Chciałem tylko zaanonsować, że przy okazji szlifowania statystyk zajęliśmy się poprawieniem kilku błędów, które egzystują w oryginalnym disie. Z tego tytułu Czcigodny Wojownik będzie miał 30 (na disowe 300) a nie 27 (na disowe 270) hp, zaś Mistrz Runów- 35. Dzięki temu wojownicy Krasnoludów będą mieć stale przewagę w PŻ nad tego typu jednostkami u innych ras; w Disie Czcigodny wojownik był słabszy od Czempiona szkieletów pod nieomal każdym względem: miał mniej PŻ (o 5 ale zawsze) i inicjatywy, za to więcej PD wymaganego do awansu.
Pewne dostrojenia czekają też Wilczego Władcę, na razie nie ustaliliśmy jednak jakie dokładnie.
(udzielam tego info z racji absencji Elledana aż do soboty, ktoś w końcu musi poświęcać nieco uwagi całemu projektowi )
Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 598 Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-08-19, 15:31
UUU! Nice Poprawki tak jak to powinno wyglądać!
Wilczy władca powinien mieć zdecydowanie mniej PD do awansu
_________________ Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
Szczerze mówiąc ja dopuszczam jedynie poprawki bezpośrednio tyczące się jego przemiany, która w wersji disowej jest, z tego co się orientuję i słyszałem, nieopłacalna...
Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 598 Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-08-19, 19:17
W sumie nigdy nie używałem Wilczego władcy Zapewne z powodu jego nieopłacalności
_________________ Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
No ja proponowałem aby przemiana nie zużywała tury, natomiast Elle chciałby zostawić utratę kolejki wynagradzając to lepszymi statystykami ducha, ale nic jeszcze nie jest ustalone.
Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 598 Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-08-25, 16:36
Chrzanić beta testy
_________________ Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
Dla mnie zarówno jedna, jak i druga propozycja są chybione. Co z tego, że wilczy władca nie będzie tracił kolejki na zmianę, jeśli duch Fenrisa nie będzie się rozwijał, przez co po pewnym czasie będzie dużo słabszy od innych jednostek? Albo co mu da podwyższenie statystyk, skoro zanim on wejdzie do akcji, będzie już martwy lub poważnie osłabiony? Ja proponuje trzecią możliwość. Wraz z awansem wilczego władcy, również duch by awansował jak normalny wojownik i by po przemianie był leczony z obrażeń, które jednostka otrzymała jako władca. To wszystko odbywałoby się kosztem zmniejszenia PŻ i punktów obrażeń u władcy.
PS: powiesić Ellego za klejnoty na latarni, za próby zastraszenia obserwatorów niezależnych i uprawianie terroryzmu forumowego
Zasadniczo nawet staty przywołańców mają się zmieniać wraz z poziomem wzywacza, więc to, że Duch będzie stopniowo silniejszy, jest chyba oczywiste. Ankieta powstała dlatego, że marudzenia na Wilczego były ciągłe, o jego bezużyteczności mogłem się już nasłuchać sporo. Dlatego zaproponowałem, aby przemiana nie zużywała kolejki, bo to zdaje się zawsze było opisywane jako największy minus tej jednostki.
Najbardziej bzdurne jest leczenie się podczas przemiany: w ten sposób można walczyć Wilczym do momentu krytycznego i nagle, jak gdyby nigdy nic, przerobić go na w pełni sprawnego Ducha. Jako osoba odpowiedzialna za balans w sensie ogólnym i szczególnym mówię wam, że coś takiego jest absolutnie niedopuszczalne.
Vozu, jak Ty byś chciał walczyć do momentu krytycznego jednostką, która ma niską ini? W mojej propozycji jest taki sens, że jeśli przeciwnik zdąży ubić WW przed jego przemianą, to plus dla niego. Jeśli zaś nie zdąży tego zrobić, cóż, jego pech. A zarówna Twoje, jak i Ellego rozwiązania dużo nie dadzą. Jak już pisałem, jego wadami było to, że tracił turę na przemianę, jak i to, że do akcji wchodził prawie zawsze osłabiony (jeśli wcale zdążył).
Wiszu, my nie będziemy przerabiać go na ideała-każda, absolutnie każda jednostka może otrzymać obrażenia zanim dojdzie do jej kolejki, prawda? Więc logiczne, że Wilczy Władca/Duch Fenrira też. Nie można powiedzieć, że jego wadą jest to, że wchodzi do akcji osłabiony w sensie że może oberwać zanim się ruszy, bo wtedy każda jednostka miałaby taką wadę. Elledan postuluje wzmocnienie Ducha, podczas kiedy ja mówię, że to jest słabe, bo Władca na pewno przyjmie jakieś obrażenia, potem się zmieni zachowując % PŻ, i czeka do następnej kolejki, przyjmując kolejne hity na twarz. Dlatego ja chciałem, aby ta jednostka nie dostała wzmocnienia, tylko żeby przemiana nie zżerała kolejki, dzięki czemu zdąży więcej zrobić, a przy okazji będzie łatwiej wykorzystać ją do dostosowania się do sytuacji/wrogiej drużyny.
No zasadniczo w każdej kolejce Wilczego miałby wybór: atak albo przemiana, jeżeli wybiera przemianę to znajdując się już w formie Ducha Fenrira może wykonać atak, blokować, ogółem wykonać normalną kolejkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum