Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Karta postaci i mechanika
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-07-15, 19:53   Karta postaci i mechanika

Karta postaci

Określona wartość konkretnego atrybutu bywa wymagana do poznania konkretnej zdolności, atutu etc.

Atrybuty:

Witalność-wpływa na ilość posiadanych PŻ
Siła-zwiększa obrażenia zadawane w walce wręcz
Moc-zwiększa siłę czarów
Zwinność-używana do wyliczania INI oraz skuteczności obrony
Zręczność-wpływa na skuteczność ataku oraz na obrażenia zadawane obronią dystansową
Mana-limituje zaklęcia rzucane w trakcie bitwy
Adrenalina-limituje używanie specjalnych ciosów w czasie bitwy
Uroda-losowana na początku gry informacja o fizycznym powabie bohatera
Percepcja-losowana przy tworzeniu postaci informacja o jakości jej zmysłów i dokładności odbierania przez nią bodźców

Atak-Czyli skuteczność ataku, równa zręczności do której dodajemy umiejętność posługiwania się daną bronią
Obrona-czyli skuteczność obrony, jej wartość wynosi Zwinność plus biegłość w danej broni
Inicjatywa (INI)-determinuje kolejność w trakcie walki

Pancerz-procentowa redukcja obrażeń zadawanych postaci bronią, zależna od noszonego pancerza a także zdolności oraz wpływu czarów etc.
Odporności-osobno na ogień, ziemię, powietrze, wodę, śmierć. Jest to procentowa redukcja obrażeń z danego źródła, plus szansa (również procentowa) na odparcie czaru danej magii raz specjalnych efektów opartych na danej "domenie" (np. oparzenia). Można mieć też odporność na konkretny typ fizycznych obrażeń: sieczne, kłute lub obuchowe. Ważne: jeżeli postać ma odporność na obrażenia fizyczne i pancerz, to najpierw redukujemy otrzymane obrażenia poprzez wartość pancerza, a potem, już umniejszoną liczbę obrażeń, przez wysokość odporności.

Celność


W momencie ataku prawdopodobieństwo trafienia wroga wynosi [80+(Atak agresora + jego zdolność walki daną bronią - obrona atakowanego - jego zdolność walki daną bronią)]%
Zaklęcia mają indywidualną dla każdego czaru szansę trafienia niemodyfikowaną przez atrybuty rzucającego i celu.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum