Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Vozu
2009-03-24, 16:22
Public relations
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-05-18, 18:15   

Ale z drugiej strony wymuszałby zrezygnowanie z wielu specyficznych możliwości, np. utrudniałby wprowadzanie duchów, sukub, inkubów itd. Chyba, że ktoś wie jak go zmodyfikować by się do tego nadawał, bo ja zbytnio nie wiem.
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-05-18, 18:15   

Ja niestety jestem zupełnie pozbawiony wolnego czasu i przyznam się szczerze, że nawet nie daje rady czytać wszystkich postów w tym dziale.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-05-18, 18:44   

Wiesz Vozu, można przyjąć to, co ja przyjęłam swego czasu - klasy wynaturzone są niedostępne. Wiem, że był krzyk, płacz, lament, ale lepszy rydz niż nic.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-05-18, 18:46   

No i teraz znowu byłby krzyk płacz i lament> Z duchami tyle spokoju, że mogą wyrobić będąc po prostu trudnym to szlachtnięcia magiem, ale reszta wynaturzeńców to gorsza sprawa.... zaczekamy, może my albo ktoś iny wpadnie na fajny pomysł.
_________________
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2009-05-18, 21:01   

Hmm…to ja se taki pomysł obmyśliłem:

Pierwsze zmniejszamy podzielność skilli nie na klasy ale wprowadzamy pod walkę daną bronią np. nie było by sztychów itp. badziewi u giermka i łowcy wiedźm tylko w kategorii miecz

Dalej robimy to samo z magią dzieląc ją na kilka poziomów/kręgów czy jak to nazwać chcecie

Każda postać będzie mogła się nauczyć skilli z działu, który jej podpada dzięki klasie Np.

Giermek może się uczyć skilli z danych poziomów walki mieczem, toporem, pałką itd.
Paladyn oprócz tego, co giermek może uczyć się skilli przez naukę dziedzin np. miecza na wyższy poziom oraz ma dostęp do wszystkich poziomów aur

A taki mag miałby dostęp do zaklęć niewykraczających poza jego bóstwo (o tym potem)

Dzięki czemu nie mamy takiego rozdrobnienia do pisania skilli do każdej klasy oddzielnych, mimo iż krasnolud powinien móc robić z toporem to samo, co giermek

Kolejny punkt:
Postać każdej klasy miałaby dostęp do swoich umiejętności z podpisanych dziedzin i innych niewykraczających poza pierwszy poziom

Dziedziny
Same dziedziny podzielilibyśmy na Np. 5 stopni a poziomy zostały by zwiększane w zależności od tego jak długo się w nich trenuje, najwyższe klasy mogą mieć jedną dziedzinę na 5 stopniu

Tytuły
Kiedy klasa osiąga 5 stopień w jakiejś umiejętności dostawałaby tytuł, ot tak czysto fabularny w mechanice nic nieznaczący.

Bóstwa
Tu podział byłby dobrowolny każdy mógłby wierzyć w wiarę swojej rasy oraz bethrezena i Mortis w zależności od poglądów, nie możliwe by było zmienienie wiary podczas bycia Np. akolitą, widziałbym tu coś takiego:

Wszechojciec – elektryczność, leczenie
Bethrezen – ogień, klątwy
Mortis – zaraza, woda (z racji moroludzi)
Wotan – lód, i coś jeszcze ^^’

Na sam koniec pozostaje wtedy zrobienie umiejętności pod dane dziedziny i tylko pogrupowanie je pod klasy z Ew. dodatkiem umek dla danej klasy.

Coś niewyraźnie napisałem?
Pewnie wszystko -_-'
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-05-18, 22:28   

Ja sobie z systemem rozwoju dla własnej satysfakcji pokombinuje... tym razem bez podziału na drzewka rozwoju na pewno.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-05-19, 15:40   

Dużo tego poziomowania u ciebie, Rey. Jest to jakiś kompromis między "klasy" a "bez klas", zobaczym co jeszcze Elle wykombinuje, Reyowa koncepcja po delikatnych modyfikacjach chyba by się przyjęła...
_________________
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-05-22, 09:54   

Nie mogę odnaleźć w tym twórczym nieładzie mojej kuźni, przeprowadzka jakaś była? Mam troszkę materiałów na kowadło.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-05-22, 15:49   

http://disciples.pl/viewtopic.php?t=599
Przekroczyliśmy już liczbę tematów dostępnych na stronę, toteż jest teraz na drugiej stronicy poddziału. W poście jest repost twoich starych materiałów.
_________________
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-05-22, 17:10   

Ach dzięki Vozu. Starzeję się, bryli potrzebuję jakowyś ;-)
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-05-24, 09:32   

Dobra, jeżeli nie ma żadnych kolejnych propozycji to Vozu walnij dwie ankiety.
1. Czy jesteś w stanie przebolec, że nie będzie klas wynaturzonych?
2. Która koncepcja klas ci się najbardziej podoba?

W 2. przypadku zrobisz dwie tury a potem zaczniecie robić. Tym razem powinno pójść łatwiej z klasami gdyż nie powinno już wielkiej masy profesji podobnych do siebie. Dodatkowo podzielisz na sektory, którym każdy kto inny się zajmie.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-05-24, 13:01   

Już ja widzę te "sektory"... Tak będzie, jak z podziałem prac uprzednio :-/ Zobaczę jeszcze co z Elledanem, bo jak zwykle obiecał, napalił się, zaczął coś dobrego wymyślać (o kawałku mi mówił) a zaraz znowu rąbnie focha, że jak nam tak spieszno to żebyśmy nie czekali... -_-
_________________
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-05-24, 14:45   

Mi tam klas wynaturzonych nie szkoda :P= Bo to nielogiczne jest grać takim wynaturzeńcem...a jak się uzgodni z MG to i takie wałki pewno przejdą ;P=
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-05-25, 23:49   

Wrocilem ;pp wiec na dniach mozemy z Vozu domknac sprawe rozwoju.
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-05-29, 10:20   

Ten tego... Niech mi ktoś w skrócie napisze ile w DRPG jest jeszcze starej koncepcji DRPG, bo nie mam siły szperać po wszystkich topicach, a co spojrzę na nowy temat o proponowanych rewolucjach, to mnie przeraza ogarnia :-P
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-05-29, 11:25   

Masz tu w skrócie: ZERO. Zniesione ograniczenia Rasowe. Zniesione drzewka rozwoju. Nowy system rozwoju i zdobywania umejetnosci. Wszystko inne uproszczone ;p
_________________

 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-05-29, 17:24   

Emmm... porozumiałam się z Vozem. Mamy małe krótkie spięcia ogólne, ale po sesji się wyrówna. Na razie bez zbędnych (roz)ruchów, pweease.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-05-29, 17:46   

Mmm... ta...
Porozumienie wygląda mniej więcej tak:
-Vozu, grzeczny pachołek robi system
-userzy, jako nieobeznani s mechaniką, mają jakoby zagrać w to, jakiekolwiek by nie było
-a GTW bawi się w wyprawianie sesji i ogółem cieszy się ze swojego osiągnięcia

Coś pominąłem?
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-05-29, 17:51   

Na moje oko to nic.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-05-29, 17:52   

Vozu napisał/a:
bawi (...) sesji

Tych słów się razem nie wypowiada.
Zawsze można zawiesić projekt na jakiś czas i zajęć się reorganizacją
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum