Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Vozu
2009-03-24, 16:23
Rasy-ankieta

Czy uważasz, że pozwolenie rasom kształcenia się w profesjach frakcji z którymi nie są związane (np. elf mający imperialną lub legionistyczną profesję) jest złym pomysłem?
Kategorycznie tak
25%
 25%  [ 3 ]
Nie, jeżeli zostaną postawione rozsądne ograniczenia
75%
 75%  [ 9 ]
Absolutnie nie
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 12
Wszystkich Głosów: 12

Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-22, 13:02   Rasy-ankieta

Tymczasowa ankieta na drażliwy temat międzyrasowości profesji.
_________________
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2009-03-22, 13:11   

Kategorycznie TAK! Ponieważ zaburzy to zrównoważenie rasowe i umożliwi robienie mega, uber, paker bulidów
_________________
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-22, 13:26   

Dużo zależy od tego, jak to przemyślicie. Ja osobiście nie lubię zbyt dużo ograniczeń w grach, popieram swobodę działania. Może i raczej trudno wyobrazić sobie np: krasnoluda jako pana lasu, ale może jakiś akurat ma takie powołanie? Choć dla mnie naturalne by było, że by dostawał minusy do pewnych umiejętności, ale może w niektórych by się okazał nawet lepszy niż elf? Ale to by zależało od was, czy chciało by się wam komplikować tak swój system, bo nietrudno tu popełnić jakiś poważny błąd.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-22, 13:35   

Ja krasnoluda jako pana lasu uważam za rzecz śmieszną. Ale nie widzę przeszkód, żeby np. elf miał być czarodziejem czy demonologiem, krasnolud spokojnie na berserkera wydoli itp. Nie żeby zależało mi na jakiś niesamowitych komplikacjach, ale dodać nieco swobody...
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-03-22, 14:24   

Jestem za tym pomysłem, ale przy wprowadzeniu pewnych ograniczeń, typu Krasnolud nie może być Panem Lasu, ale Rycerzem Imperialnym już tak :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-03-22, 14:31   

Ja jestem nadal za swoją propozycją, by tylko hordy i legiony mogły rekrutować osobników ze wszystkich ras. Reszta - kategorycznie zablokowany rozwój.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-22, 16:12   

Nagash ep Shogu napisał/a:
Jestem za tym pomysłem, ale przy wprowadzeniu pewnych ograniczeń, typu Krasnolud nie może być Panem Lasu, ale Rycerzem Imperialnym już tak :]

Toż to rasizm w wampirzej formie :-P A jeśli jakiś Krasnolud zgłupieje i będzie chciał sobie po lasach pobiegać, to co, zabronicie mu? Nevendaar wolny kraj :devil4: A poważnie, można wprowadzić takie same ograniczenia, jak np: w Baldur's Gate, które odnosiły się zarówno do klas postaci, jak i broni.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-22, 16:24   

A nie będzie najłatwiej użyć wersji MachaK?
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-03-22, 16:25   

To jest dobry pomysł bo w końcu wojska Hord, Legionu i Imperium czerpią głównie z ludzkich zasobów natomiast Klany i Przymierze to szczelnie społeczeństwa
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-22, 16:54   

To jest fatalny pomysł i niema sensu :-P
Nie należy naruszac takich rzeczy... :evil:
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-03-22, 17:13   

Pete ale co jest fatalnym pomysłem :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-03-22, 18:07   

Pete - przyjmując, że każda rasa będzie mogła grać tylko drzewkiem utożsamianym do danej rasy to niemożliwa by była gra A nieumarłymi B demonami. Ludzie utożsamiani są TYLKO I WYŁĄCZNIE z Imperium. Jeśli w komentarzach dot. Disa napiszesz, że z ludzi autorzy gry zrobili cieniasów to wszyscy zinterpretują to jako oskarżenie pod kierunkiem Imperium. Nikt nie pomyśli, że Legiony i Hordy też mają w swoich szeregach ludzi. Dopiero autor może sprostować, że chodziło mu też o ludzi z Hord i Legionów.

Zatem postępując według schematu - każda frakcja = 1 rasa - ludzie ograniczeni zostają do Imperium, Krasnoludy do Klanów, Elfy do Przymierza. Lekkostopi wymierają, Legiony mają tylko demony a Hordy trupów (czytaj - jednostki neutralne).


Jak wszyscy wiemy (no, może nie wszyscy) demony i nieumarli rekrutują dodatkowe siły od żywych. Dlaczego zaprezentowano ich jako ludzi? By było łatwiej.
Dla przykładu na początku kampanii elfów w Powrocie Galeana jest misja, że nieumarli ożywili zwłoki z ich cmentarzy, pojawiają się tradycyjne Zombi (a mogliby zrobić nową jednostkę "elfickie zombi!"). Dlaczego rzecz nie miałaby się tyczyć też nekromantów czy templariuszy?
Dowód na to, że legiony mogą rekrutować swoich wśród innych ras raczej nie ma w grze. To nie stanowi problemu bo mamy argument logiczny -> skoro opętać mogą świętego paladyna to dlaczego zwykły krasnolud, elf lub lekkostopy mieliby się oprzeć siłom piekielnym?

Racja zatem stoi po mojej stronie :devil4:
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-03-22, 18:13   

A ja dalej nie moge sobie wyobrazić Krasnolud w służbie Mortis. Przecież ona tak nienawidziła te stworzenia, ze ostatnia rzecza jakby zrobiła było by przyjecie ich na służbę... one miały zginać i tyle, a nie jej służyć.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-22, 18:53   

I tutaj Elledanie korzystasz z informacji z kosmosu wziętych. Gdzie masz powiedziane, że Mortis nienawidzi krasnoludów? Przedmiotem jej nienawiści jest Wotan, a kransoludom skopała rzyci tylko po to, żeby wywrzeć w ten pośredni sposób zemstę.

EDIT: proponuję wejść do folderu z Disciplesem, dlaej w "music" i odsłuchać plik "WINU03".
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-03-22, 19:10   

Mortis nigdy by do służby Krasnoluda nie wzięła. A jak Elfy przechodziły na służbę Mortis to zajmowały się profesjami których zwykli nieumarli nie używali, posiadali własny system magiczny. Poza tym jak wyobrażasz sobie Wojownika Szkieletów dla którego materiałem początkowym był Krasnolud?
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-22, 19:14   

Normalnie: niski szkielet o grubych kościach, wytrzymalszy niż ten z ludzkich czy elfickich. Co tu trudnego do wyobrażenia sobie jest?
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-03-22, 19:56   

Krasnoludzki powolny szkielet uzywajacy Danse Macabre :D ?(chyba tak to sie nazywalo)
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-03-22, 20:08   

W kampanii chyba Hord we wprowadzeniu jest o tym jak to nieumarłe armie Mortis rosną z każdym zabitym wojownikiem było tez o elfach i karasiach.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-22, 20:10   

Zauważ, że szkielet jest rzeczą znacznie lżejszą i łatwiejszą w poruszaniu nim, niż pełne, napakowane ciało karasia. W postaci szkieleta nie ma większości czynników, które spowalniają krasnoluda...
Vog, ja tam też odesłałem w którymś z postów wyżej do zakończenia 3 misji Hord, gdzie jest mówione o wcieleniu do armii ciał Slookarija i jego świty...
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-03-22, 20:13   

Róbcie jak chcecie.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum