Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:05
Wielka księga pomysłów i życzeń
Autor Wiadomość
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-08-29, 18:50   

No raczej Imperium nie wprowadza życia, jak drzewa rosły tak dalej rosły, a że dostają inny odcień zielonego niekoniecznie świadczy o tym, że są "żywsze". Zresztą taką pustynie jakby było trzeba można spokojnie wytłumaczyć, tylko wytłumaczenie takie brzmiałoby prawidłowo dopiero wtedy gdy byłoby oficjalne. Szukanie problemów na siłę

Co do premii pasywnych z budynków, gdy znów takich premii nie ma odwraca to uwagę od budynków ;)

Cytat:

Co do tracenia zdolności latania przez Leginistów - w 4. misji Kampanii Imperium z D1 jest powiedziane, że demony mogą poruszać się tylko po rodzimej, spalonej ziemi, stąd skrzydła. Tak zresztą został wyjaśniony cel misji, którym było przekształcenie terenów piekielnych w imperialne, tak by bestie nie mogły zagrozić ludziom :]


No, ale normalnie chodząc w Disciples II demonem którego miałem od początku misji nie miałem żadnych problemów ;)

Nie mówię tutaj przy okazji że nie da się wymyślić czegoś lepszego i że to co ja wymyśliłem to są najlepsze zmiany jakie mogą w Disie być. No ale cały czas dokładnie to samo to jednak też nie to, chociaż przesadne innowacje to jak wiadomo nie najlepszy pomysł.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-08-30, 13:51   

Cytat:

No raczej Imperium nie wprowadza życia, jak drzewa rosły tak dalej rosły, a że dostają inny odcień zielonego niekoniecznie świadczy o tym, że są "żywsze".
Zapominasz o trawie :P

Cytat:
Zresztą taką pustynie jakby było trzeba można spokojnie wytłumaczyć, tylko wytłumaczenie takie brzmiałoby prawidłowo dopiero wtedy gdy byłoby oficjalne. Szukanie problemów na siłę
Każde było by naciąga tylko by usprawiedliwić niepotrzebną zmianę.

Cytat:
Co do premii pasywnych z budynków, gdy znów takich premii nie ma odwraca to uwagę od budynków ;)
Że co?

Cytat:

Nie mówię tutaj przy okazji że nie da się wymyślić czegoś lepszego i że to co ja wymyśliłem to są najlepsze zmiany jakie mogą w Disie być. No ale cały czas dokładnie to samo to jednak też nie to, chociaż przesadne innowacje to jak wiadomo nie najlepszy pomysł.
Zgadza się, ale twoje zmiany nie były takie dobre skoro spotkały się z takim przyjęciem.
_________________
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-08-30, 14:40   

Na prawdę złą opinię dostałem tylko od ciebie, poza tym, żeby na prawdę ocenić te zmiany trzeba by je wprowadzić, bo np. taki pasek inicjatywy mógłby okazać się przegięty i nie dałoby się go zbalansować (czyli wszyscy braliby łuczników).
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-08-30, 21:02   

Saemiel napisał/a:
, żeby na prawdę ocenić te zmiany trzeba by je wprowadzić, .


To samo moge powiedzieć o nowościach wprowadzonych w D3, ale wiadomo że niektóre zmiany są złe i tyle.
_________________

 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-09-01, 17:03   

Ja bym chciał podania pewnej daty premiery :mrgreen: bo nawet Q1 2010 to za wczesna przy ich tempie data.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-09-01, 17:06   

Ja bym chciał by jakaś katastrofa zniszczyła pół Rosji byle tylko nikt z dat. i Akelli nie ocalał.
_________________
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-09-02, 14:40   

Nawiasem mówiąc to zaczynają się przygotowania do tworzenia VI części Heroesa i wcale nie zdziwie się że zostanie On wydany przed D3... :-P
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-09-03, 20:22   

Coś chyba moderatorzy się obijają jak widać... to kolejne narzekania(komentarze) czy Wielka księga pomysłów i życzeń? Czy tu po prostu jakiekolwiek narzekania na D3 nigdy nie są offtopem?

Cytat:
ale wiadomo że niektóre zmiany są złe i tyle.


Nie ma to jak otwarty umysł i gotowość na polemikę, co ;) ?

Ten temat jest dobry do proponowania modów. Gry jeszcze nie ma, ale można pomyśleć nad możliwościami zmodowania gry. Ciekaw jestem czy jest możliwość wprowadzenia nowych zasobów... np. coś w rodzaju "łaski". Taki surowiec generowany nie z kopalni, stolicy czy złóż many... taki, który generują wydarzenia, decyzje, przełomy czy wielkość imperium. A przy odpowiedniej ilości można by go używać do "darmowego" rzucenia czaru, wykupienia budynku, jednostki, doświadczenia... Mając np. 10 mógłbyś darmo żucić czar I kręgu, 20 II kręgu, 40 III kręgu, itd. Ale to pewnie poza możliwościami modowania... choć kto wie... taki warcraft czy civilization są dobrze modowalne...
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-09-03, 21:14   

Narzekanie na D3 nie jest off topem, a conditio sine qua non dopuszczenia postu do publikacji :]

Ciężko modować coś, czego jeszcze nie ma. Choć z drugiej strony jest co modować, oj jest...
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-09-04, 12:46   

Qumi napisał/a:
Cytat:
ale wiadomo że niektóre zmiany są złe i tyle.


Nie ma to jak otwarty umysł i gotowość na polemikę, co ;) ?

Nie ma mowy o polemice, kiedy mówi się o zmianach będących równocześnie zaprzeczeniem stylu i klimatu serii, a równocześnie są bzdurne, upierdliwe i nielogiczne. W pozostałych można dyskutować, bo jeszcze chociaż "na papierze" da się to naprawić.

Qumi napisał/a:
Ten temat jest dobry do proponowania modów. Gry jeszcze nie ma, ale można pomyśleć nad możliwościami zmodowania gry. Ciekaw jestem czy jest możliwość wprowadzenia nowych zasobów... np. coś w rodzaju "łaski". Taki surowiec generowany nie z kopalni, stolicy czy złóż many... taki, który generują wydarzenia, decyzje, przełomy czy wielkość imperium. A przy odpowiedniej ilości można by go używać do "darmowego" rzucenia czaru, wykupienia budynku, jednostki, doświadczenia... Mając np. 10 mógłbyś darmo żucić czar I kręgu, 20 II kręgu, 40 III kręgu, itd. Ale to pewnie poza możliwościami modowania... choć kto wie... taki warcraft czy civilization są dobrze modowalne...

Kojarzy mi się to z punktami losu, ale niektóre elementy pozyskiwania wymienione przez ciebie byłyby bardzo niepraktyczne. Weźmy tu na przykład otrzymywanie go za powiększanie swoich wpływów: większe wpływy same z siebie oznaczają większą siłę, a dodawanie jeszcze dalszej premii przechyla szale zwycięstwa znacząco na stronę mocniejszego, nie dając już żadnych szans na odzyskanie pozycji graczowi w danym momencie słabszemu.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum