Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 102 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-22, 00:22 Celność
Z góry uprzedzam, że temat ten najbardziej pasuje do tego działu, jako że nie znalazłem żadnego o bugach, niedociągnięciach itd.
Ale przejdźmy do rzeczy: Otóż do niedawna byłem posiadaczem jedynie podstawowej wersji Disciples II. Około 2 tygodnie temu dokonałem zakupu Buntu Elfów (cud, że uzbierałem... zawsze wszystko przepijam ). Problem w tym, że nie działa mi jedna z umiejętności dowódcy - mianowicie Celność :( Choćbym nie wiem jakiego dowódce najmował, po wybraniu zdolności Celność nadal istnieje mała szansa, że atak spudłuje :/ Grając w samo Mroczne Proroctwo wszystko było wporządku... Czy Wy też macie ten problem? Jeśli tak to może wiecie jak to naprawić? Póki co poję mych herosów miksturkami, ale nie dają pełnych 100% a magom to naprawdę się przydaje...
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 102 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-22, 00:52
Możliwe... A więc będę grał tak, jakby umiejętności Celność nie było :) Po prostu jestem przewrażliwiony na punkcie bugów :/ Chciałem się dowiedzieć, czy "Bunt Elfów" został wydany z takim błędem (i potrzebny jest jakiś patch), czy tylko mi się taka trefna wersja trafiła... No ale po Twoim poście od razu wiadomo, na czym stoję :P
Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-22, 18:59
Nigdy nie brałem tej zdolności bo jest ona kompletnie nie potrzebna.
Bohater ma maxymalnie 89% szansy trafienia do tego dochodzi jeszcze elixir i masz 89% + 8 i nie pudłujesz. Jedyny błąd mi znany z BU to ten ze skrótem "Q".
Ale Mag (tu chodzi o jednostki atakujące 6 pól) ma zawsze wyższą celność niż w statystykach i ma większe szanse trafić, zwłaszcza jeśli ma przed sobą 6 przeciwników.
Nie wiem jak wy ale mi się zdaje że w przypadu Magów nie opłaca sie celować w jakąś jednostkę tylko najlepiej atakować docelowo puste pole.
Bo zawsze jak klikałem na jakąś jednostkę (atakując magiem) to największe szanse były że w nią spudłuję, albo zadam jej najmniejsze obrażenia, niż innym jednostką przeciwnika.
Przynajmniej ja tak miałem i to głównie w DI.
Wyraźnie pamiętam że w DI przegrałem jakąś bitwę (z Władcą Przestwozy i dwoma mocnymi Elfami z tyłu) tylko dlatego ze celowałem w tego Władcę i spudłowałem, a gdy odczytałem save'a i drógi raz ich zaatakowałem, to nie celowałęm w niego tylko w pustą przestrzeń i wygrałem.
To bnaprawde było widoczne w DI, choć w DII też t odostrzegam.
Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-23, 22:25
Nah... to się nazywa przypadek... pudłowanie w disciples to mankament dosyć irytujący. Pamiętam jak przegrałem walkę bo Doradca spudłował (80% szansy na trafienie) 3 razy podrząd :/
Ale Mag (tu chodzi o jednostki atakujące 6 pól) ma zawsze wyższą celność niż w statystykach i ma większe szanse trafić, zwłaszcza jeśli ma przed sobą 6 przeciwników.
A mi się wydaje, że dla każdego z sześciu celi szanse na skuteczność są liczone oddzielnie, po prostu więcej celi większe szanse.
Nom ze skutecznością jest ciekawie, ja walcząc o stolice używałem Inkuba, nie spudłował ani razu a ma 60% celności. Podobnie jest z meduzami są strasznie skuteczne pomimo chyba 60% celności.
Ja jednak nie uznaję tego tylko za przypadek, bo to jest zbyt widoczne by był to przypadek.
Cytat:
. pudłowanie w disciples to mankament dosyć irytujący
Czasami moze wkurzyć, zwłaszcza jak twoja najlepsza jednosta pudłuje klilka razy i przegrywasz, ale czasem to dość fajna sprawa jak wygrywasz dzięki niemu bitwy nie możliwe do przegrania.
Cytat:
Nom ze skutecznością jest ciekawie, ja walcząc o stolice używałem Inkuba, nie spudłował ani razu a ma 60% celności. Podobnie jest z meduzami są strasznie skuteczne pomimo chyba 60% celności.
Tak jest ze wszystkimi Magami, żadko pudłują, a w pojedyńczy cel to prawie wcale, (jedynie gdy w niego celowałęm). Zupełnie przez to nie rozumiem czemu ktoś blokuje rozwój Widma.
Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-24, 22:31
W BE ^^ wprowadzono dodatkowy "to hit" dla bohaterów-magów, to znaczy, że im więcej celów tym większa szansa na spudłowanie kilku jednostek. Inaczej mówiąc każdy kolejny cel ma mniejszą szanse na bycie trafionym.
Ostatnio zmieniony przez Smash 2007-03-25, 20:23, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 102 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-25, 01:36
Dlatego chętnie skorzystałbym z Celności... No, ale jak mi nie działa to po prostu będę ją pomijał i radził sobie z prawie doskonałą szansą trafienia ;) no i zamiast Celności mogę wybrać inną przydatną zdolność
W BE ^^ wprowadzono dodatkowy "to hit" dla bohaterów-magów, to znaczy, że im więcej celów tym większa szansa na spudłowanie kilku jednostek. Inaczej mówiąc każdy kolejny cel ma mniejszą szanse na bycie trafionym.
To akurat mi sie nie podoba.
Ale jakoś tego nie zauważyłęm grając w ROE.
Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-28, 15:15
Wprowadzono go bo wysoko poziomowi magowie byli zbyt potężni. Teraz nawet z 97% szansy trafienia można spudłować jakąś jednostkę a nawet 2. Do tego artefakty dające dodatkowy efekt (trucizna, skamienienie) bardzo rzadko działają.
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 102 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-28, 17:10
No i dobrze, magowie byli zbyt przypakowani. A jeśli chodzi o celność w DIII to chciałbym aby nadal to jechało procentowo ;P Ahhh... To uczucie kiedy przy 9x% jednostka chybia ;P Niejedna myszka już przez to ucierpiała u mnie xD
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 102 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-29, 15:48
Mike xxx napisał/a:
JA nie uważam że wysoko poziomowi magowie byli zbyt potężni.
Ale ze wszystkich dowódców to raczej mag był najsilniejszy, zresztą nadal tak jest - nawet jak nie trafi tych 2 jednostek... Na późniejszych poziomach to właśnie oni ubijają wszystko co się rusza na polu bitwy.
Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 116 Skąd: Dolina Roztoki
Wysłany: 2007-06-18, 17:19
Smash napisał/a:
Wprowadzono go bo wysoko poziomowi magowie byli zbyt potężni. Teraz nawet z 97% szansy trafienia można spudłować jakąś jednostkę a nawet 2. Do tego artefakty dające dodatkowy efekt (trucizna, skamienienie) bardzo rzadko działają.
Jak miałem 100% szans trafienia - zawsze u mnie trafiał magus. A jak gram wojownikiem, to tak często nie trafiał. Co do artefaktów - no to jest cud że w ogóle zadziała. Nie wiem czemu.
_________________ Zwycięstwo nauczy nas niewiele, porażka zaś tysiąca rzeczy.
Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum