Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:32
Morludzie - koncepcja nowej rasy
Autor Wiadomość
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-02, 15:50   

Co do bagieńców i morludzi jako jedne stronnictwo to podawałem dlaczego mieli by być ze sobą, nie są to całkowicie niezwiązane ze sobą rasy. Twórcy już też częściowo to potwierdzają.

CO do przywoływacza to powinien być jednak gdzieś na początku , bo na końcu jest najmniej przydatny.
Co do nadania własnego charakteru rasie to mam inny pomysł: jedno z drzewek syren mogło by być wzmacniaczem, który wzmacnia obrażenia ale jednocześnie zaminia źródło ataku na i wodę (lub inny żywioł).
_________________
 
 
 
mordimer87 
Rycerz
AdMaioremDeiGlorim



Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Magistrat
Wysłany: 2009-04-03, 20:47   

Dobra moja koncepcja morludzi
Stolica zawsze na wodzie ,strażnik prastary kraken (wielki i z dużą ilością narośli) cechy:walki na wodzie dają zawsze 10 do in i oddanie tury gdy bohater jest w wodzie daje dodatkową regeneracje, każde wyjście na ląd kosztuje kilka pkt zycia (procentowo),kara za poruszanie się po lądzie taka sama jak dla innych ras po wodzie, każdy skrawek wody jest traktowany jak droga. Nie mogą korzystać z butów.

Bohaterowie posiadają ochronę na wode.
Wojowniczka -Królewska Naga ma dwa ataki ze względu 4 ręce, mag- sędziwy tryton przyzywa żywiołaka wody , zwiadowca pustelnik -porusza się na wielkim krabie nie ma kar ruchowych przy podróży po lądzie, 10 pancerza za kraba.

Jednostki
Wojownicy
kijanka ->Naga (2 rąk 2 ataki)-> starożytna naga (6rąk 2 ataki większa inicjatywa)
kijanka ->tryton(standardowo) -> morski łowca (standardowo)-> pogromca(mniejsze obrażenia i 30 pancerza)
kijanka ->tryton(standardowo) -> morski łowca (standardowo)->łowca krakenów(standardowo)->jeździec krakenów ( jest na krakenie ma dwa ataki pierwszy mniejszy jego, drugi większy krakena, ochrona na wodę)

Magowie
mała syrenka :-) -> syrena(standardowo jak magowie z innych miast)-> Morska Wiedźma (standardowo)->Władczyni sztormu ( szansa na paraliż)
mała syrenka -> syrena(standardowo jak magowie z innych miast)->Śpiewaczka z głębin (mniejsze obrażenia, szansa na przejęcie kontroli nad najsłabszą jednostką męską)-> Głos z otchłani (mniejsze obrażenia, szansa na przejęcie kontroli nad losową jednostką męską)

Strzelcy
Napuchnięte zwłoki(standardowo)->topielec(splunięcie truciznom)->utopiec(splunięcie truciznom)

wspomagające
Kalmar(podobny do diabła lub górskiego olbrzyma)->ośmiornica(j.w.)->kraken(j.w.)-> lewiatan(naturalny pancerz 20 , szansa na ogłuszenie-losowy czas jak w przypadku polimorfizmu)
_________________
I`ll let the wind blow out the light
cuz it gets more painfull every time I die.
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-03, 21:13   

Cytat:

Stolica zawsze na wodzie ,strażnik prastary kraken (wielki i z dużą ilością narośli) cechy:walki na wodzie dają zawsze 10 do in i oddanie tury gdy bohater jest w wodzie daje dodatkową regeneracje, każde wyjście na ląd kosztuje kilka pkt zycia (procentowo),kara za poruszanie się po lądzie taka sama jak dla innych ras po wodzie, każdy skrawek wody jest traktowany jak droga. Nie mogą korzystać z butów.
Bonusy do ini na wodzie i utrata hp na lądzie niezbyt mi pasują, ale reszta może być.
No moze jeszcze (pomijając stolicę) strażnik Kraken odpada, bo zawsze strażnikami były istoty humonoidalne i jednopolowe.

Cytat:
Bohaterowie posiadają ochronę na wode.
Wojowniczka -Królewska Naga ma dwa ataki ze względu 4 ręce, mag- sędziwy tryton przyzywa żywiołaka wody , zwiadowca pustelnik -porusza się na wielkim krabie nie ma kar ruchowych przy podróży po lądzie, 10 pancerza za kraba.
Ochrona za wodę to za dużo (bo demony nie mają nawet ochrony na ogień).
Atak podwójny u wojowniczki to nawet ciekawy pomysł.
Przywołanie maga to jednak kiepski pomysł, zwłaszcza później. Bohaterowie magowie powinni jednak atakować jak magowie.
Zwiadowca to też ciekawa koncepcja.

Cytat:

Wojownicy
kijanka ->Naga (2 rąk 2 ataki)-> starożytna naga (6rąk 2 ataki większa inicjatywa)
kijanka ->tryton(standardowo) -> morski łowca (standardowo)-> pogromca(mniejsze obrażenia i 30 pancerza)
kijanka ->tryton(standardowo) -> morski łowca (standardowo)->łowca krakenów(standardowo)->jeździec krakenów ( jest na krakenie ma dwa ataki pierwszy mniejszy jego, drugi większy krakena, ochrona na wodę)
To cieakwa koncepcja.

[quote][
mała syrenka :-) -> syrena(standardowo jak magowie z innych miast)-> Morska Wiedźma (standardowo)->Władczyni sztormu ( szansa na paraliż)
mała syrenka -> syrena(standardowo jak magowie z innych miast)->Śpiewaczka z głębin (mniejsze obrażenia, szansa na przejęcie kontroli nad najsłabszą jednostką męską)-> Głos z otchłani (mniejsze obrażenia, szansa na przejęcie kontroli nad losową jednostką męską) /quote]Piewsze drzwko ok ale drugie nie za bardzo, te przejwowanie kontroli moze być tylko zbytnią komplikacją.

[quote][
Strzelcy
Napuchnięte zwłoki(standardowo)->topielec(splunięcie truciznom)->utopiec(splunięcie truciznom)
/quote]Odpada całkowicie.

Cytat:

Kalmar(podobny do diabła lub górskiego olbrzyma)->ośmiornica(j.w.)->kraken(j.w.)-> lewiatan(naturalny pancerz 20 , szansa na ogłuszenie-losowy czas jak w przypadku polimorfizmu)
Ogłuszenie czyli to samo co paraliż tylko inne źródło?

Całkiem niezła koncepcja ale wolę swoja.
_________________
 
 
 
mordimer87 
Rycerz
AdMaioremDeiGlorim



Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Magistrat
Wysłany: 2009-04-03, 21:19   

Cytat:
Ogłuszenie czyli to samo co paraliż tylko inne źródło?

Można to tak określić

co do przywołania i wielkości strażnika to patrzyłem pod kątem DIII gdzie plansza jest większa
_________________
I`ll let the wind blow out the light
cuz it gets more painfull every time I die.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-04-04, 08:34   

Czyli tak:
-bohaterowie są świetni, ale przywołanie dla maga już gorsze, jednak z czasem facet zrobi się bezużyteczny lub wymusi mniejszy skład
-pominąłbym utratę HP na lądzie i dodatkowe INI w wodzie
-buty można by im jakoś zrekompensować, np. większą ilością punktów ruchu, bo jednak mają pod górkę z poruszaniem się po popularniejszych typach terenu
-zwiadowca oczywiście na poczet braku kar nie ma dodatkowych pkt. ruchu, mam rację?
-co z różdżkarzem?
-zastanawia mnie tryton jako dowódca: bo naga i facet na krabie łatwo mogą się poruszać po lądzie (znaczy jest w tym sporo logiki) ale co z nim?
-zrobiłbym coś z syrenami, przejmowanie jednostek jest bardzo kłopotliwą rzeczą (patrząc na D2) a jednak mitologiczne syreny nie tyle przejmowały kontrolę co ściągały do siebie i otumaniały
-strzelcy maja dość ciekawą koncepcję, ale atak mi się tu nie zgrywa
-lewiatan to wąż lu wielka ryba, więc mi się nie zgrywa na końcu drzewka
-dobrze byłoby podsunąć im jakąś jednostkę specjalną

Moim zdaniem koncepcja duużo lepsza od DeathCloud`owej. Jakby jeszcze dodać opis chociaż ogólny magii i załatwić te niedociągnięcia to będzie genialna.
_________________
 
 
mordimer87 
Rycerz
AdMaioremDeiGlorim



Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Magistrat
Wysłany: 2009-04-04, 09:15   

co do magi można by wprowadzić many koralową (tylko w wodzie) czary jak u elfów mieszanka wspomagających i klątw, można by dodać czary premiujące ruch.

Mag mógłby lewitować jak to magowi zwykli robić, przyzywany żywiołak byłby silniejszy wraz z z awansem bohatera i moglby być przyzywany również na wolnych polach przeciwników .

strzelcy zamiast splunięcia trucizną mogą pluć strumieniem wody.

Z przejęciem kontroli widziałem to jako lepszy paraliż mianowicie przejętej jednostce można kazać się bronić, czekać lub uciekać.

z Lewiatana można zrobić strażnika stolicy a na jego miejsce wstawić prastarego krakena
_________________
I`ll let the wind blow out the light
cuz it gets more painfull every time I die.
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-05, 12:24   

Cytat:

co do przywołania i wielkości strażnika to patrzyłem pod kątem DIII gdzie plansza jest większa
d3 grrr. :P
Mógłbyś dawać jednak cos bardizej pod kontem prawdziwych Disów.

Cytat:

co do magi można by wprowadzić many koralową (tylko w wodzie) czary jak u elfów mieszanka wspomagających i klątw, można by dodać czary premiujące ruch.
Dawnie jej na wodzie to zbytnia komplikacja.

Cytat:
Mag mógłby lewitować jak to magowi zwykli robić, przyzywany żywiołak byłby silniejszy wraz z z awansem bohatera i mógłby być przyzywany również na wolnych polach przeciwników .
Lewitację to proponowałem już w swojej koncepcji. A przyzywanie przez bohatera to nadal kiepski pomysł, bohater mag to bohater który atakuje wszystkie jednostki naraz i tak ma być.

Cytat:

strzelcy zamiast splunięcia trucizną mogą pluć strumieniem wody.
Pisałem że tacy strzelcy całkowicie odpadają , bo to domena sług Mortis.

Cytat:

Z przejęciem kontroli widziałem to jako lepszy paraliż mianowicie przejętej jednostce można kazać się bronić, czekać lub uciekać.
To juz ciekawe rozwinięcie.

Cytat:
z Lewiatana można zrobić strażnika stolicy a na jego miejsce wstawić prastarego krakena
Strażnik stolicy powinien być bardziej humanoidalny (mniej więcej) i nie może to być żadna większa jednostka.

A mozę moją byście bardziej omówili zamiast samego narzekania na połączenie z Jaszczurami?
_________________
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-04-06, 19:22   

A cos mi się przypomniało, te nagi w drzewku wojowników koncepcji Mordimera to są faceci, tak? Bo jakoś nie widzę opcji, żeby z jednej jednostki dwie płcie wyprowadzać...
_________________
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-04-07, 08:12   

Ja do Moroludzi w Disie dodałbym jeszcze Medeuze moim zdaniem bardziej pasuje tu niż u Jaszczurów... ;-) :-P
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2009-04-07, 11:54   

Ale jaki jest sens łączenia różnych ras? Moim zdaniem lepiej dorobić pare jednostek dla ludu moczar niż im jakiekolwiek rozwijac. Z moczar można zrobić całkiem przyzwoitą rasę jak pokazuje np: Heroes III
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-07, 14:01   

Pete - ty albo nie znasz mitologii greckiej, albo po prostu strzelasz na oślep.

Meduza to była jedna z gorgon (chyba nawet najpotężniejsza), wszystkie były pokarane za ich wygląd. Miały węże na głowach, skrzydła, szpony. O ile w kulturze pomija się niemal w 100% skrzydła i szpony to o wężach na głowie się nie zapomina, ba, niekiedy ciało od pasa w dół jest wężowe (Invictus; HoMM III i trochę bym znalazła). Nijak ona nie pasuje do morludzi, którzy raczej są to ryboludzie, kraboludzie czy meduzoludzie.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-07, 14:37   

Mahak to fantasy, a nie gra oparta w 100% na mitologii. Tutaj meduza to typ gadzich stworów, nie jest nawet powiedziane że tutaj jest coś takiego jak Gorgony.

Wg mnie Meduza idealnie pasuje do morludzi i także (choć mniej ) jaszczury, bo wciąż uważam że one mają wiele wspólnego jeśli chodzi o historię i bóstwa.

Cytat:
Nijak ona nie pasuje do morludzi, którzy raczej są to ryboludzie, kraboludzie czy meduzoludzie.
Posłuchaj jak to brzmi: Meduza nie pasuje do morludzi bo to raczej meduzo ludzie :P
Jak na razie to nie ma potwierdzenia że lud mmorza to coś więcej niż ryboludzie lub wężoludzie (chodzi o węże morskie)
_________________
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-04-07, 15:58   

MachaK napisał/a:
Meduza to była jedna z gorgon (chyba nawet najpotężniejsza), wszystkie były pokarane za ich wygląd. Miały węże na głowach, skrzydła, szpony.

Dokładniej to przez Meduzę powstały gorgony, to miała być kara za to, że romansując z Posejdonem miejscem schadzek uczyniła świątynię Ateny. Bogini mądrości ukarała wszystkie trzy siostry, zamieniając je w potwory, a Meduzę pokarała dodatkowo wzrokiem zmieniającym w kamień. Ciekawostką jest, że Meduzą i Posejdon to rodzice Pegaza.

Ale wracając do sprawy, w Disie meduzy były ukazane jako wężowate, gadzie stwory. Raczej nie pasują koncepcyjnie do morludzi.
_________________
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-07, 16:03   

Nigdzie nie było powiedziane czy morludzie to istoty rybopodobne czy gadopodobne.
_________________
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-07, 16:54   

Nigdzie nie jest napisane ALE grafika w DI jednoznacznie wskazuje, że są to ryboludzie.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-07, 18:53   

Znaczy co ?
Ogon który także mogą mieć żyjące w morzu gady?
_________________
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-07, 20:21   

Tak samo i walenie mają ogon, jakbym chciała to mogę się uprzeć, że morludzie to walenie (powołując się na A nazwę ludzie -> ssaki -> morskie ssaki = walenie + jasnobłękitny ogon). I ta argumentacja jest bardziej trafna niż ta, że są to gady (w DI ani wygląd na bitwie, ani portret na to nie wskazują; w DII nie pamiętam już, podejżewam, że podobnie).

Ale trzymajmy się konwencji w sprawach które nie są bezpośrednio rozwiązane poprzez A fabułę B opisy. Jeżeli w konwencji jest, że syreny, trytony (w wersji męskich syren) to ryboludzie to się tego trzymajmy.

Ile już takich pytań padało? Czy szkielety i zombi mogą być robieni z dowolnych zwłok czy tylko z ludzkich? Na podstawie 1 misji RoE okazało się, że to bez różnicy. Czy lekkostopi to oddzielna rasa czy nie? Przeciwnicy mojej teorii opierali się tylko na DII, a konkretnie na portretach druidów, zapominając że alchemik ma bokobrody. Czy coś z ważniejszych jeszcze było? Chyba nie. Ale w tym wypadku nie ma ani fabularnego, ani obrazkowego uzasadnienia pod jaki typ (a może to gromada? nie byłam nigdy dobra z biologii) podchodzą. Dlatego postuluję o trzymanie się oryginału poza disciplesowego do momentu w kwestiach, których nie da się nijak wyjaśnić w oparciu o Disciplesy, do momentu, kiedy pojawi się prawdziwe DIII i tam wszystko się wyjaśni.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-04-08, 07:58   

Chciałbym tylko zwrócić uwagę na ten drobny szczegół, że uszy syreny maja kształt płetw co od razu klasyfikuje ją do stworzeń morskich, nie gadów. Tak samo jak płetwa na końcu jej ogona, oraz charakterystyczne dźwięki wydawane przez syrenę oraz syrena (tak, CDprojekt skopcił tłumaczenie i z Mermana zrobił Utopca), które nijak nie kojarzą się z gadzimi sykopodobnymi, a są dość podobne do bulgotania i innych morskawych dźwięków.

EDIT: Syrena i jej banda ma też osobną kategorię w edytorze map, oznaczeni są jako "Wodne istoty".
_________________
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-14, 20:27   

Ja pragnę tylko zauważyć na podobieństwo mermenów do istoty zwanej Sea Serpent, też ma płetwy ale jest gadem.

Cytat:

Ale trzymajmy się konwencji w sprawach które nie są bezpośrednio rozwiązane poprzez A fabułę B opisy. Jeżeli w konwencji jest, że syreny, trytony (w wersji męskich syren) to ryboludzie to się tego trzymajmy.
Dla mnie to porostu Mermeni, czyli półhumanoidy pół jakieś wodne stwory.

Cytat:

Tak samo i walenie mają ogon, jakbym chciała to mogę się uprzeć, że morludzie to walenie (powołując się na A nazwę ludzie -> ssaki -> morskie ssaki = walenie + jasnobłękitny ogon). I ta argumentacja jest bardziej trafna niż ta, że są to gady
Tia powołujmy się na biologię w przypadku takich istot.

Cytat:
(w DI ani wygląd na bitwie, ani portret na to nie wskazują; w DII nie pamiętam już, podejżewam, że podobnie).


Ile już takich pytań padało? Czy szkielety i zombi mogą być robieni z dowolnych zwłok czy tylko z ludzkich? Na podstawie 1 misji RoE okazało się, że to bez różnicy. Czy lekkostopi to oddzielna rasa czy nie? Przeciwnicy mojej teorii opierali się tylko na DII, a konkretnie na portretach druidów, zapominając że alchemik ma bokobrody. Czy coś z ważniejszych jeszcze było? Chyba nie. Ale w tym wypadku nie ma ani fabularnego, ani obrazkowego uzasadnienia pod jaki typ (a może to gromada? nie byłam nigdy dobra z biologii) podchodzą. Dlatego postuluję o trzymanie się oryginału poza disciplesowego do momentu w kwestiach, których nie da się nijak wyjaśnić w oparciu o Disciplesy, do momentu, kiedy pojawi się prawdziwe DIII i tam wszystko się wyjaśni.
Disiples 2 jako część następna robiona przez oryginalnych twórców jest tuaj ważniejsza i to co jest sprzeczne z nią a pojawiło się w D1 najlepiej traktować jako coś niekanonicznego, czyli ignorować.

Cytat:
Syrena i jej banda ma też osobną kategorię w edytorze map, oznaczeni są jako "Wodne istoty".
ZOrkowie i ich banta też. Ale to chyba wszyscy wiedzą.
_________________
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-14, 20:42   

DeathCloud napisał/a:
Tia powołujmy się na biologię w przypadku takich istot.


Ta, a sam opierasz swoją rację tylko na możliwości, że posiadanie ogona nie świadczy o rybim pochodzeniu :-P

DeathCloud napisał/a:
Disiples 2 jako część następna robiona przez oryginalnych twórców jest tuaj ważniejsza i to co jest sprzeczne z nią a pojawiło się w D1 najlepiej traktować jako coś niekanonicznego, czyli ignorować.


Ta, to tak samo jakbyś ignorował Platona, gdyż Św. Augustyn (który kontynuował w pewien sposób ideę platońską) pojawił się kilkaset lat po nim.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum