Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2018-04-01, 20:39
Górskie Klany

W jaki sposob postac Wilczego Władcy powinna zostac wzmocniona?
Ulepszone Statystyki Ducha Fenrira (duzo HP, dmg)
14%
 14%  [ 1 ]
Wilczy Władca nie powinien tracic kolejki na zmiane w Ducha Fenrira.
85%
 85%  [ 6 ]
Głosowań: 7
Wszystkich Głosów: 7

Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-14, 16:22   Górskie Klany

GÓRSKIE KLANY (Zmiany w drzewkach rozwoju)



*Grenadier - nowa jednostka specialna. Dodatkowo w drzewku Łuczników dodatkowa jednostka (rozwiniecie Straznika Kuzni)- Inzynier.

Statystyki Jednostek


Blokowanie Jednostek


STRAZNIK STOLICY

Vithar

DOWÓDCY

Strażnik Królewski
Mędrzec
Budowniczy
Czempion Krasnoludów
Złodziej
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2009-09-19, 21:12, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-18, 16:38   

Chciałem tylko zaanonsować, że przy okazji szlifowania statystyk zajęliśmy się poprawieniem kilku błędów, które egzystują w oryginalnym disie. Z tego tytułu Czcigodny Wojownik będzie miał 30 (na disowe 300) a nie 27 (na disowe 270) hp, zaś Mistrz Runów- 35. Dzięki temu wojownicy Krasnoludów będą mieć stale przewagę w PŻ nad tego typu jednostkami u innych ras; w Disie Czcigodny wojownik był słabszy od Czempiona szkieletów pod nieomal każdym względem: miał mniej PŻ (o 5 ale zawsze) i inicjatywy, za to więcej PD wymaganego do awansu.
Pewne dostrojenia czekają też Wilczego Władcę, na razie nie ustaliliśmy jednak jakie dokładnie.
(udzielam tego info z racji absencji Elledana aż do soboty, ktoś w końcu musi poświęcać nieco uwagi całemu projektowi :-P )
_________________
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-08-19, 15:31   

UUU! Nice :mrgreen: Poprawki tak jak to powinno wyglądać! ;-)
Wilczy władca powinien mieć zdecydowanie mniej PD do awansu :->
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-19, 17:36   

Szczerze mówiąc ja dopuszczam jedynie poprawki bezpośrednio tyczące się jego przemiany, która w wersji disowej jest, z tego co się orientuję i słyszałem, nieopłacalna...
_________________
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-08-19, 19:17   

W sumie nigdy nie używałem Wilczego władcy :-P Zapewne z powodu jego nieopłacalności :-|
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-08-20, 08:46   

Ja wogóle nigdy nie używam tej drugiej możliwości rozwoju :-P Tylko wojownicy ;-) :-P
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-08-20, 14:34   

Można podnosić przy awansie staty władcy jak u magów a ducha jak u woja.
Czy na przemianę nadal będzie on tracił turę :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-20, 14:54   

No ja proponowałem aby przemiana nie zużywała tury, natomiast Elle chciałby zostawić utratę kolejki wynagradzając to lepszymi statystykami ducha, ale nic jeszcze nie jest ustalone.
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-25, 16:24   

Dodalem Ankiete :D kto zaglosuje na druga opcje nie wezmie udzialu w beta testach ;ppp
_________________

 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-08-25, 16:36   

Chrzanić beta testy :-P :lol:
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-25, 16:40   

To jeszcze inaczej ;p nei zaprosze do wielkiej forumowej kampani!!!!:P
_________________

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-08-25, 18:50   

Dla mnie zarówno jedna, jak i druga propozycja są chybione. Co z tego, że wilczy władca nie będzie tracił kolejki na zmianę, jeśli duch Fenrisa nie będzie się rozwijał, przez co po pewnym czasie będzie dużo słabszy od innych jednostek? Albo co mu da podwyższenie statystyk, skoro zanim on wejdzie do akcji, będzie już martwy lub poważnie osłabiony? Ja proponuje trzecią możliwość. Wraz z awansem wilczego władcy, również duch by awansował jak normalny wojownik i by po przemianie był leczony z obrażeń, które jednostka otrzymała jako władca. To wszystko odbywałoby się kosztem zmniejszenia PŻ i punktów obrażeń u władcy.

PS: powiesić Ellego za klejnoty na latarni, za próby zastraszenia obserwatorów niezależnych i uprawianie terroryzmu forumowego :-P
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-08-25, 19:09   

Vogel napisał/a:
Można podnosić przy awansie staty władcy jak u magów a ducha jak u woja.

Ja to tak widzę więc mi żadna z opcji nie podchodzi.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-08-25, 20:31   

Jeśli o mnie chodzi, to w ostateczności mógłbym przystać na propozycję Vogela w imię kompromisu, choć uważam, że moja jest i tak najlepsza :D
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-26, 08:29   

Zasadniczo nawet staty przywołańców mają się zmieniać wraz z poziomem wzywacza, więc to, że Duch będzie stopniowo silniejszy, jest chyba oczywiste. Ankieta powstała dlatego, że marudzenia na Wilczego były ciągłe, o jego bezużyteczności mogłem się już nasłuchać sporo. Dlatego zaproponowałem, aby przemiana nie zużywała kolejki, bo to zdaje się zawsze było opisywane jako największy minus tej jednostki.
Najbardziej bzdurne jest leczenie się podczas przemiany: w ten sposób można walczyć Wilczym do momentu krytycznego i nagle, jak gdyby nigdy nic, przerobić go na w pełni sprawnego Ducha. Jako osoba odpowiedzialna za balans w sensie ogólnym i szczególnym mówię wam, że coś takiego jest absolutnie niedopuszczalne.
_________________
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-08-26, 09:11   

Vozu, jak Ty byś chciał walczyć do momentu krytycznego jednostką, która ma niską ini? W mojej propozycji jest taki sens, że jeśli przeciwnik zdąży ubić WW przed jego przemianą, to plus dla niego. Jeśli zaś nie zdąży tego zrobić, cóż, jego pech. A zarówna Twoje, jak i Ellego rozwiązania dużo nie dadzą. Jak już pisałem, jego wadami było to, że tracił turę na przemianę, jak i to, że do akcji wchodził prawie zawsze osłabiony (jeśli wcale zdążył).
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-26, 09:23   

Wiszu, my nie będziemy przerabiać go na ideała-każda, absolutnie każda jednostka może otrzymać obrażenia zanim dojdzie do jej kolejki, prawda? Więc logiczne, że Wilczy Władca/Duch Fenrira też. Nie można powiedzieć, że jego wadą jest to, że wchodzi do akcji osłabiony w sensie że może oberwać zanim się ruszy, bo wtedy każda jednostka miałaby taką wadę. Elledan postuluje wzmocnienie Ducha, podczas kiedy ja mówię, że to jest słabe, bo Władca na pewno przyjmie jakieś obrażenia, potem się zmieni zachowując % PŻ, i czeka do następnej kolejki, przyjmując kolejne hity na twarz. Dlatego ja chciałem, aby ta jednostka nie dostała wzmocnienia, tylko żeby przemiana nie zżerała kolejki, dzięki czemu zdąży więcej zrobić, a przy okazji będzie łatwiej wykorzystać ją do dostosowania się do sytuacji/wrogiej drużyny.
_________________
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-08-26, 09:40   

Ale jak chcesz rozwiązać kwestię przemiany w tej samej turze?
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-26, 10:56   

No zasadniczo w każdej kolejce Wilczego miałby wybór: atak albo przemiana, jeżeli wybiera przemianę to znajdując się już w formie Ducha Fenrira może wykonać atak, blokować, ogółem wykonać normalną kolejkę.
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-08-26, 11:43   

Czyli dokładnie tak jak w Disciples jest u sobowtóra, który przemienia się w daną jednostkę i jeszcze w tej samej turze atakuje.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum