Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:05
Wielka księga pomysłów i życzeń
Autor Wiadomość
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-12-16, 17:20   

W ogóle powinien otrzymywać punkty doświadczenia tylko i wyłącznie za udane akcje, to byłoby logiczne - więcej udanych akcji, większa wprawa w ich przeprowadzaniu.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-12-16, 18:05   

Niekoniecznie, na błędach też się człowiek/nie-człowiek uczy.
_________________

 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-12-17, 05:50   

Ale moim zdaniem rozwiązanie Nagasha w tym przypadku jest najsensowniejsze.
A co do armi to niech ma 2-3 pomocników i git...
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-12-17, 14:12   

Bardzo dobry pomysł Nag, wraz ze wzrostem poziomu, złodziej mógł by zyskiwać dostęp do coraz lepszych umiejętności, ale to wykluczało by kierunek mistrza gildii :-?
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-12-17, 15:00   

Niekoniecznie. Złodziej Mistrza i tak miałby więcej na początku, więc sprawa wyglądałaby tak:
(zwykły złodziej): trochę zdolności-> dużo zdolności
(złodziej mistrza): dużo zdolności->jeszcze więcej zdolności
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-12-17, 15:06   

No tak

Wydaje mi się, że skoro zwykłego dowódcę będzie można ubrać w różne części zbroi, które będą widoczne, dla złodzieja również wymyślą jakieś bronie itp...
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-12-17, 16:18   

Nie koniecznie ewentualnie płaszcze i sztylety i inne przedioty dla takich osobników :-P
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-12-18, 18:18   

R'edoa napisał/a:
Niekoniecznie, na błędach też się człowiek/nie-człowiek uczy.


Odnośnie uwagi R'ed - w świecie Nevendaar coś takiego dla Złodzieja jest awykonalne, bo w przypadku spartolenia roboty ginie, więc nie ma szans nauczyć się czegoś nowego. Zastosowanie Twojego rozwiązania oznaczałoby użycie rzutów na szanse ucieczki, a to nadmiernie komplikuje rozgrywkę.

Koniec tego offtopu. Tą dyskusję można jednak kontynuować w specjalnie przeznaczonym temacie o złodziejach w DIII.

(VHS)
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

Ostatnio zmieniony przez Vogel 2008-12-20, 09:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Maxion 
Wtajemniczony
Niebieski wampir



Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Rio
Wysłany: 2009-02-08, 11:34   

A moj pomysl jest taki:
czasami w kampaniach dostajemy jakies nierasowe jednostki, dowodcow.
Dlaczego oni nie mogliby awansowac tak jak rasowi - dowodcy zdobywac umiejetnosci a jednostkom budowac (np:wczesniej zaprojektowane) budynki.
A jesli uwazacie ze to strata pieniedzy na budynki dla jednej postaci to przeciez u najemnika czesto sa ciekawe jednostki ktore wzielibyscie ale ale nie rozwina sie tak jak normalni. a zeby nie musiec specjalnie pedzic do najemnika mozna przeciez stworzyc karawany tak jak w HoMM bezposrednio do stalicy i miast
_________________
Leave out all the rest
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-02-08, 12:20   

A gdzie chciałbyś budować te budynki :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Maxion 
Wtajemniczony
Niebieski wampir



Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Rio
Wysłany: 2009-02-08, 12:29   

Moznaby budowac na jakichs "dzialkach" albo po prostu rozbudowac stolice.
Pozatym chyba kazdy to zauwazyl ze widok jest z ukosa wiec wdiac tylko jedna strone stolicy. Druga tez moznaby zabudowac :-)
_________________
Leave out all the rest
 
 
 
Paweł H.
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-08, 14:15   

Życzenia? Hmmmm, chciałbym żeby cały kryzys skupił się na Akeli. A wtedy blizzard wykupiłby prawa do Disa 3 i każdy byłby zadowolony :-P
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-02-08, 14:29   

[quote] blizzard wykupiłby prawa do Disa 3 i każdy byłby zadowolony /quote]

Narzekalibyście na grafikę. Wszystkie nowe gry blizzarda maja, jak to ja mówię WoWową grafikę.
_________________

 
 
Paweł H.
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-08, 14:45   

SCII może i jest cukierkowy ale nie Diablo3. To znaczy na początku też się czepiałem, ale twórcy zapowiedzieli że w raz z postępami w grze będzie coraz mroczniej. A Blizz spełnia obietnice, nie to co .dat. Poza tym klimat pierwszego Diablo był dark, natomiast SC-nie. I co myślisz że tak nagle przeskoczyliby ze świata mroku w krainy rodem z bajek dla dzieci?! Weź no człowieku...

Jak już pisałem chciałbym w grze zobaczyć nowe jednostki w drzewkach. Nie w miejsce starych, lecz po prostu , aby drzewo uległo rozwojowi. W D2 maksymalny poziom jednostki związany ze zmianą jej wyglądu to 5. Co byście powiedzieli gdyby w każdej gałęzi dołożyć po jedną postać? Dla mnie bomba. Niestety to nic innego jak pobożne życzenia. Przynajmniej w przypadku studia z jakim mamy do czynienia.
 
 
Maxion 
Wtajemniczony
Niebieski wampir



Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Rio
Wysłany: 2009-02-08, 16:24   

przeciez tak podobno ma byc ze drzewka beda wieksze
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-02-08, 16:38   

Cytat:
przeciez tak podobno ma byc ze drzewka beda wieksze

Poczytałbyś nieco wiadomości zamieszczonych na forum. Są już znane wszystkie jednostki jakie będą w DIII i nie ma żadnych nowych, brakuje też sporo starych.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Kubil98 
Chłop
Kuba9310


Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 16
Wysłany: 2009-06-05, 22:26   

Myślę,że dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie alternatywnych rodzajów działań jednostek.Np.Mag może wybierać czy zaatakować jedną jednostkę zabierając 30 HP czy zaatakować obszar 2/2 heksy zabierając wszystkim na tym obszarze 10 HP.To by wprowadziło więcej strategii do gry przez co walki były by ciekawsze i wymagały więcej myślenia.Oczywiście to by wymagało wiele pracy i pomysł jest "niemożliwy" do realizacji,no ale cóż,pomarzyć zawsze można :cry:
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-06-06, 08:49   

Wlaśnie że bylo by bez sensu... bo jednostki w Disie tylko atakują a dodanie im jakich kolwiek umiejętności to już następny krok w stronę Heroes...
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-06-06, 10:43   

Co jak co, ale akurat to, że jednostki w HoMMie V czasem mają różne skille to chyba najlepsza rzecz jaką w Herosie dodano. Zresztą, ogólnie rzecz biorąc, to takie rzeczy nie są żadną nowością, wszak genialne taktyczne RPG na konsolach na czymś takim bazują i to można się tłumaczyć, że to z nich się to zapożyczyło.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Hasisz 
Giermek
Posłańczyni



Dołączyła: 05 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: ks. Mazowieckie
Wysłany: 2009-06-06, 12:01   

A propos bitew i zmian zw. z możliwością ruchu to takie prośby, żeby nie było możliwości latania bezkarnego po mapie bitwy, bo to kij i w ogóle. Lepiej byłoby wzorować się na Age of Wondersie, gdzie są różniaste jednostki ze źródłami ataków, gdzie niektóe mogą używać tylko specjalnych zdolności a przejście obok przeciwnika oznacza jego atak. Dodatkowo fajnie byłoby uwzględniać podłoże w sensie trójwymiarowości jak i podłoża. Na pustyni gargulce by były mało mobilne bo zapadywały się w piaski, piechurzy musieliby poświęcić więcej ruchu na wejścia na wzniesienia zaś łucznicy z wzniesień mieliby większy zasięg. A taka badziewne pole bitwy podobne do homma niech sobie wsadzą w Wołgę i tyle.
_________________
"Miecz prawa bowiem tylko złemu szkodzi"
Jak Kochanowski

"Dzieło zniszczenia w dobrej sprawie jest święte, jak dzieło stworzenia"
Adam Mickiewicz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum