Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:47
Recenzje i opine rosyjskich fanów
Autor Wiadomość
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-08, 13:50   Recenzje i opine rosyjskich fanów

W tym temacie będę publikował, wszystkie mini recenzję, właśnie znalazłem jedną. Myślę, że będzie tego więcej, więc nie będę zaśmiecał działu newsów. Znajdą się tu też opinie rosjan o D3 lub o newsach, które się ukażą.
_________________

Ostatnio zmieniony przez mozora 2009-04-22, 22:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-08, 14:32   

A oto pierwsze spostrzeżenia gracza Gangren Corvus Corax/-a pod newsem o skilach. dotyczy walki.

Cytat:
W walce nie da się zorientować po prostu. Na przykład, po co do mnie podbiegł strzelec. Długo myślałem - dlaczego nikt nie chodzi? Potem zauważyłem informację, o tym że niby ktoś kogoś tam przykrywa. Potrząsnołem ramionami, przypomniałem sobie, że w D2 żądlec giermka od pierwszego uderzenia nie zabijał. Żądlec uderzył, nie otruł (nawet nie wiem, czy truje on teraz). Zatiem moje wejście. Uderzyłem żądlca, palnoł z cebuli ( znaczy się umarł?). Chód wroga - podbiegli dwaj więśniacy akurat za żądlca. Tura arcymaga, wycelowałyśmy w żądlca i skilami nasz mag po prostu wykończył wszystkich jednym uderzeniem. O taktyce albo statach mi jakoś rozważyć w takich warunkach nie wychodziło.

O jakości produktu mówić nie da się po tym demie, nawet samo demo podchodzi pod nazwę dema tylko tym, że jest wszystko w ogólnych zarysach, manifestuje. Legionami i Elfami grać nie można. Nie pamiętam czy było można wybrać lorda (teraz to mimo wszystko lord a nie bonus, chociaż i są bez portretów). Bardzo mi nie spodobało się, że ubiur mojego arcymaga nie może byc zmieniony na np. kolczuge. Ten rodzaj ubioru ostał podpisany tylko dla bohatera typu Lambert. Podejrzewam że straciliśmy możliwość ubierania bohaterów w co zechce się. Ogólnie, jeżeli sądzić tępo po zobaczonym demie - projekt wygląda bardzo słabo. ale może stać się tak, że to proste słabe demo jest kiepsko zrobione z całkowicie gotowych elementów. a jeszcze te bugi... i tak premiera nie jest jutro.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-08, 22:42   

Nasz kolega ze słowacji napisał na rosyjskim forum :

Cytat:

Wziął w ręce mysz:

- kliknoł na miasto i gra zawisła, nieszybko gra znów ruszyła.
- wyraźnie przyhamowywało na tym kompie;
- coś czytać nawet nie próbował z tymi "tańczącymi czcionkami";
- jak i oczekiwał - imo w realu gama kolorów pozostawia wiele do życzenia;
- po co wszystkie te piękne uściślenia ( chodzi o szczegóły na jednostkach ), jeżeli jednostki na arenie rozmiarem przypominają szary paznokieć? dla bojowej kamery? we wszystkich grach gdzie ona jest, ja ją zawsze odłączam...


oraz

Cytat:

Schodził, pobawił się, - coś niesamowitego, chcę zauważyć kilka rzeczy:

1) gra absolutnie nie zoptymalizowana - load co kilka minut, gra stale wylatywała - zwróciłem się do pracownika Akiełły, on objasnił mi, że wyloty spowodowane są złą synchronizacją gry z vistom - myślę nie zobaczymy tej grę w pierwszym kwartale 2009. wszyscy - przeciągająca się budowa (R.I.P).

2) gra załadowała się, zaczełem kampanię za Chaarchusa i jego legiony, wszłem do miasta - piękno! Atmosfera i styl są obecne - oczywisty plus, grafika rzeczywiście dobra, barwna gama nader spodobała mi się (ale nie pole walki!).

3) kiedy zobaczyłem pole walki - wpadłem w smutek: zbliżyć kamerę nie można (najbliższe zbliżenie przykładnie jak w HoMM5 najodleglejsze), jednostki takiego samego rozmiaru jednakowe po kolorze i wyglądają jak szara mieszanina - w wyniku widzimy bitwę kolorów, śladów taktyki nie znalazł, ruch jednostek tylko szkodzi.
Trzeba uznać, żę ataki i przybliżenia wtedy na jednostki wygląda doskonale, w niej przejawia się całe piękno jednostek, jednak sytuacji ona nie ratuje. Otóż dzieci, nasze obawy zaczynają spełniać się.

Płakałem.


Są to słowa fanów, które fenor wyłapał w sieci.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-08, 23:24   

Trafne spostrzeżenie fana :

Cytat:
"Akella", ach tak od tego wydawcy jeszcze ani jedna gra bez bugów nie wyszła. Przy czym wypielęgnowali sobie zawsze taką samą długość tworzenia. Czekamy teraz, kiedy u Akelli prawa na Disów wykupi ktoś inny. Ubisoft na przykład ( słyszę juz w myślach wiele głosów na nie - dop. mozora), jeżeli oczywiście to go zainteresuje.

PS:Z takim podejściem twórców do gry, prawa do Disa szybko będą kosztować grosze.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-09, 16:46   

Oto rozmowa, skrócona przeze mnie, są tu osoby broniące D3

Cytat:
(...) Risto, proszę, skomentujcie odzewy uczestników Igromira...iesli możecie...


Cytat:
ta cała ***** Vista!!


Cytat:
(...) Z.Y. tak, to nie Akelli wina , to Visty winna. Ja w całości jestem pewny, dlatego że Vista - Światowe Zło lokalnego rozmiaru.


Risto ( jeden z twórców ):

Cytat:
) panowie, pozwólcie ja tagże przyłączę się do was i spytam razem z wami, dlaczego nie?


Twórca potem juz nic nie pisał a dyskusja trwa, jeden z forumowiczów broni twórców zawzięcie.

Obwiniają również osobe od public relation, jest to osoba z działu marketingu, która utrzymuje kontakt z konsumentem ( np. Proxy )
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-09, 23:21   

Jeden z twórców zaczoł odpowiadać na pytania ( na razie na dwa, ale szybciej nie odpowiadali na żadne )

Napisał, że jest mu przykro ( nam też ). Zwalił wszystko na Akelle. Szybciej gracz zauważył że wszyscy mówią, że ci z Akelli są źli, a z dat. to święci i za błędy gry nie odpowiadają.

Kamerę można przybliżać, na targach gracze tego jednak nie zauważyli.

Pojawi się filmik o D3, nie wiem kiedy, ale został nam on obiecany.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-10, 12:50   

Cytat:
Risto, czy jest chociaż małym procentem prawdopodobieństwa, że w D3 powrucą statyczne walki, jak drugi tryb walki (do wyboru)? Ten system ma wiele wielbicieli. a dwa tryby w dwa razy zwiększą zainteresowanie grą.



Cytat:
Nadzieja zawsze umiera ostatna) "a dwa tryby w dwa razy większy przedłużą zainteresowanie grą" a jeszcze powiększą dwa razy czas i budżet



Powiem tylko, zmieniali tyle razy system walki, interfejs, miasta i inne rzeczy, a nie mogą dodać takiej opcji, choć fani od początku chcieli dwa systemy walki. Sami zwiększają sobie budżet i powoduja, że gra jest coraz gorsza. ( pierwsze screeny najbardziej mi się podobają ).
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-11, 12:31   

To jest stare ale tłumaczy czemu centaury zostały zastapione elfami.

Cytat:
(...) a teraz trzeba opowiedzieć, dlaczego w ogóle zamieniło się. to co jest teraz tak widoczne (...) oto, dla przykładu, dlaczego sympatyczne centaury, które u elfów były, zastąpiliśmy na jeźdźców na jednorożcach?

(...) idea zrezygnowania z centaurów przyszła z Kanady, i nie mogę powiedzieć, że silnie nas zdenerwowała, najważniejszym z powodów zrezygnowania z nich były: wiele problemów przy tworzeniu i ich animacji, oraz sama idea centaurów w Disciples III (...) do temu zaś weszli jeźdźcy.


Oraz historyjka wybierania jednostek, w tym wypadku modeusza.

Cytat:
Marina (oglądając teczkę z artami).
Kto nam tam został? Najbardziej gotycka rasa ( ? - dop. mozora ) - Demony. Tak... tego nie weźmiemy i tego też nie... a ten w ogóle niepasuje, go tagże na razie nie wezmiemy... O to! Modeusz ! On u nas, ? W demie w charakterze bossa zgłosił swoją kandydaturę, a przecież na wczesnych szkicach sam do siebie niepodobny, standardowa demoniczna istota jakaś.

(...)Marina. mi nawet zdaje się, że on o wiele straszniejszy i bardziej gotycki ( co im odbiło i uważają że demony są gotyckie dop. mozora ) - ten jego dziób, podobny do dżumowej maski...
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-14, 00:01   

Nie wiem kto to pisał, jakaś kobieta na dziwnej stronie, jest to tłumaczenie się z nieudanego dema, ale nie do końca.

Cytat:
(...) Disciples III... po prawdzie mówiąc nasza ambicja została urażona naraz od kilku frontów - piękna "kolumna" z ogromnym plakatem robi wrażenie, ale nie na takich targach między innymi stoiskami. No, nie widać było jej, nie widać, niestety (...) nastepną nieprzyjemną niespodzianką było jak mówił o tym wszędzie, miganie czcionki, i pewne zawieszania się w niespodziewanych miejscach. Po technicznych sprawach, od nikogo nie zależących (okoliczności nie zawsze podporządkowują się nam, ani Akelli). Na roboczych komputerach czegoś takiego nie było. Z czym to związane ? Z żelazem albo z vistom, nie da się ustalić, ale w najbliższym czasie zostanie to poprawione. Lekcję opanowaliśmy, nie bójcie się:).
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-15, 13:39   

Zdjęcia z Igromir ( tekstu jeszcze nie tłumaczyłem )

http://ru.akella.com/News.aspx?id=1709
_________________

 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 545
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2008-11-15, 17:56   

W artykule pisze tylko o Artach o Disciples III. O konkursach i upominkach. Żadnych konkretów jeśli dobrze przeczytałem.
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-17, 21:41   

Zaczeła sie kłutnia z twórcami: ( Warto przeczytać do końca !!!!!!!!!!!!!!! )

Fan:
Cytat:
Byłoby lepszym pomysłem by zebrać pieniądze i wykupić prawo do gry, a następnie oddać je Ubisoftowi. To najlepsza rada.


Dat:
Cytat:
I zamienić szydło na mydło ( czyli zmienic coś złego na gorsze dop. mozora ). Nie rozumiem tego pomysłu, jest to niepoważna propozycja


Inny Fan:
Cytat:
A co wy macie przeciwko Ubisoftowi? Sam pomysł może i niepoważny...no ale jak przedstawiałyby się wtedy sprawy z D3, we włądzy Ubisoftu, (...) no i sądzę, że sprawy związane z D3 byliby o wiele lepsze od tego, co mamy na daną chwilę...


Dat:
Cytat:
I choćby D3 robił Blizzard. Sytuacja będzie absolutnie identyczna - postronne (nie stając po stronie fanów) człowiek-zawodowiec robi grę by ona odniosła komercyjny sukces. Fani szaleją, ale nie mogą argumentować czy właśnie tak, czy inny sposób będzie lepszy ( chodzi o elementy gry dop. mozora ). Dlatego fani nie są w temacie ( nie znają się dop. mozora ) jak robić komercyjnie gry ( przynoszące zysk dop. mozora ).A ten sam Ubisoft (albo Blizzard, bez znaczenia) może odmówić tworzenie gry, jeżeli przedstawicie mu swoje żądania w wyglądzie gry. Wtedy gra po prostu nie wyjdzie. W sumie odbędzie się tylko zamiana widzenia D3 ( postrzegania go dop. mozora ) z .dat na inne widzenie Ubisoftu.


Ten sam fan :
Cytat:
(...) o to by komercyjny produkt, zachował klimat gry, mało przy tym ją modyfikując i zostawić wszystko to, co fani tak cenią i kochają w danej grze...a w Ubisofcie to robić umieją. Przedstawiać żądania w wyglądzie gry... z wami możemy mówić sami do siebie... (...) Dalej.. zamiena autorskiego widzenia dat. na, dopuścimy autorskie widzenie Ubisoft... zapewniam was, że nie wyjdzie z tego zamiana na "szyło na mydło". Będzie to wtedy gra, która odniesie komercyjny sukces i będzie znakomitym kąskiem dla fanów ( te zdanie całkiem zmieniłem ,ale to samo miał na mysli fan dop. mozora )


jest tego więcej ale muszę się uczyć, może dzisiaj jeszcze dalsza część.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-18, 20:46   

Tym razem nie bedę dawał całej rozmowy, opisze ją będzie szybciej.

Kłutnia się skonczyła, dat chyba stwierdziło, że nie warto. Twórcy D3 uważają, że nie da się zrobić dobrej gry z pomysłami i uwagami fanów, bo oni nie znają się na produkcji i promocji ( ja bym to rozciągnoł do marketingu ). Można jedynie
Cytat:
znależdz kompromis
ale tego dat. nie praktykuje. Dat. mówi również, że takie firmy jak Blizzard i Ubisoft nie współpracują z fanami i tak jak w D3 są rzeczy które się im nie podobają, został tu podany przykład FarCry 2. Fani jednak zaatakowali projektantów, żeby nie porównywali się do tych marek, bo oni nie są znani na rynku ( chodzi konkretnie o dat. ).

Do dyskusji włączył sie fan z zagranicy, rosyjski to nie jest jego mocna strona ( co wytknoł twórca ) jego posty były dla mnie udręką. Narzekał on na rosjan i mówł o doskonałym powrocie przy pomocy fanów HoMM5 ( przypomne, że gra pierwotnie nie spodobała sie im ( fanom ) i była poprawiana przez rok przy ich pomocy ), jego porównanie nie jest tu do końca dobre bo wielu z was uważa, że ostatnia osłona tej serii jest beznadziejna.
Dat pyta się zatem fana dlaczego zatem Ubisoft wybrał
Cytat:
rosujskich projektantów
( przypomne, że nival ma cały ogrom TBS-ów stworzonych przez siebie ( np. Etherlords, Wszystkie częsci Straży ( nocna i dzienna ))). I nastąpił koniec odpowiedzi twórców.

W rozmowie pojawiły się wzmianki o

1 Disciples na konsolach, twórcy nie powiedzieli, że gra na nie wyjdzie, ale z rozmowy można tak wywnioskować, jakby chcieli to zrobić a ich prace są nastawine na konsole właśnie. Dat mówiło o słabym popycie na TBS-y na konsole i dostosowaniu do tego typu do rynku.

2 Padło zdanie
Cytat:
(...) Faktycznie potrzebny jest ktoś, kto posiada wystarczający poziom profesjonalizmu i gotowy jest kontrolować proces produkcji
by było śmieszniej powiedział to twórca.

Posumowując dat. i Akella są przekonane o sukcesie gry. Ja przytocze zdanie mojej nauczycielki z marketingu, która opowiadała o wykładzie na temat marketingu byłego moinistra finansów.

Cytat:
Pan jakiś tam, mówił na wykładzie, o marketingu. Opowiadał o tym, że reklama jest jedynym czynnikiem wpływającym na popyt, skoncentrował się tylko wokuł tego, zapomniał jednak że w marketingu ważną rolę odgrywa zaspokojenie potrzeb i wymagań konsumenta, która jest jedną z podstaw tej nauki


Oni chyba też o tym zapomnieli ( twórcy ).

Chciałbym aby nie zwróciły się koszty produkcji D3, by pokazać, że się mylą.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-24, 21:29   

Oto zadziwiający mnie cytat.

Cytat:
rzepraszamy za to że znalezione przez was 2 błędy zepsuły wam nastrój i odkręciły was od naszego projektu. Proszę jeżeli gdzieś znajdziecie jeszcze niedoróbki zaraz zawiadomcie mnie


Chodzi o filmik i o te dwa błędy, czyli przy ataku zanikanie innych postaci. Jestem zdziwiony, że twórcy tego nie zauważyli.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-12-05, 20:10   

I tak nie ma nowych newsów, to informuję o czymś mało ważnym, a może dla niektórych ważnym.

Chodu po wodzie nie będzię na prośbę wydawcy ( Akella ).

Zostało zadane pytanie czy do normalnej podstawowej wersi będzą dodatki w styli artbooki, różne materiały itp. Osoby z dat. będą przekonywać Akelle, że jest to potrzebne. Nasze wydanie ( jeżeli będzie, najprawdopodobniej odpowiedzialni będą ludzie z Cd-Projekt, który za jednego z partnerów ma Akelle, Cenega nie nawiązywała z nią jeszcze "współpracy" ) może być jednak w małym stopniu związane z wydaniem rosyjskim ( Gry wydawane przez Cd-Projekt są zazwyczaj bogadsze od wydań zagranicznych )

Nie wiem czy to wymówka, ale ludzie z dat. mówią, że Akella decyduje o wszystkim, na forum co parę postów twórców jest napisane coś w stylu
Kod:
wydawca zadecydował

Kod:
na prośbę wydawcy

Kod:
wydawca nie chciał
itp.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-12-14, 07:10   

Należałoby w końcu coś napisać :mrgreen:
Z rosyjskiego forum dowiedziałem się:

1 Disciples nie zagości na DTF.ru ( jakieś targi chyba )
2 Nie planuje się zmiany premiery...
3 ... jak i dokładnej jej ustalenia
4 Planuje się jak na razie tylko jeden dodatek, nie będzie w nim na pewno zielonoskórych, jako rasy grywalnej.
5 A Proxy, która "odpowiada"* na pytania fanów jest na urlopiem i dlatego forum .dat zastygło.

* Pai menadzer żadko kiedy odpowiadała na pytania ( a jak juz to i tak wymiguje się od jakiejś owocnej odpowiedzi ), wiekszość forum stanowią właśnie one ( pytania ).
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-12-17, 23:03   

Pojawiła się nowa nowinka...

http://nevendaar.3dn.ru/news/2008-12-17-132

...ale czekaj, pomyślisz, czemu ten post w tym temacie. Bo nie ma on nic wspólnego z D3 i nie dotyczy nas.

Rosjanie organizuja turniej w D2.

A że nie ma nowinek, to wspomnę o naszych "kolegach", bo ten temat od tego.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-12-20, 17:02   

Chcieliscie tłumaczenie

Cytat:
Mistrzostwa Nevendaara! Pięciu bogów, pięć ras, pięć bojowych sztandarów. Dziesięciu zahartowanych w walkach generałów, niezliczone zastępy wiernych żołnierzy. I jeden Nevendaar. Turniej na tytuł mistrza Newendaaru


SPRAWOWANE RZĄDY;

Cytat:
Werbunek na Mistrzostwa został zakończony ( czyli sie juz nie zgłosicie :) dop. mozora ), Śledźcie rozwój wydarzeń. Niebagatelna wasza pomoc, przecież wy zaś jedną rasa!!


Myslę że dalsze tłumaczenie nie jest wam już potrzebne.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-12-25, 22:24   

Cytat:
Ekipa .dat składa życzenia wszystkim wielbicielą legendarnej gry z następującym nowym rokiem i zachęca do uczestnictwa w nowym konkursie twórców.

Kochani przyjaciele! Zgodny kolektyw. dat z całego serca składa życzenia dla amatorów Disciples III: Renaissance z okazji święt. W następnym roku życzymy wam powodzenia we wszystkich waszych przedsięwzięciach, prostego ludzkiego szczęścia.

W odpowiedźi, proponujemy wszystkim pragnącym wysłać swoje oryginalne noworoczne życzenia dla .dat na elektroniczną skrzynkę contest@dat-media.com. Waszej fantazji nie ograniczaja ramy, dlatego przysyłajcie owoce swojej twórczości w formach tekstowych, graficznych, muzycznych i video. Autor dobrych życzeń dostanie wspaniały zimowy prezent, ogrzewający w długie zimne wieczory — gadzet dla prawdziwego gracza USB podgrzewajacy filiżanki « Kurtka dla kubka ». Prace przyjmujemy od 24 po 30 grudnia 2008 roku włącznie. Wyniki konkursu będą ogłoszone w 12 styczniu 2009 roku.



Do nie dla nas konkurs, choć może ktoś się skusi napisać coś po angielsku do naszch ulubionych, ukochanych, cudownych ( itp. ) twórców :mrgreen: :-P :mrgreen:
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 27
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-12-27, 11:33   

Cytat:
Spróbowali zrobić historię, która jest epicai i wiarygodna. - historia ma mieć wiele aspektów świata Nevendaar. Historia ma miejsce po Disciples 2 i jakiś z bohaterów ma pojawiać się w trzeciej części serii.

Lambert jest cesarskim rycerzem, który walczy z kryzysem w królestwie. On wykonuje rozkazy od cesarza i towarzyszy zesłanemu aniołowi Innoel.

Pojawi się inny tajemniczy bohater, którego nazywają Fir. Jest on wytwornym, dociekliwym rozmówcą i on i Lambert są zawziętymi nieprzyjaciółmi.

Kampania Demonów jest prowadzona około demona, który użył by być elfem ( tak zdanie brzmi, tekst jest wziety od rosyjskiego fana który tłumaczy innym nie znającym rosyjskiego, jego angielski jest niekompletny, ale ja sam lepiej bym tego nie napisał dop. mozora )

Umarł tragicznie i jest zmuszony służyć. Początkowo jest on właśnie niewolnikiem Bethrezena i naprawdę nie może oprzeć się jego woli. On jest pełny nienawiści i gniewu. Po tym jak spotyka Innoel, oni zakładają jakiś rodzaj stosunków i jego osobowość zaczyna się zmieniać. On zostaje osobą do kogoś, kto może osądzać sytuację i może decydować za jego.

Między tymi charakterami jest jakiś rodzaj więz,i jest założony i oni motywują siebie do robienia na w ich poszukiwaniu. ( ? tak napisał: to do on in their quest. dop. mozora )

Ponieważ wiemy z Disciples 2 Powrót Galleana powraca on jako bóg elfów. Po wydarzeniach Disciples 2 on staje się szalony i opuszca ich pozostawiając ich samych sobie. Wydarzenia w Disciples 3 są połączone jakoś z nim. Gallean gra w jakąś dziwną grę za " kulisami" (behind the scenes). W jaki rodza gry on gra, jest wyjaśniony przez elfą kampanię.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum