby z biblijnych mocy aniolow - np. zamienienie w slup soli ( w grze bylby to czasowy atak w rodzaju skamienienia).
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-04-20, 12:49   

VETO, wole rozwiązanie z DII gdzie atak był dodatkowy warunkowany powodzeniem pierwszego i jeszcze własną szansą na powodzenie/np. odmrożenie/. Chyba, że w takiej formie jak dodatkowe ataki w H5, gdzie niektóre jednostki mogły skorzystać raz lub więcej ze specjalnej umiejętności /np. atak obszarowy u Łucznika, czy wybuch u Rogatego nadzorcy/
_________________

 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-23, 09:41   

Anomalie do atakow ( np. trucizna) niech sobie beda. Ale np. specjalne umiejetnosci jednostek ( spowolnienie,teleportacja lub lewitacja u elfow w celu szybszego przemieszczenia sie i unikniecia niektorych "bonusowych" pol) Wprowadza roznorodnosc na polu walki. Im wiecej wyborow ktorych mozemy dokonac planujac atak, tym wiekszy fun i brak schematycznosci.
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-09, 13:34   

Co sadzicie o jednostkach Imperium? Na ostatnim trailerze widac ich kilka, wiec mozna juz pogadac o spostrzezeniach...
Jezeli ten rycerz na koniu to ma byc bohater ( nie jestem pewien, bo w DIII, jednostki beda mogly poruszac sie bez bohatera, co z kolei jest troche bezsensem, poniewaz w odmiennosci do homm, w tej serii nie robi sie czegos takiego jak posilki do istniejacej grupy), to jest on malo charyzmatyczny. Ot taki sobie paladyn z mieczykiem. Rycerz Pegazow to byl gosc :mrgreen: a ten wyglada conajmniej jak lepszej jakosci rycerz. Chyba ze, w trakcie gry bedzie zmieniany jego wizerunek. To by poprawilo sytuacje. Podobno wraz ze zmiana ekwipunku, bedzie to uwidocznione w samej grze. Wiec jezeli Hero zdobedzie zdolnosc latania to pewnie konikowi wyrosna skrzydla 8-) Zapraszam do dyskusji... ;-)
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-09, 19:03   

- Mnie urzekł konny z pióropuszen...jest poprostu genialny... Mag też jest extra. Uzdrowicielki podobne bardzo do siebie, chyba obie gałęzie będą żeńskie. No i św. Mściciel... ciągle mam nadzieję że jakos wytłumacza jego kosmiczym wygląd. Acha no i troche zmieniony assasin jest extra ale mam nadzijeję że będzie miał kilka poziomów i będzie alternatywą dla łuczników ( będzie miał całą własną gałąź). Ciekawi też piechór z mieczem, oddzielna gałąź czy 1 poziom konnicy??

- Ten na koniu z siwymi włosami to najprawdopodobniej bohater, jak dla mnie bardzo dobrze zrobiony. Nie mogli sobie pozwolic na zbytnie jego przebajerowanie. W D2 ogromne zbroje i 3 metrowe miecze miały rację bytu, D3 stawia więcej na realizm ( przynajmniej w jednostkach imperium i elfów). No możliwe że koń się będzie w pegaza zamieniał... jak narazie jednak jeszcze nie wytłumaczyli jak rozwiążą problem latania.

- No i jednostki dość ciekawie zróżnicowane, nie to co w Legionach jak narazie widziałem tylko diabłopodobne, czerwone stworki - zero zróżnicowania...
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-09, 19:34   

Piechur to pewnie giermek. Kazgah mowil ze ten sw. msciciel to potwierdzone na 100%, ale na zagranicznych forach nic o tym nie mowia ( albo cos przeoczylem). Ten jezdziec na koniu z lanca to zapewne rycerz imperium, a z pioropuszem - paladyn.
Mag to pierwszopoziomy uczen ( mlody a juz siwe wlosy :mrgreen: ), mozliwe ze teraz plec piekna przejmie oba drzewka uzdrawiaczy. Jest jeszcze
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-09, 19:54   

Cos ci posta ucięło...

Zatkało chłopaka :mrgreen:
Pyriel
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-05-09, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-10, 10:59   

Chciałbym aby uzdrowiciele w Imperium byli jednej płci bo w DII najbardziej wkurzały mnie obojnaki takie jak: akolita, wyznawca, nowicjusz...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-10, 16:37   

Kurcze, cos mi umknelo i nie pamietam teraz co chcialem powiedziec :lol: Szkoda ze nie pokazali jednostek magicznych z innych poziomow drzewek ( ...ale co za duzo to niezdrowo :mrgreen: ). Jakie obojnaki? :shock: Przy awansie jednostki zostawaly zastepowane nowymi, chyba nie sadzisz ze tworcom chodzilo o to ze one sie przemienialy? :lol: Troche byloby to smieszne. Zreszta zobacz na ucznia, po awansie tak szybko by sie zestarzal? Zostal zastapiony ,to wszystko...
Ten rycerz z bialymi pioropuszami ma plachte na plecach, czy tarcze? No i nie wiem czy mi sie to przywidzialo ale chyba widzialem rycerza na koniu ze skrzydlami :shock: eeeee, niemozliwe... :mrgreen:
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-11, 09:16   

Ja uważam, że twórcą gry chodziło o starzenie się jednostek...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum