Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:01
Walka

Czy wprowadzenie ruchu do bitwy bylo dobrym posunienciem rosyjskich programistów??
Tak
42%
 42%  [ 33 ]
Nie
27%
 27%  [ 21 ]
Nie mam zdania. Poczekajmy do premiery :)
29%
 29%  [ 23 ]
Głosowań: 77
Wszystkich Głosów: 77

Autor Wiadomość
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-06, 10:48   

Do Smasha- tez na poczatku slyszalem takie pogloski ze "ruch" mial ograniczac sie do podbiegniecia do wroga i zadania ciosu. Ale jak widac pomysl odszedl w zapomnienie. Dalej bedzie mozna przeciez utrzymac szyk oddzialu - czyli magowie i lucznicy na tylach, kawaleria i piechota na szpicy. teraz bedzie nawet lepiej ,bo samemu bedziemy wymyslac szyki i ustawienia. Bardzo bym tez chcial aby wprowadzili wieloplaszczyznowe pole walki ( zaglebienia, wzniesienia) i mozna by to wykozystac w bitwie ( oslona, lucznicy powiedzmy mieliby lepsza widocznosc i zasieg etc.) Taka walka w DIII by mi odpowiadala.

PS. Moze nawet poszedlbym z tym dalej i zrobil walki jak w serii Total War. Pomyslcie tylko, te najazdy na miasta, walki bohaterow. Mysle ze byloby super.
 
 
 
Aston 
Giermek
Wielki Inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 14
Skąd: Poznań
  Wysłany: 2007-04-12, 14:58   

Powinno być możliwe poruszanie się !!
_________________

 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-12, 15:20   

Aston napisał/a:
Powinno być możliwe poruszanie się !!


A to niespodzianka !!! :lol: Od dawna sledzisz wiadomosci o Disciples 3 ?Przyznaj sie ...:lol: :lol: :lol:
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-04-12, 15:41   

:mrgreen: No jakich to mamy przykład woja Imperium. :mrgreen:

Przypominam że kwestia ruchu podczas walki jest już przesądzona, a tu należy umieszcać swoje odczucia i poglady na ten temat. Mile widziane jakieś argumenty.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-12, 17:10   

Aston napisał/a:
Powinno być możliwe poruszanie się !!


Widac Aston ze przeczytales wszystkie wczesniejsze posty w tym temacie :)
W kazdym razie poruszanie sie napewno bedzie.

Ostatnio nawet ten pomysl mnie troche przekonal. W koncu bitwy stana sie naprawde ciekawe (jezeli jeszcze takie nie byly) Grom nowych taktyk i mozliwosci dla Graczy tylko urozmaici i utrudni i tak juz trudna gre :P. Graficznie tez zyskamy :)
_________________

 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-04-12, 17:17   

Jestem bardzo ciekaw jak to rozwiążą, w Age of Wonder był ciekawy motyw, mianowicie jak jednostka wymijała jakąś wrogą to dostawała od niej cios, dzięki temu jeden wojownik nie mógł bezkarnie ominąć wrogiego wojownika i zaatakować stojących z tyłu jednostek wsparcia. Jeżeli czegoś nie wymyślą to łucznicy bedą wyżynani w pierwszej kolejności z łatwościa...
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-12, 17:25   

To jest wlasnie najwieksza wada Herosa. Mysle ze juz sam ksztalt mapki (planszy czy tez pola walki) zablokuje takie zagrywki.:)
_________________

 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-12, 18:11   

Jezeli wprowadza tylko ruch, to z ta liczba roznych taktyk bedzie troszke lipa ( wojownicy, szarza pod oslona jednostek atakujacych z dystansu - ot cala taktyka :mrgreen: ) Ale jak wprowadza wykozystywanie terenu - to tu juz bardziej sie mozna popisac ( np. jednostki imperialnych zabojcow pod oslona wzniesien podchodza wroga od flanki lub od tylu). Cos mi jednak wydaje ze tak nie bedzie...szkoda.
W kazdym razie walki chyba nie zwala :roll:
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-04-12, 19:19   

Na oficjalnym forum Asstet napisał:
Cytat:
There is some progress. I hope little is left.
New video is soming up.


Trzeba mieć nadzieję, że będzie to filmik pokazujący jak najwięcej o walce i grze w DIII a nie jakieś intro...:D
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-14, 21:14   

Hmm a ja mam nadzieje ze video pokaze Elfy (walczace Elfy zeby nie bylo offtopu) :P Z drugiej strony jezeli chodzi o ten aspekt Gry to mysle ze Akella juz niczym nas nie zaskoczy :P
_________________

 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-19, 16:47   

A powinna, bo TYLKO mozliwosc przemieszczania jednostek na innym polu walki niz kwadrat - to zadna rewolucja i wtedy mogliby spokojnie zostac przy starym stylu prowadzenia walki. No, ale mozemy sobie tylko tak gadac, zobaczymy efekt finalny
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-19, 19:48   

A mi wydawalo sie ze sprawa pola walki jest juz w pewnym sensie przesadzona. Wiadomo juz ze nie bede to kwadraty i na arenie beda specjalne miejsca w ktorych otrzymamy bonusy.
_________________

 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-20, 08:21   

Przypominam sobie ze istotnie byla taka informacja, pewnie na danym polu jednostka bedzie miala podniesione parametry lub obnizone. Na tym malym screenie, gdzie widac walke wydaje mi sie ze widzialem pofaldowane pole walki...albo mam jakies przewidzenia :-D
 
 
 
Teemonek 
Giermek


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 26
Wysłany: 2007-05-01, 15:26   

Wydaje mi się, że ruch na polu walki taki jak w HoM&M to jest taka lipa, że szkoda gadać. W drugiej części to prawda, że walki ze słabym przeciwnikiem były monotonne ale przecież istniał przycisk taki jak "szybka walka". Czy może się mylę? Natomiast jeśli rozumiem chcecie imponującej walki obrońcy wiary z chłopem lub goblinem? Panowie bez przesady... System walki w drugiej trzeciej części powinien wyglądać tak jak w drugiej... Dlaczego? Ponieważ bieganie za przeciwnikiem po polu nawet jeśli to będzie zamknięta klitka dwa na dwa metry na której będzie kilku rycerzy demony i jeszcze przywódcy to jest dla mnie bezsens. Walki w poprzednich częściach musiały być starannie przemyślane, zwłaszcza te trudniejsze i na wyższych poziomach. Jeden ruch mógł zaważyć nad porażką. Trzeba było naprawdę myśleć! Np. aby ratować jedną trzeba było włączać obronę innej i stracić jedną czy dwie postacie, ale zabiło sie wilkołaka odpornego na oręż. Ruch spowoduje, że seria Disciples straci swoją oryginalność i zbytnio upodobni się do swojego największego wroga - Heroesów - co będzie świadczyło o tym, że uznaje jego przewagę nad sobą, co jest wierutną bzdurą!!! Pozdrawiam!
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-01, 20:59   

O co wam biega z tym ganianiem się po polu walki w h3? Ja nic takiego nie zauważyłem. Jedyne bieganie jakie jest w tej grze to za bohaterami wroga co bywa irytujące szczególnie gdy wiadomo kto ma najsilniejszego hero. Szczególnie mam namyśli komputera który nie znał słowa "surrender" i rozłaził się wszędzie niczym robactwo. W połowie gry wiadomo było kto wygra ale przez drugą połowę wyłapywało się niedobitki wroga. W d2 było znacznie prościej utrzymać kontrole nad rejonem niż w h3.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Teemonek 
Giermek


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 26
Wysłany: 2007-05-01, 22:57   

No dobra to jest jasne, że jak masz mocnego bohatera i pokonasz tych najlepszych bohaterów przeciwnika, to tylko szukałeś tych słabych... To nie podlega dyskusji. Natomiast chodzi nam o samą walkę, czyli moment kiedy stajesz z przeciwnikiem twarzą w twarz i masz zamiar dać mu łupnia! Bieganie i chodzenie na mapce walki jest do kitu. Oczywiście nie mam nic przeciwko animacją, dzięki którym będziemy widzieli dokładnie uderzanego przeciwnika, a nie jak juz określił któryś z poprzedników "uderzane powietrze" ale sam ruch jednostek będzie moim zdaniem złym pomysłem....
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-03, 18:59   

Wygladalo by to wrecz idiotycznie kiedy pojedynczo jednostki wybiegalyby do siebie - cios i powrot do szeregu. Ruch w czasie walki to element ktory musial byc dodany do serii. To po prostu jej ewolucja.A ze w innych grach jednostki biegaja w czasie walki...to z Disciples nie zrobi od razu klona tych gier.
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-13, 21:44   

tak..wybiegac do siebie cios i z powrotem, cos mi tu smierdzi seria Final Fantasy;p
a co do biegnia po mapie,fajnie by bylo gdyby np. niektore jednostki sie "nie nawidzily" np łowca czarownic i sama czarownic, ale nie jak w homm, ze tam zadaje 50% obrazen czy cos, tylko po prostu same z siebie by podeszly do siebie i tak az jedna z nich zginie, tylko nie wiem czy to nie byloby za latwo, bo wtedy mozna by przewidziec wynik walki z gory, np pare łowcow, jakies czarownice i np paladyn i jakis niewierny bądz demon.

dodam jeszcze, ze skoro maja sie poruszac jednostki, to w sytuacji jak jakis kozak zajdzie demona z boku i to tamten nie musi sie do niego odwracać i bić swoim śmiercionośnym i wypakowanym ostrzem, tylko moze ten sam efekt uzyskac pociągając z kopyta w bok.
Tak samo przy samych atakach, np wyskok i cięcie z góry, innym razem ta sama jednostka tnie dwa razy,tudzież z boku jakos, po prostu takie zróżnicowanie, bo jak w D2 animacje po prostu zapierały dech w piersiach...to po któryms razie robiły sie i tak nudne.
Nic do samej rozgrywki to nie w niesie, ale popatrzeć też na cos trzeba';]
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-05-14, 08:56   

Jako że wiele osób tu na forum uwielbia porównywać nowinki w DIII z tym, co widzieli w innych grach to i ja tak zrobię. Inne uderzenia w zależności jak jednostki są do siebie ustawione takie coś jest, w Tekken 3 gdzie w zależności jak się ustawia przeciwnicy inaczej wyglądają „łapanki”. Nie popieram takiego pomysłu, choć jest całkiem ciekawy. Pamiętaj, że jednostka atakująca ustawiają się przodem do ofiary. Pomysł z nienawiścią jest OK. mogłoby to dawać jakieś bonusy, lub dać niektórym jednostką zdolność oddziaływania na całą grupę własną lub przeciwnika. Pewnie zaraz ktoś krzyknie, że tak było w H i jeżeli dodadzą di DII to będzie klon tej gry, ale jak już ktoś przed mną napisał:
P@weł napisał/a:
.A ze w innych grach jednostki biegaja w czasie walki...to z Disciples nie zrobi od razu klona tych gier.
_________________

Disciples ma mocniejszy klimat niż Heroes i sądząc po wyglądzie jednostek z DIII ten klimat utrzymano a nawet uczyniono jeszcze mroczniejszym.
_________________

 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-14, 09:32   

Między ludźmi też występują podobieństwa a klonami nie są...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum