Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:47
Komentarze, część 2.
Autor Wiadomość
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2012-09-18, 10:02   

Waskos napisał/a:
natomiast elfy i hordy, ze wskazaniem na tych drugich, to brutalny gwałt gałek ocznych.


Zaczynam się zastanawiać, czy z moim gustem nie jest coś nie teges... ja elfy za wyrazisty klimacik dałbym tam gdzie wymieniłeś Imperium, ale dobra, ja się nie znam.

Krasnoludy okej, choć ten plecak złodzieja, a raczej plecaczysko w znacznym stopniu utrudniałoby akcje.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-10-15, 13:39   

W d2 stolica krasnoludów tez na pewien sposob przypominała Minas Tirith, tutaj jest to troche bardziej widoczne. Moim zdaniem prezentuje sie super, szkoda, ze nowi graficy pojawili sie w momencie gdy firma byla juz skazana na upadek. Ten dodatek mogl uratowac d3.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2012-10-15, 16:33   

Projekt ok, ale to zupełnie nie ten klimat. Zwłaszcza te wielkie figury.
I niech mi ktoś powie czemu dostajemy kolejne grafiki, skoro niby wszystko co robiło przy tym dodatku padło? O_o
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-10-15, 16:34   

Artysta umiescił te grafiki w swoim portfolio.
_________________

 
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2012-10-15, 18:42   

Pierwsze co się rzuca w oczy to ta (nie wiem jak to poprawnie nazwać) platforma z białym drzewem. No jak w mordę strzelił Minas tirith, ale drzewo to akurat pełni chyba ważną rolę w mitologi skandynawskiej, a z nią karasie związały się a wieki wieków. Zabrakło wg mnie drewnianych budowli, całość klimatem bardziej podchodzi pod Dragon Age'a, zwłaszcza z tymi wielkimi figurami. Bardzo mnie zaciekawiła jednak ta mała budowla w lewym dolnym rogu artka, celi obronnych to raczej nie spełnia, czyżby łuk triumfalny?

Edit: Właśnie teraz to sobie uświadomiłem, gdzie jest wejście do tej fortecy? :-P
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-10-17, 09:03   

Mi ta stolica strasznie herosowato wygląda :-/

Ale nawet mimo to porzucenie tego dodatku strasznie mnie boli, Nevendaar bez Klanów jest jakiś taki ubogi :-(
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Boryssobieski 
Wtajemniczony
Uther's brother



Wiek: 40
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 18
Wysłany: 2013-03-25, 14:33   

Witam. Czy ma ktos z was Disciples 3 reincarnation? Ja zakupilem klucz na GamerGate (na Steam jak wpiszesz ten tytul w wyszukiwarce to gry tam niema ale klucz z gamergate mozesz tylko tam aktywowac...dziwne) i nieco pogralem. Naprawde warto jeszcze raz sprobowac podejsc do tej gry. Jest o wiele lepiej. Szkoda ze Hex padlo bo Klany bylyby napewno zaje&*#te. Widac po tym dodatku ze chlopaki sie starali pomoc lezacej serii Disciples. Pozdrawiam

Boryssobieski

Sorki za brak polskich czcionek.
_________________
Born to be dead.
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-16, 21:28   

Ja kupiłem (na muve.pl za niecałe 55 PLN) , więc jak coś to na multi możemy zagrać.

Z ważniejszych uwag
* AI na niskim poziomie trudności nie potrafi używać run i potionów. Nie wiem jak później
* Armia przeciwnika nie ignoruje neutrali
* Zasięg ataku - nie można strzelać z dowolnego miejsca w cokolwiek. Dzięki temu łażenie po mapie ma sens
* Punkty osłon działają jak powinny - przyjmujesz najpierw atak a później wyprowadzasz kontrę
* Złodziej jest do czegoś przydatny. Na 1 lvl może nauczyć się kradzieży kieszonkowej, otrucia bądź pojedynku. Na lvl może nauczyć się okradania sklepów. Innych umiejętności chyba nie zauważyłem (sprawdzano na złodzieju elfów - może inni mają inaczej).
* Małe pole bitwy i mały zasięg chodu. Nie ma już zabawy w berka z zombiakami w mrocznej wierzy i expienia na nich.
* Używanie ekwipunku na polu bitwy ograniczone. Nie można naspamować runami ofensywnymi i się cieszyć - każdy przedmiot posiada określony koszt mocy. Standardowo ma się 20, ale można zdobyć umiejętności do powiększenia tej puli
* Runy przywołania działają jedną turę. Zatem też nie da się naspanować szkieletami, schować się i atakować smokiem.
* Umiejętności jednostek. OGROM i mało która już przypomina z wcześniejszych wersji. Mocno potrafią pomieszać w polu.
* Awansowanie. Jednostka zmienia klasę po 3 awansach a mapy są do tego dostosowane. Można też wyłączyć ręcznie zmianę klasy.
* Rezerwy. Można zbierać dodatkowe jednostki do armii, które nie biorą udział bezpośredni. Przed bitwą można przenieść do głównej armii lub do rezerw jakieś jednostki. Zbierają one też PD. Przydatne, do rozwijania nowych jednostek po zdobyciu nowego punktu dowodzenia, oraz do urozmaicenia armii (np. warto mieć maga, jak wróg będzie miał upiora).

Ogólnie rzecz mówiąc - to jest dopiero porządna gra. Na tle mechanicznym, bo fabularnie wiele się nie zmieniło, więc jak ktoś ma tutaj nieodwracalny uraz to poprawienie mechaniki gry wiele nie pomoże.

Tak czy siak - innym polecam.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2013-04-22, 22:07   

Wiadomość wysłana do Akelli w piątek pozostaje wciąż bez odpowiedzi. Nic nawet nie ma jakiegokolwiek potwierdzenia wysyłanego z automatu.

Jednak chyba wciąć mają naszych głęboko w poważaniu.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
kdkade 
Chłop


Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 15
Wysłany: 2013-04-24, 08:55   

Czy ktoś z grających w Reincarnation wyłapał jakikolwiek różnice w zachowaniu AI na różnych poziomach trudności?

Mi wczoraj w 3 misji Imperium na łatwym udało się zniszczyć stolicę nieumarłych. Nie było tak łatwo jak w Renaissance, ale dropiąc odpowiednie potki i wypijając je przed walką nie było problemu (za pierwszym razem bez potek Ashkael pozamiatał mną komnaty swej stolicy).

Inna ciekawa sprawa - Stolica elfów w tej misji do obrony miała drzewo z węzłu z obstawą, tak samo gracz nie miał Myzraela w stolicy, tylko zbroję z węzła.

Ponadto, jestem niemal pewien, że gra została uodporniona na wszystkie błędy polegające na zrobieniu czegoś przed questem - zniszczyłem wspomnianą wyżej stolicę elfów, po czym gra wysłała mnie bym w tej stolicy zabił elfa, który do niej uciekł - gra specjalnie odnowiła stolicę, ale wcześniejsza obrona była w niej nieobecna - tylko drużyna elfa, która uciekła. Hex wykonali kawał dobrej roboty z kodem.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-07-30, 11:01   

Z tematu newsowego wydzielone

MachaK napisał/a:
Nie wiem czy ten moderator ma pojęcie o tym, że gry do danej serii mogą robić różne studia (co sami zaprezentowali, rozwiązując .dat i tworząc HEX), jednak można chyba te słowa przyjąć jako kapitulację Akelli nad tworzeniem Disciplesów.


Ebenezer Meshullam napisał/a:
Moderator nie odpisał tego otwarcie, ale może Akella nie chce się rozstawać z prawami autorskimi do serii Disciples, a skoro .dat i hex nie podołały zadaniu - nie zamierzają po raz kolejny wchodzić do tej rzeki z deweloperami - żółtodziobami (i nie mają ochoty wydawać pieniędzy, by zlecić robotę komuś bardziej doświadczonemu)?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum