Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:01
Walka

Czy wprowadzenie ruchu do bitwy bylo dobrym posunienciem rosyjskich programistów??
Tak
42%
 42%  [ 33 ]
Nie
27%
 27%  [ 21 ]
Nie mam zdania. Poczekajmy do premiery :)
29%
 29%  [ 23 ]
Głosowań: 77
Wszystkich Głosów: 77

Autor Wiadomość
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-06-06, 14:13   

Khem, khem. Disciples III, przynajmniej teoretycznie, jest kontynuacją Disciples II. Zaś głównym symbolem, obok megaton klimatu, były walki a'la mocno wykastrowane jRPG. Teraz sobie wyobraźmy, że taką walkę jak w Disciples II wprowadzają do najnowszego HoMMa, czy fani byliby zadowoleni? Przecież to ma być HoMM, a nie jakieś Disciples.
Zaś to ma być Disciples, a nie jakiś HoMM.
Tak nawiasem mówiąc powiedz gdzie widzisz jakieś zaawansowane rozwiązania taktyczne w ruchomej walce? Szczerze powiedziawszy nigdy finezyjnych walk w HoMMie nie prowadziłem, albo na chama do przodu, albo stałem w miejscu i ostrzeliwałem, albo szedłem tyle do przodu, żeby mnie przeciwnik nie mógł zaatakować. Nie ma co, szeroki wachlarz możliwości.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-06-06, 14:20   

Ruxh w walce miałby sens, gdyby nad tym pokombinować. Ataki okazyjne/strefy wpływu to raz, smaczki typu niemożność ostrzeliwania jednostki która aktualnie leje się wręcz z naszą (albo robić wtedy losowanie: dostanie nasza czy wroga?) etc. nadałyby takiemu rozwiązaniu sens. Już wolałbym, aż nawiążę do postu Saemiela, walkę w stylu nieco mniej wykastrowanego jRPG, niż taką zmianę. W sumie taka opcja, czyli lekkie Dobajerzenie starego systemu walki, byłaby najlepsza.
_________________
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-06-06, 14:50   

A dla mnie tych wszystkich, którzy narzekają, że "jednostki atakują powietrze" uciszyłoby wprowadzenie nie tyle może wprowadzenie pełnego ruchu, co jego namiastki w następującej formie: jeśli jednostka atakuję inną, zwraca się w jej kierunku. Jeśli zaś wszystkie jednostki w pierwszym rzędzie zostałyby wybite, to wojownicy musieli by "podbiec" do drugiej linii, by ją zaatakować.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Kubil98 
Chłop
Kuba9310


Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 16
Wysłany: 2009-06-15, 15:41   

Myślę,że taki "ruch" wyglądał by śmiesznie.Lepiej już aby jednostki tylko zwracały się w stronę swoich celów (Dla jasności nie jestem zwolennikiem tego systemu walk).
 
 
Eldim 
Wtajemniczony
Ostatni zdrajca



Wiek: 33
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 57
Skąd: Ammon Zur
Wysłany: 2009-06-30, 11:51   

Kubil98 napisał/a:
Lepiej już aby jednostki tylko zwracały się w stronę swoich celów


To zmiana czysto kosmetyczna, ja zaś nie sądzę, aby to kogokolwiek zadowoliło. Jeżeli już coś zmieniać, to albo jednostki podbiegają, albo stoją dalej w miejscu. Krok do przodu, albo zostanie w miejscu.
_________________
http://www.lastfm.pl/user/Eldim91
Nekromanta, który pozostaje wierny od zawsze wpajanym zasadom zostaje nazwany ostatnim zdrajcą, kiedy reszta jego klanu odwraca się od wszystkiego, co do tej pory wyznawali.
 
 
 
onagrus 
Chłop
dziki osioł


Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 4
Wysłany: 2010-01-04, 01:34   

pamiętajmy że statystyki jednostek zostały wywindowane, dlatego czasem dobre rozstawienie, ewentualnie możliwość ucieczki na inne pole ratowalo tylek moim jednostkom w potyczkach z np trolami albo innym wielkim ustrojstwem. dlatego żeby jednostki pozostały "stacjonarne" trzeba by statystyki się zmniejszyły co nie co.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-01-04, 13:49   

Nikt im nie kazał statystyk windować, pomiędzy Disami 1 i 2 naprawiono tylko część błędów (m. in. niesamowicie niskie Hp Templariuszy i inkwizycji) a gra się trzymała dobrze.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum