Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy Techniczne.
Autor Wiadomość
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-05-10, 22:24   

Czasami niektóre oddziały mają pododawane ochrony /w BE nawet chłopów się takich spotyka/ a wtedy czar ich nie ruszy :-/ No chyba, że ochrony zadnej nie mieli wtedy to pech :mrgreen:
_________________

 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-11, 12:32   

Jakby mialy ochrone to przeciez byloby to widoczne w postaci ikonki. Hmm, moze tworcy tak z gory zaplanowali zeby bylo trudniej i akurat tej kluczowej grupy nie mozna pokonac inaczej niz hand2hand :mrgreen: Ale demona uthera mozna bylo zasypywac czarami, wiec to chyba jednak bug.
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-05-12, 11:04   

Teemonek napisał/a:
Ostatnio grałem i natrafiłem na taką sytuację: chciałem pozbyć sie różdżki wroga, więc posłałem odpowiedniego bohatera, żeby się jej pozbył. Jednak brakowało mu dwóch pól i wróg, w tym przypadku było to Imperium, przyzywał Golema, który zabijał mi bohatera. No to wysłałem tam moje główne oddziały i ustawiłem tak, że zamiast przyzwany Golem atakować "sadziróżdżka", atakował mojego bohatera. Na mapie nie było żadnych lepszych wojsko, więc tylko stałem tam i zdobywałem mnóstwo punktów doświadczenia a tura leciała za turą, aż sie skończyła mana...


Ba on AI potrafi robić jescze lepsze rzeczy.
Np. w pobliżu mojego róższkaża lub złodzieja, komp ma swoją drużynę to i tak często używa czarów lub przyzwanych by się pozbyć takich jednostek.
_________________
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-05-23, 23:28   

A inny błąd.

Późny fragment misji gdzie ma sie już podpakowane drużyny, po takim czasie komp powinien chyba chociaż zbudować piersze budynki rozwijające, gdzie tam zawsze jak wudzę gdy awansuje jednoska komputera, to ma krzyżyk i czeka na budowle.
_________________
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-24, 14:16   

Możliwe, że jest to związane z wybranym poziomem trudności.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
lis
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-24, 16:38   

Mnie wkurza o iż jak przeciwnik ma dostęp do szkółki/nauczyciela to gdy tylko ma kase co turę lezie do niego.I tak ciągle w kółko jak opętany.Ale to jeszcze nic.Nie raz miałem taką sytuację:wróg dopiero co wyszedł ze stolicy i już ma jednostki 2 a nawet 3 poziomu.Zdarzało się to także w póżniejszych turach, w misji pojedyńczej chyba za każdyma razem gdy wychodził z zamku.Dla niektórych może być to miłe wręcz utrudnienie ale nie dla mnie.
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-24, 17:57   

Mike xxx napisał/a:
A inny błąd.

Późny fragment misji gdzie ma sie już podpakowane drużyny, po takim czasie komp powinien chyba chociaż zbudować piersze budynki rozwijające, gdzie tam zawsze jak wudzę gdy awansuje jednoska komputera, to ma krzyżyk i czeka na budowle.


To nie jest błąd tylko tak działa ai. Proponuje założenia tematu o ai w d2 bo połowa tematów tu tego dotyczy i się offtop robi lekki. Ai nie buduje budynków nowych bo zreguły nie ma kasy a kasy nie ma bo rekrutuje nowe jednostki zakażdym razem jak glupio straci poprzednio tylko poto by i te stracić i spedza kasę na wszystko inne po za budynkami. Czarów też zbytnio nie wynajduje bo nie ma za co.

lis napisał/a:
Mnie wkurza o iż jak przeciwnik ma dostęp do szkółki/nauczyciela to gdy tylko ma kase co turę lezie do niego.I tak ciągle w kółko jak opętany.Ale to jeszcze nic.Nie raz miałem taką sytuację:wróg dopiero co wyszedł ze stolicy i już ma jednostki 2 a nawet 3 poziomu.Zdarzało się to także w póżniejszych turach, w misji pojedyńczej chyba za każdyma razem gdy wychodził z zamku.Dla niektórych może być to miłe wręcz utrudnienie ale nie dla mnie.


A dlaczego nie? Więcej doświadczenia do zdobycia :).


He he ... sam naprawiłem problem, ale ze mnie sprytny user :D
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
Ostatnio zmieniony przez Smash 2007-05-24, 22:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lis
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-30, 18:21   

Często zdarzają się błędy związane z opcją automatycznego roztrzygnięcia bitwy.Np.zaatakowałem upiorzycą i wiłkołakiem na drużynę krasnoludów/2 wojowników i wojownik dowódca/.Zwierzak zamiast zabić wszystkich od razu się wycofuje.Po za tym przeciwnik ucieka nawet gdy nie ma szans na to żeby przeżył choć jeden członek jego drużyny.
Którąś misję pojedynczą da się przejść jedynie Klanami bo jak gra się innymi dostępnymi w tym scenariuszu rasami to krasnale wykonują swoje zadanie/bodajżę chodzi o zatrucie źródła/już w 8 turze.
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-30, 18:29   

To nie są błędy... zzzz
Automatyczna walka nie może trwać dłużej niż 10 tur inaczej komputer ją przerywa (wycofuje się).

Szansa jest zawsze na ucieczkę bo możesz spudłować, po za tym tak jest napisane AI.

Ja tą misję przeszedłem elfami. W czym problem?
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
lis
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-30, 18:41   

Smash napisał/a:
Ja tą misję przeszedłem elfami. W czym problem?

U mnie jest tak jak napisałem.No chyba pomyliłem w ogóle misje.Ta wadliwa misja to, jeśli się nie mylę Ucieczka.
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-30, 18:43   

No ale w czym problem? Wystarczy zabijać krasnoludy zanim dojdą do studni [no problem at all] a biorąc siły które masz dostępne elfami to bułka z masłem. Nie grałem nią demonami jak będę miał czas to spróbuję.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
lis
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-06, 14:56   

Smash napisał/a:
Wystarczy zabijać krasnoludy zanim dojdą do studni [no problem at all] a biorąc siły które masz dostępne elfami to bułka z masłem.

A ja przechodziłem tą misję Legionem i nawet i zdążyłem zobaczyć krasnoluda.Bez importowanego gościa z marusztowaniem wątpie żeby udłao Ci się ją przejść.
Z innej beczki.Może to nie jest do końca błąd ale mnie tam drażni.Mianowicie np.Bestia uderza łapą a źródło jej ataku to oręż.Przecież nie używa toporu,miecza itd.Rzecz ta dotyczy masy inny jednostek.Lepiej będzie jeżeli z tego źródła zostanie wyodrębniona natura czy coś w tym stylu.

Pazury to tak jakby oręż
Pyriel
Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-06-06, 15:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-08, 16:44   

Sprawdziłem, da się przejść tą misję na bardzo trudnym legionami. Na początku trzeba trochę pokombinować ale potem idzie już z górki.

Pazury to oczywiście, że oręż.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2007-12-14, 13:27   

Czy u was też jest tak, że kiedy zastąpicie oryginalną ścieżkę dźwiękową na własne pliki muzyczne to zamiast odtwarzać MP3 z kompa w tle leci wprowadzenie do misji :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-22, 10:06   

Możecie mi powiedzieć, od czego zależy to, czy po zniszczeniu stolicy wroga dostajemy jego czary lub nie? Zawsze jak dotąd dostaję kasę i manę, ale z czarami jest niestety różnie. Jedno jest pewne, przeciwnik na pewno je ma, bo walił nimi moich różdżkarzy.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-22, 10:29   

Moi zdaniem jest to zależne od tego czy wogóle posiada wieże czarów...
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-22, 10:34   

Jak rzuca czary to musi mieć Wieżę... przecież tam się je opracowuje...
_________________
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-22, 10:45   

Może to mieć wpływ na to jaki rodzaj dowódcy ma przeciwnik jeśli jest to mistrz magi być może nie dostaniemy jego czarów...tak sądze.
Lub druga hipoteza to jaki poziom ma czarów...
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-03-22, 11:14   

Głównie działa przypadek - raz udaje mi się uzyskać kilkaset złota bez zdobycia zaklęć. Kiedy wczytam autosave i znów napadam na tą samą stolicę otrzymuję 2 zaklęcia i to wszystko.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-22, 12:09   

Zaraz zobaczę, czy zdobycie czarów zależy od rodzaju dowódcy, bo atakuje akurat stolicę komesa. A czary by się przydały, bo jestem w przedostatniej misji Legionów i muszę zabić tego demona, a ma on odporności na ogień i umysł, czyli źródła czarów Legionów. A bydle ma w tym momencie 3 poziom...

Edycja: po pokonaniu komesa dostałem jego czary, będzie trzeba sprawdzić to jeszcze z mistrzem magów.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum