Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ancalagon the Black
2010-02-03, 19:10
Celność
Autor Wiadomość
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
  Wysłany: 2007-03-22, 00:22   Celność

Z góry uprzedzam, że temat ten najbardziej pasuje do tego działu, jako że nie znalazłem żadnego o bugach, niedociągnięciach itd.

Ale przejdźmy do rzeczy: Otóż do niedawna byłem posiadaczem jedynie podstawowej wersji Disciples II. Około 2 tygodnie temu dokonałem zakupu Buntu Elfów (cud, że uzbierałem... zawsze wszystko przepijam :D ). Problem w tym, że nie działa mi jedna z umiejętności dowódcy - mianowicie Celność :( Choćbym nie wiem jakiego dowódce najmował, po wybraniu zdolności Celność nadal istnieje mała szansa, że atak spudłuje :/ Grając w samo Mroczne Proroctwo wszystko było wporządku... Czy Wy też macie ten problem? Jeśli tak to może wiecie jak to naprawić? Póki co poję mych herosów miksturkami, ale nie dają pełnych 100% a magom to naprawdę się przydaje...
_________________
We don't need no education!
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-22, 00:33   

Nie rozumiem o co ci chodzi.

Przecież celność u dowódców jak i u większości jednostek jest wystarczająco wysoka by nie pudłowały zbyt często.
_________________
 
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-22, 00:52   

Możliwe... A więc będę grał tak, jakby umiejętności Celność nie było :) Po prostu jestem przewrażliwiony na punkcie bugów :/ Chciałem się dowiedzieć, czy "Bunt Elfów" został wydany z takim błędem (i potrzebny jest jakiś patch), czy tylko mi się taka trefna wersja trafiła... No ale po Twoim poście od razu wiadomo, na czym stoję :P
_________________
We don't need no education!
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-22, 18:59   

Nigdy nie brałem tej zdolności bo jest ona kompletnie nie potrzebna.
Bohater ma maxymalnie 89% szansy trafienia do tego dochodzi jeszcze elixir i masz 89% + 8 i nie pudłujesz. Jedyny błąd mi znany z BU to ten ze skrótem "Q".
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-22, 19:11   

Ale Mag (tu chodzi o jednostki atakujące 6 pól) ma zawsze wyższą celność niż w statystykach i ma większe szanse trafić, zwłaszcza jeśli ma przed sobą 6 przeciwników.
Nie wiem jak wy ale mi się zdaje że w przypadu Magów nie opłaca sie celować w jakąś jednostkę tylko najlepiej atakować docelowo puste pole.
Bo zawsze jak klikałem na jakąś jednostkę (atakując magiem) to największe szanse były że w nią spudłuję, albo zadam jej najmniejsze obrażenia, niż innym jednostką przeciwnika.
Przynajmniej ja tak miałem i to głównie w DI.
_________________
 
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-23, 13:21   

Mi się zdawało zupełnie odwrotnie ;P Jednostka, w którą klikałem zawsze obrywała :P Ale to raczej nie ma znaczenia gdzie celujesz...
_________________
We don't need no education!
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-23, 16:55   

Wyraźnie pamiętam że w DI przegrałem jakąś bitwę (z Władcą Przestwozy i dwoma mocnymi Elfami z tyłu) tylko dlatego ze celowałem w tego Władcę i spudłowałem, a gdy odczytałem save'a i drógi raz ich zaatakowałem, to nie celowałęm w niego tylko w pustą przestrzeń i wygrałem.
To bnaprawde było widoczne w DI, choć w DII też t odostrzegam.
_________________
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-23, 22:25   

Nah... to się nazywa przypadek... pudłowanie w disciples to mankament dosyć irytujący. Pamiętam jak przegrałem walkę bo Doradca spudłował (80% szansy na trafienie) 3 razy podrząd :/
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-03-23, 23:28   

Mike xxx napisał/a:
Ale Mag (tu chodzi o jednostki atakujące 6 pól) ma zawsze wyższą celność niż w statystykach i ma większe szanse trafić, zwłaszcza jeśli ma przed sobą 6 przeciwników.

A mi się wydaje, że dla każdego z sześciu celi szanse na skuteczność są liczone oddzielnie, po prostu więcej celi większe szanse.
Nom ze skutecznością jest ciekawie, ja walcząc o stolice używałem Inkuba, nie spudłował ani razu a ma 60% celności. Podobnie jest z meduzami są strasznie skuteczne pomimo chyba 60% celności.
_________________

 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-24, 10:46   

Ja jednak nie uznaję tego tylko za przypadek, bo to jest zbyt widoczne by był to przypadek.

Cytat:
. pudłowanie w disciples to mankament dosyć irytujący
Czasami moze wkurzyć, zwłaszcza jak twoja najlepsza jednosta pudłuje klilka razy i przegrywasz, ale czasem to dość fajna sprawa jak wygrywasz dzięki niemu bitwy nie możliwe do przegrania.

Cytat:

Nom ze skutecznością jest ciekawie, ja walcząc o stolice używałem Inkuba, nie spudłował ani razu a ma 60% celności. Podobnie jest z meduzami są strasznie skuteczne pomimo chyba 60% celności.
Tak jest ze wszystkimi Magami, żadko pudłują, a w pojedyńczy cel to prawie wcale, (jedynie gdy w niego celowałęm). Zupełnie przez to nie rozumiem czemu ktoś blokuje rozwój Widma.
_________________
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-24, 22:31   

W BE ^^ wprowadzono dodatkowy "to hit" dla bohaterów-magów, to znaczy, że im więcej celów tym większa szansa na spudłowanie kilku jednostek. Inaczej mówiąc każdy kolejny cel ma mniejszą szanse na bycie trafionym.
Ostatnio zmieniony przez Smash 2007-03-25, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-25, 01:36   

Dlatego chętnie skorzystałbym z Celności... No, ale jak mi nie działa to po prostu będę ją pomijał i radził sobie z prawie doskonałą szansą trafienia ;) no i zamiast Celności mogę wybrać inną przydatną zdolność :mrgreen:
_________________
We don't need no education!
 
 
 
Armagedon 
Wiedźmiarz
Siła Nieczysta...



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 168
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2007-03-27, 19:57   

hmmm... rozbudujmy ten tamat - jak wg. was cieniasy powinno obliczać się trafienie ? dlaej procentowo czy ala D&D ? :]
_________________
Pojawiam się i znikam
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-27, 20:07   

A jak d&d oblicza trafienia?
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-28, 10:53   

Cytat:
W BE ^^ wprowadzono dodatkowy "to hit" dla bohaterów-magów, to znaczy, że im więcej celów tym większa szansa na spudłowanie kilku jednostek. Inaczej mówiąc każdy kolejny cel ma mniejszą szanse na bycie trafionym.
To akurat mi sie nie podoba.
Ale jakoś tego nie zauważyłęm grając w ROE.
_________________
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-28, 15:15   

Wprowadzono go bo wysoko poziomowi magowie byli zbyt potężni. Teraz nawet z 97% szansy trafienia można spudłować jakąś jednostkę a nawet 2. Do tego artefakty dające dodatkowy efekt (trucizna, skamienienie) bardzo rzadko działają.
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-28, 17:10   

No i dobrze, magowie byli zbyt przypakowani. A jeśli chodzi o celność w DIII to chciałbym aby nadal to jechało procentowo ;P Ahhh... To uczucie kiedy przy 9x% jednostka chybia ;P Niejedna myszka już przez to ucierpiała u mnie xD
_________________
We don't need no education!
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-29, 10:54   

JA nie uważam że wysoko poziomowi magowie byli zbyt potężni.

Cytat:
Do tego artefakty dające dodatkowy efekt (trucizna, skamienienie) bardzo rzadko działają.
Przeciesz takie artefakty i tak żadko działały już w GR.

Ale ja i tak nie zauważyłem różnicy jeśli chodzi o celność grając w ROE.
_________________
 
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-29, 15:48   

Mike xxx napisał/a:
JA nie uważam że wysoko poziomowi magowie byli zbyt potężni.


Ale ze wszystkich dowódców to raczej mag był najsilniejszy, zresztą nadal tak jest - nawet jak nie trafi tych 2 jednostek... Na późniejszych poziomach to właśnie oni ubijają wszystko co się rusza na polu bitwy.
_________________
We don't need no education!
 
 
 
Rogin 
Wtajemniczony
Title not found



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 116
Skąd: Dolina Roztoki
Wysłany: 2007-06-18, 17:19   

Smash napisał/a:
Wprowadzono go bo wysoko poziomowi magowie byli zbyt potężni. Teraz nawet z 97% szansy trafienia można spudłować jakąś jednostkę a nawet 2. Do tego artefakty dające dodatkowy efekt (trucizna, skamienienie) bardzo rzadko działają.


Jak miałem 100% szans trafienia - zawsze u mnie trafiał magus. A jak gram wojownikiem, to tak często nie trafiał. Co do artefaktów - no to jest cud że w ogóle zadziała. Nie wiem czemu.
_________________
Zwycięstwo nauczy nas niewiele, porażka zaś tysiąca rzeczy.

Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum