Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2018-04-01, 20:39
Hordy Nieumarłych
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-05-14, 21:26   

Zjada dowodzenie, siedzi w drużynie przez całą misję (w kampaniach nie byłby przenoszony) ale trzeba go wpierw nająć. Zdolność na poziomie pierwszym daje tylko możliwość zakupienia go, wyższe poziomy to najpewniej premia do jego statów albo zdobywanego PD.
I tak, nie powinien być nie-wiadomo-czym, ale też nie może być nudny i wtórny, tło fabularne mile widziane.
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-05-15, 09:03   

Czyli taki przydupas lub gwardia osobista dla Nosferata się rozumie?

Bebok - istota tyle brzydka ile głupia. Służy Nosferatowi jako "pojemnik" na krew. Niekiedy wysyłany do zadań typu "przynieś, podaj, pozamiataj". Kiedy i jak powstały beboki? Sprawa nie jest oczywista. W wierzeniach ludowych jest przekonanie, że są to dzieci kobiet, które były w ciąży kiedy zostały ukąsane. Ta teoria ma pewien sens, bo wysokie mają tyle wzrostu ile młodzieniec, ale jednak od wielu lat nie zauważono jakiś beboków w osiedlach ludzkich.

Cecha specjalna - nadmiar krwi (połowa) zdobytej przez Nosferata idzie na niego. Nie ma górnej granicy PŻ. Kiedy Nosferat jest ranion to leczy się PŻ Beboka.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-05-16, 09:24   

Głodna hienia || Wampirzy jeździec || Kawalerzysta krwi || Huzar Mortis

Generalnie młode wampiry nie nadają się do walk w pierwszym szeregu, są dość wątłe a ich moc wyssysania jest jeszcze słaba. Nosferatu zatem wykonali projekt jazdy wampirzej, które z czasem stało się ich gwardią osobistą. Znani są ze słabej dyscypliny, brawury oraz okrucieństwa dokonywanych na jeńcach. Dla nich widok krwi to podnieta.

Cechy specjalne - atak po prostej linii. Nadmiar uzyskanej krwi idzie na wzmocnienie zadawanych obrażeń.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-05-17, 15:29   

Moje trzy propozycje...

1. Wampir z atakiem punktowym, wybrany cel atakuje chmara wampirków zadajac obrazenia od oreza. Wampir wykorzystuje tez swoich przyzwancow do zwiadu na najblizszych terenach -> Pasywna premia daje procentowa szanse na wykrycie niewidzialnych jednostek w sferze wzroku (zalezne od poziomu umiejetnosci).

2. Wampir który wykorzystuje nadmiar wyssanej przez Nosferata krwi , uzdrawiajac w ten sposob wszystkie sojusznicze jednostki. Pasywna premia do regeneracji zycia na mapie swiata (premia zalezna od poziomu umiejetnosci)

3. Adiutant (wampir, konno) sam nie wykonuje zadnych akcji jednak zapewnia Nosferatowi dostep do wiekszej ilosci przedmiotow z ekwipunku bojowego na czas bitwy (eliksiry, kule itp). Dodatkowo zapewnia dodatkowa pule AP do wykorzystania podczas kazdej bitwy (pule AP zapewniana przez Adiutanta odnawia sie na kazda kolejna bitwe) Ilosc AP zalezy od poziomu umiejetnosci.
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-05-22, 15:28   

Latawica

Wampiry roztaczają wokół siebie aurę zauroczenia. Nieświadome kobiety chętnie idą w miłosne objęcia krwiopijcy. Wiele staje się posiłkiem, wiele ucieka po odkryciu prawdy. Jest jeszcze ta garstka, która doświadcza odwzajemnionej miłości wampira. Te kobiety nazywane są Latawicami. Najczęściej są to kobiety ludzkie lub elfie. Krasnoludki kończą na talerzu.

Cecha specjalna - przyjmuje na siebie wszystkie negatywne modyfikatory dotyczące Nosferata. Może mieć jeden modyfikator na dany typ (jak jest już spowolniona to następnego spowolnienia nie przyjmie) Nadmiar idzie na jej leczenie.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum