Jak dla mnie to można podwyższyć ini łucznikom krasnoludzkim oprócz miotacza ognia. Skubany, było nie było, to w sumie mag jest, a mag o ini 45 jest przegięty. To elfy tak mają z magami. To w końcu Krasnale czy elfy są najszybszą rasą? ;)
To nie jest MAG, on atakuje bronią tyle ze sprytniejszą
Klany
Podniesienie INI nie jest konieczne ale może być.
Ja bym zmienił obrażenia ataku Miotacza ognia i dał 30/10 (oparzenia) lub 25/10 by zachować stara ilość obrażeń.
Proponuje zwiększyć obrażenia zadawane przez Króla krasnoludów do 115.
Legion
Podniesienie skuteczności Sukuby do 60%, a przynajmniej 50% by zrównać jej szanse z odcieniem.
Neutrale:
Zmienią źródła ataku czarnego smoka, obecnie atakuje śmiercią a to jak wiadomo pozwala na pokonanie go nawet samym dowódca Hord na pierwszym poziomie.
Wiem, że to nie jest mag, chodziło o to, że atakuje jak mag, czyli wszystkie pola ;P
Zresztą miotacz to i tak jest przegięty, bo ma jeszcze ochronę od ognia, u demonów takich bajerów już nie ma na ten przykład. Kusznikowi, strażnikowi kuźni i miotaczowi toporów się należy większa inicjatywa, ale miotaczowi ognia z tych dwóch powodów już nie. I takiemu dać jeszcze oparzenia, żeby nie wiadomo jak wymiatał i olewał pancerz krogulca mojego. Wtedy to chyba krasnala już przegięte były.
Mi osobiście słaba celność u Sukkuba nie przeszkadza, to 40% nie jest aż tak strasznie mało. Przemiana w chochlika jest znacznie lepsza od paraliżu, to nie dziwi mnie, że jest gorsza celność niż u odcienia. Chociaż z drugiej strony to sukkub ma wyższy poziom....
Przemiana jest gorsza, bo może minąć od razu, a wtedy jednostka atakuje w zwykłej postaci (najpierw mija przemiana, a potem jest atak).
Co do krasnoludów, to pogrzebałbym w HP wojowników. Przy okazji przeliczania statystyk do moda zauważyłem, że początkowa przewaga w ilości życia systematycznie maleje, aby ostatecznie piąto-poziomowy Mistrz Runów miał mniej HP niż Widmowy wojownik, czego nijak się nie da uzasadnić, bo potrzebuje też więcej PD i jego mocniejsze (sumarycznie dwa karasia ataki zadają więcej niż jeden widmowego) nie zastępują w pełni paraliżu, co sprawia, że umarlak jest ewidentnie mocniejszy. Podobnie można pokombinować z Królem krasnoludów, który jest chyba najmniej opłacalnym wojem w grze...
Jak już pisałem, nie jestem za zabieraniem nikomu niczego, co dostał od twórców, dlatego jestem za dostosowaniem do reszty frakcji Klanów. Jak już kiedyś pisałem, jestem za tym, by utrzymać przelicznik PŻ (czyli 50 co poziom drzewka) i obliczeń (weteran ma 250 PŻ i 80 obrażeń, tymczasem czcigodny ma 275 PŻ i 100 obrażeń...). Też kiedyś chciałem zaproponować zwiększenie ini krasnoludzkich strzelców o te 5, tak, by znalazły się pomiędzy goblinem a cyklopem. Jeśli chodzi o miotacza ognia, no to ma niby ochronę na ogień i atakuje jak mag wszystkich. Ale zadaje zabójcze 35 obr., ma 130 PŻ (25 więcej niż typowy mag na jego poziomie, można się kłócić, czy to dużo czy mało) i jeszcze jego budynek kosztuje 750 złota. Ale osobiście wolałbym, by dostał te 45 ini niż oparzenie.
Można się również zastanowić nad ini dla starszego, burzowego, zwierza i tiamatha. Czy dać im te 25 jak Rosjanie, czy zostawić ich w spokoju. Bo to potężne jednostki, nie ma co ukrywać, ale które mogą być łatwo zablokowane przez paralizatorów Hord.
Może miotacz ognia nie jest wyrąbany, ale 45 inicjatywy dla kogoś kto atakuje wszystkie jednostki... To za dużo. Elfy tylko tak mają i niech tak zostanie. Zresztą porównaj miotacza ognia z archontem. Ma zdecydowanie więcej hp od niego, ma ochronę przed żywiołem. Gdyby miał 45 inicjatywy byłby zdecydowanie od niego lepszy. Archont ma większe obrażenia, ale nie ma żadnej ochrony. I nie gadać mi tu, że ochrona się nie przydaję. Nie cały czas, ale czasem się przyda.
Ja tam nadal jestem przeciwny ingerencji w statystyki, choć zgodziłbym się żeby wojownicy karasi byli trochę wzmocnieni(i jednocześnie synalek Yrmira był osłąbiony).
Cytat:
Zbalansuj zapotrzebowanie innych ras na elfią manę.
To jest całkowicie niepotrzebne.
Cytat:
Można się również zastanowić nad ini dla starszego, burzowego, zwierza i tiamatha. Czy dać im te 25 jak Rosjanie, czy zostawić ich w spokoju. Bo to potężne jednostki, nie ma co ukrywać, ale które mogą być łatwo zablokowane przez paralizatorów Hord.
Ale z drugiej strony mamy cały czas loterię, takie jednostki wciąż mogą zadawać obrażenia pomimo tego .że paralizator nie pudłuje, bo te jednostki mogą mieć ruch ras przed, ras po paralizatorach.
Z tą łatwością paraliżowania przy takiej samej INI to bym dyskutował, bo to loteria jest i nawet jeśli Widmo wjedzie w pierwszej turze przed Starszego, to absolutnie nie ma pewności, czy przy następnej, po przerwaniu paraliżu, ta sztuka się znowu uda. Niejednokrotnie Widmo paraliżowało wpierw po to Starszego, by w następnej turze już nie zdążyć przed nim.
Jeśli chodzi o Legiony, to zdecydowanie optowałbym za podniesieniem Zgłębiczartowi zdolności "Skamienienie" z 40% szans na 50% - przy takim procencie baaaardzo rzadko udaje mu się zamienić w kamień adwersarza, a biorąc pod uwagę DMG jest w takiej postaci ŻADNĄ alternatywą dla Włodarza (zwłaszcza tego z BE).
45 INI dla krasnoludzkich strzelców to dobra propozycja, podobnie jak zwiększenie o te parę % szans na trafienie u Sukkuba, ale to już wyczerpuje, zdaje mi się, listę zmian (no, 60 INI dla Śmierci oddawać jeszcze!). Nie ma co grzebać więcej w balansie.
EDIT
A nie, jeszcze odjąć Wartownikowi i Obrońcy Gaju 10 INI, 65 im w zupełności wystarczy, a i wówczas zaklęcia obniżające INI na te dziady zaczną wreszcie działać, ponieważ z taką INI oraz źródłem ataku są bardziej przegięte, niż Śmierć z PG.
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
A nie, jeszcze odjąć Wartownikowi i Obrońcy Gaju 10 INI, 65 im w zupełności wystarczy, a i wówczas zaklęcia obniżające INI na te dziady zaczną wreszcie działać
Popieram, jak by nie patrzeć to na nich nie ma bata jeśli chodzi o te rzeczy...
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-15, 13:41
Imperium
-Aniołowi dodać damażu lub zmniejszyć wymagane PD
-Obrońca wiary niech ma 200 HP
-Święty mściciel niech otrzyma 25 HP
Klany
-Wszyscy wojownicy wręcz nieposiadający pancerza +5 pancerza
-Królowi dać na wzór D1 40 pancerza oraz ze 25 HP albo 25 damażu
-Mistrz runów plus 10 damażu
-Strzelcy +5 INI
Hordy
-Widmowy wojownik obniżyć szansę paraliżu do 30% a sam paraliż trwa turę
-Templariuszowi i mrocznemu władcy dać po 5 pancerza
-Zwiększyć INI śmierci do stanu przed buntem
-Upiornemu żmijowi zwiększyć szansę zatrucia, dodać 25 HP i ze 30 damażu
Legiony
-Wojakom zwiększyć damaż o 5
-Sukubowi zwiększyć szansę trafienia
-Zwykłemu gargulcowi zwiększyć HP o 10
Przymierze
-To o czym wspominali poprzednicy
Neutrale
-Jaszczuroczłekowi dać dwa ataki po mniejszych obrażeniach
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
jestem za tym, by utrzymać przelicznik PŻ (czyli 50 co poziom drzewka)
Gwoli ścisłości, to krasnoludy mają po prostu o 30 więcej niż wojownicy innych ras z tego samego poziomu. Łatwiej liczyć w ten sposób.
Wiszu napisał/a:
Jeśli chodzi o miotacza ognia, no to ma niby ochronę na ogień i atakuje jak mag wszystkich. Ale zadaje zabójcze 35 obr., ma 130 PŻ (25 więcej niż typowy mag na jego poziomie, można się kłócić, czy to dużo czy mało) i jeszcze jego budynek kosztuje 750 złota. Ale osobiście wolałbym, by dostał te 45 ini niż oparzenie.
A moim zdaniem Miotacz jest zbalansowany, można tylko rozważyć nadanie mu oparzeń, chociaż to z deka niebezpieczna broń.
Nagash ep Shogu napisał/a:
A nie, jeszcze odjąć Wartownikowi i Obrońcy Gaju 10 INI, 65 im w zupełności wystarczy, a i wówczas zaklęcia obniżające INI na te dziady zaczną wreszcie działać, ponieważ z taką INI oraz źródłem ataku są bardziej przegięte, niż Śmierć z PG.
O tak, tak, koniecznie pociąć im INI. Dziady mają spore obrażenia, nakładają dobre statusy, nie mają jakiegoś szalenie popularnego źródła, a do tego jeszcze ta ochrona.... oraz dobre PŻ. Koniecznie te 5-10 INI można im zredukować. Gwoli ścisłości bowiem dodam, że oni mają 70, a nie 75 INI.
Nagash ep Shogu napisał/a:
no, 60 INI dla Śmierci oddawać jeszcze!
Też dobre, ale tutaj chyba nie obyłoby się bez obcięcia obrażeń, np. o -15/-5, aby jednostka nie była zbyt potężna. Ze zmorą jest lepiej, chociaż siła jej ataku też błaga o wyższe INI...
Ja tam nadal jestem przeciwny ingerencji w statystyki, choć zgodziłbym się żeby wojownicy karasi byli trochę wzmocnieni(i jednocześnie synalek Yrmira był osłąbiony).
Jak chciałbyś go osłabić? Można by mu odjąć maks 20 zwykłego dmg (odmrożenie jakie jest musi zostać), ini zredukować? No nie wiem, chyba, że o 5. W końcu jest to jednostka niby z poziomu Władcy Demonów, ale to koniec drzewka olbrzymów u Klanów. Dlatego też byłby np. za wzmocnieniem Zgłębiczarta o czym nadmienił Nagash.
Wracając do Klanów to jestem za podrasowaniem ich wojów jak i przyśpieszeniem jednostek dystansowych. Oparzenia dla Miotacza Płomieni? Czemu nie.
Byłby też za wprowadzenia ochrony od ognia magów legionów od Demonologa albo Pandemoniusza. I Modeuszowi można by dać oparzenia (tylko teraz jakie tego szanse i by przy tym nieco zredukować jego dmg? Żeby zbytnio nie zbliżył się do Liszy).
Śmierć jeśli zmieniać ini to max 50 (przy obecnym dmg), jeśli 60 - to nieco zredukować obrażenia.
Co do paraliżu Widmowego to nie wiem - albo obniżyć mu szanse do 30%, albo by skuteczność tego była na jedną turę.
Vozu napisał/a:
MachaK napisał/a:
Upiornemu żmijowi zwiększyć szansę zatrucia, dodać 25 HP i ze 30 damażu
Raczej dałbym szansę do 50%, dodał 25 HP, a obrażeń nie tykał, są dobre.
A może zwiększyć dmg o 5-10 Drakoliczowi i dodać mu nieco hp? Zwiększanie ini raczej odpada, w końcu to undead dragon
Można by jeszcze zwiększyć ini u Burzowego i Starszego (do max 30) czy coś innego przy nich podłubać.
A jak widzicie to skamienienie u Zgłębiczarta? Bo nikt się o tym nie wypowiada, a ostatnio próbowałem nim wywijać podczas kampanii i okazywał się być kompletnie nie przydatny.
EDIT
Paraliż Widmowego zmniejszyć do 1 tury, tylko taka zmiana w tej jednostce wchodzi w grę, szanse sparaliżowania na poziomie 30% to tak, jakby w ogóle nie miał paraliżu. Zgłębiczart ma 40% na skamienienie i trafia żałośnie rzadko.
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum