natomiast elfy i hordy, ze wskazaniem na tych drugich, to brutalny gwałt gałek ocznych.
Zaczynam się zastanawiać, czy z moim gustem nie jest coś nie teges... ja elfy za wyrazisty klimacik dałbym tam gdzie wymieniłeś Imperium, ale dobra, ja się nie znam.
Krasnoludy okej, choć ten plecak złodzieja, a raczej plecaczysko w znacznym stopniu utrudniałoby akcje.
W d2 stolica krasnoludów tez na pewien sposob przypominała Minas Tirith, tutaj jest to troche bardziej widoczne. Moim zdaniem prezentuje sie super, szkoda, ze nowi graficy pojawili sie w momencie gdy firma byla juz skazana na upadek. Ten dodatek mogl uratowac d3.
Projekt ok, ale to zupełnie nie ten klimat. Zwłaszcza te wielkie figury.
I niech mi ktoś powie czemu dostajemy kolejne grafiki, skoro niby wszystko co robiło przy tym dodatku padło? O_o
Pierwsze co się rzuca w oczy to ta (nie wiem jak to poprawnie nazwać) platforma z białym drzewem. No jak w mordę strzelił Minas tirith, ale drzewo to akurat pełni chyba ważną rolę w mitologi skandynawskiej, a z nią karasie związały się a wieki wieków. Zabrakło wg mnie drewnianych budowli, całość klimatem bardziej podchodzi pod Dragon Age'a, zwłaszcza z tymi wielkimi figurami. Bardzo mnie zaciekawiła jednak ta mała budowla w lewym dolnym rogu artka, celi obronnych to raczej nie spełnia, czyżby łuk triumfalny?
Edit: Właśnie teraz to sobie uświadomiłem, gdzie jest wejście do tej fortecy?
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Witam. Czy ma ktos z was Disciples 3 reincarnation? Ja zakupilem klucz na GamerGate (na Steam jak wpiszesz ten tytul w wyszukiwarce to gry tam niema ale klucz z gamergate mozesz tylko tam aktywowac...dziwne) i nieco pogralem. Naprawde warto jeszcze raz sprobowac podejsc do tej gry. Jest o wiele lepiej. Szkoda ze Hex padlo bo Klany bylyby napewno zaje&*#te. Widac po tym dodatku ze chlopaki sie starali pomoc lezacej serii Disciples. Pozdrawiam
Ja kupiłem (na muve.pl za niecałe 55 PLN) , więc jak coś to na multi możemy zagrać.
Z ważniejszych uwag
* AI na niskim poziomie trudności nie potrafi używać run i potionów. Nie wiem jak później
* Armia przeciwnika nie ignoruje neutrali
* Zasięg ataku - nie można strzelać z dowolnego miejsca w cokolwiek. Dzięki temu łażenie po mapie ma sens
* Punkty osłon działają jak powinny - przyjmujesz najpierw atak a później wyprowadzasz kontrę
* Złodziej jest do czegoś przydatny. Na 1 lvl może nauczyć się kradzieży kieszonkowej, otrucia bądź pojedynku. Na lvl może nauczyć się okradania sklepów. Innych umiejętności chyba nie zauważyłem (sprawdzano na złodzieju elfów - może inni mają inaczej).
* Małe pole bitwy i mały zasięg chodu. Nie ma już zabawy w berka z zombiakami w mrocznej wierzy i expienia na nich.
* Używanie ekwipunku na polu bitwy ograniczone. Nie można naspamować runami ofensywnymi i się cieszyć - każdy przedmiot posiada określony koszt mocy. Standardowo ma się 20, ale można zdobyć umiejętności do powiększenia tej puli
* Runy przywołania działają jedną turę. Zatem też nie da się naspanować szkieletami, schować się i atakować smokiem.
* Umiejętności jednostek. OGROM i mało która już przypomina z wcześniejszych wersji. Mocno potrafią pomieszać w polu.
* Awansowanie. Jednostka zmienia klasę po 3 awansach a mapy są do tego dostosowane. Można też wyłączyć ręcznie zmianę klasy.
* Rezerwy. Można zbierać dodatkowe jednostki do armii, które nie biorą udział bezpośredni. Przed bitwą można przenieść do głównej armii lub do rezerw jakieś jednostki. Zbierają one też PD. Przydatne, do rozwijania nowych jednostek po zdobyciu nowego punktu dowodzenia, oraz do urozmaicenia armii (np. warto mieć maga, jak wróg będzie miał upiora).
Ogólnie rzecz mówiąc - to jest dopiero porządna gra. Na tle mechanicznym, bo fabularnie wiele się nie zmieniło, więc jak ktoś ma tutaj nieodwracalny uraz to poprawienie mechaniki gry wiele nie pomoże.
Czy ktoś z grających w Reincarnation wyłapał jakikolwiek różnice w zachowaniu AI na różnych poziomach trudności?
Mi wczoraj w 3 misji Imperium na łatwym udało się zniszczyć stolicę nieumarłych. Nie było tak łatwo jak w Renaissance, ale dropiąc odpowiednie potki i wypijając je przed walką nie było problemu (za pierwszym razem bez potek Ashkael pozamiatał mną komnaty swej stolicy).
Inna ciekawa sprawa - Stolica elfów w tej misji do obrony miała drzewo z węzłu z obstawą, tak samo gracz nie miał Myzraela w stolicy, tylko zbroję z węzła.
Ponadto, jestem niemal pewien, że gra została uodporniona na wszystkie błędy polegające na zrobieniu czegoś przed questem - zniszczyłem wspomnianą wyżej stolicę elfów, po czym gra wysłała mnie bym w tej stolicy zabił elfa, który do niej uciekł - gra specjalnie odnowiła stolicę, ale wcześniejsza obrona była w niej nieobecna - tylko drużyna elfa, która uciekła. Hex wykonali kawał dobrej roboty z kodem.
Nie wiem czy ten moderator ma pojęcie o tym, że gry do danej serii mogą robić różne studia (co sami zaprezentowali, rozwiązując .dat i tworząc HEX), jednak można chyba te słowa przyjąć jako kapitulację Akelli nad tworzeniem Disciplesów.
Ebenezer Meshullam napisał/a:
Moderator nie odpisał tego otwarcie, ale może Akella nie chce się rozstawać z prawami autorskimi do serii Disciples, a skoro .dat i hex nie podołały zadaniu - nie zamierzają po raz kolejny wchodzić do tej rzeki z deweloperami - żółtodziobami (i nie mają ochoty wydawać pieniędzy, by zlecić robotę komuś bardziej doświadczonemu)?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum