Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:12
Nowe rasy w Nevendaar

Czy w dodatkch do DIII ujrzymy calkowicie nowe rasy ??
Tak. Beda to Zielonoskórzy.
41%
 41%  [ 36 ]
Tak. Beda to Mroczne Elfy.
16%
 16%  [ 14 ]
Tak jednak nie wiem jaka to bedzie rasa.
17%
 17%  [ 15 ]
Nie. Nevendaar nie potrzebuje nowych ras :).
24%
 24%  [ 21 ]
Głosowań: 86
Wszystkich Głosów: 86

Autor Wiadomość
Armagedon 
Wiedźmiarz
Siła Nieczysta...



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 168
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2007-03-24, 14:59   

ja jestem za pyrielem i mam nadzieje że mrocznych elfów poprowadzi zły gallean... a jak się okaże że bedą miały widmowego a nieumarli nie to zmieniam strony :]
_________________
Pojawiam się i znikam
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-03-25, 18:26   

Na oficialnym forum "Asstet" jeden z naszych informatorow o tym jak przebiegaja prace nad gra zapytany o Mroczne Elfy odpowiedzial ze jest szansa ze stana sie one rasa grywalna jednak nie w DIII (mam nadzieje ze chodzi tylko o podstawowa wersje bez dodatkow)

Z tego co wiem sa tez plany na wiele nowych ras.(Wiekszosc, a moze i wszystkie beda jednak naturalne :))
_________________

 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2007-03-28, 09:05   

Mam nadzieję, że 6 ras to max... Przecież lepiej grać 4 rasami przeciwko multum neutralnych niż ciągle watażke barbarzyńców karać :) Mam nadzieję, że GK będą, bo jak to bez nich ? :D
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-28, 11:15   

Racja, 6 ras to maks, bo akurat Disciples jest tak stwożone by było w nim mało grywalnych ras, bo masy rożnych ras tu nie pasuje np. Rasa Mrocznych Elfów.
_________________
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-05, 09:54   

Coz, tworcy tak naprawde oficjalnie nic nie mowili o nowej rasie. Moze zrobia nam niespodzianke? W zasadzie najbardziej bym chcial zobaczyc zielonoskorych. Morska nacje raczej nie zrobia, poniewaz akcja w Disciples rozgrywa sie na ladzie...
PS. Po dluzszym zastanowieniu to zielonoskorzy i mroczne elfy to jedyne nowe rasy jakie chcialbym zobaczyc w tej serii. Nie ma co udziwniac i wymyslac, bo mogloby to nie wyjsc grze na plus.
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-04-05, 10:16   

Tak jednak dodając rasy grywalne będą musieli wyraźnie wzbogacić te neutralne. Tym samym zwiększenie ilości rodzai istot zamieszkujących Nevendaar jest nieuniknione. Ja poza Zielonoskórymi nie chciałbym żadnej nowej grywanej nacji.
_________________

 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-05, 10:36   

Mysle ze strzworzenie jakiegos neutralnego potworka to nie jest problem. Gorzej kiedy trzeba zrobic cala rase - wymyslec strukture jednostek itp. Zielonoskorych maja podanych na talerzu, bo przewijaly sie przez wszystkie czesci. Orki i gobliny nadal moga pozostac neutralne ( np. jako zbuntowane klany itp.) w koncu na mapach spotykamy neutralnych przedstawicieli wszystkich ras.
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-04-05, 16:06   

Wydaje mi się, że łącznie w Disciples 3 będzie 7 ras
Wynika to z tego, że w D3 będzie 7 szkół magii.
Prawdopodobnie 7 ras to:
1 Imperium
2 Hordy Nieumarłych
3 Legiony Potępionych
4 Szlachetne Elfy
5 Górskie Klany
6 Zielonoskórzy
7 Mroczne Elfy
Jak wiadomo w podstawowej wersji będą 3 rasy. Reszta pojawi się w dodatkach...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-05, 20:05   

tak by bylo dobrze po dwie na dodatki. Dwie nowe historie. Np. Inwazja orkow na gorskie klany i Bunt Mrocznych Elfow i problemy nieumarlych :P
_________________

 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-05, 22:23   

Bardziej by mi pasowalo jakby orki atakowaly elfy. Krasnoludy mogliby im skopac tylki... :-P
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-06, 13:47   

Chodzi o to ze Elfy maja swoje role w podstawowej wersij gry. W dodatkach ukazuje sie historie ras ktore sie w nim pojawiaja. Elfy moga sie poojawic jednak napewno nie zagraja glownej roli w tej walce :)

To jest temat o nowych rasach a nie o tym jakie ich czekają zadania. takie rozważania proszę toczyć w temacie "Fabuła" gdzie bardziej pasują. Kolejne posty nie związane z tematem będe kasował.
PYRIEL
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-04-06, 14:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-13, 21:28   

Tak sobie czytam o orkach...jakos nie przypominam sobie zeby byli jako "zła" rasa, bratali sie z nieumarłymi czy cos w tym stylu, juz raczej walcza o swoja jakąś tam sprawe,duma,honor,odwaga, 1ork na conajmniej 20 chłopa/demona/cokolwiek i w koncu śmierc albo zwycięstwo
a co do nowych ras...zawsze mnie fascynowały Wilkołaki, mogliby sie wyłonić, nagle. Powiedzmy ze jakis zapomniany Bóg nagle sie obudzil, przypomniał sobie o świecie i wysłał swój pomiot zeby zabijali wszystko co se rusza, wilkołaki to jest dobry materiał na złą rase;]
(mój 1szy post^^)
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-05-13, 21:33   

Cytat:
Tak sobie czytam o orkach...jakos nie przypominam sobie zeby byli jako "zła" rasa, bratali sie z nieumarłymi czy cos w tym stylu, juz raczej walcza o swoja jakąś tam sprawe,duma,honor,odwaga, 1ork na conajmniej 20 chłopa/demona/cokolwiek i w koncu śmierc albo zwycięstwo
Odsyłam do tematu dobro i zło.

Cytat:
a co do nowych ras...zawsze mnie fascynowały Wilkołaki, mogliby sie wyłonić, nagle. Powiedzmy ze jakis zapomniany Bóg nagle sie obudzil, przypomniał sobie o świecie i wysłał swój pomiot zeby zabijali wszystko co se rusza, wilkołaki to jest dobry materiał na złą rase;]
TO mają byc nowe grywalne rasy, a nie jakieś neutralne, na które też Wilkołaki mi nie pasuja.
Takich ras jak nie będzie do grania, nie mozna się rozdrabniać na takie pomniejsze.

No i Wilkołak nie w Hordach, na pewno nie.
_________________
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-13, 22:02   

Nigdy nie powiedzialem ze wilkołak mialby sie sprzymiezyc z hordami, w sumie jak na grywalna rase to faktycznie troche za bardzo rozdrabnianie, a neutralne...co kto woli;p

dochodze do wniosku...ze juz wszystko bylo i nie ma sensu wymyslac stworów ,tzn nowych stron konfliktu, moze lepiej sie zajac tymi trzema a pozniej siedmioma i dodac jakies typy np. do Górskich klanów, są krasnoludy,olbrzymy to jakies drzewko z wilkami czy niedzwiedziami, zakladajac ze w bedzie to w dodatku jakims rasa grywalna.

Są jeszcze smoki...ale tutaj juz zupelnie brakuje mi koncepji jakie by mogly byc inne "smocze" jednostki zeby stala sie rasą grywalna, o wejsciu tej rasy gdzies w fabułe nie bede pisal, bo nie czas, a raczej miejsce;p
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-05-13, 22:28   

Cytat:
Nigdy nie powiedzialem ze wilkołak mialby sie sprzymiezyc z hordami,
Poprawka, tak już jest.

Cytat:

dochodze do wniosku...ze juz wszystko bylo i nie ma sensu wymyslac stworów ,tzn nowych stron konfliktu, moze lepiej sie zajac tymi trzema a pozniej siedmioma
Tyle że na razie jest 5 ras (wbrew temu co twierdzą twórcy d3) i jeśli później ma być 7 ras (w co wątpię), więc trzeba jescze wymyślić dwie nowe, ja stwiam że to będą Orkowie oraz Syreny, efentualnie Mroczne Elfy zamiast syren.

Cytat:

Są jeszcze smoki...ale tutaj juz zupelnie brakuje mi koncepji jakie by mogly byc inne "smocze" jednostki zeby stala sie rasą grywalna, o wejsciu tej rasy gdzies w fabułe nie bede pisal, bo nie czas, a raczej miejsce;p
Smoki powinny zostać takei jakie są, czyli potężnymi istotami neutralnymi.
_________________
 
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-05-13, 22:39   

Mike xxx napisał/a:
Tyle że na razie jest 5 ras (wbrew temu co twierdzą twórcy d3) i jeśli później ma być 7 ras (w co wątpię), więc trzeba jescze wymyślić dwie nowe, ja stwiam że to będą Orkowie oraz Syreny, efentualnie Mroczne Elfy zamiast syren.


A powiec mi czy widziałeś syrenę lub krakena na lądzie? :> Morski lud odpada, oni tylko w wodzie mogą być.
Ale Mroczne elfy i Orkowie zgadzam się. A co jakby dali Jaszczarów, jako nową rasę?
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-13, 22:44   

Skoro mogłyby byc Mroczne Elfy, to tak samo np Mroczne Krasnoludy,
a co do syren, wystarczy popatrzec na nagi z Warcrafta.
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-13, 23:39   

Mroczne Elfy lub inaczej drowy to rasa, która już przyjęła się w fantasy. Mroczne krasnoludy to raczej się nie przyjmą. Chociaż skoro już poruszyłeś temat mrocznych krasnoludów to przejdź kampanie Nieumarłych w Mrocznym Proroctwie i tam dowiesz się co stało się z posłem Klanów w zetknięciu z Nieumarłymi...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-13, 23:58   

kampanie przechodzilem...ale to bylo jakis czas temu, aj te dziury w pamięci, a co do mrocznych krasnoludów to jest dużo bitewniaków z nimi w roli jeśli nie głównej to przynajmniej drugoplanowej, w paru grach na PC tez sie z nimi zetknąłem. A co do drowów...to jakos mi tutaj nie pasuja bo mroczne elfy w D2 nie bardzo mi przypominaly drowów z D&D
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-14, 08:09   

Orki i drowy to najwieksze prawdopodobienstwo ze beda w kolejnej czesci ( zwroccie uwage na zakonczenie DII, kiedy Gallean zostaje bogiem mrocznych elfow i zapowiada zemste - czy cos takiego...). Co to wyczerpania limitu ras ,to sie nie zgodze. Tutaj naprawde ograniczeniem pozostaje wyobraznia. Ale oczywiscie mozna pojsc na latwizne i zrobic mroczne odbicia ,dobrych ras ( to juz kompletna klapa - np. mroczne klany).
Ktos wspominal o smokach jako grywalnej rasy - to jest specyficzna jednostka w swiecie fantasy i powinna pozostac neutralna, jako ewenement spotykany w krainie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum