Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:12
Nowe rasy w Nevendaar

Czy w dodatkch do DIII ujrzymy calkowicie nowe rasy ??
Tak. Beda to Zielonoskórzy.
41%
 41%  [ 36 ]
Tak. Beda to Mroczne Elfy.
16%
 16%  [ 14 ]
Tak jednak nie wiem jaka to bedzie rasa.
17%
 17%  [ 15 ]
Nie. Nevendaar nie potrzebuje nowych ras :).
24%
 24%  [ 21 ]
Głosowań: 86
Wszystkich Głosów: 86

Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-20, 19:57   

Obniżenie trochę pod Legiony podpada ale ok w sumie.
Wyssanie poziomu-zbyt hardcorowe, jedna jednostka to ma tylko w grze, bo jest dość potężne.
Obniżenie maksymalnych punktów życia? Przecież to jest potężne jak nie wiem. Imperium nie wyrobiłoby długo w walce z takimi spryciarzami...
Strach-bardziej przeszkadza używającemu niż użytkownikowi.
Paraliż-sam se odpowiedziałeś.
A trucizna oryginalna nie jest...
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-03-20, 19:59   

Vogel, ale obniżenia obrażeń jeszcze nie było! :-P A taki skill jest baaardzo interesujący, jak na moje oko :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-20, 20:00   

Obniżenie obrażeń jest. Patrz: Tiamath.
_________________
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2009-03-20, 20:17   

Nagash ep Shogu napisał/a:
Max 3 lvl łuczników? A bo ja wiem, że niby nieumarli? Jakoś Upiory i Śmierć nie ma problemów z celowaniem :]


Alexij Septimus napisał/a:
ponieważ raczej broń tradycyjna u nich jest z tego co widziałem czyli w tym wypadku łuk, a jak jest się zabitym i wskrzeszonym to trochę trudno celować


Chodziło mi w wypadku broni tradycyjnych, ale w wypadku magii to jest inaczej.
_________________
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-03-20, 20:29   

Zapomniałem o Tiamathcie. Hmm... Choć akurat to jedyna taka jednostka, która wykorzystuje tego skilla, Mroczne by go rozwinęły. Dawanie im paraliżu byłoby kopiowaniem Strzelców z Hord...
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2009-03-23, 15:25   

Mam propozycję na jednostke dodatkową. Wydaje mi się, że idealne pasowałby tu Drider.
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-23, 15:26   

Gallean napisał/a:
Mam propozycję na jednostke dodatkową. Wydaje mi się, że idealne pasowałby tu Drider.

A czy to nie zalatuje zbytnio Zapomnianymi Krainami..?
_________________
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2009-03-23, 15:32   

Mnie osobiście to nie przeszkadza. Przecież Mroczne Elfy też nie były od początku tak rozpowszechnione jak teraz. Ewentualnie mogą być pająki.
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-03-23, 18:38   

Duże pająki to domena goblinów.
Spaczone gryfy może? Albo coś na kształt harpii?
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-03-23, 20:25   

Strzygi może?
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-03-23, 20:56   

Dlaczego duże pająki to domena goblinów? Mi się nawet widzi zestawić je z mrocznymi.

A co do strzyg - po głębszym przemyśleniu bardziej pasują do Hord, niż do Mrocznych. Zwłaszcza, że to jedno z słowiańskich określeń na wampirzyce ;-)
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-23, 23:07   

Ja tam jestem przeciwny rasie Mrocznych Elfów. Wychodzi ona na Przymierze Elfów po Ciemnej Stronie Mocy.
Elfy skrzyżowne częsciowo z Nieumarłymi.
Orkowie tutaj sa jedynym wyjściem.

A co do pająków to one są domeną Goblinów ale nie tylko ich.
Wystarczy popatrzeć na pierwszego Mrocznego Elfa jaki się pojawia w Disach i jakie jednostki przywoływał.
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-03-23, 23:10   

Orkowie to najdurniejszy pomysł moim zdaniem. Elfy przynajmniej posiadają jakaś inteligencje, a rasa głupkowatych Orków nie pasuje mi na grywalna.
_________________

 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-24, 06:43   

Chyba że jak Heroesie III ta rasa będzie wymieszana z ogrami, behemotami itp.
Bo Orki w klimacie disa powinny zostać jako bezmózgie bydlaki do zabijania... :-P
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-24, 08:51   

Cytat:

Orkowie to najdurniejszy pomysł moim zdaniem. Elfy przynajmniej posiadają jakaś inteligencje, a rasa głupkowatych Orków nie pasuje mi na grywalna.
To właśnie mroczne elfy to najdurniejszy pomysł. Zielonoskórzy nie muszą być tacy tępi (na pewno znajdzie się paru mądrzejszych od przeciętnego dzikiego elfa :P)
A mroczki nie pasują na grywalną rasę z wielu powodów.
Już pisałem że to była by powtórka tego co widzieliśmy w Hordach i w Przymierzu.
No i co z bogiem, jeśli oni mają mieć Galleana to co z resztą elfów? Albo jedni albo drudzy. Czyli jeśli ,ają być Mroczne Elfy to Przymierze odpada jako grywalna strona, w tedy bym się jakoś zgodził.

Cytat:

Chyba że jak Heroesie III ta rasa będzie wymieszana z ogrami, behemotami itp.
Bo Orki w klimacie disa powinny zostać jako bezmózgie bydlaki do zabijania.
Przeciesz jak mowa o Orkach z Disów to mowa wszystkich Zielonoskórych.
No i tutaj nei ma żadnych garnbatych goryli :P
_________________
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-24, 08:59   

Podałem tyko przykład jakby mogła by wyglądac rasa w całokształcie bo na samych okrów niebyłoby co liczyć :-P
Po za tym w klimacie Disa nie pasują aby była rasą grywalną bo każda rasa ma swój charakter a Zieloni jakoś go niemają...
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-24, 09:40   

A niby czym są ZZielonoskórzy w Disach, to nie są same Orki

A Zieloni to mają swój charakter.
_________________
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-03-24, 09:40   

Elledan Athellen napisał/a:
Orkowie to najdurniejszy pomysł moim zdaniem. Elfy przynajmniej posiadają jakaś inteligencje, a rasa głupkowatych Orków nie pasuje mi na grywalna.

Mroczniaki to tylko żywe trupy nie posiadające kultury hierarchii ani inteligencji, Zielonoskórzy natomiast maja podział klasowy i jakaś tam tradycje, jedyne czego im brakuje to zjednoczenia.

DeathCloud napisał/a:
No i co z bogiem, jeśli oni mają mieć Galleana to co z resztą elfów? Albo jedni albo drudzy

I tu jest zostawiona furtka. Raz, że Gallean odszedł do mrocznych wiec już boga mają a dwa ze skażony krwią syna Bethrezena posiada on dwie osobowości tym samym jest w pełni zdolny do obskoczenia dwóch nacji. Taki stan rzeczy jednocześnie dawałby wszystkim kłapouchym (żywym i niemartwym) niezły powód do bitki. Oo i jeszcze lepiej pomysł na fabułę ot drzazga jaka do tej pory wzbudzała gniew Galleana zaczęła rosnąć a jego czyny stawały się co raz to bardziej okrutne. Lecz czy to nadal był Gallean, a może krew która go wskrzesiła okazała się większym przekleństwem niż niebyt z jakiego wyciągnęła go Mortis. Wkrótce ziemie Nevendaaru ponownie spopieli pożoga gdy odrodzi się syn pierwszego z aniołów Uther.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-24, 10:48   

Cytat:
Zielonoskórzy natomiast maja podział klasowy i jakaś tamtradycje, jedyne czego im brakuje to zjednoczenia.
Zjednoczenie nie jest takie trudne, zwłaszcza jakby pojawił się ich bóg.

Cytat:

I tu jest zostawiona furtka. Raz, że Gallean odszedł do mrocznych wiec już boga mają a dwa ze skażony krwią syna Bethrezena posiada on dwie osobowości tym samym jest w pełni zdolny do obskoczenia dwóch nacji. Taki stan rzeczy jednocześnie dawałby wszystkim kłapouchym (żywym i niemartwym) niezły powód do bitki. Oo i jeszcze lepiej pomysł na fabułę ot drzazga jaka do tej pory wzbudzała gniew Galleana zaczęła rosnąć a jego czyny stawały się co raz to bardziej okrutne.
To pasuje na fabułe dla Elfów ale nei jako tło dla nowej rasy.
_________________
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-24, 16:12   

Orki absolutnie nie są w Disie głupawymi maszynkami do mięsa, jak to sugeruje Pete. Król orków chyba miał gdzieś kwestię w miarę inteligentną, a nie można zapominać o goblińskiej starszyźnie, dość inteligentnej by parać się magią. Orkowie stoją na niższym poziomie cywilizacyjnym niż reszta ras, ale system plemion jest dość podobny do krasnoludzkich Klanów. Nie zapominając już o tym, że ten posmak pierwotności byłby atrakcyjnym dodatkiem do palety kultur Nevendaarskich.
Elledan napisał/a:
Orkowie to najdurniejszy pomysł moim zdaniem. Elfy przynajmniej posiadają jakaś inteligencje, a rasa głupkowatych Orków nie pasuje mi na grywalna.

Jesteś ostatnio strasznie nerwowy, co chwila ci coś nie pasuje. W D2 były tony informacji dotyczących orków, podejrzewam, że było to zaplanowane działanie SF aby w przyszłej, trzeciej części (której niestety nie robią) oddać nam komendę nad orkami i resztą zielonej bandy. Podczas gdy Mroczne elfy były tylko smaczkiem do kampanii....
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum