Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2018-04-01, 20:39
Imperium
Autor Wiadomość
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-07-13, 18:30   

Dlatego mówiłem, żeby wskrzeszał jedną jednostkę na turę, bo dwie to już chyba byłoby lekkie przegięcie. Gdyby się taki pomysł pojawił z dwoma wskrzeszeniami to byłbym pierwszy do jego krytykowania :P

No i ten pomysł z błogosławieństwem nie wiem dlaczego ale mi jakoś się średnio widzi. Nie wiem ile byłoby tego pancerza ani ile kolejek miałby trwać ten efekt, dlatego nie skomentuje co mi się konkretnie nie podoba. Jak chcesz Elle, żeby jakiś pomysł skomentować to daj konkret, bo z tym ogólnikiem który rzuciłeś to nie ma co zrobić.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-13, 18:46   

Cytat:
czyli dodatkowo obok uzdrowienia odpowiednia ilosc punktow pancerza na czas trwania tury.


Cytat:
na czas trwania tury


Cytat:
ani ile kolejek miałby trwać ten efekt,


Aha. Naucz sie czytac... a ilosc pancerza to pytanie do Vozu.. on tu jest od balansu.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-13, 18:51   

Nie analizowałem tego zbyt głęboko, al na pierwszy rzut oka dawałbym tam 10 lub 15 u Kapłana, a jakieś 20-25 u Kapłana Imperium. Z obowiązkowym uznaniem Uzdrowienia za efekt drugorzędny, a nadania pancerza za główny, żeby nie musiała jednostka być ranna aby nabyć sobie przywilej bycia wzmocnioną, bo to trochę by krępowało taktycznie.
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-07-13, 20:29   

Ze swojej strony powiem, że leczenie + błogosławieństwo to raczej domena elfickich medyków. A dodawanie pancerza, przy błogosławieństwach + pancerzem wojaków + dodatkami to może wytworzyć prawdziwego killera.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-13, 20:39   

Elle czy zwiększoną ilość jednostek w oddziale nie zwiększa dodatkowo różnicy miedzy medykiem działających na wszystkich jednocześnie a takim, który działa na jednego (oczywiście na korzyść pierwszego) :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 549
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2010-07-13, 22:15   

Tak się zastanawiam czy jakiekolwiek wzmocnienie może zrobić Władcę Żywiołów grywalnym?
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-14, 11:26   

Cytat:

Elle czy zwiększoną ilość jednostek w oddziale nie zwiększa dodatkowo różnicy miedzy medykiem działających na wszystkich jednocześnie a takim, który działa na jednego (oczywiście na korzyść pierwszego) ?


Vogel, ależ oczywiście, ze tak. Problem w tym, ze chcąc to poprawić wchodzicie na terytorium drugiego drzewka. Ja tylko zaznaczyłem, ze wolał bym ze wzmacnianiem części w której jest Kapłan pójść w trochę innym kierunku. To jest wzmocnić same właściwości ataku, a nie ilość celów. Na tym podział w drzewkach w Discie polega by przy rozwidleniach właściwości były inne (użył bym słowa: wyjątkowe).. a nie tylko trochę się różniły. Poza tym sam ostatnio stwierdziłeś, ze ścieżka na uzdrawianie obszarowe wcale nie jest lepsza.. bo trzeba się strasznie namęczyć, żeby dojść do odpowiedniej sily.

Cytat:
Tak się zastanawiam czy jakiekolwiek wzmocnienie może zrobić Władcę Żywiołów grywalnym?


Myslimy nad tym, wyjsci jest kilka. Jedno z nich jest teraz testowane w modzie ligowym. Mianowicie zmiana statystyk. Mozna by tez pomyslec o ataku alternatywnym (tj. slabszy atak obszarowy od czarodzieja lub przyzwanie)...
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-07-14, 18:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-07-14, 17:16   

Trzy propozycje

- osłabić awanse tego, co leczy hurtem (leczy jeszcze słabiej)
- zwiększyć ilość potrzebnego PD dla tego, co leczy hurtem
- zmniejszyć ilość potrzebnego PD dla tego, co leczy pojedynczo (szybsze awanse = więcej PŻ, lepsze leczenie i częstsze samouzdrawianie).
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-03-29, 19:01   

Myślę, ze warta uwagi alternatywa mogło by być zwiększenie Inicjatywy ścieżki leczącej jedna wybrana jednostkę. Na razie testuje Kapłana i Kapłana Imperium z 50 INI. W teorii daje to szanse podtrzymania życia jednostki z pierwszej linii w czasie wymiany uderzeń lub przygotowania oddziału na ataki obszarowe.

W załaczniku jest prosty mod do D2: BE który udostepnia te jednostki ze wspomnianymi zmianami w statystykach.

Opinie i komentarze milo widziane :)

Globals.rar
Pobierz Plik ściągnięto 708 raz(y) 90,4 KB

_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-03-30, 19:19   

Nie zainstaluję, ale na me oko to by trochę śmiesznie wyglądało - niskie ini, wysokie, wysokie i niskie. Oczywiście, Hierofanta ma jakieś bonusy z tytułu bycia końca drzewkiem, lecz nadal sądzę że niewielu by wybierało.

A w ogóle to walnij ogłsozeniem na dole (gadajpudle), bo pewnie nie widzą
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum