Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ancalagon the Black
2010-02-03, 19:10
Jednostka - Śmierć

Obniżenie inicjatywy Śmierci było potrzebne?:
Tak
49%
 49%  [ 33 ]
Nie
50%
 50%  [ 34 ]
Głosowań: 67
Wszystkich Głosów: 67

Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-09-02, 16:00   

Einar, nie mogą dać takiej jednostki imperium, ponieważ imperium jest rasą mocną w walce bezpośredniej. Nieumarli maja mago-łuczników dlatego, że są rasą przodującą w magii. uwaga michrza jest akurat słuszna, obniżoną inicjatywę trzeba teraz rekompensować osłabieniami, których martwiaki mają na szczęście dość dużo.
_________________
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2008-09-02, 20:37   

Nie chodziło mi o jakieś bóg wie co, jednostka 4 poziomu z dmg powiedzmy 70 (na jednego przeciwnika!) nie byłaby wcale aż taką przesadą. I tak mało kto by ją brał (bo Biały Czarodziej lepszy, a IZ wcześniej dostępny), ale chociaż nikt by nie narzekał, że 2 czy 3 Upiory mogą rozwalić (prawie) dowolną armię Imperium. Niby jest czar odporność na śmierć, ale dopiero na 5 poziomie
_________________
excellence is a state of mind
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-09-03, 09:59   

Ale nie rozumiesz idei. Każda rasa ma jakaś gałąź albo cechę lepiej rozwiniętą. Imperium ma wojów wielu rodzajów i zastosowań, Hordy mają magów maści najróżniejszej, Elfy są niedościgle gdy chodzi o łucznictwo, Karasie są twardsze niż ktokolwiek inny, oraz mają dobre ataki wręcz, a Legiony przodują w dwupolowcach. Twój pomysł dania Imperium maga uderzającego w jeden cel jest słaby, ponieważ niszczy ten rozkład sił, a do tego jest sprzeczny z balansem. Bo imperium ma szybkiego uderzacza i jest nim zabójca. Nie wiem czy zauważyłeś ale każda rasa ma łucznikowate jednostki tylko w jednym drzewku, nigdy w dwóch.
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-09-03, 11:21   

Poza elfami. Einar jak chcesz w imperium jednostki atakujące żywiołem w jeden cel to przypominam, że jest władca zywiołów.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2008-09-04, 20:17   

Co mi po Władcy Żywiołów, jeśli zanim cokolwiek przyzwie, to Śmierć już go zabije. Trzeba po prostu mieć napakowanego Arcymaga, bez tego ani rusz.

Rozumiem, że Imperium ma najlepszych wojowników (wiem, wiem, subiektywna opinia), chodziło mi po prostu o nieco lepsze zbalansowanie gry. Jeśli na Multi (w podstawce) walczy Imperium z Hordami, to jeśli nikt nie bawi się w importy, a gość od umarlaków weźmie gałąź Upiora, to ludzie nie mają żadnych szans
_________________
excellence is a state of mind
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-09-04, 20:22   

Buffki, pocharatanie zaklęciami obrażeniowymi, kule/talizmany u dowódcy.... balans jest w grze, balans to nie jest to samo dla każdego, balans to są równe szanse pod ogólnym względem, ale nie oznacza to, że nie można zróżnicować ras....
NBo i facet ma gałąź śmierci, tak? To ja biorę na tyły arcymaga, uzdrowiciela na jedną jednostkę i maga, używam przed walką wszystkich czarów na pancerz i inicjatywę, oraz zwiększaczy ataku... i śmierć jakoś tak dziwnym trafem przestaje być taka super skuteczna....
_________________
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2008-09-04, 20:42   

Pod warunkiem, że to ty atakujesz, a nie on ;P

Oczywiście, można sobie poradzić, chodzi mi o dysproporcję w szansach na zwycięstwo
 
 
theodred 
Rycerz
Emry's Guard



Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 73
Skąd: Dol Amroth
Wysłany: 2009-01-10, 20:42   

Ludzie postawcie sie w takiej sytuacji:

Gracie imperium: z przodu bohater pegaz i dwoch obroncow, tyl mag, prorokini i assasin. jakie szanse ma ta armia z 2 smierciami z ini 60??
_________________
http://www.lastfm.pl/user/Ukashq
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-01-10, 20:51   

Nikłe :] Stąd też konieczność używania złodziei, czarów na mapie strategicznej, przyzwańców atakujących żywiołami etc. Zanim zaatakowałbym taka drużynę, wpierw przywaliłbym czarami ofensywnymi, potem wrzucił na siebie jakieś wzmacniające, miksturki itd, dopiero potem uderzał, w końcu na tym gra polega - na planowaniu i pokonywaniu przeciwności.

Śmierć ma INI 60 w PG, w BE obniżono jej tą zdolność zdaje się do 40.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
theodred 
Rycerz
Emry's Guard



Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 73
Skąd: Dol Amroth
Wysłany: 2009-01-10, 23:46   

wiem i dlatego uważam że dobrze to zrobili osłabiając śmierć.... Undeadzi maja aż dwa drzewka które dochądzą do 4 poziomu w tym wojownicy i magowie!!! a dziwne że nikt nie używa tych smoków... poza tym osłabienie undedów jest słuszne bo tak są zbytnio dziani patrząc choćby na linię wojowników a o liszach nie wspomnę :mrgreen:
_________________
http://www.lastfm.pl/user/Ukashq
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-01-11, 10:44   

Taka rasa ^^

Smoków raz używałem, ale stwierdziłem, że to większego sensu nie ma, słabe INI, dwa pola... Wolałem wrzucić na to dwie inne jednostki, które zadawały o wiele więcej obrażeń i to dwóch rodzajów. Smoki sprawdzają się w obronie miast jako blokerzy. Na upartego na początkach misji też, gdy nie ma jednostek z wysokim HP, które można postawić w pierwszym rzędzie.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
theodred 
Rycerz
Emry's Guard



Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 73
Skąd: Dol Amroth
Wysłany: 2009-01-11, 12:12   

Nio właśnie nikt nie używa!! to zamiast rozwijać tak drzewko magii bądź wojowników mogli sie skupić na nich wlaśnie a nie zostawili je tak bez niczego...
Każda z pozostałych nacji używa wszystkich drzewek a tylko Hordy opierają sie na 3:
wojach, magach i na paralizatorach... Dlatego słusznie osłabiona śmierć może wtedy ktoś sie zastanowi nad smokami...
_________________
http://www.lastfm.pl/user/Ukashq
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-01-11, 13:54   

theodred napisał/a:
Każda z pozostałych nacji używa wszystkich drzewek a tylko Hordy opierają sie na 3:

Eeee ja u legionów nie używam drzewka wojowników. Rozwiniecie drzewka smoków (czy jak woli Qumi smokopodobnych istot nie będących smokami) az nadto przypakowałoby tą rasę, zauważ że drzewko magów mają najpotężniejsze ze wszystkich ras.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-01-11, 13:57   

Taka idea z grubsza :-P fakt faktem, że drzewko wojów jest spore, może nawet zbyt dobre, ale ja się kłócił nie będę :D a smoki... smoki nadają się do miast tylko. Coś pozieją, przy okazji zasłaniając dostęp do 1-2 duchów... Za dużo dobrych drzewek zniszczyłoby całkowicie balans...
_________________
 
 
theodred 
Rycerz
Emry's Guard



Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 73
Skąd: Dol Amroth
Wysłany: 2009-01-11, 13:58   

Vogel Serapel napisał/a:
drzewko magów mają najpotężniejsze ze wszystkich ras


i zdaniem niektórych także wojowników :-> i dlatego słusznie, że osłabiono śmierć, powinni jeszcze osłabić arcy wampy i lisze!! :roll:
_________________
http://www.lastfm.pl/user/Ukashq
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-01-11, 14:00   

Trzymaj się z dala od Arcywampirów i Liszy! To może osłabimy jeszcze jednostki leczące u Imperium, co? :-P Magowie to trzon nieumarłej potęgi, nie można go osłabiać!
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-01-11, 14:07   

jedyną rzeczą jakiej zmiana wspomogłaby balans gry to modyfikacja paraliżu u Widmowego tak by działał przez jedna turę lub jej usuniecie wszak jest w Hordach specjalna jednostka paraliżująca.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
theodred 
Rycerz
Emry's Guard



Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 73
Skąd: Dol Amroth
Wysłany: 2009-01-11, 14:13   

Vogel Serapel napisał/a:
Widmowego tak by działał przez jedna turę lub jej usuniecie


usunięcie :devil:

i żeby odcień paraliżował jedna max 1 jednostke a nie całą armię. Wykluczenie jednej jednostki to prawie jak zabicie
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-01-11, 14:17   

theodred napisał/a:

i żeby odcień paraliżował jedna max 1 jednostke a nie całą armi

Nie akurat ta jednostka jest w pełni wyważona i niczego jej nie zarzucam, jednak wieloturowy paraliż Widmowego nieco przegina.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-01-11, 14:20   

Ej, theodred, co ty za głupoty pitolisz? Jedną jednostkę?!
To ja mam pomysł. Imperialni uzdrowiciele lecza jedna jednostkę, a magowie legionu atakują też jedną. Fajnie? No chyba nie. Cień nie ma racji bytu bez paraliżu wielu jednostek. ak samo widmowy staje się znacznie słabszy bez paraliżu, musiałby mieć więcej pary w łapach albo wytrzymałości w kościach, a i tak przestałby być tak fajną jednostką...
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum