Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:16
Górskie Klany - Mountain Clans
Autor Wiadomość
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 26
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 593
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2011-07-04, 21:19   

Wiesz Wiszu, w D2 Król Krasnoludów miał miecz, w sumie chyba dla ozdoby ale miał.
Miecz nie jest taki zły, oby twórcą nie uroił się pomysł na karasia z łukiem
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 28
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-07-04, 21:27   

waskos napisał/a:
Wiesz Wiszu, w D2 Król Krasnoludów miał miecz, w sumie chyba dla ozdoby ale miał.
Miecz nie jest taki zły, oby twórcą nie uroił się pomysł na karasia z łukiem

Miecz u karasi jest jedynie niekanoniczny - łuk byłby paranoiczny bo budowa anatomiczna uniemożliwia im w praktyce posługiwanie się taką bronią :-P

Niemniej jednak, krasnoludy nie walczą mieczem z podobnego powodu - miecz (jedno- i półtoraręczny) to broń która potrafi wyrządzać szkody mniejszym nakładem siły, bo tnie, dlatego jest lepsza dla szybkich osobników/ras. Topory i młoty nie są tak poręczne (w sensie nie da się nimi aż takich cudów robić) ale wielka siła jest jak najbardziej wskazana przy używaniu ich, bo rozdzielane razy są wtedy naprawdę potężne i druzgocące dla ciała wroga.
_________________
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 26
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 593
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2011-07-04, 21:51   

Daj spokój Vozu, chyba nie wymagasz od gier aż takiego realizmu. Równie dobrze mógłbyś zanegować budowę smoków, przednia para kończyn jest bardzo nieaerodynamiczna, normalnie utrudniała by smokowi lot. Każde latające zwierzę posiada jedynie dwie pary kończyn, z których jedna to skrzydła.
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 25
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2011-07-04, 21:54   

Jak słyszę teksty typu krasnoludy z łukiem to zaczynam się bać :D Osobiście ciekawy jestem jak przedstawią Olbrzymy. Mam nadzieję, że sie postarają i przynajmniej szkice będą dobre :mrgreen:
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 28
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-07-04, 21:57   

waskos napisał/a:
Daj spokój Vozu, chyba nie wymagasz od gier aż takiego realizmu. Równie dobrze mógłbyś zanegować budowę smoków, przednia para kończyn jest bardzo nieaerodynamiczna, normalnie utrudniała by smokowi lot. Każde latające zwierzę posiada jedynie dwie pary kończyn, z których jedna to skrzydła.


W zasadzie, to nie każde - należałoby wyłączyć z tego owady (one kończyn mają mnóstwo, ale ich skrzydła działają inaczej) oraz stworzenia przystosowanie do szybowania (latające wiewiórki).
Trudno wypowiadać się o gadach gdy mówimy o lataniu, a także o ty, jak duże powinny być ich skrzydła do masy, aby umożliwiać lot.

Poza tym, mój post nie miał na celu domagania się realizmu - może nie było tego widać, ale raczej głośno snułem domysły o tym, dlaczego krasnoludom dawno temu ktoś mógł przypisać taki a nie inny rynsztunek. Tyle :)

Michal787 napisał/a:

Jak słyszę teksty typu krasnoludy z łukiem to zaczynam się bać :D Osobiście ciekawy jestem jak przedstawią Olbrzymy. Mam nadzieję, że sie postarają i przynajmniej szkice będą dobre :mrgreen:

Toć czwarty obrazek od góry licząc to olbrzym, najpewniej Górski.
_________________
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 26
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 593
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2011-07-04, 22:29   

A propos krasnoluda z łukiem, twórcy DA taką możliwość uwzględnili. Wygląda to... komicznie.

Co do tych owadów Vozu, musiałeś mi to wytknąć? Przecież wiadomo, że mówiłem o kręgowcach, a konkretniej ptakach, bo biologicznie smok musi spokrewniony z ptakami. A gdyby się zastanowić to, biologicznie rzecz biorąc, smok mógłby istnieć. Jak już pisałem musiałby posiadać dwie pary kończyn, przednia posiada skrzydła. Kości muszą być jak kości ptaków, wypełnione powietrzem. Tylne kończyny powinny być mocno umięśnione i dość krótkie, ponieważ to na nie będzie padał największy nacisk. Rozpiętość skrzydeł musiałaby być dość duża, patrząc na orły pewno musiałaby być większa niż długość smoka. Wielkość smoka, myślę, że mógłby być długi, ale na pewno nie tak jak czerwone i czarne smoki z D3, mylę, że powinien być wielkości zielonego smoka z D3. Co do ognia, jest to wbrew pozorom możliwe, słyszałem o pewnych robakach, które plują cieczą o temperaturze 100 stopni Celsjusza. Nasz smok musiałby wydychać również jakiś palny gaz, z tego powodu płuca smoka muszą być dość duże, zasięg płomienia oczywiście byłby dość ograniczony.

! OFFTOP !
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2011-07-05, 10:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 28
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-07-04, 22:52   

waskos napisał/a:
A propos krasnoluda z łukiem, twórcy DA taką możliwość uwzględnili. Wygląda to... komicznie.

To raczej oczywiste, że tak być musiało ;-)

waskos napisał/a:
Co do tych owadów Vozu, musiałeś mi to wytknąć?

Jestem upierdliwym człowiekiem, z czego wynika, że musiałem :-)

waskos napisał/a:
Przecież wiadomo, że mówiłem o kręgowcach, a konkretniej ptakach, bo biologicznie smok musi spokrewniony z ptakami. A gdyby się zastanowić to, biologicznie rzecz biorąc, smok mógłby istnieć. Jak już pisałem musiałby posiadać dwie pary kończyn, przednia posiada skrzydła. Kości muszą być jak kości ptaków, wypełnione powietrzem. Tylne kończyny powinny być mocno umięśnione i dość krótkie, ponieważ to na nie będzie padał największy nacisk. Rozpiętość skrzydeł musiałaby być dość duża, patrząc na orły pewno musiałaby być większa niż długość smoka. Wielkość smoka, myślę, że mógłby być długi, ale na pewno nie tak jak czerwone i czarne smoki z D3, mylę, że powinien być wielkości zielonego smoka z D3.

No to akurat pasuje na opis wiwerny - wszak ilość kończyn to jedno z kryteriów rozróżnienia.

Smoki akurat zawsze mają coś związanego z magią, więc trudno o nich rozważać tak, żeby były naturalne i logiczne.

Btw, robimy offtop jak 150.


! OFFTOP !
_________________
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2011-07-05, 10:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 29
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-07-05, 12:23   

Miecz u krasnoluda, może to i dziwny pomysł, ale nie powinien nam być tu obcy. Uwaga Wisza jest totalnie nie na miejscu (trzeba się czegoś w końcu przyczepić) mówię stop postom i uwagą bez uzasadnienia, nie bądźmy dziećmi.

Przyjrzyjmy się ostrzu karasiowej kobitki. Porównajmy z tymi które widujemy u imperialnych. Dla przykładu miecz paladyna to długa smukła klinga, natomiast oręż zaprezentowany na arcie pasuje jak ulał do specyfiki Klanów, przypomina broń krasnoludzkich królów D2, jest centralne wcięcie, jest tak samo gruby i szeroki tak jak artefakt zwany runicznym ostrzem, dam sobie rękę uciąć że to dzieło właśnie tej rasy.

Może to i przelewanie z pustego w próżne, ale większość robi tu to samo więc po cholerę stać i się przyglądać.
 
 
Kawon 
Chłop


Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2013-06-06, 15:53   

Wiem że odgrzewam stary kotlet ale jestem fanem serii od Disciples 1 i chcę się dowiedzieć czy planowany jest jakiś dodatek do Disciples 3 z Górskimi Klanami??
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 34
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2974
Skąd: Temperance
Wysłany: 2013-06-06, 17:01   

Był planowany nawet w temacie screeny http://www.disciples.pl/v...r=asc&start=180 możesz znaleźć arty je przedstawiające.

Trzeba trochę pokopać.

Niestety potem Akella potem .dat potem HEX zbankrutowały i karasie nigdy nie ujrzą światła dziennego.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum