Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:32
Morludzie - koncepcja nowej rasy
Autor Wiadomość
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 30
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-15, 17:49   

Cytat:

Ta, a sam opierasz swoją rację tylko na możliwości, że posiadanie ogona nie świadczy o rybim pochodzeniu
Nie przesadzajmy :P
Poza tym ogon ma chociażby koń, czy jaszczurka ^^^

Cytat:


Ta, to tak samo jakbyś ignorował Platona, gdyż Św. Augustyn (który kontynuował w pewien sposób ideę platońską) pojawił się kilkaset lat po nim.
Jeśli Św Agustyn to sequel Platoona to masz rację.
_________________
 
 
 
mordimer87 
Rycerz
AdMaioremDeiGlorim



Wiek: 30
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Magistrat
Wysłany: 2009-04-17, 00:01   

Cytat:
A cos mi się przypomniało, te nagi w drzewku wojowników koncepcji Mordimera to są faceci, tak? Bo jakoś nie widzę opcji, żeby z jednej jednostki dwie płcie wyprowadzać...


Nie to kobiety taki sam przypadek jak u Imperium w leczących i u Legionów w magach

Sorry że tak późno odpisałem
_________________
I`ll let the wind blow out the light
cuz it gets more painfull every time I die.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-06-29, 14:01   

Ma ktos jakies pomysly na nazwy dla wodnych smokow ;pp??

Potrzebujemy przynajmniej trzy. Dla smoków o nastepujacych statystykach:

a) obrażenia od wody (pary wodnej) + oparzenie.

b) obrażenia od wody (sztorm itp)

c) obrażenia od wody (mróz) + zmniejszenie INI.
_________________

 
 
 
Thorin 
Krasnolud



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 8
Wysłany: 2009-06-29, 16:41   

Według mnie rasa Morludzi byłaby strasznie poblematyczna do wdrożenia w ramy Disciples mana na wodzie byłaby dla innych ras nie do zajęcia, niby na co Morludzie przekształcaliby ląd? na wodę? I jak w takim razie inne rasy przekształcałyby tereny Morludzi?
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-06-29, 16:45   

Fajnie. Ale ja prosze o nazwy, a nie o argumenty czemu ta rasa nie ma sensu.

Rozwiązania problemow które podałeś... jak już będę miał wszystkie nazwy.
_________________

 
 
 
Thorin 
Krasnolud



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 8
Wysłany: 2009-06-29, 17:40   

Ale to mają być takie potężne smoki jak niebieski itp
Czy taka ich trochę słabsza wersja jak ta z Hord?
a) para to atakował niebieski jeśli miała by to być jakaś jego wersja to błekitny smok lub fioletowy który akurat by sie zgadzał bo mieszajac czerwonego smoka z ognistym atakiem (tu mają być tylko oparzenia ale zawsze) z niebieskim smokiem z atakiem parą to niebieski + czerwony=fiolet lub bardziej hardkorowo róż :-P
b)granatowy smok w końcu zarówno niebo jak i morze w czasie sztormu są granatowego koloru, mógłby być jeszcze burzowy,powietrzny, błyszczący, huraganowy ale to z kolorem ładnie go utożsamia go z innymi smokami
c)lodowy lub kryształowy smok, a jeśli by chcieć mieć smoka kolorowego to dobrze by pasował srebrny smok, lub błekitny

Mi najbardziej pasowałoby żeby smoki miały barwne nazwy tak jak do tej pory wiec
a)fioletowy
b)granatowy
c)błękitny w ostateczności srebrny ale wtedy wypadałoby zrobić jakiegoś złotego jako neutrala może z atakiem kwaśnym albo jako najpotężniejszego z 1000 PŻ i z atakiem o źródle życie
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 25
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-06-29, 17:48   

Ja dziękuję za takie kolorowe smoki. Od razu dać tęczowego, też kolorystycznie będzie się zgadzało ;P
No i można pójść jeszcze po odcieniach, seledynowy, lazurowy, akwamaryna...
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2009-06-29, 17:58   

Niby koncepcja z kolorami ok, ale co za dużo to nie zdrowo.
Proponowałbym nowego np. Leśnego który zadawałby obrażenia od ziemi, a dodatkowo może mieć skamienienie. (neutrala)
Dla tego ze sztormem proponuję nazwę np. Morski i połączenie obrażeń od wody i powietrza. Jeśli możecie dodajcie np. porażenie od żywiołu powietrza, które wywoływałoby pominięcie tury w 40% i zadawało 10-20dmg.

P.S. Nie musicie się skupiać tylko na jednym celu jak konie z klapkami na oczach ;)
Ostatnio zmieniony przez Czapa 2009-06-29, 18:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-06-29, 18:02   

Lesny smok w Morskich Ludach?

Drzewko chwilowo wygląda następująco:

Lvl. 1: Hydra
Lvl. 2: Wąż Morski
Lvl. 3: Morski Smok Strażnik Głebin
Lvl. 4: Smok Sztormu
Lvl. 5: ............. ................
_________________

 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2009-06-29, 18:14   

Lewiatan? Wiem, że oklepane i niekoniecznie pasowałoby jako smok, ale byłaby to taka Nevendaarska interpretacja tej kreatury. Choć bardziej nadawałby się na bossa/neutrala.

Megalodon to był wielki, prehistoryczny rekin rekin. Może jedna z nazw morskich, prehistorycznych gadów by pasowała?
_________________
Deal with it.
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 30
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1557
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-06-29, 19:04   

Scylla, Charybda? Bardziej potwory a nie smoki, ale kombinować można.
_________________

 
 
 
Thorin 
Krasnolud



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 8
Wysłany: 2009-06-29, 19:14   

Po prostu dać 5 Strażnik Głębin a 3 Morski Smok i byłoby ok, ale z to 2 pierwsze mi nie pasują Hydra żyła raczej na ziemi/bagnach a nie w morzu i niby jak z wielogłowej i posiadającej odnóża istoty ma powstać waż czyli jednogłowy nieposiadajacy członków stwór? Już chyba lepiej by było przenieść węża do 1 a 2 nazwać Wijem, który to był w mitologi słowiańskiej inna nazwą smoka. I dalej to już jakoś widzę tę przemianę węża czy wija w smoki tylko musiały by to być specyficzne smoki bez odnóży za to ze skrzydło/płetwami do tego te smoki morludzi musiały by być słabsze od tych neutralnych tak samo jak wskrzeszone smoki hord też są słabsze żeby to miało jakiś senswę ale czy będzie miało wygląd?
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-06-29, 19:31   

Należało by dodać, ze przy projekcie współpracowałem z Vozu.



Narazie tylko nazwy... no i krotki opis specjalizacji drzewek.

Thorin zbytnio przywiazujesz sie do pierwotnego znaczenia nazwy.

Morskie Smoki maja mniej HP jednak większe INI i zadają dość duże obrażenia. Swietnym uzupelnieniem dla tych jednostek i jedna z silniejszych strategi rozwoju armii jest dodatnie Jednostki Specjalnej tj. Smoczej Opiekunki której uzdrowienie działa tylko na smoki (jest odpowiednio wyższe), a na wyższym poziomie nadaje smokowi ochrony przed żywiołami.

P.S Wiekszosc wyjasnien co do nazw znajdziecie na wikipedi. Prosze sie powstrzymac od pytan typu: Kim byl Aojda, lub skad sie wział.
_________________

 
 
 
Thorin 
Krasnolud



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 8
Wysłany: 2009-06-29, 21:24   

Według mnie jednak należałoby zachować przynajmniej w jakimś stopniu pierwotne znaczenie nazw w końcu do tej poru Disciples trzymał się przy jednostkach ogólnie przyjętego kanonu. Dlatego według mnie zamiast hydry lepszy byłby Wij nawet z przymiotnikiem. choć większosc nazw 1pozimowych nazw jest jednoczłonowych to jest jednak Górski Olbrzym to moje propozycje zamiast Hydry: Morski Wij, Koralowy Wij, Lazurowy Wij, Głębinowy Wij.
Mam też zastrzeżenia do Hoplity wiem że to morski amonit ale większości będzie się kojarzyć ze spartańskim wojownikiem, może leszy byłby Obrońca Atlantydy, albo Tryton z jakimś przymiotnikiem w stylu Kapitan Trytonów, to by się nawet dobrze kojarzyło z morzem bo są kapitanowie statków?

A tak poza tym o dobrą robotę zrobiliście tylko co z innymi problemami związanymi z morska rasą.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 31
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1907
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-06-29, 21:33   

Wij brzmi dziwnie. Może miast tego zastosować Żmija?
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-06-29, 21:46   

Thorin, a ktore nazwy Ci sie nie kojarza z Grecja ? (Neptun, Amfitera i posrednie smoki to rozumiem. Ale to jest 3 na 25)
_________________

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-06-29, 21:58   

Jeśli mnie ktoś by o zdanie pytał (mimo, że nie pyta i tak coś napiszę :P ), to powiedziałbym, że o ile do większości nazw nie miałbym większych zastrzeżeń, to ten hoplita i całe drzewko muzyków mi się nie podoba. Jeśli chodzi o nazwę Wija, to ona raczej słabo pasuje jako nazwa wodnego smoka, bo w mitologii to było stworzenie bardziej lądowo - powietrzne. Ale przecież w Disie nie raz mamy wykorzystywano nazwy wbrew obiegowym informacjom i opiniom (wspomnę tu berserkera czy też templariusza).
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Thorin 
Krasnolud



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 8
Wysłany: 2009-06-29, 21:58   

Większość kojarzy się z Grecją ale to pierwsze greckie skojarzenie będzie w miarę trafne, a z tym hoplitą to będzie zupełnie co innego.

A macie pomysł na fabułę jakąś, powiązanie historyczne z innymi rasami, powód dlaczego Mormoni postanowili walczyć z tym może być trudno bo co ich obchodzą pokraki z lądu.
Sam wymyśliłem fabułę dla orków która zamieściłem odpowiednim w temacie i nawiązałem do mormonów nawet w niej ale ciekaw jestem jak wy sobie to wyobrażacie.

Z tym nie kanonicznym templariuszem to się zgodzę ale berzeker?
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-06-29, 22:38   

Fabuła powstaje. Caly projekt ma juz w sumie dwa miesiace.. Calosc nawiazywac bedzie do wczesniej prezentowanej w tematach DRPG rasy Mrocznych ELfow, a historia miala byc kontynuacja tamtych wydarzen (kampania dla Mrocznych Elfow tez zreszt nie zostala na tym forum pokazana - dopracujemy to zobaczycie) Wszystko kreci sie w okol powrotu Solloniele (ktora jest straznikiem Stolicy Morskich Ludow)
_________________

 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 30
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1557
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-06-30, 07:55   

Nagash ep Shogu napisał/a:
Wij brzmi dziwnie. Może miast tego zastosować Żmija?

Tuszę, że to ironia. Obydwie nazwy występują w Hordach - poza tym nijak się mają do morskości rasy, gdyż:

Są to wytwory mitologii rosyjskiej i słowiańskiej, gdzie Wij to upiorny sługa Czarnoboga, który żyje pod ziemią, Żmij natomiast to uskrzydlony smok, u Słowian zaś jest życzliwy ludziom, opiekuje się zasiewem i toczy walki z smokami powietrznymi - kojarzy się go z znakami na niebie, jak płonące komety i pioruny kuliste. Upiornyj Żmij Gorynycza to postać z legend kijowskich, zabijany przez bohatera Dobrynię Nikitycza; w literaturze grozy istnieje opowiadanie "Żmij" gdzie tytułowy anty-bohater to przywódca demonów i diabelstwa pogańskiego, któremu powieki słudzy podtrzymują widłami, bo są tak ciężkie i duże. Bodaj wzrokiem z resztą zabija.

Rzekłam, tfu!
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum