Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2017-11-24, 00:37
Morskie Ludy
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-12, 09:11   

Stanęło na tym, że Elle jest przeciwny podanym propozycjom, a że mnie Pikinier nie przeszkadza, to się nie kłóciłem. Jeżeli chcesz coś zmienić to musisz przekonać długoucha :-P
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-08-18, 16:01   

Opiekunka w rubryce ilości celów ma wpisane smok, ale dla zupełnej jasności chciałem zapytać czy w przypadku posiadania w oddziale dwóch smoków to czy ona uleczy jednego czy oba :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-18, 16:31   

Biorąc pod uwagę siłę uleczenia oraz dodatkowy efekt uważam, że powinna wpływać tylko na jednego smoka. Inaczej mielibyśmy spory dyzbalans (opiekunka z jednym smokiem potrafią siać zniszczenie, więc raczej wspomaganie dwóch na raz byłoby apokalipsą nie do powstrzymania).
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-08-19, 11:35   

W zasadzie jak walczyłem z Elledanem to jedynym efektem posiadania opiekunki u niego byłoby zmniejszenie ilości zadawanych przez oddział obrażeń, niestety moi kusznicy chybili :-( .
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-12-28, 18:48   

_________________

 
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2009-12-28, 19:52   

Że niby łąka się takie coś zamieni? Nie widzę tego. Łąka nagle się morzem staje?
_________________
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-12-28, 19:56   

Alexij Septimus napisał/a:
Że niby łąka się takie coś zamieni? Nie widzę tego. Łąka nagle się morzem staje?

A to, że staje się polem lawy albo śnieżną równiną sobie wyobrażasz?
Powódź panocku, powódź...
_________________
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2009-12-28, 20:06   

Zapomniałem, że to dis XD Ale akurat wszystkie można wytłumaczyć, ziemia się otwiera to jest lawa, zima nadchodzi to jest śnieg :p się zapomniałem i tyle.
_________________
 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-12-28, 21:37   

Świetny! I like it! :-D Nie to nie była ironia... Naprawdę się podoba :mrgreen:
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-12-28, 21:53   

Zalane tereny. Aprobuję :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-12-30, 12:52   

Wyjątkowo i mi się podoba. Widać, że jest to zalane, a nie ocean bez dna. Po prawdzie nie wiem tylko jak to będzie wyglądać jeśli będzie sąsiadować to z wodą, no ale na pewno się odróżnia. Z chęcią bym lasy na tym terenie widział, bo to akurat raczej coś ciekawego może wyjść.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-12-30, 13:43   

Zwykłe lasy? Bo właśnie główkujemy jak powinno wyglądać zalesienie na tym terenie :-P
_________________
 
 
aeras_20 
Chłop



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 37
Wysłany: 2009-12-30, 13:55   

Las mógłby być w formie namorzyn, jeżeli teren ma być zalany.
_________________
Teraz już po was.
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-12-30, 14:50   

Lasy to na pewno powinny być jakieś rośliny wodne. Ja osobiście by proponował jakieś wodorosty, coś w ten deseń i naciągane, ale jeśli dobrze by wyglądały, to jeszcze jakieś rafy koralowe. Skoro zdarza się czasem, zwłaszcza w Klanach, że las zamienia się w jakieś kamienie to jakaś znaczna ekstrawagancja by to była.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-12-30, 15:01   

Głównie u Legionów lasy zamieniają się w skały, rafa byłaby chyba najlepsza, bo wodorosty to już nadają taki bagienny wygląd.
_________________
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-12-30, 16:29   

Rafy? To podwodne cuda, ja przychylam się do propozycji arerasa, namorzyny to dobry pomysł.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-12-31, 12:28   

Co do raf, to jest załącznik, rafy to niby toto po środku jeziora. Przy okazji dałem kilka innych próbek terenów, pustynia powinna się wam spodobać do Alkmaaru. Hmm... Co do terenu co jest do moroludzi to jednak w sumie ponarzekam, te kamyczki chyba da się jakoś usunąć, w HoMMie podczas walki to dobrze wyglądało, ale to w końcu jednak w innej skali było, w trakcie bitwy ok, ale już na mapie świata to niekoniecznie ;)
Co do tych terenów to nie wszystkie brać na poważnie jako moją propozycję, zwyczajnie sobie chciałem wszystkie obejrzeć dokładnie.
A, jeszcze zapomniałem dodać, namorzyny mi się nie podobają ze względów kolorystycznych, taka perfidna zieleń z brązem zwyczajnie na tle tej wody dobrze wyglądać nie będzie. W gruncie rzeczy namorzyn wygląda prawie jak normalne drzewo, na pewno łatwiej coś takiego zrobić, ale jak to by wyglądało, a jak jakaś rafa to co innego.

próbki terenów.JPG
Różne tereny
Plik ściągnięto 133 raz(y) 140,76 KB

 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2010-01-01, 12:16   

Woda źle wygląda... jakoś zupełnie nieładnie. Jak już się decydujemy na wodę, to nich będzie ta z D2.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-01-01, 12:21   

R'edoa Yevonea napisał/a:
Woda źle wygląda... jakoś zupełnie nieładnie. Jak już się decydujemy na wodę, to nich będzie ta z D2.

Woda nie jest terenem rasowym-teren morludzi będzie (tak jak każdy inny) obecny tylko na lądzie, ale prawdopodobnie będzie modyfikował koszty ruchu morskich drużyn, ułatwiając poruszanie się.
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-02-05, 12:42   

OPIS DRZEWEK ROZWOJU JEDNOSTEK MORSKICH LUDOW

http://img59.imageshack.u...rzewkawersj.png


Cytat:

Krótka charakterystyka drzewek tej rasy:

Od Syrena zaczyna się gałąź wojowników. Ma ona nieznacznie mniej PŻ niż standardowi wojowie z racji posiadanych przez tę rasę uzdrowicieli. Ważnymi jednostkami w tym drzewku są:
Sieciarz, który używa sieci (oręż) do sparaliżowania jednostki a następnie atakuje ją trójzębem. Oba ataki są wykonywane zawsze, jeżeli wróg zostanie omotany siecią, trójząb zada dodatkowe obrażenia.
Neptun to używająca magicznej broni zaklętej magią wody i uodporniona na wodę jednostka.
Myrmidon-wojownik z gwardii honorowej morludzi, ciężko (jak na warunki podwodne) opancerzony.

Syrena daje początek drzewku żeńskich magów atakujących wrogów za pomocą magii wody. Nimfa wodna, Nereida i Plejada są chronione przed tym żywiołem, zaś Atlantka szczyci się całkowitym immunitetem. Charakterystyczną jednostką w tym drzewku jest Syringa, syrena, która śpiewem obezwładnia i paraliżuje oponentów.
To drzewko zawiera w sobie także jednostkę specjalną: Hoplona, awansującego w Patrona. Jest to Syren który opanował magię ochronną; tak długo, jak nie broni się, ucieka, czy też nie jest sparaliżowany, otacza sojuszników tarczą absorbującą moc magii.

Falangita i kolejne jego stadia to specjalni wojownicy wyposażeni w długie włócznie. Mogą używać ich w walce w pierwszym szeregu, aby atakować zarówno sąsiednich wrogów jak i tych kryjących się za ich plecami, bądź też stanąć na tyłach, kiedy to włócznie nadają się tylko do atakowania pierwszego szeregu oponentów, ale pozostawanie za plecami swych towarzyszy daje falangitom zwiększoną obronę, w szczególności na pociski.

Muzycy to uzdrowiciele morludzi, których pochwalne pieśni uzdrawiają i zwiększają inicjatywę całej drużyny. Szczególny kunszt muzyczny jest charakterystyczny dla Minstreli: ich muzyka uzdrawia sojuszników, a tych, którzy pozostają w pełni sił napełnia dodatkową wolą walki, zwiększając ich maksymalny limit pż (efekt kumuluje się).

Potężnymi sojusznikami Morskiego Ludu są morskie odmiany smoków; te delikatniejsze od swych lądowych kuzynów, zwinne stworzenia swym atakiem nękają wszystkich wrogów w pobliżu. Wodny smok i Wąż Morski posiadają ochronę przed wodą, natomiast reszta bestii z wyższych poziomów (w tym Strażnik głębin) dysponują odpornością.
Strażnik głębin atakuje wodą o wielkiej temperaturze, co pozwala mu wywoływać bolesne oparzenia u trafionych wrogów. Morskie smoki natomiast to najszybsze podwodne stworzenia w tym drzewku, przewyższające zwinnością wszystkie pozostałe (możliwość blokowania rozwoju). Kolejne poziomy tracą znaczną część swej szybkości, zyskując jednak ogromną masę i wytrzymałość oraz moc ataku.
Smocza Opiekunka to druga jednostka specjalna. Syreny te zajmują się morskimi sprzymierzeńcami swej rasy, potrafią leczyć je w znaczącym stopniu. Opiekunki które zyskały status Heliad dodatkowo dysponują mocą osłaniania bestii przed mocą żywiołów.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum