Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2018-04-01, 20:39
Opcjonalni Bohaterowie
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-06, 13:39   Opcjonalni Bohaterowie

Zastanawiala mnie kwestia opcjonalnych dowodców. Mialo by to wygladac tak, ze do kazdego z trzech typów Władców przydzielono by dwoch dowodców, a nie jednego... i tak np. Elficki Wodz Wojownikow dostawal by do dyspozycji na poczatku gry do wyboru: Pana Lasu (Malo HP, Wysokie INI, Srednie Obrazenia) lub Starszego Centaura (Duzo HP, Małe INI. Wysokie Obrazenia)

Teraz dwa pytania do was:

Co o ty myslicie?
Jakie opcje powinny dostac inne rasy?

P.S Mam kilka pomysłów.. ale to po waszych komentarzach. A caly pomysl powstal z mysla o moim pewnym projekcie przeznaczonym na to forum ;pp
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2009-07-09, 14:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-06, 14:35   

Moim zdaniem dobry pomysł.
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-07-06, 21:13   

Hmm, dziwne Elle, Wprawdzie widzę pewne taktycznie ciekawe rozwiązania z tym związane. Pomysł intrygujący.
Aczkolwiek jestem ciekaw reszty twych jakże nieprzewidywalnych i zaskakujących pomysłów. Czasem nawet powiewających nutką świeżości, a czasem niekoniecznie... ;-)
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-06, 21:22   

Kilka pomyslow co do tych bohow jest ;p ale liczylem rowniez na wasza wyobraznie.
_________________

 
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2009-07-06, 21:53   

Może nawet dobry, ale jak zbilansować wszystkich nowych dowódców 5 ras po 3 nowych= 15 i zbilansować z starymi 15.?
_________________
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-07-07, 11:27   

Co do Legionów to mam pomysł na bohaterów:

Wódz Wojowników

Nazwa: Oprawca
HP: 225
Pancerz: 0
Odporność: brak
Ochrona: brak
Obrażenia: 2x 30
Celność: 80%
Źródło: Oręż
Zasięg: sąsiednie jednostki
Inicjatywa: 50
Specjalne: Jednostka dwupolowa

Mistrz Magów

Nazwa: Telepata
HP: 45
Pancerz: 0
Odporność: brak
Ochrona: Oręż
Obrażenia: 25
Celność: 90%
Źródło: Umysł
Zasięg: wszystkie jednostki
Inicjatywa: 40

Mistrz Gildii

Nazwa: Siepacz
HP: 110
Pancerz: 0
Odporność: brak
Ochrona: brak
Obrażenia: 45
Celność: 80%
Źródło: Oręż
Zasięg: sąsiednie jednostki
Inicjatywa: 60
Specjalne: Podczas awansu byłby traktowany jak wódz wojowników, czyli obrażenia i hp byłyby odpowiednio wyższe
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-07, 14:19   

Co do Oprawcy, to to oryginalne - dwupolowy dowódca? Ciekawe.
Siepacz też ok - choć chyba dałbym mu jeszcze z 10 hp.

Ale telepata mi się nie podoba. Dla mnie jest ewidentnie słabszy od arcyczarta - większa celność nie rekompensuje małej ilości hp. Choć w sumie - może i w pożniejszym etapie gry byłoby to do nadgonienia... Ale i tak, ywdaje mi się, że jednostka o takiej nazwie powinna mieć atak specjalny, a nie zwykłe obrażenia. Niby jak on atakuje? Robi pranie mózgu? :D
Moim zdaniem, wprowadzanie nowych dowódców miałoby sens wtedy, gdyby byli oryginalni, czymś się różnili od starych, a nie byli klonami starych tylko z lekko poprzestawianymi statami.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-07, 14:31   

Jak mowie, nie chce nowych bohow w grze... tylko w moim malym systemie (kartkowo/planszowym) wiec róznorodnosc bohaterow i ich specialne nie sa ograniczone zasadami gry...

Elficki Łucznik ktory bylby alternatywa dla Straznika (Centaura) na ktoryms poziomie moglby zdobyc umiejetnosc ktora pozwalala by mu strzelic dwa razy..

Rozwoj dla Uzdrowiciela w Imperium - alternatywa Mistrza Magii jak mysle - Arcymaga (choc nie wiem czy uzdrawiajacy boh to najlepszy pomysl) moglby na trzecim poziomie wybrac czy chce leczyc wszystkich czy tylko jedna jednostke. Na 10 poziomie moglby dostac wskrzeszenie.

Nie ograniczaja nas w tym wypadku zasady z gry (dlatego tez nie wiem czy to nie jest lekki offtop - prosil bym administracje o wypowiedz)
_________________

 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-07, 15:10   

Jeśli to Twój własny system to możesz iść na całość i dać wiele umiejętności i ataków specjalnych, a nie jeden czy dwa :D
_________________
Mój blog: adeptusrpg.wordpress.com
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-07, 15:18   

Wolal bym jedna specialna zasade :) lub maks dwie... to nie system RPG tylko cos bardziej zblizonego mechanika do samej gry.
_________________

 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-07, 15:20   

Mimo wszystko można bardziej rozwinąć. Ale ok, w końcu to Twój system :D
I co zamierzasz potem na forum prowadzić rozgrywki?
_________________
Mój blog: adeptusrpg.wordpress.com
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-07, 15:36   

Jeszcze mnostwo pracy,,, no i potrzebuje waszej pomocy ;p bo moje pomysly nie zawsze przypadaly wszystkim do gustu :)

Imperialna aleternatywa Rycerza Pegazów powinien byc Religijny Fanatyk.. prosta sprawa. Mistrza GIldi mam. Alternatywy dla Arcymaga szukam ;p nie wiem jak wam sie podoba Dowodca Uzdrawiajacy.
_________________

 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-07, 15:46   

Hmm... "religijny fanatyk" brzmi jakoś tak drętwo... Już lepszy byłby sam ,,fanatyk". Albo jakięs fikuśne określenie, w stylu tych, które mają upgrady paladyna... Jakieś Ostrze Wszechojca, Pięść Niebios, albo po prostu Mistrz Zakonny.

Moim zdaniem pomysł bohatera-uzdrowiciela jest ok.

Ale faktycznie, chyba lepiej byłoby założyć oddzielny temat odnośnie twego systemu. A pomysłe stąd zawsze można wykorzystać.
_________________
Mój blog: adeptusrpg.wordpress.com
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-08, 20:39   

Religijny fanatyk to najprostsze slowa by opisac postac. To nie ma byc nazwa profesji.

Moje pomysly dla Hordy Nieumarlych:

Wodz Wojownikow

Wynaturzony wampirek - ala ten zly z Underworld Evolution...

Mistrz Magii

Nekromanta - podstawowy atak zadajacy obrazenia od smierci, klatwa na podatnosc i przyzwanie szkieleta.

Mistrz Gildi

Upiorek atakujacy jedna wybarna jednostke.. obrazenia od umyslu.
_________________

 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-10, 12:57   

Cytat:
Religijny fanatyk to najprostsze slowa by opisac postac. To nie ma byc nazwa profesji.


Napisałeś go z dużych liter, więc ,,myślałem", że to nazwa.

Co do Klanów - Mam pomysł na Mistrza Gildii - Sapera. Jego zdolnościami byłoby z jednej strony premia do walki mieście (tzn. niwelacja premii do pancerza) a z drugiej - spejcjalna premia w obronie miasta, kiedy to założone przez niego miny w pierwszej turze eksplodują, zadając obrażenia od ognia. Uzbrojony byłby w jakieś działko przenośne, lub strzelbę (działko lepiej pasuje do profesji, ale strzelba łatwiej pozwoliłaby zachować chcarakterystyczną dla Mistrza Gildii wysoką inicjatywę.)
_________________
Mój blog: adeptusrpg.wordpress.com
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-07-10, 15:35   

Khem, khem, tutaj chyba jednak zbytnia nowoczesność wchodzi. Saper w realiach średniowiecznych nie kojarzy się raczej z minami, a z budowaniem mostów czy stawianiem prowizorycznych umocnień dla wojska.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-07-10, 15:41   

Bardziej już inżynier by pasował. Jest częściej używany w światach fantasy no i przeważnie (w światach fantasy) zajmuje się większą ilością spraw niż saper. No i dodatkowo w 1 części Disciplesa już istniał.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-10, 15:49   

A o tym, ze nei ma go w drugiej czesci zdecydowalo tylko inne tlumaczenie :)

Inzynier juz jest jako dodatkowa jednostka w Klanach.
_________________

 
 
 
Gedeon 
Rycerz


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 70
Skąd: Z Polski
Wysłany: 2009-07-10, 23:26   

Moment, sugerujecie, że miotacze ognia to w średniowieczu były? Po pierwsze - krasnoludy z reguły są pokazywane jako nadrozwinięte technologicznie w stosunku do reszty świata. Po drugie - to nie jest ziemskie średniowiecze, to jest Nevedaar. Po trzecie - nie chodzi mi rzecz jasne o takie miny, jakie się dziś używa, to faktycznie byłoby zbyt skomplikowane. Raczej o jakieś rozłożone bombki, które saper podpala za pomocą strzału lub długiego lontu (trochę przerysowane, ale takie też bywa Disciples).
No ale rozumiem, że ten pomysł może się nie podobać :D

Mam pomysł na dowódcę magicznego dla klanów. Kowal Runów/Magii. Za pomocą magicznych runów, które umieszcza na pancerzach sojuszników, wspomaga ich. Jego podstawowym ,,atakiem" byłoby zwiększenie pancerza. Na późniejszych poziomach zyskiwałby możliwość przyznanie ochrony przed wybranym żywiołem. Jako pierwszy z bohaterów, sam miałby pancerz.

Mam też konkurencyjny (wybacz Saemielu) pomysł na dowódcę Legionów - maga bądź złodzieja. Kusiciel/Kusicielka byłby to potężny sukkub/inkub. Jego podstawowym atakiem byłaby bądź polimorfia, bądź paraliż. Na wyższym poziomie zyskiwałby umiejętność opętania - polegałaby na tym, że dotknięta jednostka swój następny ruch zużyje na atak na jednego z sojuszników.
_________________
Mój blog: adeptusrpg.wordpress.com
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-07-11, 10:01   

Rycerz pegazów jest odpowiednikiem rycerstwa i dłuższego drzewka rozwoju jednostek, jego alternatywa powinna nawiązywać do krótszego inkwizycyjnego odgałęzienia.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum