Siema, szukałem takiego tematu, ale nie znalazłem , więc tworzę . Pytanie moje jakiego sztandaru używacie (o ile używacie)? bo ja grając imperium zawsze biorę def +30, nie ma to jak pancerniki z przodu z 60 armorem. Dla mnie ważne jest aby jednostki przeżyły, gdyż prorokini wtedy leczy all team, a jak wiadomo pancerz niweluje ataki... Grając innymi rasami biorę większe ini, żeby udało się jak najwięcej ubić zanim oni zaczną bić
Nie ma sztandaru (chyba, że się nie dopatrzyłem) zwiększającego jakąkolwiek ze statystyk o 30%.
Maksimum to 20%, choć w przypadku sztandaru regeneracji (jak dobrze pamiętam) to jest 10%.
Jeśli o mnie chodzi to w przypadku Imperium używałem raczej sztandaru właśnie zwiększającego obrażenia (jak mam na tyle dwie Prorokinie większy defens od takiego itemu mi nie jest potrzebny, ale to tylko moje widzi misie).
W przypadku innych ras - Legiony raczej sztandar do defensywy, Klany - chyba też, Hordy i Elfy również.
Osobiście uważam, że w ekwipunku dobrze jest mieć po kilka sztandarów (żeby móc w czym przebierać) przed różnymi walkami.
jest sztandar +30 def... w D2 o ile pamiętam można mieć 1 sztandar, bo w D1 można było 2 mieć :) a propo prorokini to właśnie ona będzie miała mniej roboty z defem i wychodzi na czysto po każdej rundzie
Tak, w pierwszym Disie da się używać dwóch sztandarów (z czego korzystałem w ostatnio przechodząc Sagę Legionów ^^ ).
I tam z początku używałem zestawienia sztandar 20% do obrażeń i 20% do zbroi, później ten drugi wymieniłem na 20% do inicjatywy.
Nagu ma rację co do elfów Ja również jak gram paladynami itp. w imperium daje większą ini i wymiatam przód wroga...
Chociaż w Imperium warto postawić na siłe niż pancerz miom zdaniem...
Hmmmm mówimy o kampanii Grając klanami biorę pancerz, a właściwie zawsze w każdej nacji z takim chodzę. Używam tyko jednej prorokini i to właśnie głównie ze względu na nią go zabieram. U Klanów taki sztandar plus rózga z czarem zbroi +20% do tego lodowa tarcza i znikomym kosztem mamy +40/50 armora.
Ja też wybieram pancerz, ale też zależy od sytuacji oraz zaklęć.
O ile w jedynce przekładałem sztandary nad artefakty to w dwójce preferuję artefakty, bo pojawiły się takie co nie wpływajana dane umiejętności ale dają dodatkową formę ataku.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-01-20, 15:17
W jedynce artefakty pro ofensywne opłacały się głównie dla silnych mistrzów magii (zwłaszcza u karasi).
Sztandary to ja zamieniałam (w obu częściach) w zależności od sytuacji, jak walczę z bosem to daję ofensywny, jak walczę z silnym graczem to defensywne. Ogólnie jakoś tak grać się idzie.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
ja dlugi czas preferowalem sztandar dajacy +15% do celnosci - mialem wtedy pewnosc ze ataki raczej napewno wejda tam gdzie powinny (szkoda ze nie bylo sztandaru +20% celnosci) ale potem zaczalem latac z tym +20% pancerza i tak zostalo. w koncu to tak jakbym caly czas mial swieta zbroje.....
_________________ ...the children of the Empire sing death songs and Empire without a heir could only portend of chaos...
Nie zapominaj, że to sztandar +15%, nie +15 do inicjatywy. Tak więc Twój Inkub/Odcień osiągnie zawrotną wartość 30 ini co, szczerze mówiąć, nie daje dosłownie nic.
Najlepszy sztandar to +20 do pancerza. Zastanawiałbym się jeszcze nad +15% do trafienia, ale tylko w przypadku elfów z ustawieniem z 4 Grabieżcami (bez tego szansa na dwukrotne trafienie to tylko 64%)
Grając Hordami i Legionami kuszę się na ini gdyż staram sie wyjść z jak mniejszymi obrażeniami... U karasi nic sie nie da uratować, to wale pancerz, żeby ograniczyć straty, a Imperium - no cóż, pancerz + prorokini i biore wroga na przetrzymanie a elfach szkoda sie wypowiadać....
Ochronne chorągiewki może i są fajne, ale ja używam ich głównie przy atakowaniu stolicy, zawsze to +10 do pancerza więcej. W bitwie przede wszystkim zaś stawiam na inicjatywę, bo w sumie to właśnie ten współczynnik decyduje o tym, czy się wygrywa, czy też nie :] Stąd moja bezsprzeczna miłość do sztandarów zwiększających INI
A tak mi się wspomniało - jak tylko mam wystarczającą ilość pancerza, by przetrwać pierwszy atak Strażnika Stolicy, to miast sztandaru dodającego pancerza wolę ten zwiększający celność - dla Odcienia wprost marzenie :]
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Czy w kampanii hord jest do znalezienia sztandar +15% ini?
Bo tak się zastanawiam czy nie założyć by taki by wesprzeć oddziały śmierci, które mają 40 inicjatywy :(
Z takim sztandarem jeśli dobrze liczę miałyby 46 inicjatywy czyli wyprzedzałyby magów.
Czy może jednak mimo wszystko nie warto sobie nimi głowy zawracać?
Czy w kampanii hord jest do znalezienia sztandar +15% ini?
Bo tak się zastanawiam czy nie założyć by taki by wesprzeć oddziały śmierci, które mają 40 inicjatywy :(
Z takim sztandarem jeśli dobrze liczę miałyby 46 inicjatywy czyli wyprzedzałyby magów.
Czy może jednak mimo wszystko nie warto sobie nimi głowy zawracać?
Wyprzedzałyby w około 60% przypadków, tak szacując lekko.
Zazwyczaj zresztą nie ma nawet na tyle magów w oddziałach, żeby Śmierci był czymkolwiek zagrożone, pomijając już fakt, że w kampaniach jak można to i tak najlepiej lecieć linią wampirów, która jest najpotężniejsza kiedy ma się czas na doekspienie się tam.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Vozu 2014-08-31, 18:55, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum