Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:16
Górskie Klany - Mountain Clans
Autor Wiadomość
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-23, 08:28   

Ja do obrony zawsze biore olbrzyma i zwyklych wojownikow - tez sie sprawdzaja.
Moze umiesc jakis obrazek tego krola, bo naprawde nie wiem i nie moge sobie wyobrazic tej jednostki ;-)
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-23, 18:02   

Bardzo bym chciał, ale nie można dodawać załącznika wiec tu masz linka :)
Mountain King profile
oraz concept art
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-23, 18:23   

Ale ktos go narysowal - bary ma jak jakas panienka a rece wyrastaja mu wprost z szyji :lol:
W zasadzie nic specjalnego, ot normalny krasnolud z mlotem i toporem...
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-23, 18:49   

Na tym concept arcie krasnal ma jakieś dziwnej wielkości kończyny względem reszty ciała...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-05-28, 18:45   

Wiecie co mnie wkurzało u krasnali? Że nie muszę się nawet wysilać by ich pokonać. Wystarczyłoby dodać im więcej PŻ i ataku a by stali się godnymi przeciwnikami.

Po za tym, krasnoludy zostały pokonane i znów się podzielili, może nową rasą będą jacyś odszczepieńcy od krasnali (tzn. będą 2 główne centra zjednoczeniowe u krasnoludów, każde z innymi jednostkami i czarami).
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-28, 22:38   

No skoro nie musiałeś się wysilać przy gromieniu krasnoludów to chyba nie spotkałeś armii maga z 5 pustelnikami :mrgreen:
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-06-04, 00:37   

Gaderic A powiedz mi po co dalej brać Yeti do cześci trzciej? Efektowna nie jest, dużo nie pomaga w walce....
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-04, 07:16   

A chociażby jako obrona miasta\zadupia, gdzie się przyda jeden taki Yetti niż zwykły krasnolud.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-06-04, 07:57   

Do obrony miasta wystarcza olbrzym, zwykly wojownik, i krasnal z kusza. Popieram - Yeti powinien wyleciec, a na jego miejsce niech wymysla cos nowego. Chociazby wspomniane kiedys niedzwiedzie niosace na grzbietach krasnoludy.
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-04, 09:10   

Według mnie głupie jest usuwanie jednostek, które są od początku istnienia gry - to tak jakby pozbawić człowieka palca.
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-06-04, 10:10   

Tu nie chodzi o to aby trzymac "na sile" jednostke, ktora jest w zasadzie bezuzyteczna i tylko dlatego ze jest od poczatku serii. Niedzwiedz byl w jedynce a DII juz nie. To sie nazywa ewolucja serii. Poprzez opinie graczy takich jak my i dzieki takim forom, tworcy maja koncepcje na nowe jednostki i ewentualne zmiany/usowanie starych jednostek.
Przede wszystkim w klanach powinni zmienic sytuacje z ich magami. Aby nie byli tacy pakerni jak wojownicy. Pamietamy akcje gdzie calkiem niezle sie gralo majac w druzynie samych pustelnikow? Czegos takiego w zasadzie nie powinno miec miejsca, poniewaz magowie to tylko wsparcie z tylnego szeregu.
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-04, 13:11   

Tylko, że góral ewoluują z wojowników więc nie ma zbytnio jak im obciąć tego hp hmm po za tym jakby zabrać im pustelników to krasnoludy nie mieli by już żadnej dobrej jednostki (olbrzyma nie liczę).

2 yeti + dowolna 3 jednostka ochronią twoje miasto przed armia 2 lvl gdzie twoje ustawienie tego nie dokona. Po za tym Yeti pasuje do ośnieżonych szczytów gór a miś polarny ani trochę.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-06-04, 13:14   

Zamiast usówać Yetiego bo ył niegrywalny, lepiej będzie poprostu pozmieniać jego statystyki! No i zgadzam się z Smashem, niedźwiedź polarny w górach....jakoś mi się to zle widzi!
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-21, 08:18   

To może by było lepiej jakby Yeti był przyzywaną jednostką a Rok stałby się jednostką dodatkową.
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-07-10, 22:02   

OK, w elfach rzucilem propozycje ze z latajacych srodkow transportu ( jezeli hero dostanie skill flying) moglby byc gryf. W klanach jako rasie "lekko" zmechanizowanej widzialbym jakis pojazd mechaniczny. Nie wyobrazajcie tylko sobie jakiegos odrzutowca. Mam na mysli prosty balon/sterowiec lub pojazd przypominajacy ten z warcrafta ( taki prosty samolot/smiglowiec) Jednostki maja rozbudowane kusze, miotacze plomieni itp., a w D1 jeden z czarow przedstawial balon zrzucajacy bomby na wroga. To dlaczego krasnale nie mogliby podrozowac sterowcem?
 
 
 
Rogin 
Wtajemniczony
Title not found



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 116
Skąd: Dolina Roztoki
Wysłany: 2007-07-11, 10:48   

P@weł napisał/a:
To dlaczego krasnale nie mogliby podrozowac sterowcem?

Nie mam nic przeciwko temu, chociaż tak sobie wyobrażam krasnale w balonie to naprawdę... na śmiech mi się zanosi. Normalnie Crazy Machines. Balon i krasnale może być, bo krasnale w odrzutowcu?! Nie... Skoro elfy latałyby ma gryfach, krasnale na *okrutny śmiech* balonie, to co z resztą? Demony na swych skrzydłach, nieumarli na nieumarłych smokach? Ale pomysł z balonem jest niezły. Tak mogłyby fruwać, zobaczyć jakieś nieumarlaki, i zrzucić bombę atomową... Dobry pomysł.
Ciekawe, czy jak wyjdzie DIII będą elfy na gryfach, krasnale w balonie itd. bo ja bym tak nie zrobił, zrobiłbym normalnie, żeby łazili wszedzie jak my. Wiem, że chcecie, żeby DIII było tym najlepszym, ale do niektórych rzeczy też trzeba odpuścić. Pomysł mnie rozśmieszył, ale ja krasnali w tym nie widzę.
_________________
Zwycięstwo nauczy nas niewiele, porażka zaś tysiąca rzeczy.

Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-07-11, 11:53   

Od balonu szybszy jest zyrokopter.

Ja tam widzę bohatera krasnali siedzącego na lewitującym głazie z runami :-D
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-07-11, 12:01   

Zdolnosc latania dla druzyny napewno bedzie, bo bylo to juz potwierdzone przez .dat w ktoryms wywiadzie. Tak samo zeby przebyc wode, bedzie trzeba budowac statki. Tutaj widze krasnali w lodzi podwodnej :mrgreen: . Oczywiscie chodzi mi tylko o pokazanie wynurzonej lodzi podwodnej, a nie o jego mozliwosci glebinowe.To juz bylby przekret i w zasadzie niepotrzebne. Chociaz lodzie wikingow jakie sa do tej pory tez byly cool.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-07-11, 14:10   

Łodzie wikinogo moglby zostac. Zawsze wygladaly cool. Jezeli chodzi o zyrokoptey to sam nie wiem w pewnym sensie to ciekawy pomysl z drugiej strony to moglo by glupio wygladac. Nie wiecie moze czy rozwiazanio juz problem z broniami oblezniczymi ?? Krasnoludy jak juz powinny miec najwiekszy arsenal :PP
_________________

 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-07-11, 14:12   

Spoko. Ale żeby nie było żadnych dział jak w Warhammerze...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum