Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zajazd "Pod Ciemną Gwiazdą"
Autor Wiadomość
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-06-02, 13:46   

Cytat:
Banshee raczej nie można uszkodzić ani na ciele ani na umyśle

Toś chyba nie jadał u mnie nigdy...

Cytat:
nabłyszczacze do kości

A ja wiem? Co to ja jestem, niby szef tego bu... zajazdu? ;-)
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-06-02, 14:02   

*Wampir szczerzy kły w szerokim uśmiechu i bezceremonialnie ładuje zimne łapsko na udo kierowniczki*

No nie powiem, ten Twój nowy interes nieźle sie kręci, nawet liszaje... znaczy lisze się tutaj pojawiają :] Choć ja osobiście trzymałbym ich na zewnątrz...

(Jakby ktoś nie wiedział - wampiry do liszy miłością nie pałają :-P )
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-06-02, 14:07   

Wybacz grafie, ale jakie masz obiekcje co do mojej osoby? Nie śmierdzę, nie wiszą na mnie strzępy ciała, schludnie jestem ubrany, nie świecę gnatami za bardzo.... No dobra tylko te kości nie są tak zadbane jak zazwyczaj, ale zaraz jakiś wosk złapie i będzie jak należy....
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-06-02, 14:32   

Mam sąsiada lisza. To wystarczy :-P
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-06-02, 14:35   

I będziesz na mnie przenosił swoje personalne urazy do innej osoby? To się nie godzi....
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2008-06-02, 16:10   

Nagash, Vozu! Czekajcie z bójką, może inni się dołożą.

Redoa napisał/a:
Tylko podpisz oświadczenie, że w razie nieodwracalnych szkód na ciele i umyśle mój burd... zajazd wraz z obsługą i właścicielką nie ponosi za to odpowiedzialności...


Już zaraz podpisuję (szur, szur, szur).
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-06-02, 16:17   

Jaką znowu bojką? Ja tu sie nie mam zamiaru prać po mordzie z tym wampirem. Głównie dlatego, że w kwestiach obrony jestem totalnie nieuczciwy i raczej dużo by mi w takim wypadku nie zrobił. No ale jeżeli szanowny krwiopijca ma ochotę to zawsze mogę mu zaprezentować co potrafi taka kupka gnatów jak ja:)
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2008-06-02, 16:23   

Oto tak wygląda tablica u buckmachera

Zwycięstwo Nagasha 1:1,5
Zwycięstwo Voza 1:67

Czyli na każdy dolar postawiony na Voza wygrać można 67 dolarów, oczywiście jak on wygra. No i oczywiście jak do bójki dojdzie.


Przy takiej opinii ekspertów co powiesz, Vozu? I powiedz jakim cudem zbijasz na liczniku kilka godzin siedzenia?
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Ostatnio zmieniony przez MachaK 2008-06-02, 16:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-06-02, 16:27   

Powiem ci tyle, że kwestia nie leży w tym, czy go położę, bo to jest wątpliwe, tylko w tym czy on mnie położy, bo na to też dużych szans nie ma. Najprościej mówiąc zamiast mata będziemy meli pata
_________________
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2008-06-02, 16:30   

Jeśli będzie bójka to ja też dołączam!
_________________
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-06-02, 17:18   

Też coś, ja mam sie bić jak jakiś oprych z dolnych warstw społecznych? Mi się to nie godzi :-P Vozu, żadnych personalnych uraz nie przenoszę, po prostu liszom nie można ufać, wszystko by oddali i zdradzili dla Mortis i władzy nad nekromantyczną magia :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-06-02, 17:27   

Nagash ep Shogu napisał/a:
*Wampir szczerzy kły w szerokim uśmiechu i bezceremonialnie ładuje zimne łapsko na udo kierowniczki*

*Wampir dostał chochlą po łapskach*

Vozu napisał/a:
Najprościej mówiąc zamiast mata będziemy meli pata

I tęgiego guza na środku czoła. Atak chochelką jeszcze nigdy mnie nie zawiódł.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-06-02, 18:08   

chciałem tylko naszej szanownej gospodyni przypomnieć, że na tkance kostnej guzy nie powstają:)
Nagash ep Shogu napisał/a:
liszom nie można ufać, wszystko by oddali i zdradzili dla Mortis i władzy nad nekromantyczną magia :]


Widzę że pan graf obeznany nieco z moralnością większej części osobników mego pokroju. Problem polega na tym, że ja jestem zły i zepsuty, czyli zdarza się, nierzadko nawet, że porzucam wytyczne które przybliżyłeś postronnym, na rzecz spraw innych. Niemniej jednak twoja niechęć do liszy jest usprawiedliwiona... Ja osobiście do wampirów nic specjalnego nie mam, no chyba, że są zarozumiałe albo przejawiają inne wysoce denerwujące cechy...
_________________
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2008-06-02, 18:08   

Zna ktoś może jakiś dobry translator angielsko->polski, który tłumaczy z SENSEM ?
_________________
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-06-02, 18:11   

Taki nie istnieje... ale jak masz problem z jakimś zdaniem to napisz, możliwe że będę mógł pomóc.
_________________
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2008-06-02, 18:13   

Właściwie to chodzi o wesnotha, chyba znalazłem coś co może okazać się pomoc w tej mapie w którą ostatnio gramy i chciałem przetłumaczyć to http://www.wesnoth.org/fo...php?f=3&t=21598 i to http://www.wesnoth.org/fo...php?f=3&t=20971 bo nie za bardzo to rozumiem.
_________________
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-06-02, 18:45   

Obrona
1. Zmuś AI do atakowania z niekorzystnego terenu
AI zawsze atakuje najsłabsza jednostkę w zasięgu
Należy ustawić obrońcę w zasięgu wroga, zmuszając go do zaatakowania obrońcy
Lepiej gdy komputer zaatakuje ze słabiej bronionego hexa
Informacja
Przeciwnik nie zajmie wioski jeżeli może atakować
Jeżeli ustawisz jednostkę koło wioski, przeciwnik ją zajmie i zaatakuje z niej
Tracisz wtedy dochody a jednostka wroga zyskuje dobrą osłonę

2. Używaj mocnych jednostek do walki wręcz,żeby obronić się przed atakiem bronią białą
Osłabisz przeciwnika i łatwiej będzie go dobic w nastepnej turze
To samo tyczy jednostek dystansowych

Atak
1.Staraj się zabijać wroga jak najmniejszą ilością ataków
Jeżeli jedna twoja jednostka ma 13-2 ataków a druga 5-4
To pierwsza jest lepsza gdyz może zabić jednym atakiem jednstke na którą druga potrzebuje 3
Druga jednostka jest zagrożona 2 kontrami, nawet jeżeli zabije wroga
Dodatkowo trudniej trafic 3 razy niż jeden, więc większa liczba ataków daje przeciwnikowi niz mniejsza

2. Używaj małej liczby silniejszych ataków jeżeli masz duże szanse na trafienie (powyżej 50%)
Gdy przeciwnik ma dużą obrone korzystaj z dużej liczby słabszych ataków
dzięki temu zaoszczędzisz sobie frustracji wszystkimi chybionymi atakami

To jest wszystko co ważne, w miare zachowałem słownictwo.
_________________
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2008-06-02, 18:50   

O dzięki wielkie :-) to może się przydać, trzeba będzie przetestować kilka rzeczy chodźby tą linie obrony czy atak z dala od wioski.
_________________
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-06-02, 19:25   

Vozu napisał/a:
na tkance kostnej guzy nie powstają:)

Za to się świetnie kruszy. Wierz mi... :mrgreen:
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-06-02, 19:28   

Uuu... chyba powinienem sie bać:P O matko zapomniałem, nie mogę pokazywać językaXD
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum