Mater Dei.... was totalnie porąbało(bez urazy).... Po pierwsze, za jaką cholerę chcecie do Disciples`a wtryniać rzeczy żywcem ściągnięte z Heroeas`a 5?
Po drugie, czemu żaden dumny krasnolud nie sprostuje tej idiotycznej dyskusji? Ja ich wprawdzie nie lubię, ale zmiłujcie wy się, przecież ostatnia rzeczą jaką zrobiłby krasnolud, jest lekceważenie dokonań przodków, poprzedników w jakiejś dziedzinie itd., a wy tu macie "genialne" pomysły na przerabianie niedźwiedzi na wozy pancerne! Zapomnieliście już o przesławnym Gutmiku Bledwaterze, największym krasnoludzkim inżynierze Nevendaaru? To ja może wam przypomnę, że ten skubaniec jeździł w katapulcie na ogniste pociski, zasilanej parą. W obliczu jego ogromnego wkładu w inżynierię krasnoludzką, to ja się spodziewam, że karasie będą niedługo zajeżdżały na pole bitwy w prawdziwych wozach pancernych, a nie proponowanej przez was parodii bioinżynierii.
Kwestia opancerzonego niedźwiedzia już była poruszana i nie została obiektywnie przyjęta.
Nie ma sensu powtarzać tego co już zostało napisane... Swego czasu ktoś nawet stwierdził (jeśli dobrze pamiętam), że niedźwiedź mógłby mieć przymocowana armatę...
W kwestii niedźwiedzia, to chyba na tyle. Temat został już wcześniej bardzo dogłębnie przedyskutowany.
Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 598 Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2008-05-07, 23:07
Pancerny niedźwiedź..... z armatą ( ), ludzie zastanówcie się co piszecie. Tyle komentarza ze strony krasnoluda
_________________ Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
Ta rasa została pokrzywdzona przez twórców D3 ponieważ nie zrobiono ich jako rasy grywalnej i zaliczono ich dwie jednostki do neutralnych, które osobiście przypadły mi do gustu...
Wiek: 35 Dołączyła: 28 Maj 2007 Posty: 1560 Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-09-29, 14:24
...ta rasa jest w neutralach póki co, mają własny herb, a to oznacza że pojawią się w dodatkach do D3, jak Nieumarli z resztą. To już było powiedziane.
Krasnolud jest uzbrojony w toporek, czym więc będzie wojował topornik No chyba, że nazewnictwo się zmieni lub uzbroją go w inny model. Powiem szczerze, że bardzo interesuje mnie to, w jaki sposób ta rasa zostanie przedstawiona. A że to właśnie Klany w poprzednich częściach miały najmniej jednostek, które mi się nie podobały to poprzeczkę stawiam wysoko.
A mi za to posrod klanow podobaly sie wszystkie jednostki. Widze, ze posrod jednostek neutralnych nie ma druida ktory pojawial sie na wczesniejszych Screenach (R'ed nie bij). Najbardziej ciekawi mnie wyglad Olbrzymow.
O tak szczególnie Syn Yamira, który jest jedną z moich ulubinych jednostek w klanach
Obrzymi olbrzymami ale najbardziej ciekawi mnie Weteran oraz Mistrz Runów...(jeśli oczywiście będą)
Skoro juz o oczekiwaniach mowa... W D2 uwielbiałem grać olbrzymami (taa ale oryginalne :) ), niestety jeśli w D3 traktować Klany analogicznie do Legionów to mamy problem. Dlaczego ? Bo szczerze beznadziejnie mi się grało wielkimi demonami u Legionów, tzn wsparciem. Ściślej od 4tego poziomu drzewka mogły sie do czegoś przydać. Wcześniej zajmowały tylko miejsce i zjadały gigantyczne pokłady expa. Boję sie że podobnie będzie u klanów i olbrzymy okażą się bardziej balastem jak wsparciem.
W DIII podeszli do tego idiotycznie, wielkie demony miały 2x tyle PŻ co wojownicy i jednocześnie zadawały połowę ich Obrażeń. Przez takie podejście właściwie te tak ciekawe w DII jednostki straciły racje bytu ( no mogą robić za blokery).
Myślę że osłabienie "dużych" jednostek bierze się z tego iż dawniej zajmowały one dwa miejsca w armii. Teraz z tego zrezygnowano więc i siła jednostki nie mogła pozostać podwójna. U demonów jakoś to przełykam, Czart jest całkiem fajny. Boję się tylko że klany poprzez ewentualne spłycenie gigantów będą wykastrowaną rasą. Bo bo armia krasnaludów bez olbrzyma to jakoś tak łyso ;)
Myślę że osłabienie "dużych" jednostek bierze się z tego iż dawniej zajmowały one dwa miejsca w armii. Teraz z tego zrezygnowano więc i siła jednostki nie mogła pozostać podwójna. U demonów jakoś to przełykam, Czart jest całkiem fajny. Boję się tylko że klany poprzez ewentualne spłycenie gigantów będą wykastrowaną rasą. Bo bo armia krasnaludów bez olbrzyma to jakoś tak łyso ;)
Teraz zajmują 2 dowodzenia, ale nadal nie jest jakoś świetnie. U legionów jedynym sensownym dwupolowcem jest Gargulec, na resztę za dużo się czeka (Tiamatch jest chory odkąd dali covery działające, a właściwie wygląda na chorego, ale nie dobiłem doń).
Pozostałych ras nie wiem, nie testowałem (za duże mapy z Hordami!)
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-04-03, 17:46
Podobnie jak w dwójce dwupolowcy są opłacalni dopiero jak trochę awansują. Jako, że przyznawanie PD jest na razie problematyczne (powiedzmy, że dla większości użytkowników) to dla większości nie zalecam ich rekrutacji. Demony i martwe smoki mają dodatkowo mizerną ilość punktów ruchu, więc mamy nieprzyjemność zarządzaniem powolnotą.
Jednak jak już się zdobędzie Tiamatha czy Smoczego Lisza to klękajcie narody - destrukcja na miarę globalną.
Co do olbrzymów - podejrzewam, że i ci będą wolni i wolno awansowali. Zatem czeka ich niemiły los jaki spotkał martwe smoczki.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Zależy jak to rozpatrywać. Demony w dodatku były zupełnie bezużyteczne ale już smoki w dodatku zawsze miały u mnie miejsce. A dokładniej tylko żmij, który z wygładu przypominał tylko górę komposty ale jego zatrucie się przydawało.
\Ale to wszystko juz jest omijaniem tematu.
W podstawce graliśmy 3xWojem w dodatku 2xMagiem to może u klanów dadzą nam jakiegoś kusznika.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-07-01, 20:28
Waskos, jaka feminizacja? Przecież w opinii tutejszych wszelkiej maści lekkostopi to krasnoludzkie kobiety ;}
A ta tutaj to najpewniej albo dowódca albo bohaterka kampanii (wolałabym to drugie).
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Była też królowa klanów... ale nie jest pewien czy wszystkie z tych szkiców przeszły, bo news coś wspominał o usuwaniu i recyklingu... google nie przetłumaczył tego jednoznacznie :P
_________________ The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
W sumie arty nawet niezłe, tylko nie podoba mi się ten olbrzym. Co do kobiety, to chodziło mi o to, że nie podoba mi się wizja kobiet wojowniczek, mogą pozostać magami. A skoro o tym mowa, alchemik z D2 to kobieta, bo kilka razy przemawiał jak mężczyzna, a na takiego nie wygląda.
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Strasznie ludzkie te krasnoludki - nie tylko ze zbroi ale z ogółu wyglądu, jakoś nie są tak przysadziste itp jak bym je widział.
Chociaż najbardziej kłuje w oczy ten rynsztunek - jak z imperialnych zbrojowni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum