Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:05
Wielka księga pomysłów i życzeń
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-11-15, 17:31   

Ha żeście mu szybko pomysł z głowy wybili. Moim zdaniem druga rasa ludzka to nadal lepszy pomysł niz Zielonoskorzy czy Morskie Ludy.
_________________

 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2008-11-15, 17:31   

A poco zapominać? Jak wymyślisz poco powstała ta niewierna frakcja i do czego dąży to pomysł będzie niezły…
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-11-15, 17:34   

Arosal napisał/a:
Ok zapomniejcie, że coś proponowałem


Dlaczego dajesz za wygraną :?: zauważyłem że zawsze jakieś pomysły spotykają się z nieprzyjemną krytyką....
Pomysł fajny napisałeś go bo np. chciałbyś take coś w grze lub poprostu wymyśliłeś to bo taka koncepcja Ci się podoba a inni wymagają już jakiś rzeczy celów itp.
Sorrka za lekki offtopic ;-)
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-15, 17:35   

Elle, padłem pod ostrzałem.

Chciałbym wszystko opisać, ale nie wiem jak zacząć :-(
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-11-15, 17:35   

Ja jestem otwarty na każdy pomysł, byle dopracowany. Do zielonoskórych tez miałbym zarzuty o cel oraz fabularyzację.... a morskim dorzuciłbym jeszcze kwestię ruchu...
_________________
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2008-11-15, 17:38   

Po prostu bez celu to będzie część bestiariusza dokładniej pod frakcja neutralnych oczywiście można zacząć ją budować od jednostek…potem herosów (np. elfy – illumiele ) i podłączyć do neveendaru fabułą na sam koniec…
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-11-15, 17:50   

Bo każdy marzy o graniu bez celu, prawda? Są neutralnymi jako zbiry, a żeby dodawać im dowódców i magię, to trzeba mieć fabułę. Bo inaczej wyjdzie na to, że dopieścisz całe wykonanie techniczne, a pokpisz sprawę fabuły. A bez fabuły nie ma co nawet rozważać wprowadzania czegokolwiek...
Ale zresztą, gadajcie sobie co tam chcecie...
_________________
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-11-15, 17:53   

Zaraz opracuje statystyki jednostek i budynków :-P
Boże Vozu to luźny temat dla wyobraźni a Ty zaraz o logice :-P
 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2008-11-15, 18:06   

Luźny temat wyobraźni, ale nie trzeba być zbytnio ogarniętym, by wiedzieć, że Vozu ma rację.
Chcecie nową rasę w Disie? Musi być bóstwo i jego kult, jednostki charakterystyczne dla rasy, itd., itp.

Choć nie napiszę, że zaproponowany przez Arosala pomysł jest zły - co to to nie. Tylko takie rzeczy nadają się właśnie do scenariuszy, w których są wykorzystane jednostki będące tymi niedostępnymi dla poszczególnych ras. Ot, takie wariacje od miłośników lubiących grzebać w edytorze misji.
_________________
Deal with it.
 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 549
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2008-11-15, 18:13   

Generalnie można zrobić tak:
W graczu pojedynczym 5 głównych ras z II, a do multiplayera dodać grywalne inne rasy o uproszczonym drzewku do np. małej szybkiej potyczki.
Bez bóstw (lub z jakimś substytutem), bez fabuły tylko jednostki, tak by można było sobie po prostu poprowadzić orków/bandydów/kretoludzi to zwycięstwa (opanowania mapy po prostu tak jak zwykle w multi)
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-11-15, 18:14   

Mi cała rasa złożona ze zbirów i bandytów nie pasuje, już wolałbym barbarzynców. Ale po co wymyslać nowe rasy skoro w D3 nie ma wszystkich podstawowych.
_________________

 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-15, 18:56   

Weźcie na wstrzymanie ok :?:

Postaram się coś wymyśleć, by ta rasa nie była bez klimatu i celu :dorf:
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-11-15, 19:01   

Pete napisał/a:
luźny temat dla wyobraźni a Ty zaraz o logice

Luźne tematy są w tawernie, te umieszczane poza nią są traktowane poważnie.

Jestem zdecydowanie na NIE, a dla czego :?: Bo zbiry to zwykli członkowie imperium, poddani Wszechojcu i korzystający z jego magii, jedynie zajmujący się tym, czym się zajmują. Jeśli już chcecie dodatkową rasę ludzką to w grę wchodziliby tylko Barbarzyńcy (ale nie w DIII gdzie do Barbarzyńców się orki zalicza) ponieważ są odrębni kulturowo, i przewijają się przez wszystkie kampanie.

Mrocznym elfom jestem przeciwny jednak co do Zielonoskórych to mógłbym ich zaaprobować jako, że w kampanii wielokrotnie wspominano o ich nietypowym zachowaniu (czyt. organizowaniu się w oddziały) oraz jako jedyne z neutralnych mają własnego boga.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-11-15, 19:15   

Oni wspominali coś o swoim bogu? Bo wydaje mi się, że mi to umknęło...
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-15, 19:17   

A ja jestem na TAK

Już troche czasu mineło, fabuła poszła do przodu... co oznacza, że i Nevendaar się zmienił.

Na początek powiem, że mottem moich cieni będzie

"Spraw by nic nie było proste. Utrudnij życie i zabij gdy nikt się tego nie spodziewa. Jesteśmy szeptem twoich lęków, piękna zbroja i miecz śmieszy nasze oczy. Przy nas liczy się mądrość i spryt. Rozmawiaj z ciniem on zdradzi twe czułe punkty"

Zapewne banał ale nie mam czasu na wymyślanie
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-11-15, 19:24   

Ja jednakże apeluję o zmianę nazwy "cień", albowiem jest raz, że oklepana w stosunku do tego typu osobników, dwa, że kojarzy mi się z cieniem polany, co daje duże zagęszczenie cieni, a trzy, że prawnie stworzenia zwane cieniami przynależą do Nieumarłych :-P
Ale dzięki tej wypowiedzi zaczynam rozumieć ich postawę. Wygląda na z grubsza nihilistyczną... ale nie całkowicie :-P
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-15, 19:29   

To ma być nacja skupiająca najmroczniejszą strefę ludzkiego umysłu. Poprostu będą wredną wszystko psującą zgrają o której praktycznie nikt zbyt wiele nie będzie wiedział.

Tu można naprawdę dużo wymyśleć
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-11-15, 19:34   

Orkowy bóg nazywa się Gromdok, czy jakoś tak. Nie pamiętam już gdzie, ale jego imię padło podczas jednej z misji kampanii którejś z ras. Zielonoskórzy jako grywalna rasa, obok Morludzi, Ludu Bagien czy Barbarzyńców to JEDYNY sensowny pomysł. Druga rasa ludzka (nawet jeśliby mieli być to Barbarzyńcy) to czysty BEZSENS - powtarzanie już istniejącej rasy ludzkiej. Orki to całkiem odrębna kultura, zupełnie inna cywilizacja i co najważniejsze - nie jest wtórna.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-15, 19:37   

Nag a jak ty sobie wogule wyobrażasz tych cieni, że aż tak Ci się to nie podoba.

Jesteś w dużym błędzie jeśli myślisz, że będą przypominać tych naiwniaków i pyszałków z Imperium

W Nevendaar nie ma miejsca na nację Orków to debile 8-) , które mam nadzieję niedługo znikną.
Ostatnio zmieniony przez Arosal 2008-11-15, 19:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-11-15, 19:39   

Co jeszcze ważniejsze mogliby być pierwsza rasą wykorzystującą magie ziemi :-P zaniedbaną haniebnie, a że mało jednostek ma ochronę na nią, to kroiliby aż miło :D orasy byłyby także jedyną rasą mogąca konkurować z krasnoludami w kwestii wytrzymałości tudzież siły ataku pierwszej linii... wydaję mi się, że są sensowniejsi niż Morludzie (bo nie ma problemu z poruszaniem) i Ludu Bagien (bo klecenie rasy z dwóch jednostek to słaby pomysł).
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum