Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Najlepszy czar 1-go poziomu

Jaki jest twój ulubiony czar 1-go poziomu?
Zadające obrażenia
6%
 6%  [ 3 ]
Ochrona przed powietrzem/wodą
9%
 9%  [ 4 ]
Siła/Moc Vithara
4%
 4%  [ 2 ]
Zwinność
6%
 6%  [ 3 ]
Lodowa Tarcza
18%
 18%  [ 8 ]
Poruszanie się po lesie
2%
 2%  [ 1 ]
Gąszcz
0%
 0%  [ 0 ]
Prędkość
20%
 20%  [ 9 ]
Rój
0%
 0%  [ 0 ]
Tormentio/Rdza
11%
 11%  [ 5 ]
Przyzwanie iluzji piekielnego ogara
6%
 6%  [ 3 ]
Słabość
2%
 2%  [ 1 ]
Przyzwania
11%
 11%  [ 5 ]
Głosowań: 44
Wszystkich Głosów: 44

Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-06-21, 09:33   Najlepszy czar 1-go poziomu

No cóż czary na najniższym poziomie są zazwyczaj ignorowane z racji na mała siłę, jednakże to one pomagają nam w pierwszych turach często mając też zastosowanie w dalszej części gry. Więc jaki jest wasz ulubiony czar? Tylko z racji na skuteczność proszę a nie animację:P wybaczcie nawał opcji w ankiecie:P

Moim personalnie ulubionym czarem jest Rdza. Śmiesznie niski koszt i dostępność od początku gry przemawiają na jej korzyść, zwłaszcza, że czar ten nadaje się do sprowadzania do pionu nawet bardzo wysokopoziomowych oponentów, znacznie ułatwiając walkę.

(Opcje w ankiecie są tak skonstruowane, że czary różnych ras mające to samo działanie zaliczam jako jedna odpowiedź. Czary zadające obrażenia są zgrupowane jako jedna opcja, ale jeżeli ktoś taki wybierze to miło było by podać jaki konkretnie, gdyż chodzić będzie zapewne o źródło ataku)
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-06-21, 09:45   

Poruszanie się po lesie tylko 25 many i uzywam go przez całą kampanię niezależnie od poziomu rozwoju.
Lodowa tarcza także czar przydatny przez całą kampanię i niezależnie od siły armi.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2008-06-21, 12:19   

Ochrona przed mocą powietrza/wody, magowie zawsze sprawiają kłopoty, więc czar ten jest bardzo przydatny zarówno na początku, jak i pod koniec map/kampanii/pojedynków.Jednak, w disciples czary niskiego poziomu pod koniec są często ignorowane na rzecz ich potężniejszych wersji i jest to według mnie największa bolączka tej gry, brak zrównoważenia kręgów magii.
_________________
 
 
 
Axhezer 
Wtajemniczony



Wiek: 31
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 65
Wysłany: 2008-06-24, 19:20   

Ja wybrałem Przyzwania bo można zobaczyć jaki wróg się czai ,można się osłonic przyzwaniem gdy mamy słabą drużynę i wróg nie zdoła nasz zaatakować.
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-06-24, 20:54   

Najwięcej czarów używam z drugiego i trzeciego poziomu. Nie używam zaklęć , które zadaja obrażenia, ani tych które przyzywają z pierwszego poziomu. Raczej używam tych, które osłabiają lub wzmacniają drużynę.
_________________

 
 
Armagedon 
Wiedźmiarz
Siła Nieczysta...



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 168
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2008-06-24, 21:42   

myślą że słabość jest bardzo dobrym zaklęciem...
pamiętacie jak pomimo 80% trafienia nie trafialiście nawet 2 razy pod rząd ? to wyobraźcie sobie podobną sytuację przy 70% :-D
_________________
Pojawiam się i znikam
 
 
michrz 
Adept



Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 15
Wysłany: 2008-09-02, 18:56   

Ja wyjątkowo cenię sobie Lodową Tarczę. Potrafi uratować głowę już na początku, ale skrzydeł nabiera w połączeniu z kolejnymi tarczami, bo to wszystko się pięknie sumuje. Klanowy Mistrz Magów ma możliwość poprawienia pancerza wybranej drużyny o 73 punkty. To bardzo ułatwia zdobywanie stolic nawet bez paraliżu.
 
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2008-09-02, 19:53   

Elficka Prędkość rządzi. Można dzięki temu zaatakować dodatkowy raz (lub nawet 2) w czasie tury. Jak dla mnie lepsze to nawet od podobnego czaru Imperium z 2 poziomu (wydatek mana). Wspomagacze statystyk są fajne, ale stosuje się je tylko przed trudnymi walkami. Osłabiaczy nie lubię, bo nie działają na potworki w miastach. Jeśli chodzi o poruszanie się po lesie - cóż, manewrując podczas ruchu można zazwyczaj ominąć las (co innego krasnoludzki czar Żegluga - wody nie ominiesz, ale to już z 2 poziomu). Przyzwań używam w zasadzie tylko do wykańczania wrogich różdżkaży i złodziei (nie będe przecież łba zawracał bohaterowi), a z iluzji wogóle nie korzystam (nie zasłaniam się przed wrogiem, nawet cieszę się, że mnie atakuje i mi punkty ruchu oszczędza). A czary zadające obrażenia z I poziomu są po prostu bezużyteczne (no, chyba że bronię jakiegoś odległego miasta, rzuciłem już coś mocniejszego i chcę dobić)
Ostatnio zmieniony przez Einar 2009-03-26, 05:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-25, 22:17   

Może odświerzę temat.
Głosowałem na iluzję.
Tania i pozwalająca na szybkie odkrycie mapy co bardzo się przydaje.

Na drugim miejscu to ochrony przed żywiołami te naprawdę są przydatne cały czas.
Reszta też nie jest bezużyteczna opróćz zaklęć ofensywnych.
_________________
 
 
 
SimpleMotions 
Adept
W służbie nocy



Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 11
Skąd: Księżycowy gaj
Wysłany: 2009-03-25, 22:25   

Einar napisał/a:
Elficka Prędkość rządzi. Można dzięki temu zaatakować dodatkowy raz (lub nawet 2) w czasie tury.

Popieram, czar nie wymaga dużej ilości many gaju a w rękach maga jest bezcenny. Podwojne rzucenie tego zaklęcia na bohatera przywraca 60% ruchu.
 
 
 
theodred 
Rycerz
Emry's Guard



Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 73
Skąd: Dol Amroth
Wysłany: 2009-03-27, 02:01   

bardzo cenię zwinność u Imperium gdyż to 10% często daję dużo zwłaszcza w początkowej fazie gry gdy walczymy słabymi siłami i jesteśmy w stanie wyeliminować coś zanim zdąży się ruszyć i liczy się gdy wróg ma taka sama ini.

Lubię jeszcze poruszanie się po lesie, bez tego krasnale są niemrawe
_________________
http://www.lastfm.pl/user/Ukashq
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2009-03-28, 23:43   

Jak grałem Imperium to też z początku napaliłem się na Zwinność, ale nie daje ona w sumie żadnych pewnych korzyści. Zwiększa tylko o jakieś 25% szansę, że nasza jednostka zaatakuje przed wrogą, mającą taką samą ini

Ze wspomagaczy to już lepsza Siła/Moc Vithara i Lodowa Tarcza
_________________
excellence is a state of mind
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-01, 14:08   

Ale żaden inny czar nie przydaję się na multi tak jak przyzwania. Szczególnie rok i piekielny ogra tu przodują. Rok, bo jedyny bez problemu radzi sobie z wrogimi szpiegami, a użyty w odpowiednim momencie potrafi wyeliminować jednostkę jak nie wrogiego dowódcę. Natomiast ogar dlatego, bo ten jego atak obszarowy sprawdza się lepiej niż czary zadające obrażenia z pierwszego poziomu.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Gandi_19l 
Rycerz
Lord Imperium



Wiek: 36
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: Okolice w-wy
Wysłany: 2009-04-07, 17:54   

Ja oddalem swoj glos na zwinnosc,bo jak dla mnie to jest jeden z najpotezniejszych czarow w imperium choc jest na pierwszym lv:) Dodaje +10% do ini co ma bardzo czesto nie bagatelne znaczenie w przypadku neutrali jak rowniez i wojsk gracza:) a wiadomo ze od ini zalezy to kto sie pierwszy rusza/atakuje :D
 
 
 
Goar 
Giermek
Do you hear me? I'm



Wiek: 26
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 23
Wysłany: 2009-06-20, 14:52   

Moim zdaniem predkość to czar wyjątkowo przydatny i praktyczny, zawsze jak gram elfami w 1 turze(jeśli mnie stać)go opracowuje
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-06-20, 22:22   

W pierwszej turze mowisz :roll: .... zdawało mi się ze jest to z deka nie mozliwe (chyba ze na kodach).. ale moge sie mylic (jesli tak to wybacz). Bardziej trafne bylo by tu okreslenie... najszybciej jak jest to mozliwe.
_________________

 
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2009-06-21, 01:17   

Ja swój oddałem na Iluzję Piekielnego Ogara. Używam jej do badania mapy i sprawdzania agresywności mobów, a czasem innych graczy :roll: Często też zostawiam je w wąskich przejściach.
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-06-21, 10:38   

W Klanach to przyzwanie Rocka...
Zawsze jak gram i jak gonię przeciwnika to stawiam Go na przeciw niego i wtedy go mam w garsci
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
 
mordimer87 
Rycerz
AdMaioremDeiGlorim



Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Magistrat
Wysłany: 2009-06-21, 23:51   

Wahałem się pomiędzy ochronią na powietrze i wodę a zwinnością, obu używa z równą intensywnością ale to wybrałem ochronę bo jest to mocna karta przetargowa jeżeli chodzi o magów i Klany, zwinności nie wybrałem z powodu małego buga tzn kiedy ta nie zawsze działa, czasem bez znaczenia a czasem bardzo boli.

Pisz z dużych liter. R'ed
_________________
I`ll let the wind blow out the light
cuz it gets more painfull every time I die.
Ostatnio zmieniony przez R'edoa Yevonea 2009-06-22, 11:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Goar 
Giermek
Do you hear me? I'm



Wiek: 26
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 23
Wysłany: 2009-06-24, 12:33   

Elledan:
W kampaniach elfów przyznaję [chyba] sie nie da się opracować ani razu w pierwszej turze, ale w misjach pojedyńczych, zazwyczj da sie. Pozatym nie gram na kodach! :evil:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum