Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:16
Górskie Klany - Mountain Clans
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 28
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-05-06, 09:38   

Mater Dei.... was totalnie porąbało(bez urazy).... Po pierwsze, za jaką cholerę chcecie do Disciples`a wtryniać rzeczy żywcem ściągnięte z Heroeas`a 5?
Po drugie, czemu żaden dumny krasnolud nie sprostuje tej idiotycznej dyskusji? Ja ich wprawdzie nie lubię, ale zmiłujcie wy się, przecież ostatnia rzeczą jaką zrobiłby krasnolud, jest lekceważenie dokonań przodków, poprzedników w jakiejś dziedzinie itd., a wy tu macie "genialne" pomysły na przerabianie niedźwiedzi na wozy pancerne! Zapomnieliście już o przesławnym Gutmiku Bledwaterze, największym krasnoludzkim inżynierze Nevendaaru? To ja może wam przypomnę, że ten skubaniec jeździł w katapulcie na ogniste pociski, zasilanej parą. W obliczu jego ogromnego wkładu w inżynierię krasnoludzką, to ja się spodziewam, że karasie będą niedługo zajeżdżały na pole bitwy w prawdziwych wozach pancernych, a nie proponowanej przez was parodii bioinżynierii.
_________________
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2008-05-07, 00:13   

Kwestia opancerzonego niedźwiedzia już była poruszana i nie została obiektywnie przyjęta.
Nie ma sensu powtarzać tego co już zostało napisane... Swego czasu ktoś nawet stwierdził (jeśli dobrze pamiętam), że niedźwiedź mógłby mieć przymocowana armatę...

W kwestii niedźwiedzia, to chyba na tyle. Temat został już wcześniej bardzo dogłębnie przedyskutowany.
_________________

 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 31
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2008-05-07, 23:07   

Pancerny niedźwiedź..... z armatą ( :shock: ), ludzie zastanówcie się co piszecie. Tyle komentarza ze strony krasnoluda :-P
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Kasmizar 
Chłop
Kasmizar


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 4
Wysłany: 2008-05-08, 07:43   

BIednym niedzwiadkiem bedzie sie krasnal zasłaniał :(
_________________
http://www.gaiaonline.com...x&guild_id=1864
 
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2008-05-11, 00:13   

Heh te posty chyba zostały usunięte...
Gaderic, nie zgadłbyś gdzie niedźwiedź miał mieć tą armatkę :shock:
_________________

 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-09-29, 14:12   

Ta rasa została pokrzywdzona przez twórców D3 ponieważ nie zrobiono ich jako rasy grywalnej i zaliczono ich dwie jednostki do neutralnych, które osobiście przypadły mi do gustu...
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 30
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-09-29, 14:24   

...ta rasa jest w neutralach póki co, mają własny herb, a to oznacza że pojawią się w dodatkach do D3, jak Nieumarli z resztą. To już było powiedziane.

I nie spamuj do jasnej cholery.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2974
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-11-01, 11:18   

Krasnolud jest uzbrojony w toporek, czym więc będzie wojował topornik :?: No chyba, że nazewnictwo się zmieni lub uzbroją go w inny model. Powiem szczerze, że bardzo interesuje mnie to, w jaki sposób ta rasa zostanie przedstawiona. A że to właśnie Klany w poprzednich częściach miały najmniej jednostek, które mi się nie podobały to poprzeczkę stawiam wysoko.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-11-03, 10:13   

A mi za to posrod klanow podobaly sie wszystkie jednostki. Widze, ze posrod jednostek neutralnych nie ma druida ktory pojawial sie na wczesniejszych Screenach (R'ed nie bij). Najbardziej ciekawi mnie wyglad Olbrzymow.
_________________

 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-11-03, 15:56   

O tak szczególnie Syn Yamira, który jest jedną z moich ulubinych jednostek w klanach :-P
Obrzymi olbrzymami ale najbardziej ciekawi mnie Weteran oraz Mistrz Runów...(jeśli oczywiście będą) :-D
 
 
 
Iskariota 
Wtajemniczony



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 44
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2011-04-02, 20:06   

Skoro juz o oczekiwaniach mowa... W D2 uwielbiałem grać olbrzymami (taa ale oryginalne :) ), niestety jeśli w D3 traktować Klany analogicznie do Legionów to mamy problem. Dlaczego ? Bo szczerze beznadziejnie mi się grało wielkimi demonami u Legionów, tzn wsparciem. Ściślej od 4tego poziomu drzewka mogły sie do czegoś przydać. Wcześniej zajmowały tylko miejsce i zjadały gigantyczne pokłady expa. Boję sie że podobnie będzie u klanów i olbrzymy okażą się bardziej balastem jak wsparciem.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2974
Skąd: Temperance
Wysłany: 2011-04-02, 22:32   

W DIII podeszli do tego idiotycznie, wielkie demony miały 2x tyle PŻ co wojownicy i jednocześnie zadawały połowę ich Obrażeń. Przez takie podejście właściwie te tak ciekawe w DII jednostki straciły racje bytu ( no mogą robić za blokery).
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Iskariota 
Wtajemniczony



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 44
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2011-04-03, 11:54   

Myślę że osłabienie "dużych" jednostek bierze się z tego iż dawniej zajmowały one dwa miejsca w armii. Teraz z tego zrezygnowano więc i siła jednostki nie mogła pozostać podwójna. U demonów jakoś to przełykam, Czart jest całkiem fajny. Boję się tylko że klany poprzez ewentualne spłycenie gigantów będą wykastrowaną rasą. Bo bo armia krasnaludów bez olbrzyma to jakoś tak łyso ;)
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 28
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-04-03, 12:01   

Iskariota napisał/a:
Myślę że osłabienie "dużych" jednostek bierze się z tego iż dawniej zajmowały one dwa miejsca w armii. Teraz z tego zrezygnowano więc i siła jednostki nie mogła pozostać podwójna. U demonów jakoś to przełykam, Czart jest całkiem fajny. Boję się tylko że klany poprzez ewentualne spłycenie gigantów będą wykastrowaną rasą. Bo bo armia krasnaludów bez olbrzyma to jakoś tak łyso ;)


Teraz zajmują 2 dowodzenia, ale nadal nie jest jakoś świetnie. U legionów jedynym sensownym dwupolowcem jest Gargulec, na resztę za dużo się czeka (Tiamatch jest chory odkąd dali covery działające, a właściwie wygląda na chorego, ale nie dobiłem doń).
Pozostałych ras nie wiem, nie testowałem (za duże mapy z Hordami!)
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 106
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-04-03, 17:46   

Podobnie jak w dwójce dwupolowcy są opłacalni dopiero jak trochę awansują. Jako, że przyznawanie PD jest na razie problematyczne (powiedzmy, że dla większości użytkowników) to dla większości nie zalecam ich rekrutacji. Demony i martwe smoki mają dodatkowo mizerną ilość punktów ruchu, więc mamy nieprzyjemność zarządzaniem powolnotą.

Jednak jak już się zdobędzie Tiamatha czy Smoczego Lisza to klękajcie narody - destrukcja na miarę globalną.

Co do olbrzymów - podejrzewam, że i ci będą wolni i wolno awansowali. Zatem czeka ich niemiły los jaki spotkał martwe smoczki.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2974
Skąd: Temperance
Wysłany: 2011-04-03, 18:07   

Zależy jak to rozpatrywać. Demony w dodatku były zupełnie bezużyteczne ale już smoki w dodatku zawsze miały u mnie miejsce. A dokładniej tylko żmij, który z wygładu przypominał tylko górę komposty ale jego zatrucie się przydawało.

\Ale to wszystko juz jest omijaniem tematu.

W podstawce graliśmy 3xWojem w dodatku 2xMagiem to może u klanów dadzą nam jakiegoś kusznika.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 106
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-07-01, 20:28   

Waskos, jaka feminizacja? Przecież w opinii tutejszych wszelkiej maści lekkostopi to krasnoludzkie kobiety ;}

A ta tutaj to najpewniej albo dowódca albo bohaterka kampanii (wolałabym to drugie).
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 32
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-07-01, 21:00   

Była też królowa klanów... ale nie jest pewien czy wszystkie z tych szkiców przeszły, bo news coś wspominał o usuwaniu i recyklingu... google nie przetłumaczył tego jednoznacznie :P
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 25
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 593
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2011-07-01, 21:21   

W sumie arty nawet niezłe, tylko nie podoba mi się ten olbrzym. Co do kobiety, to chodziło mi o to, że nie podoba mi się wizja kobiet wojowniczek, mogą pozostać magami. A skoro o tym mowa, alchemik z D2 to kobieta, bo kilka razy przemawiał jak mężczyzna, a na takiego nie wygląda.
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 28
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-07-01, 22:48   

Strasznie ludzkie te krasnoludki - nie tylko ze zbroi ale z ogółu wyglądu, jakoś nie są tak przysadziste itp jak bym je widział.
Chociaż najbardziej kłuje w oczy ten rynsztunek - jak z imperialnych zbrojowni.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum