Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2012-01-03, 15:13
Dyskusja
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-08, 20:42   Dyskusja

http://img195.imageshack....7/przyklad3.png - przykładowy wygląd mapy świata... bez ozdóbek itp.

Mechanika jest bardzo zbliżona do gry... miejscami rozwinięta.. miejscami uproszczona... wszystko po kolei opisze... dużo rzeczy trzeba jeszcze ustalić.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2012-01-03, 15:31, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-07-08, 21:28   

Po tym jednym screenie dużo powiedzieć nie można, tylko jedno powiem od razu.
Różdżki na pewno nie powinny być ozdobą na mapie, tylko jako oddzielny element, jakiś pionek czy coś takiego.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-08, 22:46   

Cala mechanika obejmuje zmiany terenu (przeksztalcanie) w momencie gdy zrodlo many jest przejete tylko dzieki terenowi na mapie pojawi sie normalny hex bez rozgi... jezeli jednak rozga zostanie postawiona pojawi sie obrazek z rozga. Wiec to nie jest jedynie ozdoba.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-07-08, 22:52   

Domyślam się, dlatego właśnie powiedziałem, żeby dać rózgę. Inaczej trzeba zrobić 10 obrazków na każdy rodzaj kopalni z rózgą. Na każdy rodzaj tereny i "z" albo "bez" lasu. Ze wszystkimi kopalniami wychodzi 60 obrazków, moim zdaniem nie ma sensu robić ich aż tyle skoro można by zrobić jakąś przenośną różdżkę.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-08, 22:55   

Saemiel :) ale ja wiekszosc tych obrazkow juz mam zrobiona :) i idzie ich tworzenie z bardzo zadawalajaca szybkoscia.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-07-08, 23:35   

Od razu takie pytanko, co to są te Mroczne Zastępy. Domyślam się, że mroczniacy, ale lepiej się upewnić. No i jak dla mnie to jednak Alkmaar trochę tutaj nie pasuję, alkmaarczycy chyba zostali wycięci, a nawet jeśli jakiś nie raczej służy i tak Hordom.
Chociaż ogólnie na Alkmaar nie narzekam, bo pewnie nie znajdą się graficy chętni do pomocy, że tak defetyzmem zasieję.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-08, 23:41   

:) Planszowka ma miec dosc duzo mozliwosci jezeli chodzi o misje fabularne... Alkmarr to swietny material na rase :) i maja zabojcza ksiege magii ^^^^^^^. Mysle, ze kogos znajde jezeli chodzi o grafike :)
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-09, 17:46   

Dzisiaj trochę kombinowałem ze statystykami :P i tu macie przykładową ;p

Giermek

Poziom: I
HP: 10
EXP: 0/4
Pancerz: -
Ochrona: -
Odpornosc: -

Atak: Miecz
Zródło: Oręż
Szanse Trafienia: +4
Obrażenia: 2(+1)
Inicjatywa: 5
Zasieg: Sasiednie Jednostki
Cele: 1
_________________

 
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2009-07-10, 11:22   

Nareszcie Gadziu piszesz do rzeczy xD Ale właśnie ciekawe jak to będzie wyglądać. Tak się przyglądam i przyglądam, ale jako, że Was jeszcze za dobrze nie znam to to będzie RPG czy TTS?
 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-10, 12:23   

..
Ostatnio zmieniony przez Gedeon 2009-08-04, 00:19, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-10, 12:41   

Odnośnie Inicjatywy to są jej zasady już w temacie WALKA... Wartość procentowa czarów i niektórych ataków zostanie zmieniona na odpowiednie modyfikatory :)
_________________

 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-10, 12:42   

Opisujesz chorążego, który daje 10% do ataku. Czyli w przypadku giermka - ile? Łatwo wyliczyć, że żeby ta premia miała jakiekolwiek przełożenie, atak muis wynosić co najmniej 10 - czyli że (przyjmując te proporcje 1:10) chorąży dawałby jakąkolwiek jednostkom mniej więcej 4 poziomu, a to tylko wojownikom.
Czyli w tym wypadku też chyba trzeba zmienić na modyfikator w liczbie całkowitej.
Ostatnio zmieniony przez Gedeon 2009-07-10, 12:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-10, 12:45   

Gadeon czytałeś ostatniego posta który mówi, ze podane statystyki sa przykladem jak by nowe jednostki wygladaly w grze :) a nie jak beda wygladac w planszowce.
_________________

 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-10, 12:46   

..
Ostatnio zmieniony przez Gedeon 2009-08-04, 00:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2009-07-10, 14:14   

Gadziu, myślę, że Mu to nie przeszkadza. Nawet wręcz przeciwnie - sugestie się przydają. Ja uważam że wystarczyłoby troszkę te liczby zwiększyć i byłoby ok. Np. zamiast giermek mieć 10HP to 20HP. Podwoić to co podałeś, ale pancerz zachować, w tym wypadku nawet postać 1szego Poziomu by zadała dmg postaci z pancerzem +3 bo miałaby 2x więcej obrażeń.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-10, 14:22   

System przeksztalcania terenu i rózg chce zachowac :) tym bardziej, ze naprawde nie stwarza wiekszego problemu :)

Nad pancerzem pracuje :) i wyjdzie mi chyba cos oryginalnego ;p
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-07-10, 14:34   

1. Jak ma wyglądać przywoływanie kolejnych jednostek?
2. Czy czasem akcja nie będzie zbyt wolna?
3. Jeśli możesz to posiadając aktualne postacie przedstaw przykładową rozgrywkę.
4. Zwiększenie statystyk niepotrzebne.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-10, 14:39   

Co masz na mysli mowiac przywolywanie?

Jezeli chodzi o rozgrywke przykladowa to niedlugo taka przedstawie :) czekam na powrot Voza ;p
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-07-10, 14:44   

Jak giermek czy siewca pojawiają się na mapie?

I kolejna sprawa. Czy na danym polu może znajdować się cała armia czy tylko jedna jednostka?
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-10, 14:48   

Armia na mapie swiata bedzie przedstawiana ikonka dowodcy. Mape po zakonczeniu kazdej tury bedzie aktualizowal MG (jako ze to Forumowa planszowka :) Mg sie zawsze przyda).

Na danym polu znajduje sie cala armia. Czyli dowódca i jego jednostki.

Na jednym hexie może znajdować się tylko jedna armia.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum