Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:09
Fabuła
Autor Wiadomość
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-21, 16:27   Fabuła

Jak dobrze zapewne wiecie jest ona mocną stroną sagi Disciples. Mam nadzieję, że fabułę do 3 napiszą ci sami scenarzyści co zajmowali się Galleanem i Mrocznym Proroctwem choć w to powątpiewam.

Zamieszczajcie tutaj wszelkie informacje jakie uda wam się znaleźć lub uzyskać od waszych rosyjskich szpie... <ekhm> przyjaciół.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-03-21, 20:41   

Podstawowe wiadomosci juz mamy.

A wiec Emry Wladca Imperium spotyka Aniola (A moze ten aniol sie objawil :P)Zenskiego aniola ktory zacheca Imperium do walki. Emry sie zakochujei robi wszystko co aniolek powie:P.
_________________

 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2007-03-28, 15:48   

I bedzie podobnie jak z Crowleyem -.- Ludzie już nie mają pomysłow...
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-03-29, 08:44   

Panowie, nie polecam tak szczegolowo wnikac w fabule itp. nowinki odnosnie d3. Po pierwsze wszystko moga jeszcze smienic przed premiera, po drugie jezeli nie zmienia, to jaka bedziecie miec frajde z gry znajac juz ponad polowe faktow? lepiej jest w blogiej nieswiadomosci czekac na premiere i pozniej przezywac gierke po instalce. Prawda?
 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2007-03-29, 12:42   

Zgadzam się z tym, lecz wysuwa się pytanie, czy wogóle warto oglądać screeny, trailery i czytać nowości o d3... Przecież lepiej w grze sie przekonac... Zeby nie ta ciekawosc :D
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-03-29, 13:53   

Mnie interesuja tak naprawde tylko terminy odnosnie premiery :mrgreen:
screeny oczywiscie ze ogladam, jak i filmiki, aby wiedziec jak gra bedzie wygladac i czy warto sie nia interesowac. ale fabula? i inne rzeczy chce poznac grajac
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 33
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-04-06, 13:00   

To tu proszę o kontynuację rozważań, jakie zaczęły się w temacie o nowych rasach.
A to mój punkt widzenia. Ponieważ Elfy podbiły dosyć znaczną część, Nevendaaru to teraz im się będzie obrywać. Najazdy na ich ziemie pojawia się zapewne w misjach dla każdej z ras i pewnie na koniec nie będą raczej mocarstwem.
Zastanawia mnie tylko, jaki cel mógłby przyświecać Mortus, aby znów budzić umarłych.
Zielonoskórzy maja na pieńku z Elfami, więc ich ewentualna inwazja na pewno przetoczyłaby się przez lasy.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-06, 18:50   

Elfy moga sie pojawic to prawda jednak graja duzo role w DIII (podstawowej wersij). Jezeli juz dostana jakas role to nie bedzie ona napewno jakas wielka. Zakladajac ze dostaniemy dwa dodatki po dwie rasy na kazdy to sa dwie mozliwosci: Albo historia opowiada o wojnie tych dwoch ras lub dwie historie dla kazdej z ras osobno :) Ktora wybieracie :P
_________________

 
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-07, 00:58   

Wiesz, może być też tak, że wraz z dodatkowymi rasami otrzymamy nowe kampanie dla tych podstawowych :) Wtedy "podstawki" mogłyby być wplątane w zdarzenia dotyczące ras z dodatku :D O kurde, ale plączę :P
_________________
We don't need no education!
 
 
 
lis
[Usunięty]

Wysłany: 2007-04-10, 06:43   

CROWLEY?Kto to jest?
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 33
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-04-10, 07:49   

Crowley przywódca świętej inkwizycji niepotrafiący odróżnić demona od anioła. Marionetka w rękach Legionów wykonująca wszystkie nasze polecenia. Po tym jak Uther zabił swego ojca Crowley został jednym z trojga kandydatów do korony Imperium. Został zabity przez wojska Emrego.
Dodatek Powrót Galleana misja dla Strażników światła.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-17, 17:17   

Zastanawia mnie jak tym razem legiony sprobuja dojsc do wladzy Pyriel z kolegami mogliby wysunac swoje przypuszczenia ?? Jaki podstepek tym razem Bethrezen wymysli ??
_________________

 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-17, 20:04   

Jakis "big boss" demon uwiedzie pewnie anielska dziewice, ktora zstapi do Nevendaar :mrgreen:
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 33
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-04-17, 22:51   

I Inkwizycja wsadzi go za alimenty.

Tam w na stronce oficjalnej stronie w opisie Legionów pisze coś o jakiejś studni mocy. No chyba, że to odnośnie jedynki osobiście nie pamietam.
_________________

 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-19, 15:36   

Moze legiony zbrataja sie z mrocznymi elfami i uderza razem w mortis i zwykle elfy. Elfy poprosza o pomoc imperium, a imperium - klany. I tak juz mamy wojne dobra ze zlem :mrgreen:
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-19, 18:53   

Wydaje mi sie ze Demony znowu w jakis sposob sprobuja zniszczyc Imperium ktore bedzie prowadzilo wojne na dwa fronty (Z Elfami o stracone Ziemie i wlasnie broniac sie przed Demonami).
_________________

 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-04-19, 22:02   

Nie widzę w tym sensu, Bethrezem chce się wydostać za wszelka cenę, choć z drugiej strony to imperium pokrzyżowało mu ostatnie plany wiec może sie na nich zemścić, ale zrobi to raczej tak przy okazji... :)
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-20, 07:39   

Imperium kojarzy mi sie z symbolem nieba, a legiony oczywiscie z pieklem i tradycyjnie, powinne sie scierac te dwie frakcje najbardziej ze soba. Na szczescie fabula w serii jest malo przewidywalna i walcza wszyscy ze soba. Najtrudniej jest powiedziec kto bedzie z kim w komitywie 8-)
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 30
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-12, 09:32   

Mnie wydaje się, że rasy, które właściwie przegrały w Buncie Elfów tj: Klany i Nieumarli będą chcieli się zemścić na Elfach za to co zrobiły pod wodzą Galleana
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-12, 16:11   

Nieumarli nie przegrali w BE jak już co to prędzej w Powrocie Galleana, tam ich stolica została doszczętnie zniszczona przez rozszalałe, żądne krwi pokurcze ^^. Chodź trudno tu mówić o porażce, w końcu Mortiss dopięła swego a reszta jest już nie ważna. W BE są już nie dobitki nieumarłych Mortiss, nic poważnego. :-|
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum