Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:33
Jednostki neutralne.
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
  Wysłany: 2008-09-27, 20:25   Jednostki neutralne.

Brakowało mi takiego działu wiec go zakładam tym bardziej, że mamy już wgląd we wszystkie dostępne w grze jednostki.

A więc tak. Z tego, co pamiętam w komentarzach sporo osób narzekało na zielonoskórych. Ja osobiście jestem zadowolony z nowego wizerunku. Orki z DII przyprawiały mnie o napady histerycznego śmiechu. Najgorzej było z Trolami, których wygląd był naprawdę tragiczny choćby te mięsnie ala Papa. Co do króla to zieloni nie są rasą kochającą ozdoby a już na pewno nie przyozdabiała by głowy koroną, co innego głową przywódcy, bo według mnie to właśnie czaszka ma tu większe znaczenie.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-09-27, 20:37   

Hmm.... ale nie zaprzeczysz chyba, że to zwykły ork wygląda bardziej majestatycznie? Te siwe włosy, stara twarz... wolałbym żeby przerobiono go na króla. Bo ten aktualny to taki... niedoświadczony młodzik jak na mój gust (z twarzy rzecz jasna)....
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-09-27, 20:48   

Król Orków to nie starzec :!: tam nie dostaje się korony w spadku. Król Orków to najsilniejsza jednostka w klanie, bardziej prawdopodobny jest młody (choć nie wiadomo co to znaczy w odniesieniu do zielonych) niż stetryczały dręczony reumatyzmem starzec.

Zapomniałem o jeszcze jednej kwestii. Obecny wizerunek to powrót do koncepcji z Disciples jeden
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-09-28, 09:54   

Jeśli mowa o zielonoskórych to nie sądzicie że goblin wygląda jak golum z władcy pierścieni takie odnoszę wrażenie głowa może być tylko te ciało takie ludzkie jakby po mutacji.
Ps. Vogel niebój się nie napiszę dziś już w tym dziale posta ;-)
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-09-28, 10:00   

Mi nie chodzi o dziedziczność a o doświadczenie. Wiem, że orki obierają króla poprzez walkę, jednak jak mówiłem, wolałbym go nieco mniej młodzikowatego....
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-10-01, 13:24   

Co do marudzenia Ellego o braku neutralnych łuczników. W DIII ich znaczenie się nieco zmniejszyło, bo o ile w DII wojownik w drugiej linii musiał być blokowany dopóki pierwsza nie padła to teraz nawet oni mogą od razu przejść do ofensywy.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-10-01, 14:10   

Ja wrócę jeszcze do króla orków, moim zdaniem jest on za mało napakowany i nie wydaje się byc silny. Pozatym skąd wy wiecie jak wybiera się króla orków.

A co do łuczników w D2 nie było dużo neutralnych łuczników. Nie wydaje mi się aby znaczenie łuczników zmalało ( patrz seria HoMM ).
_________________

 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-10-01, 14:16   

W opisie jest podane, że tron zdobywa się poprzez walkę na śmierć i życie z obecnym królem... A napakowany może przesadnie nie jest, ale młody i pełen wigoru, może to chcieli pokazać właśnie....
I teraz co do neutralnych łuczników. Nie wiem czy pamiętacie, ale w podstawce Disa 2 byli tylko trzej łucznicy neutralni (gobliński, elfi i centaur). Dopiero dodatki przyniosły ze sobą barbarzyńskiego trapera, kosiarza mrocznych elfów, cyklopa.... najwyraźniej w dodatkach przybędzie, bo też nie uważam, żeby znaczenie łuczników zmalało. Nawet się zwiększyło, bo dzięki ruchowi na polu bitwy można wyłożyć w drużynie większą ich liczbę, bo teraz to czy pierwszy szereg czy drugi ma mniejsze znaczenie....
_________________
 
 
Maxion 
Wtajemniczony
Niebieski wampir



Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Rio
Wysłany: 2009-02-08, 09:49   

zapomniales wymienic wsrod neutralnych zywiolaka powietrza (choc w zasadzie to po czesci imperialna jednostka...)
a co do tego tematu to zielonoskroych proponowalbym przeniesc do osobnego tematu bo beda oni jako dodatek do DIII tak samo jak i wodne istoty o ktorych nawet nie bylo wspomniane...
_________________
Leave out all the rest
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-02-08, 09:51   

Maxion napisał/a:
proponowalbym przeniesc do osobnego tematu bo beda oni jako dodatek do DIII

Hmmmm a możesz podać źródło swej wiedzy :?: Z tego co wiem to nawet los Karasi nie jest jeszcze znany.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Maxion 
Wtajemniczony
Niebieski wampir



Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Rio
Wysłany: 2009-02-08, 10:00   

Wlasnie w tym problem ze nie pamietam ale jestem pewien ze gdzies to czytalem. Trzy rasy podstawowej wersji a reszta + zielonoskorzy i wodne istoty w dodatkach
_________________
Leave out all the rest
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-02-08, 10:06   

Radzę zajrzeć to artykułów w nowościach. Obecnie nie ma czegoś takiego jak Zielonoskórzy gdyż Orków zaliczono do Barbarzyńców (a tych starych całkowicie usunięto z gry).
Na przyszłość nie pisz niczego czego nie możesz potwierdzić. Nigdy oficjalnie nie pisano o Zielonych jako rasie, wszelkie info to były jedynie spekulacje lub marzenia fanów (tym bardziej Morludzie).
Jedyne co pewne to ukazanie się Hord w dodatku.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-02-08, 10:29   

Cytat:
Wlasnie w tym problem ze nie pamietam ale jestem pewien ze gdzies to czytalem. Trzy rasy podstawowej wersji a reszta + zielonoskorzy i wodne istoty w dodatkach


Znam każdego newsa i każdy wywiad, czegoś takiego nie będzie.
Twórcy powiedzieli tylko, że fajnie by było popracować nad zielonoskurymi i mrocznymi elfami jako grywalnymi rasami.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-02-08, 13:20   

Patrząc na screeny i wygląd co niektórych panów Zielonych trza powiedzieć "to by była dopiero porażka"
_________________

 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-02-24, 08:32   

Maxion napisał/a:
Wlasnie w tym problem ze nie pamietam ale jestem pewien ze gdzies to czytalem. Trzy rasy podstawowej wersji a reszta + zielonoskorzy i wodne istoty w dodatkach


Może pomyliło Ci się z Heroesem V :?: :-P
To jest niemożliwe z wyżej wymienionych powodów.
Z tego co wiem to tylko w dodatkach jako grywalne rasy mają być Hordy oraz Krasnale... :-P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum