Stanęło na tym, że Elle jest przeciwny podanym propozycjom, a że mnie Pikinier nie przeszkadza, to się nie kłóciłem. Jeżeli chcesz coś zmienić to musisz przekonać długoucha
Opiekunka w rubryce ilości celów ma wpisane smok, ale dla zupełnej jasności chciałem zapytać czy w przypadku posiadania w oddziale dwóch smoków to czy ona uleczy jednego czy oba
Biorąc pod uwagę siłę uleczenia oraz dodatkowy efekt uważam, że powinna wpływać tylko na jednego smoka. Inaczej mielibyśmy spory dyzbalans (opiekunka z jednym smokiem potrafią siać zniszczenie, więc raczej wspomaganie dwóch na raz byłoby apokalipsą nie do powstrzymania).
W zasadzie jak walczyłem z Elledanem to jedynym efektem posiadania opiekunki u niego byłoby zmniejszenie ilości zadawanych przez oddział obrażeń, niestety moi kusznicy chybili .
Wiek: 29 Dołączył: 07 Mar 2009 Posty: 341 Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2009-12-28, 20:06
Zapomniałem, że to dis XD Ale akurat wszystkie można wytłumaczyć, ziemia się otwiera to jest lawa, zima nadchodzi to jest śnieg :p się zapomniałem i tyle.
Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 598 Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-12-28, 21:37
Świetny! I like it! Nie to nie była ironia... Naprawdę się podoba
_________________ Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
Wyjątkowo i mi się podoba. Widać, że jest to zalane, a nie ocean bez dna. Po prawdzie nie wiem tylko jak to będzie wyglądać jeśli będzie sąsiadować to z wodą, no ale na pewno się odróżnia. Z chęcią bym lasy na tym terenie widział, bo to akurat raczej coś ciekawego może wyjść.
Lasy to na pewno powinny być jakieś rośliny wodne. Ja osobiście by proponował jakieś wodorosty, coś w ten deseń i naciągane, ale jeśli dobrze by wyglądały, to jeszcze jakieś rafy koralowe. Skoro zdarza się czasem, zwłaszcza w Klanach, że las zamienia się w jakieś kamienie to jakaś znaczna ekstrawagancja by to była.
Co do raf, to jest załącznik, rafy to niby toto po środku jeziora. Przy okazji dałem kilka innych próbek terenów, pustynia powinna się wam spodobać do Alkmaaru. Hmm... Co do terenu co jest do moroludzi to jednak w sumie ponarzekam, te kamyczki chyba da się jakoś usunąć, w HoMMie podczas walki to dobrze wyglądało, ale to w końcu jednak w innej skali było, w trakcie bitwy ok, ale już na mapie świata to niekoniecznie ;)
Co do tych terenów to nie wszystkie brać na poważnie jako moją propozycję, zwyczajnie sobie chciałem wszystkie obejrzeć dokładnie.
A, jeszcze zapomniałem dodać, namorzyny mi się nie podobają ze względów kolorystycznych, taka perfidna zieleń z brązem zwyczajnie na tle tej wody dobrze wyglądać nie będzie. W gruncie rzeczy namorzyn wygląda prawie jak normalne drzewo, na pewno łatwiej coś takiego zrobić, ale jak to by wyglądało, a jak jakaś rafa to co innego.
Woda źle wygląda... jakoś zupełnie nieładnie. Jak już się decydujemy na wodę, to nich będzie ta z D2.
Woda nie jest terenem rasowym-teren morludzi będzie (tak jak każdy inny) obecny tylko na lądzie, ale prawdopodobnie będzie modyfikował koszty ruchu morskich drużyn, ułatwiając poruszanie się.
Od Syrena zaczyna się gałąź wojowników. Ma ona nieznacznie mniej PŻ niż standardowi wojowie z racji posiadanych przez tę rasę uzdrowicieli. Ważnymi jednostkami w tym drzewku są:
Sieciarz, który używa sieci (oręż) do sparaliżowania jednostki a następnie atakuje ją trójzębem. Oba ataki są wykonywane zawsze, jeżeli wróg zostanie omotany siecią, trójząb zada dodatkowe obrażenia.
Neptun to używająca magicznej broni zaklętej magią wody i uodporniona na wodę jednostka.
Myrmidon-wojownik z gwardii honorowej morludzi, ciężko (jak na warunki podwodne) opancerzony.
Syrena daje początek drzewku żeńskich magów atakujących wrogów za pomocą magii wody. Nimfa wodna, Nereida i Plejada są chronione przed tym żywiołem, zaś Atlantka szczyci się całkowitym immunitetem. Charakterystyczną jednostką w tym drzewku jest Syringa, syrena, która śpiewem obezwładnia i paraliżuje oponentów.
To drzewko zawiera w sobie także jednostkę specjalną: Hoplona, awansującego w Patrona. Jest to Syren który opanował magię ochronną; tak długo, jak nie broni się, ucieka, czy też nie jest sparaliżowany, otacza sojuszników tarczą absorbującą moc magii.
Falangita i kolejne jego stadia to specjalni wojownicy wyposażeni w długie włócznie. Mogą używać ich w walce w pierwszym szeregu, aby atakować zarówno sąsiednich wrogów jak i tych kryjących się za ich plecami, bądź też stanąć na tyłach, kiedy to włócznie nadają się tylko do atakowania pierwszego szeregu oponentów, ale pozostawanie za plecami swych towarzyszy daje falangitom zwiększoną obronę, w szczególności na pociski.
Muzycy to uzdrowiciele morludzi, których pochwalne pieśni uzdrawiają i zwiększają inicjatywę całej drużyny. Szczególny kunszt muzyczny jest charakterystyczny dla Minstreli: ich muzyka uzdrawia sojuszników, a tych, którzy pozostają w pełni sił napełnia dodatkową wolą walki, zwiększając ich maksymalny limit pż (efekt kumuluje się).
Potężnymi sojusznikami Morskiego Ludu są morskie odmiany smoków; te delikatniejsze od swych lądowych kuzynów, zwinne stworzenia swym atakiem nękają wszystkich wrogów w pobliżu. Wodny smok i Wąż Morski posiadają ochronę przed wodą, natomiast reszta bestii z wyższych poziomów (w tym Strażnik głębin) dysponują odpornością.
Strażnik głębin atakuje wodą o wielkiej temperaturze, co pozwala mu wywoływać bolesne oparzenia u trafionych wrogów. Morskie smoki natomiast to najszybsze podwodne stworzenia w tym drzewku, przewyższające zwinnością wszystkie pozostałe (możliwość blokowania rozwoju). Kolejne poziomy tracą znaczną część swej szybkości, zyskując jednak ogromną masę i wytrzymałość oraz moc ataku.
Smocza Opiekunka to druga jednostka specjalna. Syreny te zajmują się morskimi sprzymierzeńcami swej rasy, potrafią leczyć je w znaczącym stopniu. Opiekunki które zyskały status Heliad dodatkowo dysponują mocą osłaniania bestii przed mocą żywiołów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum