Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:05
Wielka księga pomysłów i życzeń
Autor Wiadomość
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-05-29, 09:29   

Nienienienienie! Zdobywanie miasta w D2 było dobre, a po co dobre zmieniać. Żadnych oblężeń, maszyn, abordażów, bo mi smędzi hommem
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-05-29, 09:39   

Moie wyobrazenia jak mogloby wygladac oblezenie miasta w disie nie maja nic wspolnego z Hommem jednak dopoki nie zostane Game Designerem (:P osobiste marzenie) i nie dostane projektu DIV a moze DV to nikt tego nie ujrzy :P
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-05-29, 10:35   

Jak D3 nie wypali, to można będzie sobie o D4 pomarzyć :roll:
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2008-05-29, 16:43   

Maszyny może nie oblężnicze, ale bojowe chętnie bym zobaczyła, np. scorpiona u legionów lub rydwan u umarlaków. Oblężenie te które są są dobre, obrońca dostaje bonus do pancerza i były problemy z pokonaniem. Idąc takim tropem doszlibyśmy do sytuacji, że można przenosić stolicę na inne miasta (bo tu idzie wróg a nie chcę przegrać). Nie, Disciplesowa walka miała to COŚ co przykuwało do pulpitu...
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-09-27, 19:54   

Wielkie wieże na kółkach, które stawia się pod stolicą nieprzyjaciela a wniej łucznicy oczywiście elfi.
Wiem że to nie możliwe ale w końu piszę co bym chciał :-D
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-15, 16:58   

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad czymś ...Co byście powiedzieli gdyby zbirów i ich wodzów sklecić i stworzyć nację?

Można sobie wyobrazić tych niezwykle szybkich skrytobójców i ich najróżniejsze podstępy.

Potrafili by zatruć wrogów, rzucić klątwę albo wykluczyć kogoś z walki na jakiś czas.

Ich magia była by spokrewniona z czarami Hord, z dodatkiem różnych wrednych kombinacji umysłu :-P

Wydaje mi się, że to nawet nie odbiegało by zanadto od klimatu Disa.

Wyobraźcie sobie te ociekające truciznami kastety i sztylety... :->
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-11-15, 17:13   

Proponujesz drugą grywalną ludzką nacje :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-11-15, 17:15   

Bez bóstwa, bez celu, poza zarobkowym i bez indywidualnego klimatu.... jak dla mnie to pomysł zdecydowanie nie nadający się do wystawiania na światło słoneczne....
_________________
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-11-15, 17:16   

Pomysł nawet fajny np. jakby to było rasą grywalną to byłby możliwy jeden dowódca tzw. Assassin ;-) , który jest połączeniem maga,wojownika i gildiarza w jednym :mrgreen:
 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2008-11-15, 17:16   

To byłaby jak gdyby nacja rządząca Neutralnymi, bo kto powiedział, że elf nie może kogoś okraść a człowiek ułatwić mu ucieczki? Czasami jak ćwiczyłem zabawę edytorem dawałem zadanie ‘’pokonaj wodza bandytów’’ na mapie stawiałem tylko humanoidalne jednostki neutralne a celem było miasto, w którym siedział podrasowany wódz zbirów… jak dla mnie to by przeszło
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-15, 17:16   

Tak...

Wyśilcie się, można sobie w prosty sposób przedstawić ich bunt i zwrócenie się w stronę kultu śmierci.

Prawdę mówiąc trudno nazwać ich ludzmi...raczej cieniami

Co do dowódców, mam trochę więcej propozycji niż Pete :-P
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2008-11-15, 17:19   

Cieniem to jest tutaj Vozu ja bym raczej nazwał ich skrytobójcami coś w tym stylu
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-11-15, 17:21   

Kult śmierci z racji braku większej ilości złych bóstw, sprowadzałby się do Mortis albo oszalałego Galleana. A że Gallean to rasista elficki, to musieliby się skłaniać do Mortis. A jak sie skłania do Mortis, to znaczy, że idzie do Hord. Bo dwie trupowate rasy starczą, trzecia jest absolutnie zbędna...
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-15, 17:22   

Haha bez Bóstwa i w tym sęk.... porzucą to co uważali za zbędne

a klimat zależy od twojej fantazji

Jest jeszcze Erhog (martwa, ale tu też wkracza wyobraźnia)
Ostatnio zmieniony przez Arosal 2008-11-15, 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-11-15, 17:23   

Bardziej bym uważał tą rasę za upadłych sługusów Wszechojca... :-P
Ostatnio zmieniony przez Pete 2008-11-15, 17:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-11-15, 17:24   

To teraz wkomponuj mi ich sensownie w fabułę. Zacząłeś nie od tego co trzeba, bo koncept zawsze padnie, jak nie uda ci się znaleźć dla nich miejsca w świecie i celu do którego dążą...
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-15, 17:25   

Znaczy, że mam Ci teraz pisać powieść o ich wszystkich poczynaniach :?:

Nie ma problemu. Ich działanie mogliśmy zauważyć już w pierwszej kampanii Imperium
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2008-11-15, 17:28   

Podsumowując chcesz zrobić rasową mieszankę zbirów ateistów bez skrupułów dążących do własnych celów bez zakazów, które tworzy wiara w jakiegoś boga? Czy to ja dzisiaj jestem nie trzeźwy?
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-11-15, 17:29   

Działania swoją drogą. Ale ja chcę znać cel. Każda grywana rasa ma jakiś ważny cel postawiony przed sobą, wkomponowany w walkę o hegemonię w Nevendaar... i chce wiedzieć co, jak i dlaczego chcieliby osiągnąć ci twoi łotrzykowie...
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-15, 17:29   

Ok zapomniejcie, że coś proponowałem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum