Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2017-11-24, 00:37
Morskie Ludy
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-18, 12:24   Morskie Ludy

OPIS DRZEWEK ROZWOJU JEDNOSTEK MORSKICH LUDOW

http://img59.imageshack.u...rzewkawersj.png


Cytat:

Krótka charakterystyka drzewek tej rasy:

Od Syrena zaczyna się gałąź wojowników. Ma ona nieznacznie mniej PŻ niż standardowi wojowie z racji posiadanych przez tę rasę uzdrowicieli. Ważnymi jednostkami w tym drzewku są:
Sieciarz, który używa sieci (oręż) do sparaliżowania jednostki a następnie atakuje ją trójzębem. Oba ataki są wykonywane zawsze, jeżeli wróg zostanie omotany siecią, trójząb zada dodatkowe obrażenia.
Neptun to używająca magicznej broni zaklętej magią wody i uodporniona na wodę jednostka.
Myrmidon-wojownik z gwardii honorowej morludzi, ciężko (jak na warunki podwodne) opancerzony.

Syrena daje początek drzewku żeńskich magów atakujących wrogów za pomocą magii wody. Nimfa wodna, Nereida i Plejada są chronione przed tym żywiołem, zaś Atlantka szczyci się całkowitym immunitetem. Charakterystyczną jednostką w tym drzewku jest Syringa, syrena, która śpiewem obezwładnia i paraliżuje oponentów.
To drzewko zawiera w sobie także jednostkę specjalną: Hoplona, awansującego w Patrona. Jest to Syren który opanował magię ochronną; tak długo, jak nie broni się, ucieka, czy też nie jest sparaliżowany, otacza sojuszników tarczą absorbującą moc magii.

Falangita i kolejne jego stadia to specjalni wojownicy wyposażeni w długie włócznie. Mogą używać ich w walce w pierwszym szeregu, aby atakować zarówno sąsiednich wrogów jak i tych kryjących się za ich plecami, bądź też stanąć na tyłach, kiedy to włócznie nadają się tylko do atakowania pierwszego szeregu oponentów, ale pozostawanie za plecami swych towarzyszy daje falangitom zwiększoną obronę, w szczególności na pociski.

Muzycy to uzdrowiciele morludzi, których pochwalne pieśni uzdrawiają i zwiększają inicjatywę całej drużyny. Szczególny kunszt muzyczny jest charakterystyczny dla Minstreli: ich muzyka uzdrawia sojuszników, a tych, którzy pozostają w pełni sił napełnia dodatkową wolą walki, zwiększając ich maksymalny limit pż (efekt kumuluje się).

Potężnymi sojusznikami Morskiego Ludu są morskie odmiany smoków; te delikatniejsze od swych lądowych kuzynów, zwinne stworzenia swym atakiem nękają wszystkich wrogów w pobliżu. Wodny smok i Wąż Morski posiadają ochronę przed wodą, natomiast reszta bestii z wyższych poziomów (w tym Strażnik głębin) dysponują odpornością.
Strażnik głębin atakuje wodą o wielkiej temperaturze, co pozwala mu wywoływać bolesne oparzenia u trafionych wrogów. Morskie smoki natomiast to najszybsze podwodne stworzenia w tym drzewku, przewyższające zwinnością wszystkie pozostałe (możliwość blokowania rozwoju). Kolejne poziomy tracą znaczną część swej szybkości, zyskując jednak ogromną masę i wytrzymałość oraz moc ataku.
Smocza Opiekunka to druga jednostka specjalna. Syreny te zajmują się morskimi sprzymierzeńcami swej rasy, potrafią leczyć je w znaczącym stopniu. Opiekunki które zyskały status Heliad dodatkowo dysponują mocą osłaniania bestii przed mocą żywiołów.
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2012-01-03, 15:49, w całości zmieniany 30 razy  
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-08-04, 00:18   

Stolica Morludzi :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-04, 09:05   

Jeżeli to miała być jakaś propozycja to raczej pudło :-P Morludzie powinni mieć sporo motywów grecko-rzymskich, a tutaj były katedralne.
Jeżeli to nie była propozycja/sugestia/etc to możesz sobie swój post skasować w powód wpisując "Offtop" ;]
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-08-04, 10:21   

Za dużo gotyku? A no skoro koniecznie powinny być grecko-rzymskie motywy... :roll: Rozwiewając Twoje wątpliwości napiszę, że to była sugestia :]

Vozu napisał/a:
Jeżeli to nie była propozycja/sugestia/etc to możesz sobie swój post skasować w powód wpisując "Offtop" ;]


Że się tak wyrażę - nie ucz ojca robić dzieci :] Już ja wiem najlepiej co jest off topem, a co nie jest.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-04, 21:22   

Pewny pomysl na wyglad stolicy mam ;p (w sumie cos z tego i w moim by sie znalazlo) nie ma grafikow co by mogli to na powaznie narysowac ;p
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-05, 18:59   

Pikinier

HP: 10
EXP: 0/8
Pancerz: 0*
Ochrony: -
Odpornosci: -

Atak: Pika
Zródło Ataku: Oręż
Szanse Trafienia: 4+
Obrażenia: 3
Zasieg: Sąsiednia dla jednostki przed Pikinierem/ Wybrany
Cele: 1

Zasady Dodatkowe:

Formacja - Pikinier dostaje 3 pkt. Pancerza w momencie gdy jest chroniony przez jednostke z pierwszego rzedu (musi to byc wojownik). Dodatkowo wszyscy łucznicy (wyjatkiem jest Imperialny Zabojca i wybrane jednostki Alkmaaru) maja -1 do trafienia Pikiniera.

Komentarze?
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-08-05, 22:58   

Przyczepię się tylko do nazwy. Pikinier wybitnie nie pasuje do Trytonów, Nereid, Nimf i co tam jeszcze jest. Nie da się wstawić jakiejś ładnej nazwy nawiązującej do wód? Na pewno coś tam jeszcze wygrzebaliście.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-06, 09:05   

Zasadniczo jest to jednostka specjalna o dwóch poziomach, z których drugi nazywa się Hoplita... Można użyć dla któregoś poziomu nazwy falangita (od falangi, oznacza wojownika walczącego w takim szyku, a to się nieco pokrywa z funkcją tej jednostki), można też sięgnąć do do sarissy/sarissofori`a (falanga typu macedońskiego używała sariss, włóczni dłuższych niż greckie, dodatkowo część wojowników trzymała je pod kątem 45 stopni, co osłabiało impet pocisków, które się z nimi zderzyły-to a propo zmniejszonych szans trafienia dla łuczników) przy czym ta druga nadaje się do do skrócenia.
Myślę, że jakoś dzisiaj omówimy tę kwestię, była zaplanowana na wczoraj, ale mój nastrój wybitnie uniemożliwiał rzeczową i rozsądną konwersację...
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-08, 14:15   

UP w umkach.
_________________

 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-08-08, 15:29   

Pikinier nie pasuje ;P= To średniowieczna jednostka. Jak ma to trzymać konwencję to jednak Falangita - Hoplita. Tak jak to w gracji bywało drzewiej ;-)
Jedynie Admirał jako nazwa mi nie pasuję z bohaterów ale nie mam pomysłu jak go zastąpić...
A tak BTW świetna robota z Morskimi Ludami :-D Ciekawie będzie się nimi grało, czuje to w kościach- od wilgoći ;-)
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-08, 16:15   

UP - Ankieta dodana... :p nie pytajcie skad ona.
_________________

 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-08-08, 20:42   

Cytat:
UP - Ankieta dodana... :p nie pytajcie skad ona.

Jak dla mnie to wodnik pasuje.
Aha! Skąd ta ankieta? Komu to nie pasuję? :->
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-08, 20:47   

No nad planszowka pracuje ja i Vozu ;p i mieliśmy male problemy w dogadaniu się.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-09, 09:07   

Ja nadal uważam, że w momencie kiedy masz Admirałów, Egidy, Myrmidonów, Syringi, Plejady, Aojdów etc. to nazwanie dowódcy Wodnikiem jest wręcz śmieszne. Większość zwykłych jednostek ma lepsze nazwy od niego, a bohaterowie to miała być swego rodzaju elita...
_________________
Ostatnio zmieniony przez Vozu 2009-08-09, 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2009-08-09, 11:59   

Zgadzam się z Vozem dlatego to ja oddałem swój głoś na Nie. Wodnik to bardziej pasuje do jakiejś jednostki niż dowódcy, może zamienić z Neptunem? W końcu to był jakiś mityczny niby dowódca nie?
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-09, 12:44   

Vozu napisał/a:
Ja nadal uważam, że w momencie kiedy masz ......., Myrmidonów, Syringi, Plejady, Aojdów etc.


Czapa napisał/a:
Zgadzam się z Vozem dlatego to ja oddałem swój głoś na Nie. Wodnik to bardziej pasuje do jakiejś jednostki niż dowódcy...


Na tyle sie zgadzasz z Vozu, ze proponujesz Wodnika tam gdzie Vozu tez go wyklucza.
_________________

 
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2009-08-09, 13:47   

Nigdzie nie napisał, że jednostka tak nie może się nazywać. A co tam między sobą ustalacie no to niestety nie czytam w myślach...
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-09, 13:56   

Aojda, Myrmidon, Plejada i Syringa to nazwy jednostek.
_________________

 
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2009-08-09, 14:05   

Hm..Wodnik mnie też jakoś tak nie bardzo podchodzi.. :-P
A co by nie być gołosłownym i że tylko głos oddałem, dodam od siebie co nieco..może by tak "Kryptyd"??Bądź też "Kryptyda"??
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-08-12, 00:46   

Widzę, że cięgiem ten Pikinier się trzyma... Centurion, Falangita - przecież jest tyle lepszych, bardziej pasujących nazw... :roll: Miałeś Elle o tym pogadać z Vozu.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum