Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2012-01-03, 15:13
Dyskusja
Autor Wiadomość
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-24, 16:31   

..
Ostatnio zmieniony przez Gedeon 2009-08-04, 00:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-24, 16:31   

Jak bys przeczytal to co tam napisalem to bys wiedzial ze rozdzkarze i tak i tak by byli.
_________________

 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-24, 21:35   

..
Ostatnio zmieniony przez Gedeon 2009-08-04, 00:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-24, 21:46   

Nie przewidujemy. Przeksztalcanie terenu niestety na to nie pozwala. Poza tym jak wyobrazasz sobie gre Hordy vs. Hordy?
_________________

 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-24, 21:57   

..
Ostatnio zmieniony przez Gedeon 2009-08-04, 00:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-24, 21:59   

:) Nie przewidujemy.
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-07-26, 10:39   

Elledan Athellen napisał/a:
Potrzebujemy cztery herby i cztery rózgi dla nowych ras.


W grafice komputerowej dobra nie jestem, ale to co zaprezentuję może zostać wykorzystane przez innych.

Alkmaar


Mroczniaki


Zieloni
http://img258.imageshack.us/img258/7154/zie2.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/7132/ziec.jpg

EDIT POST

Herb Mroczniaków


Rózga dla zielonych
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-08-15, 11:32   

Nadal mam obawy dotyczące czasu potrzebnego do gry. Walki jak piszecie nie trwają długo jednak weźmy pod uwagę grę na planszy gdzie gdy jeden walczy z neutralami drugi czeka potem czeka też na nowe rozrysowanie przez MG mapy. W rezultacie gra może trwać tyle samo co pojedynek w oryginalnego disa lub dłużej bo w przypadku przerwania gry dla jej wznowienia trzeba zebrać trzy osoby.
Co do planszy czy obaj gracze mają w 100% odsłoniętą plansze i widzą wszystkie ruchy przeciwnika :?:

Ciekawe czy choć ten projekt zostanie doprowadzony do końca.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-08-15, 13:04   

Nie wiem jak to jest w wersji chatowej z odsłonięciem mapy, ale mam już pewne propozycje co do modyfikacji gry pod zabawę na żywo (chyba niedługo powstanie o tym osobny temacik). Czasu na pewno trochę będzie potrzeba, ale ja jestem zaangażowany w te robotę głównie pod kątem gry na żywo, a tam wyglądać to będzie nieco inaczej.
Co do twojego marudliwego tekstu małą czcionką: tak, to dojdzie do końca bo zarówno ja jak i Elle mamy z robienia tego jakąś frajdę. DRPG to trup którego na siłę każecie mi robić, sami się nie angażując. Więc robię co chcę i w jakim tempie chcę.
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-08-16, 07:57   

Vozu napisał/a:
DRPG to trup którego na siłę każecie mi robić, sami się nie angażując. Więc robię co chcę i w jakim tempie chcę.

Biłem raczej \do takich projektów jak liga turniej i jeszcze kilka pomysłów Elledana które zamierały tak szybko że nawet nie zdążyłem zapamiętać. Poza tym ja niczego nikomu robić nie kazałem.

Co z wykorzystaniem w grze obrazków z D1 :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-16, 09:05   

Turniej bedzie skonczony. Osoby ktore maja cos na ten temat wiedziec - sa poinformowane. Liga jest tworzona - ciekawe ze kilka moich innych projektow zostanie własnie tutaj wdrążonych.

Obrazk z D1 nie beda wykorzystane raczej.
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-16, 19:41   

Potezny Up. W rasach.. dodane statystyki jednostek: Imperium, Górskich Klanów, Legionow, Hord, Mrocznych, Morskich oraz Przymierza.
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-09-15, 13:40   

UP. Dodalem do ras (Imperium, Hordy, Legiony, Przymierze i Klany) grafiki przedstawiajace mozliwosci blokowania jednostek.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-09-15, 17:37   

Przydałaby sie jeszcze jakaś mała legenda tak ku jasności.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-09-15, 19:05   

Hmm nie myslalem ze ktos bedzie mial z tym problemy. Zaznaczone kolorem pola w drzewkach mowia o tym ze dane stadium rozwoju da sie zablokowac (tzn. moze byc forma koncowa ktora rozwija sie juz tylko poprzez zwiekszanie HP i DMG)
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-09-19, 19:14   

UP. Statystyki jednostek po balansie (Mroczne, Morskie, Imperium, Klany, Przymierze, Hordy i Legiony)

Edit: UP. Blokowanie jednostek Mrocznych Elfow i Morskich Ludow.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-11-12, 12:05   

Ponieważ Elle kilkakrotnie napisał iz nowe rasy maja już porządną fabułę i historię równającą je z podstawowymi nacjami gry to mam pytanie dotyczące bogów mianowicie kto czuwa nad Zielonoskórymi, Morludżmi, Przymierzem i Mrocznymi elfami :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-12, 13:26   

W jednym przypadku (Alkaar) nie mamy do czynienia z osobną rasą bo oni są podstawą sług Mortis, jeśli jednak jacyś żywi jeszcze istnieją to służą pewnie za żywych członków Hord. Poza tym jakiego boga by oni mieli?

W innym przypadku (mroczniaki) nie można mówić osobnym bóstwie , ale jednym bogu rozdartym między dwa rodzaje wyznawców , można mówić o wewnątrzym konflikcie duszy Galleana. O ile to świetny materiał na dobrą kampanie to jednak słabe podstawy nowej rasy.

A co do ostatnich (lud morza) to ci nie mają swego bóstwa bo ich bogini odeszła od nich.

Jedninie Orkowie maja potwierdzenie istnienia swego boga.
A co z mieszkańcami bagien ?
Dobrze że chociaż barbarzycy i bandyci nie mają swojej rasy.
_________________
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-11-12, 13:39   

Cytat:
Jedninie Orkowie maja potwierdzenie istnienia swego boga.

Taa ale to trup.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-11-12, 14:04   

Mroczne - Gallean

Morludzie - Solloniele (choc w sumie jej juz nazwac bogiem nie mozna)

Zielonoskorzy - Gromdok

Alkmaar to rasa we wczesnym stadium rozwoju. Sprawa boga nie byla jeszcze rozpatrywana.

Wiecej informacji na dzien dzisiejszy przekazac nie moge.. bo jutro moga byc nieoficialne. Caly czas pracujemy nad szczegolami.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum