Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 598 Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-07-18, 15:31
Jeźdźcy pająków Nie cierpię tego pomysłu! Zwłaszcza w LOTR. Ale jak wizualizacje będą ładne to przeżyje
Orkowie magowie? Hmm to w Disie nowość - i zrzynka z klanów Ale to się może sprawdzić- duet gobliny i orkowie magowie wydaje się być ciekawy.
Cyklop jako jednostka specjalna - świetny pomysł.
Ogólnie mee aproff!
_________________ Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
Pamietam ten Lotrowy Nie Kochamy Naczelnej Terrorystki Forum przez który nie mogłem na ta gre patrzeć. Ogólnie tutaj ma to troche wiecej sensu (bo gobliny maja wiecej z pajakami wspolnego). Tylko jeden z Magow Orkowych zada bezpośrednie obrażenia.
Zresztą co do jeźdźców pająków to na pewno było wspominane w opisie któregoś pająka, że gobliny je ujarzmiają. W kampaniach pamiętam, że były pająki u Zielonoskórych, to na pewno właśnie o jeźdźców pająków chodziło.
Jeźdźcy pająków będą posiadać bardzo ciekawe opcje ataku (zawsze przynajmniej dwie.. atakuje albo pająk albo goblin) w dalszej fazie rozwoju będzie to naprawdę przydatne.
Podobnie jak Gadzeric uważam iż jeźdźcy pająków to trochę lipne rozwiązanie. Czy nie byłoby lepszym rozwiązaniem zastosowanie nieco bardziej oklepanych wilczych jeźdźców tym bardziej, że wilki są z zielonoskórymi mocno związane.
Ja kiedy myślałem o zielonych jako rasie widziałem magów atakujących źródłem ziemi (burza piaskowa lub coś w tym stylu) z dodatkowym efektem ataku obniżeniem celności.
Ja kiedy myślałem o zielonych jako rasie widziałem magów atakujących źródłem ziemi (burza piaskowa lub coś w tym stylu) z dodatkowym efektem ataku obniżeniem celności.
Tego typu atak automatycznie kojarzy się z Alkmaarem, chciałbym zauważyć...
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-07-19, 11:21
Każdemu kojarzy się z czymś innym, zatem nie piszczcie że się automatycznie kojarzy, w momencie kiedy ta automatyka nie jest oczywistą oczywistością. Ale rozwiązanie problemu może być łatwiejsze niż myślicie - magowie orczy mają źródło A a magowie goblinów źródło B.
Pajęcza kawaleria lepiej mi pasuje niż wilcza, przynajmniej dla mnie. Tylko ci łucznicy na pająkach jest trochę dziwotą, bo nie wiadomo na jakich pająkach będą jeździć.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Toz to nawet Saemiel już napisał, ze o związku pająków i goblinów wspominano wielokrotnie w grze. Wilcza kawaleria jak sam powiedziałeś jest oklepana. W innych projektach to nie wypalilo, ale nie znaczy to, ze tutaj tez nie bedzie pasowało.
Co do magii to burze piaskowe itp rzeczywiście będzie domena Alkmaaru, ale nie wiem czy czytałeś ALkmaar ma tez drugie drzewko magii (wspomaganie) które zajmuje sie własnie Śmiercią.
Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 598 Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-07-19, 13:50
Ujdzie ;)= Ale trochę łatwo z neutralem pomylić ;P= Ciekaw jestem gruntu mroczniaków
_________________ Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 598 Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-07-19, 15:25
Oj napisałem ze ujdzie ;P= I sam bym pewno lepszego nie zrobił...chyba ;P=
_________________ Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
Pomylić łatwo, bo jasność jest za mała. Różnice widać tylko po dokładnym przyjrzeniu się, a w ferworze walki jest to męczące. Można zresztą pogrzebać przy nasyceniu kolorów.
Czy nie dałoby się pokombinować z drzewkami? Tak, by odróżniały się od "neutralnych"? Teren wygląda mi na stepowy, tedy może by tak roślinność także dostosować do stepów?
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Osobiscie nie rozumiem waszych problemow z rozpoznaniem terenu.
Nagash jak jestes w stanie narysowac nowe drzewka (ja zmienilem kolory tych neutralnych... sa bardziej brazowe.. oraz dodalem drzewka z palety niemuarlych) to ja nie mam nic przeciwko i chetnie na nie poczekam.
Nagash jak jestes w stanie narysowac nowe drzewka (ja zmienilem kolory tych neutralnych... sa bardziej brazowe.. oraz dodalem drzewka z palety niemuarlych) to ja nie mam nic przeciwko i chetnie na nie poczekam.
Nie chodzi o drzewka ale o barwy terenu zlewające się z neutralami. Bazując tylko na tym co obecnie oferuje gra nie dasz rady stworzyć nowych terenów dla nowych ras tak by nie zlewały się ze starymi. Trzeba nieco pogrzebać po innych źródłach ja niestety mam jedynie painta na kompie więc sie nie mogę pobawić za bardzo ale chodzi mi mniej więcej o takie cuś
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum