Witajcie, jestem tutaj nowy. Przejrzałem całe forum i nigdzie nie znalazłem odniesienie do tego moda, więc postanowiłem zamieścić tutaj link do strony na ktorej można go pobrać. Mod jest w wersji angielskojęzycznej. Należy ściągnąć zarowno katalog EXE jak i GLOBALS. W katalogu EXE znajdują się pliki uruchamialne, ktorych rozszerzenia należy przemianować na .exe a następnie zastąpić nimi pliki w katalogu gry. Pozwoli to cofnąć wersje gry do 3.0, tylko pod ta wersją mod dziala bez problemow. Drugi katalog to same pliki danych, należy go wypakować do katalogu gry i zastąpić nim katalog o tej samej nazwie.
Wersja tego moda jest finalna. Poniżej zamieszczam kilka podstawowych wprowadzonych zmian:
- Rożdżkarze posiadają od początku 2 sloty na jednostki.
- Statystyki jednostek zostały zbalansowane w ten sposob, by bardziej pasowały do swojego poziomu oraz do swojej roli. Część z nich została w znacznym stopniu zmieniona (np. Angel). Mniej uwagi zostało położonej na balansie ras względem siebie.
- Bohaterowie zostali zrożnicowani, część z nich ma od początku pewne dodatkowe umiejętności, inni natomiast mają zmienione/ulepszone ataki. Bohater wojownik demonow - Duke, został zastąpiony 2polowym magiem z obrażeniami od broni - Pit Lord. Posiada on Leadership na ostatnim poziomie i umiejętność WeaponMaster. Nie potrafi latać.
- Jednostki, delikatnie mowiąc "mało popularne", takie jak Elementalist i Doppelganger, zostały zamienione w alternatywnych magow. U ludzi to odporny na status'y i atakujący za pomocą źrodła Death - Black Magus, u demonow to atakujący za pomocą źrodła Mind i mający szanse na wywołanie statusu Fear - Doombringer. Jednostki dodatkowe ludzi (Titan) i nieumarłych (Werewolf) także zostały podmienione. Titan został zamieniony w 1polowego Knight of Chalice, mającego odporność na Fear, ochrone przed Paralize i Petrify, fizyczny atak, dużą inicjatywe i możliwość wywołania Shatter. U nieumarłych to Spirit of Lycaon, łucznik posiadający ochrone przed atakami ze źrodła Weapon i mogący wysysać punkty życia lub przemieniać się w wilkołaka, ktorego siła jest zależna od poziomu maga.
- Legiony demonow dostały także 2 nowe "ewolucje" jednostek. Jest to ulepszenie Infernal Knight'a i Fiend'a. Nowa forma tego pierwszego - Demon Guard, jest po prostu zwyklym podpakowaniem jego statystyk. Ewolucja Fiend'a - Abbysal Fiend, posiada możliwość wykonania 2 atakow i odporność na Fire/Poison. Odkrycie ich jest jednak utrudnione, gdyż wymaga ono rozbudowania odpowiedniego ulepszenia linii ewolucyjnej Devil'a. W momencie w ktorym jednostki te nie maja wybudowanych siedzib potrzebnych do ewolucji a osiągają poziom, zostają automatycznie zablokowane i mogą zwyczajnie zdobywać poziomy pod swoją dawną postacią.
- Wprawdzie nie jest to zapisane w statystykach jednostek, ale zarowno Angel jak i Knight of Chalice, posiadają umiejętność Critical Hit.
Dokładny changelog znajdziecie pod >view mods info<.
Według mnie rasy są dosyć dobrze zbalansowane, aczkolwiek w związku z 2polowym bohaterem demonow, mogą być na samym poczatku problemy z pokonaniem jego demonicznych drużyn. W dalszym etapie gry kwestie potyczek powoli sie wyrownują. Życze szybkiego pobierania i przyjemnej gry.
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 2009-06-19, 13:37, w całości zmieniany 1 raz
Bohater wojownik demonow - Duke, został zastąpiony 2polowym magiem z obrażeniami od broni - Pit Lord. Posiada on Leadership na ostatnim poziomie i umiejętność WeaponMaster. Nie potrafi latać.
Przegięcie i to do sześcianu. Po co takie coś?
O ile zmienianie Doppelgangera na inna jednostkę uważam za niepotrzebne, bo Sobowtór przydatna jednostka jest, o tyle zmiana profilu Elementalisty to już coś, podoba mi się :]
To samo z Tytanem i Wilkołakiem, tez brzmi ciekawie.
Nowe awanse dla jednostek Legionów - uh, muszę to sprawdzić :]
Wyłączając dowództwo 2 dla różdżkarza i bohatera legionów cały Mod brzmi sensownie. Rozumiem, że jest dla BE?
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Tak, mod jest stworzony dla dodatku Bunt Elfow. Sa w nim też zawarte modyfikacje i dla piątej rasy, aczkolwiek elfy zostały w największym stopniu oryginalne. A co do Pit Lord'a, hmm... masz racje, to jest przegięcie, ale autorowi podobał się model Duke'a bardziej jako awans dla Infernal'a. Innego sensownego modelu pod generała widocznie nie znalazł i tak o to mamy 2polowca w tej roli. Jedynym pocieszającym faktem, że ma w miare niegroźny typ ataku (20dmg typu Weapon) i że w przyszłości dla drużyn z taką gwiazdą może okazywać się zapchane to 6 miejsce czymś co mogłoby być o wiele lepiej zastąpione.
PS. Uważasz, że Pit Lord jest przecholowany? Poczekaj, aż zobaczysz wzmocnionego Onyx Gargoyle. :P
Wiek: 35 Dołączyła: 28 Maj 2007 Posty: 1560 Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-06-18, 22:04
PitLord... czy gdzieś są screeny z ta postacią? Jak i kto zaprojektował i wykonał (i zainstalował) nową jednostkę do gry - w sensie nie sam portret, ale istniejącą na planszy jednostkę w 3D?
PitLord korzysta z modelu Nebiros'a - jednego z boss'ow z oryginalnej kampanii. Zwierz, hmm... nie grałem w polską wersje gry, ale chyba chodzi ci o Beast, preewolucje Tiamath'a.
O Mortis, zrobił z Nebirosa bohatera Legionów To by wyjaśniało jego przepakowanie - w sumie. Jak tylko wyrwę moje BE z gardła tego, który je ma przetestuje tego moda. Ciekaw jestem co jeszcze w Hordach zostało zmienione.
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Witam.
Szukając wiadomości na temat nowego Disciplesa trafiłem przy okazji tutaj przez co zainstalowałem jeszcze raz Bunt Elfów. Po instalacji moda pojawił się problem.
Posiadam wersję gry z cd projektu(3.01 pl), po skopiowaniu plików typu exe i katalogu "Globals" gra uruchamia się, ale woła o płytkę która jest już w napędzie
Ktoś miał już podobny problem?
Hmm... pomyślmy, wzmocnił troche rodzine Wyvern, bez większych przebojow. Zwiększył ini dla Death i Wight (czy jak mu tam, temu od wysysania poziomu) w stylu 50 i 60. Poważnie wzmocnił sile linii Licha, Arcylich jest teraz najsilniejszym magiem w grze, wyciaga bodaj 120 dmg. Wampire dostał alternatywny atak, przemiane w coś w stylu Spirit Wolf. Elder dostał dodatkowo zmniejszanie obrażeń. Phantom Warrior dostał Mind Immunity, Dark Lord 20 pancerz i Mind Ward. Nosferat posiada Drain Life Overflow, Lich Queen umie latać. To chyba będzie na tyle.
Narentum, musisz ściągnąć NO-CD Crack z jakiegoś serwisu. Podałbym adres, ale nie wiem czy to bedzie dozwolone na tym forum.
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 2009-06-18, 22:33, w całości zmieniany 2 razy
Narentum, też miałem ten problem. Podmieniłem wszystkie pliki, też wyskakiwał mi komunikat o płytke, zdobyłem no-cd crack'a i działa.
Nagash, tak jak pisałem, mod głownie balansuje jednostki w stosunku do ich poziomow i rol w poszczegolnych rasach. Balans ras w stosunku do siebie nie był głownym celem, aczkolwiek myśle, że nie jest z tym tragicznie. Osobiście jednak wyczuwam lekkie rożnice sił u Elfow (na minus) i Demonow (na plus). Nie jestem jednak obiektywny w tej kwestii ponieważ moje umiejetnosci gry taktycznej nie sa zbyt wysokie. Dla zaawansowanego gracza rozkład sił może wyglądać zupełnie inaczej.
O lol, zamieniłem plik exe który jest w modzie na ściągniętego cracka do wersji 3.0(ANG) i gra ruszyła. Czy mod działa nie wiem jeszcze i chyba dzisiaj już nie sprawdzę, ale może to komuś pomoże. A przy okazji to już nie pierwszy raz używam cracka na oryginale cd projektu, nie pamiętam co to było ostatnio ale na grę prosto z pudełka ściągałem cracka
Wiek: 36 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 52 Skąd: Magistrat
Wysłany: 2009-06-19, 00:51
Popatrzyłem pobieżnie na statystyki to w starciu z legionami i hordami reszta ras ma nikłe szanse gdy ich jednostki osiągną wyższe poziomy. Co prawda twórcy moda podrasowali inne rasy ale tylko wybrane jednostki co jakby zmusza nas do gry nimi a co za tym idzie pozbawia wyboru innej metody gry.
Kolejnym co rzuca sie w oczy jest wszechobecne roztrzaskanie co jest bezsensowne bo przy wszech obecnych obrażeniach od żywiołów jednostki które mają bazowe i nabyte pkt pancerza wiele tracą (wyjątkiem jest bodajże Król Krasnoludów ,szarżujący centaur i Paladyn które mają na to odporność co i tak w przypadku Paladyna na nie wiele sie zdaje bo Obrońca Wiary już go nie ma co bardzo osłabia te jednostke na tle innych z tego poziomu).Stolica Imperium bez skamienienia jest praktycznie nie do zdobycia(co mnie cieszy). Pisze to głównie pod kątem Imperium ale na pierwszy rzut oka balans nie wyszedł aczkolwiek i tak komputer nie wykorzystuje pełnej możliwości rozwoju co przy grze jednoosobowej nie będzie w żaden sposób rażące a sam mod sprawi największą przyjemność entuzjastą czerwonych i martwych.
_________________ I`ll let the wind blow out the light
cuz it gets more painfull every time I die.
Jak dla mnie zrobiło się dokładnie to samo co z tamtym ruskim modem kiedyś pokazywanym. Kupa zmian które jedna sens drugiej wykluczają, a przy tym zbyt poważne wzmocnienia dla Hord i Legionów... zwłaszcza zamiennik wilkołaka, który teraz może się transformować we właściwego wilkołaka sam będąc "archer-healer type unit". Jeżeli trzeba to rozumieć dosłownie, to jest źle, bo w ten sposób Hordy, dzięki leczeniu, mają aż za dużą moc sprawczą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum